abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2018 @ 19:50:10 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176804531
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Vandaag nog lekker geknald in fortnite
Jij bent sowieso n00b dus je haalt de top 10 niet eens mang
  zondag 28 januari 2018 @ 19:56:12 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_176804668
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:49 schreef geevee het volgende:

[..]

Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .
Jij hebt al sinds 1967 een pc thuis? :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:58:14 #53
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176804704
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jij bent sowieso n00b dus je haalt de top 10 niet eens mang
werd vierde met geluk.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 28 januari 2018 @ 20:06:26 #54
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_176804850
Je ergens te oud voor voelen. Zo sad. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_176804921
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:07 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_176807920
Genoeg paardenmeisjes die nog steeds met die shit bezig zijn op hun dertigste. Vind ik eigenlijk redelijk hetzelfde als met Barbie's spelen.
Eerst denken, dan typen
pi_176808495
Rare stelling. Juist toen ik jong was (16-24) had ik wel wat beters te doen dan gamen. Nu ik ouder ben weet ik eigenlijk vrij weinig anders dan dat te bedenken. Niet dat ik er nog echt plezier aan beleef maar goed, de alternatieven vervelen evengoed snel.
pi_176808972
Wat moet je anders in je vrije tijd doen
Play hard, go pro.
  zondag 28 januari 2018 @ 22:53:09 #59
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176809162
Heb ik nodig als ontspanning voor de hele dag met je hoerenmoeder doorbrengen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 28 januari 2018 @ 22:54:45 #60
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176809225
TS begint onmiddelijk weer met gamen na het lezen van de eerste drie pagina's
pi_176809250
Genoeg spellen die voornamelijk oudere spelers hebben en dan heb ik het niet over hartenjagen. Kijk dat je er geen hele avonden meer aan besteed lijkt me logisch, maar af en toe kan prima. Speel zelf nog regelmatig War Thunder en zie regelmatig spelers van 50-60 voorbijkomen.
pi_176810476
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden _O_
pi_176810643
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden _O_
Ik wil roze all stars
pi_176811343
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Jij valt op (jonge) meisjes? :{
Interessant he ?
pi_176811482
Het is plésteesjon, niet playstation. Stop de verengelsing van Nederland!
pi_176811615
Gamen _O_
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_176811670
Hier 34 en vader, en heb een PS3.
Die wordt regelmatig gebruikt voor GTA5, maar ben zeker niet verslaafd.
Game rond de 12 uur per maand gemiddeld.

Niets mis mee toch? :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_176811674
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
Rare stelling. Juist toen ik jong was (16-24) had ik wel wat beters te doen dan gamen. Nu ik ouder ben weet ik eigenlijk vrij weinig anders dan dat te bedenken. Niet dat ik er nog echt plezier aan beleef maar goed, de alternatieven vervelen evengoed snel.
Klinkt als een saai kutleven.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Moderator / Redactie FP maandag 29 januari 2018 @ 02:15:25 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176811793
Ik heb maar 1 reactie op mensen als TS: haha :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP maandag 29 januari 2018 @ 02:16:08 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176811795
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden _O_
Dit dus.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 29 januari 2018 @ 02:24:28 #71
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_176811817
OP niet echt gelezen want je bent best een mongool, heb zelf ook niks met gamen maar kan mij er niet aan storen als iemand anders dat wel doet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_176812951


De Koreanen zijn het niet met je eens...
pi_176812987
  maandag 29 januari 2018 @ 08:16:22 #74
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176812996
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:58 schreef Pharkus het volgende:

[..]

werd vierde met geluk.
Die kleine rat van mij wint dus gewoon van jullie. 8-).
And so is the past
pi_176812998
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
shit verstoppen :') je schamen :') je klinkt als een ventje van 14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')