Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezinquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Gast woon al meer dan 17 jaar op mezelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:47 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens zelfstandig wonen?![]()
Ook niet aan een vaste relatie?quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezin. Beetje conformeren aan een sociaal construct waar ik geen zin in heb, ammehoela.
Dat heb ik al, dat is wat anders dan een gezinquote:Op woensdag 31 januari 2018 00:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ook niet aan een vaste relatie?
Aight, ja ik ook hoor, maar volgens mij hebben we hetzelfde punt. Niks mis met een familieverjaardag of iets gelijksoortig op zijn tijd, maar daar ook nog kinderen bij is wel next level. Dan heb je meteen nauwelijks meer eigen tijd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat heb ik al, dat is wat anders dan een gezin.
Er is niets mooiers dan met iemand waar je van houdt een leven op te bouwen, en om samen met die persoon kinderen op de wereld te zetten en ervoor zorgen dat zij een mooie toekomst hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben 31 en heb absoluut geen behoefte aan een gezin. Beetje conformeren aan een sociaal construct waar ik geen zin in heb, ammehoela. Bij mij tikt dat biologische klokje niet, dat is bij vrouwen. Ik doe wat ik leuk vind, en ga geen gezin creeeren als ik daar geen zin in heb.
Maar ff serieus, wat heb je aan een gezin?
Een vrouw is tot daar aan toe, al komt daar ook een enorm gezeur bij kijken over het algemeen. Maar een gezin? Nah geen behoefte aan.
Dat bedoel ik idd. Wil zelf ook nog gewoon leven enzo. Kinderen zijn leuk maar ik voel niet de behoefte of druk om zelf kinderen te nemen, samen te gaan wonen en vervolgens alleen nog maar bezig zijn om de behoeftes van anderen te bevredigen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aight, ja ik ook hoor, maar volgens mij hebben we hetzelfde punt. Niks mis met een familieverjaardag of iets gelijksoortig op zijn tijd, maar daar ook nog kinderen bij is wel next level. Dan heb je meteen nauwelijks meer eigen tijd.
Haha wat boeit mij het nou wat anderen van mij vinden omdat ik geen kinderen heb?quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:23 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan met iemand waar je van houdt een leven op te bouwen, en om samen met die persoon kinderen op de wereld te zetten en ervoor zorgen dat zij een mooie toekomst hebben.
Mensen zoals jij die daar niet aan mee doen denken misschien dat ze stoer zijn, maar in werkelijkheid vinden anderen je dan zielig en alleen.
Yep, zou er niet aan moeten denken om een uur of 3-4 per week 'vrij te kunnen besteden' omdat de rest al volgepland is met activiteiten en kinderen in het algemeen. Anderzijds lijkt het me behalve dat bovengenoemde wel lachen om een kind op te voeden, mja het is een afweging die je moet maken...quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd. Wil zelf ook nog gewoon leven enzo. Kinderen zijn leuk maar ik voel niet de behoefte of druk om zelf kinderen te nemen, samen te gaan wonen en vervolgens alleen nog maar bezig zijn om de behoeftes van anderen te bevredigen.
Als ik dan lees dat sommige getrouwde mannen maar een paar uur per week voor zichzelf hebben.. nee daar krijg ik het al benauwd van.
begeleid wonen telt nietquote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast woon al meer dan 17 jaar op mezelf.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 31 januari 2018 00:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Yep, zou er niet aan moeten denken om een uur of 3-4 per week 'vrij te kunnen besteden' omdat de rest al volgepland is met activiteiten en kinderen in het algemeen. Anderzijds lijkt het me behalve dat bovengenoemde wel lachen om een kind op te voeden, mja het is een afweging die je moet maken...
Scheelt dat ik nog wel een paar jaartjes scheel met jou en dus nog ff ademruimte heb, maar zal toch ooit die keuze moeten gaan maken.
Mad Jack the Piratequote:Op woensdag 31 januari 2018 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
En nog een fucking madjackthepirate fan ook nog, 1 van de leukste animatie series die er is.
Helaas bijna nergens te torrenten
Mijn vriendin heeft al jaren geen probleem met het feit dat ik graag game ondanks dat ze er zelf geen reet aan vindt. Maar ik ben blij dat jij voor iedereen even kunt bepalen wat ze mogen doen en hoe veel uur per week ze dit mogen doenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.
Denk niet dat veel meiden zoals TS bedoeld jongens leuk vinden die bij thuiskomst van het werk/studie direct de PC opstarten en de hele tijd gaan gamen...
Als hij het beperkt tot een paar uurtjes in het weekend of een keer een uurtje avondje in de week is het een hobby.
Je hebt ook Fok!ers die 10+ berichten per dag plaatsen, ook een obsessie waarom kunnen ze het niet even los laten ?
TS bedoeld mensen die continu bezig zijn met gamen, elke dag is gewoon gestoord.
Geen pubg gaan spelenquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:26 schreef StevenHyde het volgende:
Klasse. Hier ook gewoon nog een uurtje of 4 in de week gamen als 30+
Blijf dat sowieso wel mijn hele leven doen denk ik. Goede manier van ontspannen.
Haha, nee hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent (ik neem aan nog geen 25), maar als je wat ouder wordt, dan zul je vanzelf beginnen te denken aan een vrouw en kinderen. Op een gegeven moment denk je: dat ik zoveel tijd heb verspilt aan die stomme games.
Vanwege de frustraties?quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:25 schreef MMaRsu het volgende:
Maakt mij dat nou een loser of iemand die staat voor hetgene wat ik zelf interessant vindt, en niet verplicht mee ga doen aan een sociale constructie zoals een gezin omdat anderen mij dan zielig zouden vinden als ik dat niet doe?
Precies dat!quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:44 schreef Brandaris01 het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Een gezin beginnen omdat ‘dat zo hoort’.![]()
Dat is zo’n beetje de meest debiele reden om aan kinderen te beginnen. Je moet er alleen aan beginnen omdat je het zélf wilt. Anders ruil je alle dingen die je écht leuk vindt in voor iets wat je ‘hoort’ leuk te vinden.
Dan verander je vanzelf in zo’n depressief figuur die met een chagrijnige bek achter de kinderwagen sjokt. Die na vijftien jaar familiecampings en struikelen over lego zijn leven heel erg zat is. Zó zat dat ie ‘ineens’ ontdekt dat die 23 jarige intercedente op zijn werk toch echt wel zijn tweelingziel is. ‘Want die houdt ook van verre reizen en ze heeft een cursus wijnproeven gedaan’.
![]()
Zo'n keuze getuigt nou niet van veel wijsheid of emotionele intelligentie. En laat dat nou net datgene zijn wat je nodig hebt als je een gezin wil beginnen.
Jij hebt een gezin om niet zielig en alleen gevonden te worden?quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:23 schreef Burgerlul het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan met iemand waar je van houdt een leven op te bouwen, en om samen met die persoon kinderen op de wereld te zetten en ervoor zorgen dat zij een mooie toekomst hebben.
Mensen zoals jij die daar niet aan mee doen denken misschien dat ze stoer zijn, maar in werkelijkheid vinden anderen je dan zielig en alleen.
"....een soort van Jimmy Geduld" Dat devalueert je hele klacht in 1 keer.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe sneu is dat, als je op die leeftijd nog op de Nintendo, Playstation oid zit.
Of een nieuwe pc koopt met allerlei disco-lampjes erop of raampje in de systeemkast met rood licht.![]()
En dan elkaar online met schietgeweren te lijf gaan alsof je 13 bent.
Word eens volwassen man, sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
Zou je een meid daten van 20 die nog met Barbies speelt?
Lijkt me niet, hoe denk je dat die vrouwen over jou denken als je nog spelletjes speelt.
Je komt er pas achter hoe raar het is als je er zelf mee gestopt bent, en je de situatie goed kunt analyseren.
Want verslaafden zullen nooit toegeven dat ze fout zitten.
En het is niet dat ik de spelletjesverslaafden haat ofzo, heb alleen het beste met jullie voor.
ik ben een soort van Jimmy Geduld he. Later zullen jullie me dankbaar zijn.
Tering wat een bekrompen kijk heb jij hierop zegquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dat is geen hobby, tv / netflix kijken doe je met je vriendin of gezin gezamenlijk, Gamen is echt een hobby van je zelf en dat moet een hobby blijven.
Denk niet dat veel meiden zoals TS bedoeld jongens leuk vinden die bij thuiskomst van het werk/studie direct de PC opstarten en de hele tijd gaan gamen...
Als hij het beperkt tot een paar uurtjes in het weekend of een keer een uurtje avondje in de week is het een hobby.
Je hebt ook Fok!ers die 10+ berichten per dag plaatsen, ook een obsessie waarom kunnen ze het niet even los laten ?
TS bedoeld mensen die continu bezig zijn met gamen, elke dag is gewoon gestoord.
Hoe is het met Skate the Great van de Breda Locos?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Die lui van Gamekings zijn in de 40. Het ziet er wel wat sneu uit, maar mensen moeten zelf bepalen wat ze doen in hun vrijetijd
Hij verdiend zn geld nu mat games streamen op twitchquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe is het met Skate the Great van de Breda Locos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |