abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176838398
Boiis :')
Gay spotted.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:15:24 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176844044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:47 schreef Zwolsboy het volgende:
Er zit een verschil, iemand die (bijna) elke dag games speelt, of gewoon beperkt tot zijn/haar hobby.

Je komt het overal tegen, er zijn ook mensen die voetbal niet even 2 weekjes kunnen negeren :')

Beperk het tot een hobby niks aan de hand, denk je elke dag aan dat dan snel een arts waarschuwen.
Als je elke dag games speelt is het geen hobby meer of?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176844198
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:47 schreef Zwolsboy het volgende:
Er zit een verschil, iemand die (bijna) elke dag games speelt, of gewoon beperkt tot zijn/haar hobby.

Je komt het overal tegen, er zijn ook mensen die voetbal niet even 2 weekjes kunnen negeren :')

Beperk het tot een hobby niks aan de hand, denk je elke dag aan dat dan snel een arts waarschuwen.
Hoe vaak mag je precies iets doen voordat het geen hobby meer is? :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_176844565
Niet veertig uur per week werken en het hele weekend gamen omdat je niet weet wat je anders moet doen :')
pi_176846835
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als je elke dag games speelt is het geen hobby meer of?
Dat heet een obsessie.
Interessant he ?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 20:51:04 #106
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_176846988
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:24 schreef WodanIsGroot het volgende:
In de dertig en speel al 20 jaar minstens elke week.

[ afbeelding ]
SWOS
Geen enkele FIFA die de speelbaarheid van SWOS zal evenaren

SWOS *O* *O*
Where law ends, tyrrany begins.
pi_176847074
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Dat heet een obsessie.
Met die logica kan ik net zo goed beweren dat ik geobsedeerd ben door poepen en slapen. Niet dat ik beweer dat dat niet zo is. Ik denk ik zeg even.
pi_176849953
Niet nu COD WWII The Resistance map pack downloaden :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_176850085
Eng he mensen met een hobby.

En ondertussen zit TS elke dag de hele avond tv te kijken.
Corporate translator
pi_176850362
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Dat heet een obsessie.
Dus heel Nederland heeft een tv of netflix obsessie?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:19:56 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176850421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Dat heet een obsessie.
Elke dag tv kijken dan? Of elke dag een boek lezen? Is dat dan ook een obsessie?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176850580
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:36 schreef Mainport het volgende:
Niet veertig uur per week werken en het hele weekend gamen omdat je niet weet wat je anders moet doen :')
Sporten en zuipen
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:18 schreef Questular het volgende:

[..]

Dus heel Nederland heeft een tv of netflix obsessie?
Elke dag porno...
pi_176852554
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:18 schreef Questular het volgende:

[..]

Dus heel Nederland heeft een tv of netflix obsessie?
Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.

Denk niet dat veel meiden zoals TS bedoeld jongens leuk vinden die bij thuiskomst van het werk/studie direct de PC opstarten en de hele tijd gaan gamen...
Als hij het beperkt tot een paar uurtjes in het weekend of een keer een uurtje avondje in de week is het een hobby.
Je hebt ook Fok!ers die 10+ berichten per dag plaatsen, ook een obsessie waarom kunnen ze het niet even los laten ?
TS bedoeld mensen die continu bezig zijn met gamen, elke dag is gewoon gestoord.
Interessant he ?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:43:56 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176852587
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:42 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.


Wat een totale onzin dit man.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:44:06 #115
475437 Burgerlul
Lekker burgerlijk
pi_176852591
Dat is inderdaad diep triest. Een man van 28 die nog spelletjes speelt... :') Op die leeftijd hoor je je met belangrijke zaken bezig te houden zoals je baan en je gezin.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:44:40 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176852602
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:44 schreef Burgerlul het volgende:
Dat is inderdaad dieptriest. Een man van 28 die nog spelletjes speelt... :') Op die leeftijd hoor je je met belangrijke zaken bezig te houden zoals je baan en je gezin.
:')

Wat heb je aan een gezin?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176852645
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')

Wat heb je aan een gezin?
Wanneer ga jij eens zelfstandig wonen? :')
Interessant he ?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:52:52 #119
475437 Burgerlul
Lekker burgerlijk
pi_176852732
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')

Wat heb je aan een gezin?
Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
pi_176852807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Burgerlul het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Die vent is 30+ :')
Edit hij is 31 zelfs, ach zijn zolderkamer is kennelijk gezellig.

Trouwens TS waarom maak jij een kloon aan om te reageren alsof je iemand anders bent, burgerlul lol _O- das ook :')
Interessant he ?
  woensdag 31 januari 2018 @ 00:16:00 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176852970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Burgerlul het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezin :'). Beetje conformeren aan een sociaal construct waar ik geen zin in heb, ammehoela. Bij mij tikt dat biologische klokje niet, dat is bij vrouwen. Ik doe wat ik leuk vind, en ga geen gezin creeeren als ik daar geen zin in heb.

Maar ff serieus, wat heb je aan een gezin?

Een vrouw is tot daar aan toe, al komt daar ook een enorm gezeur bij kijken over het algemeen. Maar een gezin? Nah geen behoefte aan.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 31 januari 2018 @ 00:16:26 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176852977
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:47 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Wanneer ga jij eens zelfstandig wonen? :')
Gast woon al meer dan 17 jaar op mezelf.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176852985
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezin :'). Beetje conformeren aan een sociaal construct waar ik geen zin in heb, ammehoela.
Ook niet aan een vaste relatie?
  woensdag 31 januari 2018 @ 00:18:28 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176852994
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:17 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ook niet aan een vaste relatie?
Dat heb ik al, dat is wat anders dan een gezin :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176853018
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat heb ik al, dat is wat anders dan een gezin :P.
Aight, ja ik ook hoor, maar volgens mij hebben we hetzelfde punt. Niks mis met een familieverjaardag of iets gelijksoortig op zijn tijd, maar daar ook nog kinderen bij is wel next level. Dan heb je meteen nauwelijks meer eigen tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')