Ja toen ik zo rond die leeftijd was deed ik dat wel ja, maar gelukkig zag ik plots in hoe sneu ik bezig was. En heb ik op eigen kracht af weten te kicken. Nu besteed ik de tijd die ik daarmee win op een zinvolle wijze door mijn waardevolle bijdrage te leveren aan dit discussieforum.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:02 schreef cherrycoke het volgende:
TS is 20 en speelt de hele dag games
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:10 schreef DD_Kong het volgende:
Ben zelf overigens 28, en game nog steeds wel eens. Vind het nu niet raar, maar als ik dit als 18 jarige had gehoord over iemand van 28 had ik het eigenlijk ook wel behoorlijk kansloos gevonden.
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:14 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.
Je anders voordoenquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Wat zijn autisten?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:34 schreef CrashO het volgende:
Haten op gamers maar zelf wel haast 25k posts op een autistenforum hebben
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
Gister heb ik anders wel nog een behoorlijk leuk spelletje gespeeld met je moeder!
Lekker snel vol pompen, kan je moeder ook weer door met het avond eten!quote:Op zondag 28 januari 2018 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.
Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.
Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Of je doet het allebei?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.
En de bek vol dat ze er van hebben!
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Ben je handig ja? Mijn moeder zoekt nog een knappe loodgieter.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Eckte bazen hebben gwn een g25quote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
g25?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:04 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben gwn een g25
Dat jij nou fanatiek porno kijktquote:Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen
Ja sorry schat, nog 2 afleveringen.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen
De klacht gaat dus over jezelfquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.
Gamen op een kleurenprinterquote:Op zondag 28 januari 2018 19:37 schreef geevee het volgende:
Ik ben 65+ en hou nog steeds van spelletjes destijds begonnen met de Vic 20 en Commodore 64 nu op een pc met Windows 10,kleurenprinter,nas en snelle kabelverbinding en spelletjes spelen als ik mij verveel of televisie kijken ook heb ik een uitgebreide dvd collectie,ben ook nu weer bezig met opnieuw bekijken met de complete Start trek Serie,indien mogelijk probeer ik de File te vermijden en pak voor mijn flatgenoten die nog moeten werken indien mogelijk goederen aan Even een briefje in de bus dat het bij mij staat)
Dat bepaal jij niet he.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte meisjes, niet het type meisje waar je het bed mee wilt delen.
Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .quote:
Jij hebt al sinds 1967 een pc thuis?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:49 schreef geevee het volgende:
[..]
Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .
werd vierde met geluk.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent sowieso n00b dus je haalt de top 10 niet eens mang
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te makenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.
Ik wil roze all starsquote:Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden
Jij valt op (jonge) meisjes?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Klinkt als een saai kutleven.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
Rare stelling. Juist toen ik jong was (16-24) had ik wel wat beters te doen dan gamen. Nu ik ouder ben weet ik eigenlijk vrij weinig anders dan dat te bedenken. Niet dat ik er nog echt plezier aan beleef maar goed, de alternatieven vervelen evengoed snel.
Dit dus.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden
shit verstoppenquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Arm schaapquote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Al zou er vanalles mis mee zijn. Als jij je er goed bij voelt.quote:Op maandag 29 januari 2018 01:44 schreef junkiexp het volgende:
Hier 34 en vader, en heb een PS3.
Die wordt regelmatig gebruikt voor GTA5, maar ben zeker niet verslaafd.
Game rond de 12 uur per maand gemiddeld.
Niets mis mee toch?
Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het ziet er wellicht sneu uit, maar het is ook stoer dat die kerels daar schijt aan hebben en doen wat ze leuk vindenquote:Op zondag 28 januari 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken
Precies, heb weinig met gamen maar lijkt mij geneens een verkeerde baan.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken
ruig manquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Alsof iemand er überhaupt een flikker om zou geven als ze een spelcomputer bij je tv zagen staan.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Een computer hoeft niet noodzakelijk een pc te zijn dat kan een speelcomputer zijn of in mijn geval een Vic 20,later een Commodore 64 met los het Geos O.S. (Geos is Graphics Environmental Operating Systeem) een grafisch systeem a la de Mac met icoontjes die je aan moest klikken waarna het via een diskdrive werd ingeladen,het bevatte een tekstverwerker,een rekenprogramma,een tekenprogramma en database programma,te vergelijken met de voorloper van de Macintosch daar heb ik heel veel van geleerd,later heb ik de keuze gemaakt voor de pc.quote:
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden
Vind ik ook niks sneus aan eigenlijk, als hij dat leuk vindt en er ook nog wat mee kan verdienen moet hij dat mooi doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het ziet er wellicht sneu uit, maar het is ook stoer dat die kerels daar schijt aan hebben en doen wat ze leuk vinden
Beter dit dan rapper Sjors die op video vastlegt dat hij een shemale een soort van neukt![]()
Ik zou TS niet per se volwassen noemenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:19 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Volwassen mensen die het woord 'boiis' gebruiken
Als je elke dag games speelt is het geen hobby meer of?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:47 schreef Zwolsboy het volgende:
Er zit een verschil, iemand die (bijna) elke dag games speelt, of gewoon beperkt tot zijn/haar hobby.
Je komt het overal tegen, er zijn ook mensen die voetbal niet even 2 weekjes kunnen negeren![]()
Beperk het tot een hobby niks aan de hand, denk je elke dag aan dat dan snel een arts waarschuwen.
Hoe vaak mag je precies iets doen voordat het geen hobby meer is?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:47 schreef Zwolsboy het volgende:
Er zit een verschil, iemand die (bijna) elke dag games speelt, of gewoon beperkt tot zijn/haar hobby.
Je komt het overal tegen, er zijn ook mensen die voetbal niet even 2 weekjes kunnen negeren![]()
Beperk het tot een hobby niks aan de hand, denk je elke dag aan dat dan snel een arts waarschuwen.
Dat heet een obsessie.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je elke dag games speelt is het geen hobby meer of?
Geen enkele FIFA die de speelbaarheid van SWOS zal evenarenquote:Op maandag 29 januari 2018 17:24 schreef WodanIsGroot het volgende:
In de dertig en speel al 20 jaar minstens elke week.
[ afbeelding ]
SWOS
Met die logica kan ik net zo goed beweren dat ik geobsedeerd ben door poepen en slapen. Niet dat ik beweer dat dat niet zo is. Ik denk ik zeg even.quote:
Elke dag tv kijken dan? Of elke dag een boek lezen? Is dat dan ook een obsessie?quote:
Sporten en zuipenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:36 schreef Mainport het volgende:
Niet veertig uur per week werken en het hele weekend gamen omdat je niet weet wat je anders moet doen
Elke dag porno...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus heel Nederland heeft een tv of netflix obsessie?
Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus heel Nederland heeft een tv of netflix obsessie?
Wat een totale onzin dit man.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:44 schreef Burgerlul het volgende:
Dat is inderdaad dieptriest. Een man van 28 die nog spelletjes speelt...Op die leeftijd hoor je je met belangrijke zaken bezig te houden zoals je baan en je gezin.
Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.quote:
Die vent is 30+quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezinquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Gast woon al meer dan 17 jaar op mezelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:47 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens zelfstandig wonen?![]()
Ook niet aan een vaste relatie?quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezin. Beetje conformeren aan een sociaal construct waar ik geen zin in heb, ammehoela.
Dat heb ik al, dat is wat anders dan een gezinquote:Op woensdag 31 januari 2018 00:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ook niet aan een vaste relatie?
Aight, ja ik ook hoor, maar volgens mij hebben we hetzelfde punt. Niks mis met een familieverjaardag of iets gelijksoortig op zijn tijd, maar daar ook nog kinderen bij is wel next level. Dan heb je meteen nauwelijks meer eigen tijd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat heb ik al, dat is wat anders dan een gezin.
Er is niets mooiers dan met iemand waar je van houdt een leven op te bouwen, en om samen met die persoon kinderen op de wereld te zetten en ervoor zorgen dat zij een mooie toekomst hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezin. Beetje conformeren aan een sociaal construct waar ik geen zin in heb, ammehoela. Bij mij tikt dat biologische klokje niet, dat is bij vrouwen. Ik doe wat ik leuk vind, en ga geen gezin creeeren als ik daar geen zin in heb.
Maar ff serieus, wat heb je aan een gezin?
Een vrouw is tot daar aan toe, al komt daar ook een enorm gezeur bij kijken over het algemeen. Maar een gezin? Nah geen behoefte aan.
Dat bedoel ik idd. Wil zelf ook nog gewoon leven enzo. Kinderen zijn leuk maar ik voel niet de behoefte of druk om zelf kinderen te nemen, samen te gaan wonen en vervolgens alleen nog maar bezig zijn om de behoeftes van anderen te bevredigen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aight, ja ik ook hoor, maar volgens mij hebben we hetzelfde punt. Niks mis met een familieverjaardag of iets gelijksoortig op zijn tijd, maar daar ook nog kinderen bij is wel next level. Dan heb je meteen nauwelijks meer eigen tijd.
Haha wat boeit mij het nou wat anderen van mij vinden omdat ik geen kinderen heb?quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:23 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan met iemand waar je van houdt een leven op te bouwen, en om samen met die persoon kinderen op de wereld te zetten en ervoor zorgen dat zij een mooie toekomst hebben.
Mensen zoals jij die daar niet aan mee doen denken misschien dat ze stoer zijn, maar in werkelijkheid vinden anderen je dan zielig en alleen.
Yep, zou er niet aan moeten denken om een uur of 3-4 per week 'vrij te kunnen besteden' omdat de rest al volgepland is met activiteiten en kinderen in het algemeen. Anderzijds lijkt het me behalve dat bovengenoemde wel lachen om een kind op te voeden, mja het is een afweging die je moet maken...quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd. Wil zelf ook nog gewoon leven enzo. Kinderen zijn leuk maar ik voel niet de behoefte of druk om zelf kinderen te nemen, samen te gaan wonen en vervolgens alleen nog maar bezig zijn om de behoeftes van anderen te bevredigen.
Als ik dan lees dat sommige getrouwde mannen maar een paar uur per week voor zichzelf hebben.. nee daar krijg ik het al benauwd van.
begeleid wonen telt nietquote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast woon al meer dan 17 jaar op mezelf.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 31 januari 2018 00:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Yep, zou er niet aan moeten denken om een uur of 3-4 per week 'vrij te kunnen besteden' omdat de rest al volgepland is met activiteiten en kinderen in het algemeen. Anderzijds lijkt het me behalve dat bovengenoemde wel lachen om een kind op te voeden, mja het is een afweging die je moet maken...
Scheelt dat ik nog wel een paar jaartjes scheel met jou en dus nog ff ademruimte heb, maar zal toch ooit die keuze moeten gaan maken.
Mad Jack the Piratequote:Op woensdag 31 januari 2018 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
En nog een fucking madjackthepirate fan ook nog, 1 van de leukste animatie series die er is.
Helaas bijna nergens te torrenten
Mijn vriendin heeft al jaren geen probleem met het feit dat ik graag game ondanks dat ze er zelf geen reet aan vindt. Maar ik ben blij dat jij voor iedereen even kunt bepalen wat ze mogen doen en hoe veel uur per week ze dit mogen doenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.
Denk niet dat veel meiden zoals TS bedoeld jongens leuk vinden die bij thuiskomst van het werk/studie direct de PC opstarten en de hele tijd gaan gamen...
Als hij het beperkt tot een paar uurtjes in het weekend of een keer een uurtje avondje in de week is het een hobby.
Je hebt ook Fok!ers die 10+ berichten per dag plaatsen, ook een obsessie waarom kunnen ze het niet even los laten ?
TS bedoeld mensen die continu bezig zijn met gamen, elke dag is gewoon gestoord.
Geen pubg gaan spelenquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:26 schreef StevenHyde het volgende:
Klasse. Hier ook gewoon nog een uurtje of 4 in de week gamen als 30+
Blijf dat sowieso wel mijn hele leven doen denk ik. Goede manier van ontspannen.
Haha, nee hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Vanwege de frustraties?quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:25 schreef MMaRsu het volgende:
Maakt mij dat nou een loser of iemand die staat voor hetgene wat ik zelf interessant vindt, en niet verplicht mee ga doen aan een sociale constructie zoals een gezin omdat anderen mij dan zielig zouden vinden als ik dat niet doe?
Precies dat!quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:44 schreef Brandaris01 het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Een gezin beginnen omdat ‘dat zo hoort’.![]()
Dat is zo’n beetje de meest debiele reden om aan kinderen te beginnen. Je moet er alleen aan beginnen omdat je het zélf wilt. Anders ruil je alle dingen die je écht leuk vindt in voor iets wat je ‘hoort’ leuk te vinden.
Dan verander je vanzelf in zo’n depressief figuur die met een chagrijnige bek achter de kinderwagen sjokt. Die na vijftien jaar familiecampings en struikelen over lego zijn leven heel erg zat is. Zó zat dat ie ‘ineens’ ontdekt dat die 23 jarige intercedente op zijn werk toch echt wel zijn tweelingziel is. ‘Want die houdt ook van verre reizen en ze heeft een cursus wijnproeven gedaan’.
![]()
Zo'n keuze getuigt nou niet van veel wijsheid of emotionele intelligentie. En laat dat nou net datgene zijn wat je nodig hebt als je een gezin wil beginnen.
Jij hebt een gezin om niet zielig en alleen gevonden te worden?quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:23 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan met iemand waar je van houdt een leven op te bouwen, en om samen met die persoon kinderen op de wereld te zetten en ervoor zorgen dat zij een mooie toekomst hebben.
Mensen zoals jij die daar niet aan mee doen denken misschien dat ze stoer zijn, maar in werkelijkheid vinden anderen je dan zielig en alleen.
"....een soort van Jimmy Geduld" Dat devalueert je hele klacht in 1 keer.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
Of een nieuwe pc koopt met allerlei disco-lampjes erop of raampje in de systeemkast met rood licht.![]()
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.
Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Zou je een meid daten van 20 die nog met Barbies speelt?
Lijkt me niet, hoe denk je dat die vrouwen over jou denken als je nog spelletjes speelt.
Je komt er pas achter hoe raar het is als je er zelf mee gestopt bent, en je de situatie goed kunt analyseren.
Want verslaafden zullen nooit toegeven dat ze fout zitten.
En het is niet dat ik de spelletjesverslaafden haat ofzo, heb alleen het beste met jullie voor.
ik ben een soort van Jimmy Geduld he. Later zullen jullie me dankbaar zijn.
Tering wat een bekrompen kijk heb jij hierop zegquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.
Denk niet dat veel meiden zoals TS bedoeld jongens leuk vinden die bij thuiskomst van het werk/studie direct de PC opstarten en de hele tijd gaan gamen...
Als hij het beperkt tot een paar uurtjes in het weekend of een keer een uurtje avondje in de week is het een hobby.
Je hebt ook Fok!ers die 10+ berichten per dag plaatsen, ook een obsessie waarom kunnen ze het niet even los laten ?
TS bedoeld mensen die continu bezig zijn met gamen, elke dag is gewoon gestoord.
Hoe is het met Skate the Great van de Breda Locos?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
Hij verdiend zn geld nu mat games streamen op twitchquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe is het met Skate the Great van de Breda Locos?
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:44 schreef Burgerlul het volgende:
Op die leeftijd hoor je je met belangrijke zaken bezig te houden zoals je baan en je gezin.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog?
Kuttroll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |