Ja toen ik zo rond die leeftijd was deed ik dat wel ja, maar gelukkig zag ik plots in hoe sneu ik bezig was. En heb ik op eigen kracht af weten te kicken. Nu besteed ik de tijd die ik daarmee win op een zinvolle wijze door mijn waardevolle bijdrage te leveren aan dit discussieforum.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:02 schreef cherrycoke het volgende:
TS is 20 en speelt de hele dag games
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:10 schreef DD_Kong het volgende:
Ben zelf overigens 28, en game nog steeds wel eens. Vind het nu niet raar, maar als ik dit als 18 jarige had gehoord over iemand van 28 had ik het eigenlijk ook wel behoorlijk kansloos gevonden.
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:14 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Af en toe een potje fifa vind ik wat anders dan heel serieus bezig zijn met World of Warcraft ofzo.
Je anders voordoenquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Wat zijn autisten?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:34 schreef CrashO het volgende:
Haten op gamers maar zelf wel haast 25k posts op een autistenforum hebben
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
Gister heb ik anders wel nog een behoorlijk leuk spelletje gespeeld met je moeder!
Lekker snel vol pompen, kan je moeder ook weer door met het avond eten!quote:Op zondag 28 januari 2018 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je had er een speedrun van gemaakt hoorde in van m'n moeder.
Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.
Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Of je doet het allebei?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ha! Toevallig ken ik dozijnen ment dertigers die dat nog doen, met of zonder kinderen er bij.
En de bek vol dat ze er van hebben!
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Ben je handig ja? Mijn moeder zoekt nog een knappe loodgieter.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ikzelf pak veel liever een hengel of ga een middagje klussen.
Eckte bazen hebben gwn een g25quote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
g25?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:04 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben gwn een g25
Dat jij nou fanatiek porno kijktquote:Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen
Ja sorry schat, nog 2 afleveringen.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:10 schreef Shanna_ het volgende:
Terechte klacht. Of van die ‘mannen’ die nog steeds heel fanatiek naar films kijken en series volgen
De klacht gaat dus over jezelfquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.
Gamen op een kleurenprinterquote:Op zondag 28 januari 2018 19:37 schreef geevee het volgende:
Ik ben 65+ en hou nog steeds van spelletjes destijds begonnen met de Vic 20 en Commodore 64 nu op een pc met Windows 10,kleurenprinter,nas en snelle kabelverbinding en spelletjes spelen als ik mij verveel of televisie kijken ook heb ik een uitgebreide dvd collectie,ben ook nu weer bezig met opnieuw bekijken met de complete Start trek Serie,indien mogelijk probeer ik de File te vermijden en pak voor mijn flatgenoten die nog moeten werken indien mogelijk goederen aan Even een briefje in de bus dat het bij mij staat)
Dat bepaal jij niet he.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte meisjes, niet het type meisje waar je het bed mee wilt delen.
Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .quote:
Jij hebt al sinds 1967 een pc thuis?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:49 schreef geevee het volgende:
[..]
Niet op de printer maar wel een professioneel set computers sinds mijn 15 e levensjaar dus je zou kunnen zeggen dat er door mij al veel geld in computer is gestopt en nog word gestopt,liefst schaf ik iets origineel aan kan dat niet dan 2e hands .
werd vierde met geluk.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent sowieso n00b dus je haalt de top 10 niet eens mang
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te makenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het ziet er niet alleen sneu uit, het is sneu. Dit is niet hun vrije tijd, dit is hun werk.
Ik wil roze all starsquote:Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden
Jij valt op (jonge) meisjes?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Donkey Kong is ook onwijs gaaf, net als het neuken van 12 jarige meisjes.
Maar niet als je 20+ bent.
Klinkt als een saai kutleven.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
Rare stelling. Juist toen ik jong was (16-24) had ik wel wat beters te doen dan gamen. Nu ik ouder ben weet ik eigenlijk vrij weinig anders dan dat te bedenken. Niet dat ik er nog echt plezier aan beleef maar goed, de alternatieven vervelen evengoed snel.
Dit dus.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden
shit verstoppenquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Arm schaapquote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Al zou er vanalles mis mee zijn. Als jij je er goed bij voelt.quote:Op maandag 29 januari 2018 01:44 schreef junkiexp het volgende:
Hier 34 en vader, en heb een PS3.
Die wordt regelmatig gebruikt voor GTA5, maar ben zeker niet verslaafd.
Game rond de 12 uur per maand gemiddeld.
Niets mis mee toch?
Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het ziet er wellicht sneu uit, maar het is ook stoer dat die kerels daar schijt aan hebben en doen wat ze leuk vindenquote:Op zondag 28 januari 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken
Precies, heb weinig met gamen maar lijkt mij geneens een verkeerde baan.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ergens toch wel mooi om van gamen je werk te maken
ruig manquote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Alsof iemand er überhaupt een flikker om zou geven als ze een spelcomputer bij je tv zagen staan.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook af en toe beetje Fifa moet kunnen, GTA ook nog wel. En Gran Turismo, met sinterklaas mezelf een G29 racestuur cadeau gedaan.maar als er iemand over de vloer komt verstop ik die shit.
Een computer hoeft niet noodzakelijk een pc te zijn dat kan een speelcomputer zijn of in mijn geval een Vic 20,later een Commodore 64 met los het Geos O.S. (Geos is Graphics Environmental Operating Systeem) een grafisch systeem a la de Mac met icoontjes die je aan moest klikken waarna het via een diskdrive werd ingeladen,het bevatte een tekstverwerker,een rekenprogramma,een tekenprogramma en database programma,te vergelijken met de voorloper van de Macintosch daar heb ik heel veel van geleerd,later heb ik de keuze gemaakt voor de pc.quote:
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:44 schreef MAHL het volgende:
Echte mannen hebben gewoon schijt aan maatschappelijke opvattingen en doen gewoon wat ze leuk vinden
Vind ik ook niks sneus aan eigenlijk, als hij dat leuk vindt en er ook nog wat mee kan verdienen moet hij dat mooi doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het ziet er wellicht sneu uit, maar het is ook stoer dat die kerels daar schijt aan hebben en doen wat ze leuk vinden
Beter dit dan rapper Sjors die op video vastlegt dat hij een shemale een soort van neukt![]()
Ik zou TS niet per se volwassen noemenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:19 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Volwassen mensen die het woord 'boiis' gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |