abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2018 @ 08:16:49 #76
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176812999
quote:
WoW. :').
And so is the past
pi_176813302
pi_176817673
TS is door haar date gedumpt om dat hij niet genoeg tijd aan z'n wildy sessies van de clan kon besteden :')
pi_176817732
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:


Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Arm schaap :D

Volg jij lekker de massa ;)
pi_176818173
quote:
2s.gif Op maandag 29 januari 2018 01:44 schreef junkiexp het volgende:
Hier 34 en vader, en heb een PS3.
Die wordt regelmatig gebruikt voor GTA5, maar ben zeker niet verslaafd.
Game rond de 12 uur per maand gemiddeld.

Niets mis mee toch? :)
Al zou er vanalles mis mee zijn. Als jij je er goed bij voelt.

Daarbij zijn games tegenwoordig echt zeer realistisch. Alleen dat al is al leuk om te zien.
pi_176818201
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]


[..]

Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken

Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het ziet er wellicht sneu uit, maar het is ook stoer dat die kerels daar schijt aan hebben en doen wat ze leuk vinden

Beter dit dan rapper Sjors die op video vastlegt dat hij een shemale een soort van neukt :r :')
  maandag 29 januari 2018 @ 14:04:41 #82
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_176818234
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]


[..]

Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken

Precies, heb weinig met gamen maar lijkt mij geneens een verkeerde baan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_176818779
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
ruig man
pi_176821540
Echt kut dat ik mijn leven niet meer in teken van games kan zetten maar een baan heb.
pi_176821677
TS is gedumpt in world of warcraft en haat nu games omdat zn Orc shaman forever alone is :')
pi_176821690
WTF? Ik ben 50 en ik game nog...
Flaming and gaming..
pi_176821747
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:43 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gamen op een kleurenprinter _O_
Dan kun je elke dag een nieuw ganzenbord uitprinten. :D
pi_176821863
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Alsof iemand er überhaupt een flikker om zou geven als ze een spelcomputer bij je tv zagen staan.
pi_176821879
TS is een onzekere maagd die stoer doet bij die meisjes door te zeggen dat hij niet gamet :') Wat TS niet weet is dat het erg sneu is om jezelf anders voor te doen :')
pi_176821901
In de dertig en speel al 20 jaar minstens elke week.


SWOS
pi_176822090
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

Jij hebt al sinds 1967 een pc thuis? :D
Een computer hoeft niet noodzakelijk een pc te zijn dat kan een speelcomputer zijn of in mijn geval een Vic 20,later een Commodore 64 met los het Geos O.S. (Geos is Graphics Environmental Operating Systeem) een grafisch systeem a la de Mac met icoontjes die je aan moest klikken waarna het via een diskdrive werd ingeladen,het bevatte een tekstverwerker,een rekenprogramma,een tekenprogramma en database programma,te vergelijken met de voorloper van de Macintosch daar heb ik heel veel van geleerd,later heb ik de keuze gemaakt voor de pc.

Ik had en heb nog steeds 1750 geheugenuitbreiding dat is een soort SSD waarin je progrmma vanuit de floppy op kon copieeren en dan de programmadisk verwijderen,het programma laadde dan vanuit de geheugen uitbreiding (erg snel) deze waren erg moeilijk te koop en totdat de computer uitgezet werd bleef het programma werken (je kon bijvoorbeeld het scherm uitzetten en de computer laten doorwerken.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  maandag 29 januari 2018 @ 17:45:36 #92
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_176822169
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden _O_
Dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_176822273
Gamen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_176835373
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het ziet er wellicht sneu uit, maar het is ook stoer dat die kerels daar schijt aan hebben en doen wat ze leuk vinden

Beter dit dan rapper Sjors die op video vastlegt dat hij een shemale een soort van neukt :r :')
Vind ik ook niks sneus aan eigenlijk, als hij dat leuk vindt en er ook nog wat mee kan verdienen moet hij dat mooi doen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:19:00 #95
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_176835389
Volwassen mensen die het woord 'boiis' gebruiken :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_176835884
Laat mensen toch doen wat ze willen. Ik ken een gast van 23 jaar en die verzamelt Lego en spreekt gepassioneerd erover. Is dat sneu? Moeten we cultureel superieure hobby's hebben voor het noodzakelijke kwaad indien we een kind willen genaamd vrouwen?

Ik speel casual FIFA en Mortal Kombat enz, niks mis mee?
pi_176837858
Er zit een verschil, iemand die (bijna) elke dag games speelt, of gewoon beperkt tot zijn/haar hobby.

Je komt het overal tegen, er zijn ook mensen die voetbal niet even 2 weekjes kunnen negeren :')

Beperk het tot een hobby niks aan de hand, denk je elke dag aan dat dan snel een arts waarschuwen.
Interessant he ?
pi_176837935
Ik ben bijna 30 en ik zit nog regelmatig achter de PS. :Y
pi_176838001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:19 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Volwassen mensen die het woord 'boiis' gebruiken :')
Ik zou TS niet per se volwassen noemen :')
pi_176838105
Heb idd wel is het idee dat het behoorlijk kansloos is als er een 12 jarig jochie met een headset door me tv zit te lullen met online gamen... Maarja ik game niet zo veel eigenlijk maar in principe boeit het allemaal ook geen zak, gewoon iemand zoeken die dezelfde hobby's heeft... zo simpel is het met alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')