ETH heeft nog heel veel groeipotentieel. Kan van Bitcoin niet gezegd worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Als full time ETH fanboy hoop ik prima dat ETH BTC inhaalt hoor, maar zie het niet zo 1,2,3 gebeuren.
Qua prijs sowieso niet, market cap ook niet.
Thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:15 schreef V. het volgende:
[..]
Er komt een burn. Elke 1000 PAC wordt teruggebracht naar 1 PAC.
heerlijke toonzetting en framing weer.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:45 schreef Skv het volgende:
Kan het establishment met haar betutteling de cryptorevolutie de nek omdraaien? 'Die geest is uit de fles' https://www.volkskrant.nl(...)7461c43e364158da15d3 via @volkskrant
Nouja, dit is natuurlijk wel een tijdje het geval geweest. Als de darkwebmarkets niet deden wat ze deden had bitcoin nu nooit de waarde gehad die het nu heeft. Daar begon de waarde.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:23 schreef Dicing het volgende:
Bitcoin gelijk trekken aan crimineel geld
Ja, dat denk ik dan ook. Veel van de coins zijn toch ook direct koppelbaar aan Eth? Dan is het alleen jammer dat je bijvoorbeeld in een Blockfolio oid niet beide mogelijkheden kan weergevenquote:Op zondag 28 januari 2018 12:18 schreef Dwaalboy het volgende:
Als je met eth veel procentjes kan pakken en je hebt nu btc en ziet dat dat niet zo snel gaat. Haal je ze toch van btc naar eth?
Gisteravond alquote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Dwaalboy het volgende:
#@#¥* klote abn weer storing...
Wil er net weer wat euro's tegen aan knallen
Juist, knal jij ff wat euro's er tegenaan !quote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Dwaalboy het volgende:
#@#¥* klote abn weer storing...
Wil er net weer wat euro's tegen aan knallen
De beste keuze op dit moment ja. Enige coin die ff stil staat nu, en een grote potentie ookquote:Op zondag 28 januari 2018 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er 1000 euro tegenaan knallen. Ik ben volwassen joh. Zit zelf te denken aan alles in VEN te pompen.²
Je hoeft mij niet te overtuigen, maar zie het niet binnen de komende tijd gebeuren.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ETH heeft nog heel veel groeipotentieel. Kan van Bitcoin niet gezegd worden.
Dit idd.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen, maar zie het niet binnen de komende tijd gebeuren.
Op de lange termijn sterft BTC gewoon uit.
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De beste keuze op dit moment ja. Enige coin die ff stil staat nu, en een grote potentie ook
Begrijpelijkquote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.²
Dan ben je sowieso al te laat, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik wacht alleen het juiste moment af. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan.²
Waar lees je dit?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:51 schreef Landgeld het volgende:
VEN was 2 weken geleden nog gewild en nu wilt iedereen er vanaf?
Echt hequote:Op zondag 28 januari 2018 12:51 schreef Landgeld het volgende:
VEN was 2 weken geleden nog gewild en nu wilt iedereen er vanaf?
Man man man
Houd zo'n coin gewoon eens een jaar vast. Kijken wat er dan gebeurd.
Wel lekker rustig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |