Houdt ook niet op met alle drama laatste weken zeg. Was dit vorig jaar ook zo of is het vooral iets van de laatste weken?quote:Op zondag 28 januari 2018 00:09 schreef Skv het volgende:
Clarification: statement says Tether's relationship with Friedman "has dissolved." Statement is vague about who broke up with who. Story coming $USDT
Niet zo lekker voor de zorgen over of de ruim 1 miljard USDT wel backing heeft..
Het is oud nieuws.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Houdt ook niet op met alle drama laatste weken zeg. Was dit vorig jaar ook zo of is het vooral iets van de laatste weken?
Alles verkopen!!!1quote:
feit blijft wel dat usdt een gammele bende is. En alleen de audit er voor zorgde dat er vertrouwen omheen hing, ondanks de massive geldcreatie van ze. Hoop dat ze snel een nieuwe auditor scorenquote:
Ik bedoel buiten dit om.quote:
Door de harde stijgingen gaat Jan en alleman zich er ineens mee bemoeien. En gaan de media er meer over schrijven. Het underground sfeertje is er wel af.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten dit om.
Korea, China, Japan, Tether ... iedereen heeft een mening en overal komen negatieve berichten naar buiten. Is dit een resultaat van de dikke winsten van 2017 of was dit vorig jaar ook vaak het geval?
Dat is al jaren zo hoor. Hoor al jaren dat Korea gaat reguleren.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten dit om.
Korea, China, Japan, Tether ... iedereen heeft een mening en overal komen negatieve berichten naar buiten. Is dit een resultaat van de dikke winsten van 2017 of was dit vorig jaar ook vaak het geval?
Dat dacht ik dus al ja. Opeens hebben alle media crypto experts in dienst lijkt het ...quote:Op zondag 28 januari 2018 00:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Door de harde stijgingen gaat Jan en alleman zich er ineens mee bemoeien. En gaan de media er meer over schrijven. Het underground sfeertje is er wel af.
Experts *kuch*.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al ja. Opeens hebben alle media crypto experts in dienst lijkt het ...
Ja, dat bedoel ikquote:
Wow wat een puinhoop, ze hebben de audit dus laten vallen omdat de audit te veel tijd zou gaan kosten?quote:"We confirm that the relationship with Friedman is dissolved. Given the excruciatingly detailed procedures Friedman was undertaking for the relatively simple balance sheet of Tether, it became clear that an audit would be unattainable in a reasonable time frame. As Tether is the first company in the space to undergo this process and pursue this level of transparency, there is no precedent set to guide the process nor any benchmark against which to measure its success."
quote:Our reserve account is regularly audited
niveautje hoorquote:Op zondag 28 januari 2018 01:34 schreef wattel het volgende:
http://www.dictionary.com/browse/excruciatingly
excruciating:
1. extremely painful; causing intense suffering; unbearably distressing; torturing:
an excruciating noise; excruciating pain.
2. exceedingly elaborate or intense; extreme:
done with excruciating care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |