Ja toen ik zo rond die leeftijd was deed ik dat wel ja, maar gelukkig zag ik plots in hoe sneu ik bezig was. En heb ik op eigen kracht af weten te kicken. Nu besteed ik de tijd die ik daarmee win op een zinvolle wijze door mijn waardevolle bijdrage te leveren aan dit discussieforum.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:02 schreef cherrycoke het volgende:
TS is 20 en speelt de hele dag games
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:10 schreef DD_Kong het volgende:
Ben zelf overigens 28, en game nog steeds wel eens. Vind het nu niet raar, maar als ik dit als 18 jarige had gehoord over iemand van 28 had ik het eigenlijk ook wel behoorlijk kansloos gevonden.
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:14 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.
Je anders voordoenquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Wat zijn autisten?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:34 schreef CrashO het volgende:
Haten op gamers maar zelf wel haast 25k posts op een autistenforum hebben
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
Gister heb ik anders wel nog een behoorlijk leuk spelletje gespeeld met je moeder!
Lekker snel vol pompen, kan je moeder ook weer door met het avond eten!quote:Op zondag 28 januari 2018 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.
Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.
Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |