abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176801930
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.
En de bek vol dat ze er van hebben!
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Of je doet het allebei?
pi_176801945
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:

[..]
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Ben je handig ja? Mijn moeder zoekt nog een knappe loodgieter.
pindazakje
pi_176801960
En meisjes van 20+ die nog gamen? 8-)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_176802146
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:58 schreef MissMSX het volgende:
En meisjes van 20+ die nog gamen? 8-)
Dat zijn geen echte meisjes, niet het type meisje waar je het bed mee wilt delen.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 18:23:30 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176802443
Ik wissel het af, en alleen savonds. Overdag doe ik ekte dingen in de buitenleven.

Savonds speel ik of gitaar, check ik de inkmasters (niet die kneuzen van nederland die het nieteens de 1e ronde van de vs versie zouden overleven nee) of 'ons' tv (oude series waar vrouwen nog niet dachten dat ze belangrijker waren dan mannelijke avonturen) of speel ik een beetje van die indygames zoals terraria of salt and sanctuary oid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176802741
Wat moet je dan doen?
ben na mijn 20ste meer gaan gamen.
pi_176802827
Soms is het wel leuk maar na een uurtje ben ik er wel weer klaar mee. Dat ik vroeger echt hele dagen kon vullen met gamen is mij echt een raadsel
pi_176802862
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:58 schreef MissMSX het volgende:
En meisjes van 20+ die nog gamen? 8-)
Mits knap, wifey material.
pi_176803122

Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
pi_176803219
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Eckte bazen hebben gwn een g25
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176803279
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:07:25 #37
58651 crew  murp
murp
pi_176803294
Ben 35 en vind het heerlijk om te gamen.
pi_176803325
Lekker trollen TS
pi_176803366
Niet dagelijks rollen met je pokemons in pokemon go :')
pi_176803390
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:04 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Eckte bazen hebben gwn een g25
g25? :')

Eckte bazen hebben een G30
pindazakje
pi_176803404
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen 8)7
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:11:42 #42
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176803426
Vandaag nog lekker geknald in fortnite
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176803452
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen 8)7
Dat jij nou fanatiek porno kijkt :')
  zondag 28 januari 2018 @ 19:18:02 #44
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176803581
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen 8)7
Ja sorry schat, nog 2 afleveringen. :*.
And so is the past
pi_176804157
Ik ben 65+ en hou nog steeds van spelletjes destijds begonnen met de Vic 20 en Commodore 64 nu op een pc met Windows 10,kleurenprinter,nas en snelle kabelverbinding en spelletjes spelen als ik mij verveel of televisie kijken ook heb ik een uitgebreide dvd collectie,ben ook nu weer bezig met opnieuw bekijken met de complete Start trek Serie,indien mogelijk probeer ik de File te vermijden en pak voor mijn flatgenoten die nog moeten werken indien mogelijk goederen aan Even een briefje in de bus dat het bij mij staat)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_176804316
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_
De klacht gaat dus over jezelf :')
pi_176804334
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:37 schreef geevee het volgende:
Ik ben 65+ en hou nog steeds van spelletjes destijds begonnen met de Vic 20 en Commodore 64 nu op een pc met Windows 10,kleurenprinter,nas en snelle kabelverbinding en spelletjes spelen als ik mij verveel of televisie kijken ook heb ik een uitgebreide dvd collectie,ben ook nu weer bezig met opnieuw bekijken met de complete Start trek Serie,indien mogelijk probeer ik de File te vermijden en pak voor mijn flatgenoten die nog moeten werken indien mogelijk goederen aan Even een briefje in de bus dat het bij mij staat)
Gamen op een kleurenprinter _O_
pi_176804358
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dat zijn geen echte meisjes, niet het type meisje waar je het bed mee wilt delen.
Dat bepaal jij niet he.
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:44:32 #49
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176804381
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:42 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

De klacht gaat dus over jezelf :')
TS is 12 Toch?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176804502
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:43 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gamen op een kleurenprinter _O_
Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')