quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:04 schreef BakkenKappen het volgende:
Post dan ook even het plaatje van je TA weer OP.
Nu weet niemand waarom het weer moon gaat vanaf hier.
Nog mensen die hierin investeren? Wordt veel pump and dump coin genoemd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:32 schreef crpytoshill het volgende:
binnen 3,5uur krijgen we mail van Bee Token. volgens telegram
Ja ff snel ethertje erin duwen en cashen zodra hij de Exchange op komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nog mensen die hierin investeren? Wordt veel pump and dump coin genoemd.
Tja die gaat op en neer maar is nog niet echt los. Ik heb er 32k maar ik denk er over om wat bij te kopen als ie weer wat inkakt.quote:
0,2 eth voor de Holdquote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Pump and dump? Dan hadden ze de hardcap niet zo laag gemaakt + aantal mensen die mogen kopen ook niet zo laag gehouden.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Lekker, maar om nou 20-30k in te leggen en redelijk risico te lopen... maar wel goed uitgepakt, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Jup welke kneusje zei dat het dom was om te kopen vandaag![]()
Lekker paar K gepakt met xem.
Hee, da's $xvg!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:24 schreef chroestjov het volgende:
Hier heeft het ook wel iets van weg.
ik hoor hem wel wat langer als ik er door komquote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja ff snel ethertje erin duwen en cashen zodra hij de Exchange op komt.
32kquote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tja die gaat op en neer maar is nog niet echt los. Ik heb er 32k maar ik denk er over om wat bij te kopen als ie weer wat inkakt.
God, zijn mensen nou echt zo achterlijk?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:59 schreef RobinaHoed het volgende:
Welke crypto was nou gestolen? NEM? Die is nu aan het moonen
Ik heb er maar 8kquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
32kkom ik aan met mijn schamele 6k
twitter:mikeinspace twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 03:48:10Bitconnect Car Talk https://t.co/g8p0FHvnEQ reageer retweet
Misschien heb ik wel iets te compenserenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
32kkom ik aan met mijn schamele 6k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was begin decemberquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer gaat Verge geudverdeumme een keer moonen
jij met je phor en xtrabytesquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:00 schreef xminator het volgende:
[..]
God, zijn mensen nou echt zo achterlijk?
Die gaat op de 0 af.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer gaat Verge geudverdeumme een keer moonen
Inderdaad, net als toen de bankiers hun bonussen in crypto gingen pompen. En met kerst toen iedereen over crypto zou gaan lullen tijdens het diner.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:44 schreef ejfaar het volgende:
Mij was een moon beloofd na afloop van de futures
Verge ging maar weinig omhoog bij de lancering van wraith. Ik denk dat het wel klaar is met Verge eerlijk gezegd.quote:
Het recente beetje nieuws af en toe deed in elk geval niks meer met de koers. Dus wat dat wél moet gaan doen, ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:50 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Verge ging maar weinig omhoog bij de lancering van wraith. Ik denk dat het wel klaar is met Verge eerlijk gezegd.
Mijn Verge is begin december x30 gegaan, zonder noemenswaardige reden geloof ikquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:56 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Het recente beetje nieuws af en toe deed in elk geval niks meer met de koers. Dus wat dat wél moet gaan doen, ik zou het niet weten.
Dat was eens en nooit weerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn Verge is begin december x30 gegaan, zonder noemenswaardige reden geloof ik
na afloop van de futures van welke maandquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:44 schreef ejfaar het volgende:
Mij was een moon beloofd na afloop van de futures
januari 2030 denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
na afloop van de futures van welke maand
en direct steeg de koers van Tittiecoin zeker?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:04 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb rapper Sjors net een shemale zien neuken.
Ik heb gelukkig niet verder gekeken dan de whitepaper.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:04 schreef SugeLucky het volgende:
Daar zou mijn sjakie niet van gaan moonenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:04 schreef SugeLucky het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet verder gekeken dan de whitepaper.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel iets te compenseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zeg jij telkensquote:
Het is wat.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:42 schreef V. het volgende:
Komende futures zouden bullish zijn lees ik net.
Heb je ook een link, of kun je aangeven waar je dat gelezen hebt?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:42 schreef V. het volgende:
Komende futures zouden bullish zijn lees ik net.
twitter:coindesk twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 23:33:27Breaking: Tether has "dissolved" relationship with auditor Friedman LLP, according to spokesperson for the company behind $USDT token. Story to come. reageer retweet
Oh fuck..quote:Op zondag 28 januari 2018 00:05 schreef Atlantis- het volgende:
twitter:coindesk twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 23:33:27Breaking: Tether has "dissolved" relationship with auditor Friedman LLP, according to spokesperson for the company behind $USDT token. Story to come. reageer retweet
Same.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:03 schreef Kyran het volgende:
WTC blijft maar gaan, lekker hoor voor jullie
Baal een beejte dat ik paar dagen geleden niet ben ingestapt op 22k satHad buy order op 20k staan .... Had wel een stijging verwacht, maar gaat wel erg hard. Gun het jullie allemaal
![]()
Ach ja, misschien straks na event van morgen een dipje kan ik altijd nog kijken
Houdt ook niet op met alle drama laatste weken zeg. Was dit vorig jaar ook zo of is het vooral iets van de laatste weken?quote:Op zondag 28 januari 2018 00:09 schreef Skv het volgende:
Clarification: statement says Tether's relationship with Friedman "has dissolved." Statement is vague about who broke up with who. Story coming $USDT
Niet zo lekker voor de zorgen over of de ruim 1 miljard USDT wel backing heeft..
Het is oud nieuws.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Houdt ook niet op met alle drama laatste weken zeg. Was dit vorig jaar ook zo of is het vooral iets van de laatste weken?
Alles verkopen!!!1quote:
feit blijft wel dat usdt een gammele bende is. En alleen de audit er voor zorgde dat er vertrouwen omheen hing, ondanks de massive geldcreatie van ze. Hoop dat ze snel een nieuwe auditor scorenquote:
Ik bedoel buiten dit om.quote:
Door de harde stijgingen gaat Jan en alleman zich er ineens mee bemoeien. En gaan de media er meer over schrijven. Het underground sfeertje is er wel af.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten dit om.
Korea, China, Japan, Tether ... iedereen heeft een mening en overal komen negatieve berichten naar buiten. Is dit een resultaat van de dikke winsten van 2017 of was dit vorig jaar ook vaak het geval?
Dat is al jaren zo hoor. Hoor al jaren dat Korea gaat reguleren.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten dit om.
Korea, China, Japan, Tether ... iedereen heeft een mening en overal komen negatieve berichten naar buiten. Is dit een resultaat van de dikke winsten van 2017 of was dit vorig jaar ook vaak het geval?
Dat dacht ik dus al ja. Opeens hebben alle media crypto experts in dienst lijkt het ...quote:Op zondag 28 januari 2018 00:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Door de harde stijgingen gaat Jan en alleman zich er ineens mee bemoeien. En gaan de media er meer over schrijven. Het underground sfeertje is er wel af.
Experts *kuch*.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al ja. Opeens hebben alle media crypto experts in dienst lijkt het ...
Ja, dat bedoel ikquote:
Wow wat een puinhoop, ze hebben de audit dus laten vallen omdat de audit te veel tijd zou gaan kosten?quote:"We confirm that the relationship with Friedman is dissolved. Given the excruciatingly detailed procedures Friedman was undertaking for the relatively simple balance sheet of Tether, it became clear that an audit would be unattainable in a reasonable time frame. As Tether is the first company in the space to undergo this process and pursue this level of transparency, there is no precedent set to guide the process nor any benchmark against which to measure its success."
quote:Our reserve account is regularly audited
niveautje hoorquote:Op zondag 28 januari 2018 01:34 schreef wattel het volgende:
http://www.dictionary.com/browse/excruciatingly
excruciating:
1. extremely painful; causing intense suffering; unbearably distressing; torturing:
an excruciating noise; excruciating pain.
2. exceedingly elaborate or intense; extreme:
done with excruciating care.
Me too.quote:Op zondag 28 januari 2018 07:04 schreef Yozzz het volgende:
Gewhitelist voor BeeToken. De Telegram group wordt steeds mooier.
Volgens mij zijn vooral landen als India niet geaccepteerd. Tenminste, als ik zie hoe al die Indiërs agerenquote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
Ben benieuwd naar de contribution limit.
Wat is er gaande in die groep?quote:Op zondag 28 januari 2018 07:04 schreef Yozzz het volgende:
Gewhitelist voor BeeToken. De Telegram group wordt steeds mooier.
Idd.. gewoon shit load of eth aanschaffen en niks mee doen. Pruttelt lekker door zo. Alleen ff gaan kijken als ze btc hebben ingehaaldquote:Op zondag 28 januari 2018 07:56 schreef Maikuuul het volgende:
Beetje saai de afgelopen tijd op de crypto markt. Geen reden dus om actief te zijn
Nog genoeg crypto budget om even weg te blijven?quote:Op zondag 28 januari 2018 07:56 schreef Maikuuul het volgende:
Beetje saai de afgelopen tijd op de crypto markt. Geen reden dus om actief te zijn
How Kunnen er zoveel afgewezen zijn? Foto van je ID is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
Hoe kan het dat er zoveel mensen maanden moeten wachten op verificatie bij bepaalde sites?quote:Op zondag 28 januari 2018 08:23 schreef Skv het volgende:
[..]
How Kunnen er zoveel afgewezen zijn? Foto van je ID is toch niet zo ingewikkeld?
me 2quote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
https://www.wsj.com/amp/a(...)tter_impression=truequote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:13 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Heb je ook een link, of kun je aangeven waar je dat gelezen hebt?
Een bozige menigte die niet gewhitelist is die alles en iedereen vervloeken.quote:
quote:As you may have guessed, the token sale planned for 1/30 will not occur. We don’t want to rush into announcing anything, but please rest assured that more information will be announced in due time. Thank you all for your continued support!
private sale -> alles gaat naar de whalesquote:Op zondag 28 januari 2018 08:37 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een bozige menigte die niet gewhitelist is die alles en iedereen vervloeken.
Gems is ook een mooie soap. De Dutch auction viel niet in goede aarden, het vervolg van de soap:
[..]
staat voor Waves in februari iets op de planning dan?quote:Op zondag 28 januari 2018 02:46 schreef BadVlad het volgende:
Bijna Wavesmaand.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben afgewezenquote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
Was jij nou ook in PAC gedoken?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ben afgewezenfoto van paspoort dit dat alles
ah well dan niet
Ja heb ze op Cryptopia staan, dus ik kan ze omzetten.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:04 schreef V. het volgende:
[..]
Was jij nou ook in PAC gedoken?
Voor de burn moet je eerst je PAC op de oude PAC-wallet zetten, en dan komen de nieuwe op de nieuwe wallet, die je ook moet hebben. Alleen staat alles vast op Cryptopia![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja heb ze op Cryptopia staan, dus ik kan ze omzetten.
Waar lees je dit precies ?
Even op laatste linkje klikken.twitter:PACcoinOfficial twitterde op woensdag 24-01-2018 om 15:56:04$PAC redemption guide - stay tuned for more information on the new $PAC#PAC #PACCOIN #PacCoinArmy #cryptocurrency #Crypto #blockchain #bitcoinnews #PREDICTION #BuyNow #IoT #end2018 #JohnMcAfee https://t.co/X5h7sCMX1X reageer retweet
Top. Maar ze staan vast op cryptopia zei je?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:13 schreef V. het volgende:
[..]Even op laatste linkje klikken.twitter:PACcoinOfficial twitterde op woensdag 24-01-2018 om 15:56:04$PAC redemption guide - stay tuned for more information on the new $PAC#PAC #PACCOIN #PacCoinArmy #cryptocurrency #Crypto #blockchain #bitcoinnews #PREDICTION #BuyNow #IoT #end2018 #JohnMcAfee https://t.co/X5h7sCMX1X reageer retweet
'maintenance'quote:Op zondag 28 januari 2018 09:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Top. Maar ze staan vast op cryptopia zei je?
lijkt me sterk 0.1 eth.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:19 schreef Skv het volgende:
Admins op Bee Token zijn er ook wel klaar mee.
Ik voel overigens een stevige deceptie in de lucht hangen met een max cap van 0.1 ether ofzo.
D Todd (Official):
People stop being GREEDY. You will get what you get. Amazing 3 hours ago people were begging for approvals...Now they are complaining if they don't get enough contribution it's an issue.
Alles onder controletwitter:PACcoinOfficial twitterde op donderdag 25-01-2018 om 00:28:30BIG NEWS - Cryptopia will be working with us on a ON EXCHANGE 1000:1 redemption for PAC to $PAC. PLEASE DO NOT CONTACT THEM! DO NOT SEND PAC THERE AT ALL!#cryptocurrency #crypto #PacCoin $PAC #BlockChain #CryptoNews #bitcoinnews #IoT reageer retweet
Cryptopia doet het dus automatisch. Nice.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:21 schreef V. het volgende:
Alles onder controletwitter:PACcoinOfficial twitterde op donderdag 25-01-2018 om 00:28:30BIG NEWS - Cryptopia will be working with us on a ON EXCHANGE 1000:1 redemption for PAC to $PAC. PLEASE DO NOT CONTACT THEM! DO NOT SEND PAC THERE AT ALL!#cryptocurrency #crypto #PacCoin $PAC #BlockChain #CryptoNews #bitcoinnews #IoT reageer retweet
![]()
En terecht. Al die kut pajeetsquote:Op zondag 28 januari 2018 09:19 schreef Skv het volgende:
Admins op Bee Token zijn er ook wel klaar mee.
Ik voel overigens een stevige deceptie in de lucht hangen met een max cap van 0.1 ether ofzo.
D Todd (Official):
People stop being GREEDY. You will get what you get. Amazing 3 hours ago people were begging for approvals...Now they are complaining if they don't get enough contribution it's an issue.
D Todd (Official):
Anyone who doesn't accept our policy - which is we will email individual contribution amounts. DM me your email address and I will remove you from the contribution list.
quote:Coincheck, een van de grootste Japanse beurzen voor digitale munten, gaat klanten schadeloos stellen na een grote diefstal van cryptomunten eerder deze week. De circa 260.000 eigenaren van zogenoemde NEM-munten ontvangen in totaal 46,3 miljard yen, ofwel circa 425 miljoen dollar.
netjesquote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef SMS303 het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)yptomunten~a4ecfc2e/
[..]
Goed nieuws.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Staat zelfs op teletekstquote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef SMS303 het volgende:
[..]
quote:
Als het goed is.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Cryptopia doet het dus automatisch. Nice.
Ik heb op de Volkskrant nog nooit een positief stuk gezien over crypto. Hooguit geamuseerde verbazing, maar vaker nog Schadenfreude en criminalisering.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Kan het establishment met haar betutteling de cryptorevolutie de nek omdraaien? 'Die geest is uit de fles' https://www.volkskrant.nl(...)7461c43e364158da15d3 via @volkskrant
Ik hoop veel meer dan 1k.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:44 schreef Skv het volgende:
Volgens mij gaat Ether proberen 1k EUR te worden.
vermoeiend die berichten. gelukkig nemen steeds minder mensen serieus wat er in de krant staat.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Kan het establishment met haar betutteling de cryptorevolutie de nek omdraaien? 'Die geest is uit de fles' https://www.volkskrant.nl(...)7461c43e364158da15d3 via @volkskrant
'Het virtuele geld is bovendien zeer in trek bij criminelen.'quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Heb ik iets gemist, wat gaat er gebeuren met PAC? Je hoeft dus niets te doen als ze op Cryptopia staan?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Cryptopia doet het dus automatisch. Nice.
Allebei wel waar.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:04 schreef Predator38 het volgende:
het eerste wat ik lees:
"De bitcoin is een gevaarlijk piramidespel, waarschuwde de AFM deze week. Het virtuele geld is bovendien zeer in trek bij criminelen"
Ook waarquote:dat heeft de AFM helemaal niet gezegt, wat een fucking leugenaars in de media ook
er worden wekelijks nog tonnen en miljoenen aan cash gevonden bij criminelen....ff inwisselen voor bitcoin doe je ook niet zomaar even.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
'Het virtuele geld is bovendien zeer in trek bij criminelen.'
Net als euro's en dollars
Er komt een burn. Elke 1000 PAC wordt teruggebracht naar 1 PAC.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:47 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wat gaat er gebeuren met PAC? Je hoeft dus niets te doen als ze op Cryptopia staan?![]()
de media liegt er maar wat op los joh.....om te kotsen is het en iedereen slikt het als zoete koek.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:14 schreef Xrenity het volgende:
BTC is helemaal niet heel erg in trek bij criminelen.
https://www.cnbc.com/2017(...)ital-currencies.html
https://www.cnbc.com/2018(...)ippets-problems.htmlquote:Op zondag 28 januari 2018 11:14 schreef Xrenity het volgende:
Ook belangrijk nieuws!quote:Google Home couldn't tell users who Jesus Christ is — here's why it matters
ook weer main stream kots media.....quote:Op zondag 28 januari 2018 11:20 schreef Xrenity het volgende:
http://www.independent.co(...)o-dash-a8174716.html
Lees hier trouwens weer wat anders, oeps
Nu niet meer nee, vroeger was het het enige betaalmiddel op darkweb.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:14 schreef Xrenity het volgende:
soms word er zelfs paypal/escrow nog gebruikt voor betalingen op het dark web.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, vroeger was het het enige betaalmiddel op darkweb.
knettergek die jappaners dat ze de boel gaan vergoedenquote:Beurs vergoedt gedupeerden na roof 500 miljoen cryptomunten
Coincheck, een van de grootste Japanse beurzen voor digitale munten, gaat klanten schadeloos stellen na een grote diefstal van cryptomunten eerder deze week. De circa 260.000 eigenaren van zogenoemde NEM-munten ontvangen in totaal 46,3 miljard yen, ofwel circa 425 miljoen dollar.
ANP | Navin Bhagwat 28-01-18, 09:00 Laatste update: 09:10
25
Afgelopen vrijdag werd bekend dat de beurs 500 miljoen NEM-munten was kwijtgeraakt. Ze waren 'illegaal' naar een andere locatie verstuurd. Daarop werd de handel grotendeels stilgelegd. Het betrof een van de grootste diefstallen van digitaal geld ooit. De NEM, op dat moment in totale waarde de op negen na grootste cryptomunt, kelderde na de beroving in korte tijd met 20 procent. Andere cryptovaluta uit de top tien, inclusief de bitcoin, zakten 5 tot 10 procent. Door het nieuws van de schadeloosstelling steeg de waarde van de NEM-munt echter weer met 21 procent volgens Bloomberg.
Honderdduizenden Nederlanders kochten de laatste paar maanden massaal cryptomunten. De koers van verschillende munten zoals de bitcoin zakte in de afgelopen weken al sterk, onder meer door een dreigend verbod van de Zuid-Koreaanse overheid op cryptobeurzen.
Hoe en wanneer Coincheck de gedupeerde beleggers gaat vergoeden, is nog onduidelijk.
Ja, schade aan je klanten vergoeden is wel heel onbetrouwbaar inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knettergek die jappaners dat ze de boel gaan vergoeden
maar dit zegt weer heel veel over crypto
onbetrouwbare rotzoooi
Wat is dit voor een troll?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knettergek die jappaners dat ze de boel gaan vergoeden
maar dit zegt weer heel veel over crypto
onbetrouwbare rotzoooi
Zet alles dan gewoon in ether en je kan relaxen..quote:
Na also, gedurfde uitspraakquote:Op zondag 28 januari 2018 12:04 schreef Dwaalboy het volgende:
[..]
Zet alles dan gewoon in ether en je kan relaxen..
Straks als eth dicht bij btc zit gaat alles flippen en je bent binnen. Gaat gebeuren
ETH heeft nog heel veel groeipotentieel. Kan van Bitcoin niet gezegd worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Als full time ETH fanboy hoop ik prima dat ETH BTC inhaalt hoor, maar zie het niet zo 1,2,3 gebeuren.
Qua prijs sowieso niet, market cap ook niet.
Thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:15 schreef V. het volgende:
[..]
Er komt een burn. Elke 1000 PAC wordt teruggebracht naar 1 PAC.
heerlijke toonzetting en framing weer.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Nouja, dit is natuurlijk wel een tijdje het geval geweest. Als de darkwebmarkets niet deden wat ze deden had bitcoin nu nooit de waarde gehad die het nu heeft. Daar begon de waarde.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:23 schreef Dicing het volgende:
Bitcoin gelijk trekken aan crimineel geld
Ja, dat denk ik dan ook. Veel van de coins zijn toch ook direct koppelbaar aan Eth? Dan is het alleen jammer dat je bijvoorbeeld in een Blockfolio oid niet beide mogelijkheden kan weergevenquote:Op zondag 28 januari 2018 12:18 schreef Dwaalboy het volgende:
Als je met eth veel procentjes kan pakken en je hebt nu btc en ziet dat dat niet zo snel gaat. Haal je ze toch van btc naar eth?
Gisteravond alquote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Dwaalboy het volgende:
#@#¥* klote abn weer storing...
Wil er net weer wat euro's tegen aan knallen
Juist, knal jij ff wat euro's er tegenaan !quote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Dwaalboy het volgende:
#@#¥* klote abn weer storing...
Wil er net weer wat euro's tegen aan knallen
De beste keuze op dit moment ja. Enige coin die ff stil staat nu, en een grote potentie ookquote:Op zondag 28 januari 2018 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er 1000 euro tegenaan knallen. Ik ben volwassen joh. Zit zelf te denken aan alles in VEN te pompen.²
Je hoeft mij niet te overtuigen, maar zie het niet binnen de komende tijd gebeuren.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ETH heeft nog heel veel groeipotentieel. Kan van Bitcoin niet gezegd worden.
Dit idd.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen, maar zie het niet binnen de komende tijd gebeuren.
Op de lange termijn sterft BTC gewoon uit.
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De beste keuze op dit moment ja. Enige coin die ff stil staat nu, en een grote potentie ook
Begrijpelijkquote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.²
Dan ben je sowieso al te laat, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.²
Waar lees je dit?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:51 schreef Landgeld het volgende:
VEN was 2 weken geleden nog gewild en nu wilt iedereen er vanaf?
Echt hequote:Op zondag 28 januari 2018 12:51 schreef Landgeld het volgende:
VEN was 2 weken geleden nog gewild en nu wilt iedereen er vanaf?
Man man man
Houd zo'n coin gewoon eens een jaar vast. Kijken wat er dan gebeurd.
Wel lekker rustig hier
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:58 schreef Igen het volgende:
Pas als het mainnet van VEN live gaat wordt het echt wat, lijkt me. Of ook dan niet natuurlijk.
Kan ook zomaar een gigantische flop worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:58 schreef Igen het volgende:
Pas als het mainnet van VEN live gaat wordt het echt wat, lijkt me. Of ook dan niet natuurlijk.
Zeker waar. Maar je ogen sluiten voor groei en evolutie om alleen maar te kunnen framen is natuurlijk erg makkelijk. Dat het een bubbel is: Prima! Dat de bubbel te vergelijken is met de Dotcombubbel a la.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, dit is natuurlijk wel een tijdje het geval geweest. Als de darkwebmarkets niet deden wat ze deden had bitcoin nu nooit de waarde gehad die het nu heeft. Daar begon de waarde.
vorige week was WTC week....nu dump...rebrand event is geweestquote:Op zondag 28 januari 2018 12:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Nee februari is al waves maand, zoals januari dat ook was. Vorige week was ven week deze week is wtc week. Aankomende week wordt icx week.
Ik wacht het allemaal rustig af.
Ik vind het jammer dat crypto alleen als financieel product wordt neergezet. Terwijl er ook heel veel dingen zijn die je kan doen die gewoon maatschappelijke impact hebben, en daarvoor is het niet relevant of een BTC nou 1 euro waard is of 1 ton.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:00 schreef Dicing het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar je ogen sluiten voor groei en evolutie om alleen maar te kunnen framen is natuurlijk erg makkelijk. Dat het een bubbel is: Prima! Dat de bubbel te vergelijken is met de Dotcombubbel a la.
Dat er daarnaast een hele wereld van technologie en innovatie achter zit, het vooral draait om venture capital tegenwoordig en de criminele hoek een veel minder grote rol heeft, mag ook gezegd worden.
Wat ik bedoel te zeggen, tuurlijk raken ze prima pijnpunten van de cryptospace aan, die moeten ook benoemd worden. Maar dat is niet het hele verhaal, als kritische journalist en krant is het ook je plicht om de andere kant van de medaille te laten zien.Ik hoopte stiekem dat we de tijd van mensen bewust domhouden voorbij waren..
Ik vind de bubble niet echt te vergelijken met de dotcom bubble, eigenlijk met geen enkele bubble. Deze is al een aantal keer geknapt, maar hij groeit steeds opnieuw terug. Ik heb in het verleden niet eerder gezien dat een bubble een paar keer klapt en vol blijft lopen met zo'n tempo als wat er hier gebeurt.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:00 schreef Dicing het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar je ogen sluiten voor groei en evolutie om alleen maar te kunnen framen is natuurlijk erg makkelijk. Dat het een bubbel is: Prima! Dat de bubbel te vergelijken is met de Dotcombubbel a la.
Dat er daarnaast een hele wereld van technologie en innovatie achter zit, het vooral draait om venture capital tegenwoordig en de criminele hoek een veel minder grote rol heeft, mag ook gezegd worden.
Wat ik bedoel te zeggen, tuurlijk raken ze prima pijnpunten van de cryptospace aan, die moeten ook benoemd worden. Maar dat is niet het hele verhaal, als kritische journalist en krant is het ook je plicht om de andere kant van de medaille te laten zien.Ik hoopte stiekem dat we de tijd van mensen bewust domhouden voorbij waren..
En toch, dit is echt wel een bubble. Behalve de technologie zelf heeft het geen enkele waarde. Het is letterlijk lucht.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind de bubble niet echt te vergelijken met de dotcom bubble, eigenlijk met geen enkele bubble. Deze is al een aantal keer geknapt, maar hij groeit steeds opnieuw terug. Ik heb in het verleden niet eerder gezien dat een bubble een paar keer klapt en vol blijft lopen met zo'n tempo als wat er hier gebeurt.
Geld is ook maar papier.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch, dit is echt wel een bubble. Behalve de technologie zelf heeft het geen enkele waarde. Het is letterlijk lucht.²
Nou diegene heeft dan jou verkeerd voorgelicht of jij hebt het zelf verkeerd begrepenquote:Op zondag 28 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh ja LISK, die coin die ik gekocht heb nadat iemand mij verzekerde dat hij naar 100$ zou gaan in januari
Hodl hodl.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh ja LISK, die coin die ik gekocht heb nadat iemand mij verzekerde dat hij naar 100$ zou gaan in januari
We hebben nog 2 of 3 dagen in januariquote:Op zondag 28 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Maar toch, je kunt niet zulke omvangen aan kapitaal naast elkaar draaien. Een van de 2 gaat klappen.quote:
Stockmarket <> geld? Same thing.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt niet zulke omvangen aan kapitaal naast elkaar draaien. Een van de 2 gaat klappen.²
Omvang van Crypto is maar de helft van heel Apple. Druppel enzo.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt niet zulke omvangen aan kapitaal naast elkaar draaien. Een van de 2 gaat klappen.²
Ik vind de stockmarket tenopzichte van geld best vergelijkbaar met crypto's tenopzichte van geld.... als je de verhouding tot geld bekijkt (FIAT bedoel ik dan)quote:Op zondag 28 januari 2018 13:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde. Als je dat echt denkt ben je niet goed wijs.
Ja godver, ga ik eerst zo lekker met gestrekt been in door jou niet goed wijs te noemen. Zit ik nu te twijfelen of je niet gewoon een punt hebtquote:Op zondag 28 januari 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind de stockmarket tenopzichte van geld best vergelijkbaar met crypto's tenopzichte van geld.... als je de verhouding tot geld bekijkt (FIAT bedoel ik dan)
Lisk en FUNbruari!quote:Op zondag 28 januari 2018 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou diegene heeft dan jou verkeerd voorgelicht of jij hebt het zelf verkeerd begrepen, want in FEB (en daarna) gaat alles gebeuren met LISK
En EoY heb ik minimaal 100usd voorspeld
VEN ook, komt ook met een rebranding... LISK ook, ik weet niet de roadmap voor FUN voor in feb, niet naar gekeken nog, maar mijn FUN valt in het niet bij de LISK en VEN die ik heb, dus het heeft geen prioriteitquote:
Ik denk dat als FUN iets geweest wat en er potentie in zat, hij niet volcontinue op dezelfde lijn bleef schommelen al anderhalve maand aan een stuk.quote:
Doe mij maar wat van die Special K van je dan... als je S-isomer hebt.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:23 schreef SpecialK het volgende:
Het is official... voor de korte termijn, altijd als ik besluit iets in te kopen stort het na 10 minuten in
Ik verhuur mijn diensten als medium voor een zacht prijsje... graag in de DM contact opnemen.
Tegen die tijd heb jij je 3e lambo al in de prak gereden en sta je in de winkel voor een nieuwe.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2018 13:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb jij je 3e lambo al in de prak gereden en sta je in de winkel voor een nieuwe.
Hoezo, een x12 is niet goed genoeg meer tegenwoordig?quote:Op zondag 28 januari 2018 13:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan mag het wel iets meer zijn dan $1,-
Dat is bijna 10x rendement, maar laten we vooral niet te hebberig wordenquote:Op zondag 28 januari 2018 13:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan mag het wel iets meer zijn dan $1,-
quote:
Vasthouden, gaat vanzelf naar 40/50usd.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoop het. Ik heb het meeste van mijn geld daar in zitten.
Op de 2e plaats in Peculium.
En dan nog een klein beetje Ethereum en Cindicator.
quote:Op zondag 28 januari 2018 13:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vasthouden, gaat vanzelf naar 40/50usd.
Haha jawel hoor, maakte maar een grapje. Ik ben met x3 aan het einde van het jaar voor mijn hele portfolio al super tevreden.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoezo, een x12 is niet goed genoeg meer tegenwoordig?
Haha, ik dacht al dat ik de enige was met een investering in CND. Ingezet op VEN en CND en beide door het putje de afgelopen weken lol. Ah well, doet CND toch een beetje minder pijn qua instapkoers destijds.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoop het. Ik heb het meeste van mijn geld daar in zitten.
Op de 2e plaats in Peculium.
En dan nog een klein beetje Ethereum en Cindicator.
CND deed het tot voor kort wel steeds beter dan VEN (hoewel wel een stuk grilliger). Maar op een gegeven moment kelderde die minstens net zo hard mee, hoewel beiden nu wel weer iets van herstel lijken te tonen.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al dat ik de enige was met een investering in CND. Ingezet op VEN en CND en beide door het putje de afgelopen weken lol. Ah well, doet CND toch een beetje minder pijn qua instapkoers destijds.
Ik denk dat in de blockchain en de toepassingen daarvan de echte waarde schuilt. Die munten zijn ook maar munten.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:02 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat crypto alleen als financieel product wordt neergezet. Terwijl er ook heel veel dingen zijn die je kan doen die gewoon maatschappelijke impact hebben, en daarvoor is het niet relevant of een BTC nou 1 euro waard is of 1 ton.
Eind februari rebranding en voor die tijd wordt Lisk 1.0 gelauncht. Wordt wel watquote:Op zondag 28 januari 2018 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN ook, komt ook met een rebranding... LISK ook, ik weet niet de roadmap voor FUN voor in feb, niet naar gekeken nog, maar mijn FUN valt in het niet bij de LISK en VEN die ik heb, dus het heeft geen prioriteit
M.a.w. Vechain.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:50 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk dat in de blockchain en de toepassingen daarvan de echte waarde schuilt. Die munten zijn ook maar munten.
Een valuta bubbel?quote:Op zondag 28 januari 2018 13:55 schreef ITrade het volgende:
Kranten zijn altijd wel grappig dat ze over een "bubbel" praten bij Bitcoin maar dat ze nooit vermelden in wat voor Obligatie en valuta bubbel de wereld leeft.
Ik overweeg m'n verlies van 30% ook maar te nemen, totaal geen beweging in die coin.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Toch maar een deel van m’n SUB verkocht. Die koers doet echt niks, ook totaal geen volume.
Ook gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:19 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik overweeg m'n verlies van 30% ook maar te nemen, totaal geen beweging in die coin.
Walton. Die stoomt nog wel richting de 200.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er 1000 euro tegenaan knallen. Ik ben volwassen joh. Zit zelf te denken aan alles in VEN te pompen.²
Rare deurknob.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij Werkman in de kringloop en heb daar een hele bijzondere gevonden!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of hij beter werkt dan de vorige
Echt he ...quote:Op zondag 28 januari 2018 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, schade aan je klanten vergoeden is wel heel onbetrouwbaar inderdaad.
quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij Werkman in de kringloop en heb daar een hele bijzondere gevonden!
[ afbeelding ]
Wil je je nog eens aan de toekomstige prijzen van waves wagen?quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop het. Alleen XRB heb ik niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:55 schreef tha_dark het volgende:
Februari wordt VEN, LSK, XRB en ICX maand.
Een multifunctionele glazen bol!quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of wat er met internet is gebeurd NA de dot.com-bubble.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:55 schreef ITrade het volgende:
Kranten zijn altijd wel grappig dat ze over een "bubbel" praten bij Bitcoin maar dat ze nooit vermelden in wat voor Obligatie en valuta bubbel de wereld leeft.
Nietes, het wordt Ardor en WeTrustmaand.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:55 schreef tha_dark het volgende:
Februari wordt VEN, LSK, XRB en ICX maand.
quote:Op zondag 28 januari 2018 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je vrouw binnenkomt gewandeld met sandwiches en een kop soep kan daar toch geen coin tegenop man.²
Kijk je haar dan net zo verrot aan als dat je dat hier doet met die smiley van je?quote:Op zondag 28 januari 2018 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je vrouw binnenkomt gewandeld met sandwiches en een kop soep kan daar toch geen coin tegenop man.²
Heb je de memo gemist dat VEN eth gaat opeten?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:04 schreef Dwaalboy het volgende:
[..]
Zet alles dan gewoon in ether en je kan relaxen..
Straks als eth dicht bij btc zit gaat alles flippen en je bent binnen. Gaat gebeuren
VEN gaat naar 3000K euro usd btc alles.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je de memo gemist dat VEN eth gaat opeten?
En dan ben je nog conservatief hoor.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN gaat naar 3000K euro usd btc alles.
Moet je dan een ERC20 wallet hebben ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Skv het volgende:
https://medium.com/@Nucle(...)ncement-dbe594370872
airdrop van Nucleus, voor wie interesse heeft.
VEN/VET, AE en ETH maand!quote:Op zondag 28 januari 2018 16:42 schreef V. het volgende:
[..]
Nietes, het wordt Ardor en WeTrustmaand.
Oké. I don't care, kijk maar wat je wel of niet doet.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:32 schreef Chaes het volgende:
[..]
Moet je dan een ERC20 wallet hebben ofzo?
Heb die onzin allemaal niet..
*schrijft op*quote:Op zondag 28 januari 2018 17:33 schreef Basxt het volgende:
Iemand in Origin Trail (TRAC) ? Zeer solide product en net uit de ico fase. Gaat nog wel paar keer over de kop
Wanneer is nou die tokensale van nucleus en die KYC..? Zoveel fucking onduidelijkheid daarover steeds.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Skv het volgende:
https://medium.com/@Nucle(...)ncement-dbe594370872
airdrop van Nucleus, voor wie interesse heeft.
Volgens mij komt er geen sale meer toch? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer is nou die tokensale van nucleus en die KYC..? Zoveel fucking onduidelijkheid daarover steeds.
Voor zover ik weet in feb pas ergens?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen sale meer toch? Of begrijp ik het verkeerd?
https://medium.com/@Nucle(...)airdrop-84e186e422bbquote:Op zondag 28 januari 2018 17:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voor zover ik weet in feb pas ergens?
Wtfquote:Op zondag 28 januari 2018 17:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://medium.com/@Nucle(...)airdrop-84e186e422bb
Vandaag gekocht, beetje als VEN backup gezien het bijna exact hetzelfde is.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:33 schreef Basxt het volgende:
Iemand in Origin Trail (TRAC) ? Zeer solide product en net uit de ico fase. Gaat nog wel paar keer over de kop
Ja en alleen weer verkrijgbaar op die grafexchangesquote:Op zondag 28 januari 2018 18:07 schreef TwztId het volgende:
[..]
Vandaag gekocht, beetje als VEN backup gezien het bijna exact hetzelfde is.
Dat wel, maar IDEX is op zich niks mis mee in mijn ogen, werkt prima.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en alleen weer verkrijgbaar op die grafexchanges
Kan het wel gaan overtypen, maar hier heb je veel meer aanquote:Op zondag 28 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
*schrijft op*
Ken ik totaal niet, even inlezen. Als je tijd / zin hebt ben ik benieuwd waarom jij denkt dat het nog wel over de kop gaat
Ethereumquote:Op zondag 28 januari 2018 18:23 schreef Roces18 het volgende:
Nog tips voor leuke coins met toegevoegde waarde die op bittrex/binance enz. zitten? ben er ff uitgeweest.
SpankChain .. toch mijn favorietquote:Op zondag 28 januari 2018 18:23 schreef Roces18 het volgende:
Nog tips voor leuke coins met toegevoegde waarde die op bittrex/binance enz. zitten? ben er ff uitgeweest.
Thanks zal straks even lezenquote:Op zondag 28 januari 2018 18:24 schreef Basxt het volgende:
[..]
Kan het wel gaan overtypen, maar hier heb je veel meer aan![]()
https://www.reddit.com/r/(...)igintrail_under_the/
Nou, niet dus blijkbaar. Airdrop om er nog wat van te maken.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer is nou die tokensale van nucleus en die KYC..? Zoveel fucking onduidelijkheid daarover steeds.
quote:
Hahaha wat grappig. Denk dat ik in het ander topic moet zijn zonder kinders.quote:
Hij is wel wat treurig aan het bloeden ja.quote:
Ff aan het chillen...geduld mannen !!quote:Op zondag 28 januari 2018 18:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij is wel wat treurig aan het bloeden ja.
Nee man, VEN mag geen correctie krijgen, moet iedere dag omhoog, anders kutcoin.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:48 schreef descon het volgende:
[..]
Ff aan het chillen...geduld mannen !!
Wel jammer dat Ven bijna terug is bij hetzelfde punt als voor de 30% stijgingquote:Op zondag 28 januari 2018 18:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee man, VEN mag geen correctie krijgen, moet iedere dag omhoog, anders kutcoin.
Vorige week was hele markt aan het bloeden terwijl VEN een dansje aan het doen was. Nu een keer andersom. Hodl en relax
Ja, jammer is het zeker. Denk zelf echt dat het komt door CMC. Verder is er geen negatief nieuws geweest en het is wel iets meer dan een normale correctie. Ach ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel jammer dat Ven bijna terug is bij hetzelfde punt als voor de 30% stijging
tyfus cmc. Er veranderde helemaal niksquote:Op zondag 28 januari 2018 19:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, jammer is het zeker. Denk zelf echt dat het komt door CMC. Verder is er geen negatief nieuws geweest en het is wel iets meer dan een normale correctie. Ach ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |