abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176800452
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
Of een nieuwe pc koopt met allerlei disco-lampjes erop of raampje in de systeemkast met rood licht. :')
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.

Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Zou je een meid daten van 20 die nog met Barbies speelt?
Lijkt me niet, hoe denk je dat die vrouwen over jou denken als je nog spelletjes speelt.

Je komt er pas achter hoe raar het is als je er zelf mee gestopt bent, en je de situatie goed kunt analyseren.
Want verslaafden zullen nooit toegeven dat ze fout zitten.

En het is niet dat ik de spelletjesverslaafden haat ofzo, heb alleen het beste met jullie voor.
ik ben een soort van Jimmy Geduld he. Later zullen jullie me dankbaar zijn.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:02:51 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_176800579
TS is 20 en speelt de hele dag games :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_176800647
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:02 schreef cherrycoke het volgende:
TS is 20 en speelt de hele dag games :')
Ja toen ik zo rond die leeftijd was deed ik dat wel ja, maar gelukkig zag ik plots in hoe sneu ik bezig was. En heb ik op eigen kracht af weten te kicken. Nu besteed ik de tijd die ik daarmee win op een zinvolle wijze door mijn waardevolle bijdrage te leveren aan dit discussieforum.
pindazakje
pi_176800693
Wat stel je dan als activiteit voor?
pi_176800767
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:07 schreef DD_Kong het volgende:
Wat stel je dan als activiteit voor?
Fok
pindazakje
pi_176800798
Ben zelf overigens 28, en game nog steeds wel eens. Vind het nu niet raar, maar als ik dit als 18 jarige had gehoord over iemand van 28 had ik het eigenlijk ook wel behoorlijk kansloos gevonden.
pi_176800814
TS mag niet meer op de ds van z'n mama :')
pi_176800835
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:10 schreef DD_Kong het volgende:
Ben zelf overigens 28, en game nog steeds wel eens. Vind het nu niet raar, maar als ik dit als 18 jarige had gehoord over iemand van 28 had ik het eigenlijk ook wel behoorlijk kansloos gevonden.
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
pindazakje
pi_176800910
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.
pi_176801027
Hier je boi . Ja ik heb een ps2. So what?
  zondag 28 januari 2018 @ 17:21:00 #11
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176801057
Ik wil wel spelletjes met jou spelen TS.

Grgr
pi_176801094
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:14 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:25:29 #13
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176801158
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Je anders voordoen :')__!
pi_176801246
Ik heb tot vak voor m'n 40e nog vaak ge-gamed. Ik ken mensen die een stuk ouder zijn dan ik, die ook nog gamen.
Ikzelf ben er feitelijk mee gestopt, behalve nog een beetje op m'n phone.

:') Denken dat zoiets leeftijdsgebonden moet zijn. :')
pi_176801366
Haten op gamers maar zelf wel haast 25k posts op een autistenforum hebben :')
pi_176801464
quote:
99s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:34 schreef CrashO het volgende:
Haten op gamers maar zelf wel haast 25k posts op een autistenforum hebben :')
Wat zijn autisten?
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:40:07 #17
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_176801497
Gister heb ik anders wel nog een behoorlijk leuk spelletje gespeeld met je moeder!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_176801543
quote:
99s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
Gister heb ik anders wel nog een behoorlijk leuk spelletje gespeeld met je moeder!
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 17:44:15 #19
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_176801598
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.
Lekker snel vol pompen, kan je moeder ook weer door met het avond eten!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_176801679
Ik ben in de 30 en ik ben vader en ja ik game nog steeds.
Come at me bro!!!
pi_176801821
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Gran Turismo met een G29 racestuur
:')
pi_176801847
Flikker op man. Idioot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2018 17:54:24 ]
  zondag 28 januari 2018 @ 17:54:23 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176801857
Deze autist OP :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176801860
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Deze autist OP :')
pi_176801900
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.

Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.
En de bek vol dat ze er van hebben!
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
pi_176801930
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.
En de bek vol dat ze er van hebben!
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Of je doet het allebei?
pi_176801945
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:

[..]
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Ben je handig ja? Mijn moeder zoekt nog een knappe loodgieter.
pindazakje
pi_176801960
En meisjes van 20+ die nog gamen? 8-)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_176802146
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:58 schreef MissMSX het volgende:
En meisjes van 20+ die nog gamen? 8-)
Dat zijn geen echte meisjes, niet het type meisje waar je het bed mee wilt delen.
pindazakje
  zondag 28 januari 2018 @ 18:23:30 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176802443
Ik wissel het af, en alleen savonds. Overdag doe ik ekte dingen in de buitenleven.

Savonds speel ik of gitaar, check ik de inkmasters (niet die kneuzen van nederland die het nieteens de 1e ronde van de vs versie zouden overleven nee) of 'ons' tv (oude series waar vrouwen nog niet dachten dat ze belangrijker waren dan mannelijke avonturen) of speel ik een beetje van die indygames zoals terraria of salt and sanctuary oid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176802741
Wat moet je dan doen?
ben na mijn 20ste meer gaan gamen.
pi_176802827
Soms is het wel leuk maar na een uurtje ben ik er wel weer klaar mee. Dat ik vroeger echt hele dagen kon vullen met gamen is mij echt een raadsel
pi_176802862
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:58 schreef MissMSX het volgende:
En meisjes van 20+ die nog gamen? 8-)
Mits knap, wifey material.
pi_176803122

Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
pi_176803219
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_ maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Eckte bazen hebben gwn een g25
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176803279
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:07:25 #37
58651 crew  murp
murp
pi_176803294
Ben 35 en vind het heerlijk om te gamen.
pi_176803325
Lekker trollen TS
pi_176803366
Niet dagelijks rollen met je pokemons in pokemon go :')
pi_176803390
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:04 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Eckte bazen hebben gwn een g25
g25? :')

Eckte bazen hebben een G30
pindazakje
pi_176803404
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen 8)7
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:11:42 #42
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176803426
Vandaag nog lekker geknald in fortnite
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176803452
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen 8)7
Dat jij nou fanatiek porno kijkt :')
  zondag 28 januari 2018 @ 19:18:02 #44
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176803581
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen 8)7
Ja sorry schat, nog 2 afleveringen. :*.
And so is the past
pi_176804157
Ik ben 65+ en hou nog steeds van spelletjes destijds begonnen met de Vic 20 en Commodore 64 nu op een pc met Windows 10,kleurenprinter,nas en snelle kabelverbinding en spelletjes spelen als ik mij verveel of televisie kijken ook heb ik een uitgebreide dvd collectie,ben ook nu weer bezig met opnieuw bekijken met de complete Start trek Serie,indien mogelijk probeer ik de File te vermijden en pak voor mijn flatgenoten die nog moeten werken indien mogelijk goederen aan Even een briefje in de bus dat het bij mij staat)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_176804316
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan. _O_
De klacht gaat dus over jezelf :')
pi_176804334
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:37 schreef geevee het volgende:
Ik ben 65+ en hou nog steeds van spelletjes destijds begonnen met de Vic 20 en Commodore 64 nu op een pc met Windows 10,kleurenprinter,nas en snelle kabelverbinding en spelletjes spelen als ik mij verveel of televisie kijken ook heb ik een uitgebreide dvd collectie,ben ook nu weer bezig met opnieuw bekijken met de complete Start trek Serie,indien mogelijk probeer ik de File te vermijden en pak voor mijn flatgenoten die nog moeten werken indien mogelijk goederen aan Even een briefje in de bus dat het bij mij staat)
Gamen op een kleurenprinter _O_
pi_176804358
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dat zijn geen echte meisjes, niet het type meisje waar je het bed mee wilt delen.
Dat bepaal jij niet he.
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:44:32 #49
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176804381
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:42 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

De klacht gaat dus over jezelf :')
TS is 12 Toch?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176804502
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:43 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gamen op een kleurenprinter _O_
Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  zondag 28 januari 2018 @ 19:50:10 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176804531
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Vandaag nog lekker geknald in fortnite
Jij bent sowieso n00b dus je haalt de top 10 niet eens mang
  zondag 28 januari 2018 @ 19:56:12 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_176804668
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:49 schreef geevee het volgende:

[..]

Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .
Jij hebt al sinds 1967 een pc thuis? :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Forum Admin zondag 28 januari 2018 @ 19:58:14 #53
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176804704
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jij bent sowieso n00b dus je haalt de top 10 niet eens mang
werd vierde met geluk.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 28 januari 2018 @ 20:06:26 #54
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_176804850
Je ergens te oud voor voelen. Zo sad. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_176804921
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:07 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_176807920
Genoeg paardenmeisjes die nog steeds met die shit bezig zijn op hun dertigste. Vind ik eigenlijk redelijk hetzelfde als met Barbie's spelen.
Eerst denken, dan typen
pi_176808495
Rare stelling. Juist toen ik jong was (16-24) had ik wel wat beters te doen dan gamen. Nu ik ouder ben weet ik eigenlijk vrij weinig anders dan dat te bedenken. Niet dat ik er nog echt plezier aan beleef maar goed, de alternatieven vervelen evengoed snel.
pi_176808972
Wat moet je anders in je vrije tijd doen
Play hard, go pro.
  zondag 28 januari 2018 @ 22:53:09 #59
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176809162
Heb ik nodig als ontspanning voor de hele dag met je hoerenmoeder doorbrengen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 28 januari 2018 @ 22:54:45 #60
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176809225
TS begint onmiddelijk weer met gamen na het lezen van de eerste drie pagina's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')