Me too.quote:Op zondag 28 januari 2018 07:04 schreef Yozzz het volgende:
Gewhitelist voor BeeToken. De Telegram group wordt steeds mooier.
Volgens mij zijn vooral landen als India niet geaccepteerd. Tenminste, als ik zie hoe al die Indiërs agerenquote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
Ben benieuwd naar de contribution limit.
Wat is er gaande in die groep?quote:Op zondag 28 januari 2018 07:04 schreef Yozzz het volgende:
Gewhitelist voor BeeToken. De Telegram group wordt steeds mooier.
Idd.. gewoon shit load of eth aanschaffen en niks mee doen. Pruttelt lekker door zo. Alleen ff gaan kijken als ze btc hebben ingehaaldquote:Op zondag 28 januari 2018 07:56 schreef Maikuuul het volgende:
Beetje saai de afgelopen tijd op de crypto markt. Geen reden dus om actief te zijn
Nog genoeg crypto budget om even weg te blijven?quote:Op zondag 28 januari 2018 07:56 schreef Maikuuul het volgende:
Beetje saai de afgelopen tijd op de crypto markt. Geen reden dus om actief te zijn
How Kunnen er zoveel afgewezen zijn? Foto van je ID is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
Hoe kan het dat er zoveel mensen maanden moeten wachten op verificatie bij bepaalde sites?quote:Op zondag 28 januari 2018 08:23 schreef Skv het volgende:
[..]
How Kunnen er zoveel afgewezen zijn? Foto van je ID is toch niet zo ingewikkeld?
me 2quote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
https://www.wsj.com/amp/a(...)tter_impression=truequote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:13 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Heb je ook een link, of kun je aangeven waar je dat gelezen hebt?
Een bozige menigte die niet gewhitelist is die alles en iedereen vervloeken.quote:
quote:As you may have guessed, the token sale planned for 1/30 will not occur. We don’t want to rush into announcing anything, but please rest assured that more information will be announced in due time. Thank you all for your continued support!
private sale -> alles gaat naar de whalesquote:Op zondag 28 januari 2018 08:37 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een bozige menigte die niet gewhitelist is die alles en iedereen vervloeken.
Gems is ook een mooie soap. De Dutch auction viel niet in goede aarden, het vervolg van de soap:
[..]
staat voor Waves in februari iets op de planning dan?quote:Op zondag 28 januari 2018 02:46 schreef BadVlad het volgende:
Bijna Wavesmaand.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben afgewezenquote:Op zondag 28 januari 2018 08:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Me too.
Was jij nou ook in PAC gedoken?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ben afgewezenfoto van paspoort dit dat alles
ah well dan niet
Ja heb ze op Cryptopia staan, dus ik kan ze omzetten.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:04 schreef V. het volgende:
[..]
Was jij nou ook in PAC gedoken?
Voor de burn moet je eerst je PAC op de oude PAC-wallet zetten, en dan komen de nieuwe op de nieuwe wallet, die je ook moet hebben. Alleen staat alles vast op Cryptopia![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja heb ze op Cryptopia staan, dus ik kan ze omzetten.
Waar lees je dit precies ?
Even op laatste linkje klikken.twitter:PACcoinOfficial twitterde op woensdag 24-01-2018 om 15:56:04$PAC redemption guide - stay tuned for more information on the new $PAC#PAC #PACCOIN #PacCoinArmy #cryptocurrency #Crypto #blockchain #bitcoinnews #PREDICTION #BuyNow #IoT #end2018 #JohnMcAfee https://t.co/X5h7sCMX1X reageer retweet
Top. Maar ze staan vast op cryptopia zei je?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:13 schreef V. het volgende:
[..]Even op laatste linkje klikken.twitter:PACcoinOfficial twitterde op woensdag 24-01-2018 om 15:56:04$PAC redemption guide - stay tuned for more information on the new $PAC#PAC #PACCOIN #PacCoinArmy #cryptocurrency #Crypto #blockchain #bitcoinnews #PREDICTION #BuyNow #IoT #end2018 #JohnMcAfee https://t.co/X5h7sCMX1X reageer retweet
'maintenance'quote:Op zondag 28 januari 2018 09:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Top. Maar ze staan vast op cryptopia zei je?
lijkt me sterk 0.1 eth.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:19 schreef Skv het volgende:
Admins op Bee Token zijn er ook wel klaar mee.
Ik voel overigens een stevige deceptie in de lucht hangen met een max cap van 0.1 ether ofzo.
D Todd (Official):
People stop being GREEDY. You will get what you get. Amazing 3 hours ago people were begging for approvals...Now they are complaining if they don't get enough contribution it's an issue.
Alles onder controletwitter:PACcoinOfficial twitterde op donderdag 25-01-2018 om 00:28:30BIG NEWS - Cryptopia will be working with us on a ON EXCHANGE 1000:1 redemption for PAC to $PAC. PLEASE DO NOT CONTACT THEM! DO NOT SEND PAC THERE AT ALL!#cryptocurrency #crypto #PacCoin $PAC #BlockChain #CryptoNews #bitcoinnews #IoT reageer retweet
Cryptopia doet het dus automatisch. Nice.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:21 schreef V. het volgende:
Alles onder controletwitter:PACcoinOfficial twitterde op donderdag 25-01-2018 om 00:28:30BIG NEWS - Cryptopia will be working with us on a ON EXCHANGE 1000:1 redemption for PAC to $PAC. PLEASE DO NOT CONTACT THEM! DO NOT SEND PAC THERE AT ALL!#cryptocurrency #crypto #PacCoin $PAC #BlockChain #CryptoNews #bitcoinnews #IoT reageer retweet
![]()
En terecht. Al die kut pajeetsquote:Op zondag 28 januari 2018 09:19 schreef Skv het volgende:
Admins op Bee Token zijn er ook wel klaar mee.
Ik voel overigens een stevige deceptie in de lucht hangen met een max cap van 0.1 ether ofzo.
D Todd (Official):
People stop being GREEDY. You will get what you get. Amazing 3 hours ago people were begging for approvals...Now they are complaining if they don't get enough contribution it's an issue.
D Todd (Official):
Anyone who doesn't accept our policy - which is we will email individual contribution amounts. DM me your email address and I will remove you from the contribution list.
quote:Coincheck, een van de grootste Japanse beurzen voor digitale munten, gaat klanten schadeloos stellen na een grote diefstal van cryptomunten eerder deze week. De circa 260.000 eigenaren van zogenoemde NEM-munten ontvangen in totaal 46,3 miljard yen, ofwel circa 425 miljoen dollar.
netjesquote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef SMS303 het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)yptomunten~a4ecfc2e/
[..]
Goed nieuws.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Staat zelfs op teletekstquote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef SMS303 het volgende:
[..]
quote:
Als het goed is.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Cryptopia doet het dus automatisch. Nice.
Ik heb op de Volkskrant nog nooit een positief stuk gezien over crypto. Hooguit geamuseerde verbazing, maar vaker nog Schadenfreude en criminalisering.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Kan het establishment met haar betutteling de cryptorevolutie de nek omdraaien? 'Die geest is uit de fles' https://www.volkskrant.nl(...)7461c43e364158da15d3 via @volkskrant
Ik hoop veel meer dan 1k.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:44 schreef Skv het volgende:
Volgens mij gaat Ether proberen 1k EUR te worden.
vermoeiend die berichten. gelukkig nemen steeds minder mensen serieus wat er in de krant staat.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Kan het establishment met haar betutteling de cryptorevolutie de nek omdraaien? 'Die geest is uit de fles' https://www.volkskrant.nl(...)7461c43e364158da15d3 via @volkskrant
'Het virtuele geld is bovendien zeer in trek bij criminelen.'quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Heb ik iets gemist, wat gaat er gebeuren met PAC? Je hoeft dus niets te doen als ze op Cryptopia staan?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Cryptopia doet het dus automatisch. Nice.
Allebei wel waar.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:04 schreef Predator38 het volgende:
het eerste wat ik lees:
"De bitcoin is een gevaarlijk piramidespel, waarschuwde de AFM deze week. Het virtuele geld is bovendien zeer in trek bij criminelen"
Ook waarquote:dat heeft de AFM helemaal niet gezegt, wat een fucking leugenaars in de media ook
er worden wekelijks nog tonnen en miljoenen aan cash gevonden bij criminelen....ff inwisselen voor bitcoin doe je ook niet zomaar even.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
'Het virtuele geld is bovendien zeer in trek bij criminelen.'
Net als euro's en dollars
Er komt een burn. Elke 1000 PAC wordt teruggebracht naar 1 PAC.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:47 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wat gaat er gebeuren met PAC? Je hoeft dus niets te doen als ze op Cryptopia staan?![]()
de media liegt er maar wat op los joh.....om te kotsen is het en iedereen slikt het als zoete koek.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:14 schreef Xrenity het volgende:
BTC is helemaal niet heel erg in trek bij criminelen.
https://www.cnbc.com/2017(...)ital-currencies.html
https://www.cnbc.com/2018(...)ippets-problems.htmlquote:Op zondag 28 januari 2018 11:14 schreef Xrenity het volgende:
Ook belangrijk nieuws!quote:Google Home couldn't tell users who Jesus Christ is — here's why it matters
ook weer main stream kots media.....quote:Op zondag 28 januari 2018 11:20 schreef Xrenity het volgende:
http://www.independent.co(...)o-dash-a8174716.html
Lees hier trouwens weer wat anders, oeps
Nu niet meer nee, vroeger was het het enige betaalmiddel op darkweb.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:14 schreef Xrenity het volgende:
soms word er zelfs paypal/escrow nog gebruikt voor betalingen op het dark web.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, vroeger was het het enige betaalmiddel op darkweb.
knettergek die jappaners dat ze de boel gaan vergoedenquote:Beurs vergoedt gedupeerden na roof 500 miljoen cryptomunten
Coincheck, een van de grootste Japanse beurzen voor digitale munten, gaat klanten schadeloos stellen na een grote diefstal van cryptomunten eerder deze week. De circa 260.000 eigenaren van zogenoemde NEM-munten ontvangen in totaal 46,3 miljard yen, ofwel circa 425 miljoen dollar.
ANP | Navin Bhagwat 28-01-18, 09:00 Laatste update: 09:10
25
Afgelopen vrijdag werd bekend dat de beurs 500 miljoen NEM-munten was kwijtgeraakt. Ze waren 'illegaal' naar een andere locatie verstuurd. Daarop werd de handel grotendeels stilgelegd. Het betrof een van de grootste diefstallen van digitaal geld ooit. De NEM, op dat moment in totale waarde de op negen na grootste cryptomunt, kelderde na de beroving in korte tijd met 20 procent. Andere cryptovaluta uit de top tien, inclusief de bitcoin, zakten 5 tot 10 procent. Door het nieuws van de schadeloosstelling steeg de waarde van de NEM-munt echter weer met 21 procent volgens Bloomberg.
Honderdduizenden Nederlanders kochten de laatste paar maanden massaal cryptomunten. De koers van verschillende munten zoals de bitcoin zakte in de afgelopen weken al sterk, onder meer door een dreigend verbod van de Zuid-Koreaanse overheid op cryptobeurzen.
Hoe en wanneer Coincheck de gedupeerde beleggers gaat vergoeden, is nog onduidelijk.
Ja, schade aan je klanten vergoeden is wel heel onbetrouwbaar inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knettergek die jappaners dat ze de boel gaan vergoeden
maar dit zegt weer heel veel over crypto
onbetrouwbare rotzoooi
Wat is dit voor een troll?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knettergek die jappaners dat ze de boel gaan vergoeden
maar dit zegt weer heel veel over crypto
onbetrouwbare rotzoooi
Zet alles dan gewoon in ether en je kan relaxen..quote:
Na also, gedurfde uitspraakquote:Op zondag 28 januari 2018 12:04 schreef Dwaalboy het volgende:
[..]
Zet alles dan gewoon in ether en je kan relaxen..
Straks als eth dicht bij btc zit gaat alles flippen en je bent binnen. Gaat gebeuren
ETH heeft nog heel veel groeipotentieel. Kan van Bitcoin niet gezegd worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Als full time ETH fanboy hoop ik prima dat ETH BTC inhaalt hoor, maar zie het niet zo 1,2,3 gebeuren.
Qua prijs sowieso niet, market cap ook niet.
Thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:15 schreef V. het volgende:
[..]
Er komt een burn. Elke 1000 PAC wordt teruggebracht naar 1 PAC.
heerlijke toonzetting en framing weer.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Nouja, dit is natuurlijk wel een tijdje het geval geweest. Als de darkwebmarkets niet deden wat ze deden had bitcoin nu nooit de waarde gehad die het nu heeft. Daar begon de waarde.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:23 schreef Dicing het volgende:
Bitcoin gelijk trekken aan crimineel geld
Ja, dat denk ik dan ook. Veel van de coins zijn toch ook direct koppelbaar aan Eth? Dan is het alleen jammer dat je bijvoorbeeld in een Blockfolio oid niet beide mogelijkheden kan weergevenquote:Op zondag 28 januari 2018 12:18 schreef Dwaalboy het volgende:
Als je met eth veel procentjes kan pakken en je hebt nu btc en ziet dat dat niet zo snel gaat. Haal je ze toch van btc naar eth?
Gisteravond alquote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Dwaalboy het volgende:
#@#¥* klote abn weer storing...
Wil er net weer wat euro's tegen aan knallen
Juist, knal jij ff wat euro's er tegenaan !quote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Dwaalboy het volgende:
#@#¥* klote abn weer storing...
Wil er net weer wat euro's tegen aan knallen
De beste keuze op dit moment ja. Enige coin die ff stil staat nu, en een grote potentie ookquote:Op zondag 28 januari 2018 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er 1000 euro tegenaan knallen. Ik ben volwassen joh. Zit zelf te denken aan alles in VEN te pompen.²
Je hoeft mij niet te overtuigen, maar zie het niet binnen de komende tijd gebeuren.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ETH heeft nog heel veel groeipotentieel. Kan van Bitcoin niet gezegd worden.
Dit idd.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen, maar zie het niet binnen de komende tijd gebeuren.
Op de lange termijn sterft BTC gewoon uit.
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De beste keuze op dit moment ja. Enige coin die ff stil staat nu, en een grote potentie ook
Begrijpelijkquote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.²
Dan ben je sowieso al te laat, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.²
Waar lees je dit?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:51 schreef Landgeld het volgende:
VEN was 2 weken geleden nog gewild en nu wilt iedereen er vanaf?
Echt hequote:Op zondag 28 januari 2018 12:51 schreef Landgeld het volgende:
VEN was 2 weken geleden nog gewild en nu wilt iedereen er vanaf?
Man man man
Houd zo'n coin gewoon eens een jaar vast. Kijken wat er dan gebeurd.
Wel lekker rustig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |