abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176800452
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
Of een nieuwe pc koopt met allerlei disco-lampjes erop of raampje in de systeemkast met rood licht. :')
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.

Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Zou je een meid daten van 20 die nog met Barbies speelt?
Lijkt me niet, hoe denk je dat die vrouwen over jou denken als je nog spelletjes speelt.

Je komt er pas achter hoe raar het is als je er zelf mee gestopt bent, en je de situatie goed kunt analyseren.
Want verslaafden zullen nooit toegeven dat ze fout zitten.

En het is niet dat ik de spelletjesverslaafden haat ofzo, heb alleen het beste met jullie voor.
ik ben een soort van Jimmy Geduld he. Later zullen jullie me dankbaar zijn.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:02:51 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_176800579
TS is 20 en speelt de hele dag games :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_176800647
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:02 schreef cherrycoke het volgende:
TS is 20 en speelt de hele dag games :')
Ja toen ik zo rond die leeftijd was deed ik dat wel ja, maar gelukkig zag ik plots in hoe sneu ik bezig was. En heb ik op eigen kracht af weten te kicken. Nu besteed ik de tijd die ik daarmee win op een zinvolle wijze door mijn waardevolle bijdrage te leveren aan dit discussieforum.
pindazakje
pi_176800693
Wat stel je dan als activiteit voor?
pi_176800767
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:07 schreef DD_Kong het volgende:
Wat stel je dan als activiteit voor?
Fok
pindazakje
pi_176800798
Ben zelf overigens 28, en game nog steeds wel eens. Vind het nu niet raar, maar als ik dit als 18 jarige had gehoord over iemand van 28 had ik het eigenlijk ook wel behoorlijk kansloos gevonden.
pi_176800814
TS mag niet meer op de ds van z'n mama :')
pi_176800835
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:10 schreef DD_Kong het volgende:
Ben zelf overigens 28, en game nog steeds wel eens. Vind het nu niet raar, maar als ik dit als 18 jarige had gehoord over iemand van 28 had ik het eigenlijk ook wel behoorlijk kansloos gevonden.
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
pindazakje
pi_176800910
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.
pi_176801027
Hier je boi . Ja ik heb een ps2. So what?
  zondag 28 januari 2018 @ 17:21:00 #11
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176801057
Ik wil wel spelletjes met jou spelen TS.

Grgr
pi_176801094
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:14 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:25:29 #13
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176801158
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Je anders voordoen :')__!
pi_176801246
Ik heb tot vak voor m'n 40e nog vaak ge-gamed. Ik ken mensen die een stuk ouder zijn dan ik, die ook nog gamen.
Ikzelf ben er feitelijk mee gestopt, behalve nog een beetje op m'n phone.

:') Denken dat zoiets leeftijdsgebonden moet zijn. :')
pi_176801366
Haten op gamers maar zelf wel haast 25k posts op een autistenforum hebben :')
pi_176801464
quote:
99s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:34 schreef CrashO het volgende:
Haten op gamers maar zelf wel haast 25k posts op een autistenforum hebben :')
Wat zijn autisten?
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:40:07 #17
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_176801497
Gister heb ik anders wel nog een behoorlijk leuk spelletje gespeeld met je moeder!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_176801543
quote:
99s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
Gister heb ik anders wel nog een behoorlijk leuk spelletje gespeeld met je moeder!
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:44:15 #19
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_176801598
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.
Lekker snel vol pompen, kan je moeder ook weer door met het avond eten!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_176801679
Ik ben in de 30 en ik ben vader en ja ik game nog steeds.
Come at me bro!!!
pi_176801821
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Gran Turismo met een G29 racestuur
:')
pi_176801847
Flikker op man. Idioot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2018 17:54:24 ]
  zondag 28 januari 2018 @ 17:54:23 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176801857
Deze autist OP :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176801860
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Deze autist OP :')
pi_176801900
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.

Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.
En de bek vol dat ze er van hebben!
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')