Dat was mijn vraag ook aan het eind van het vorige topic.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Maar we gaan dus elke maand die kut future gezeik krijgen ?
nee dat gezeik is alleen de 1e keer. nieuwigheid.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Maar we gaan dus elke maand die kut future gezeik krijgen ?
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:22 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
nee dat gezeik is alleen de 1e keer. nieuwigheid.
waar kan ik ergens alle toekomstige afloopdata vinden van futures?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zei toch, vrijdag 10k, die futures lopen vandaag af, morgen herstel
Waar zit ie nu?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Als die nou even op een normale exchange komt dan wil ik die nog wil halen.
Nee, dit gaan we elke maand zien.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:22 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
nee dat gezeik is alleen de 1e keer. nieuwigheid.
heeft iemand al goedkeuring voor KYC gehad van Beetoken?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:01 schreef Meneerik3 het volgende:
WeTrust schijnt een partnership the hebben met Bee Token volgens dit artikel:
https://globenewswire.com(...)d-by-Blockchain.html
Het is alleen nog niet officieel naar buiten gebracht
Zodra het voorspelbaar word zal het weer veranderenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, dit gaan we elke maand zien.
Nein nog nietquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heeft iemand al goedkeuring voor KYC gehad van Beetoken?
Morgen hoor je dat pas.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik dacht voor de 27e. maar dan wachten we nog even af.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:01 schreef Meneerik3 het volgende:
Best goed nieuwstwitter:WeTrustPlatform twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 18:04:25WeTrust is proud to announce our partnership with @TheBeeToken!We'll provide a #decentralized insurance layer to enhance user safety and security. #blockchain #crypto https://t.co/safXjbvwDP https://t.co/LjAQfG3pnj reageer retweet
nee. Op de 27e.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:06 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik dacht voor de 27e. maar dan wachten we nog even af.
Mail komt pas morgen dan weet je hetquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Ja beetoken is flink gehyped, benieuwd wat dat voor de prijs gaat doen in maartquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:09 schreef Mattt het volgende:
[..]Best goed nieuwstwitter:WeTrustPlatform twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 18:04:25WeTrust is proud to announce our partnership with @TheBeeToken!We'll provide a #decentralized insurance layer to enhance user safety and security. #blockchain #crypto https://t.co/safXjbvwDP https://t.co/LjAQfG3pnj reageer retweet
![]()
Beetoken heeft meer als 50k volgers in telegram
Ja. Mits je je een paar weken geleden aanmeldde, bent uitgenodigd door de KYC en morgen hoort dat je door de KYC bent gekomen. 30 jan hoor je je individuele cap en 31 jan is payday.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:14 schreef Chaes het volgende:
Kunnen we nog BEE tokens kopen?
Las op de website vanaf 31 januari. Klopt dit?
Heb ik allemaal niet gedaan helaas. Dus ik kan niks kopen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Mits je je een paar weken geleden aanmeldde, bent uitgenodigd door de KYC en morgen hoort dat je door de KYC bent gekomen. 30 jan hoor je je individuele cap en 31 jan is payday.
klopt, wachten totdat het op een exchange komt en dan inslaanquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:23 schreef Chaes het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet gedaan helaas. Dus ik kan niks kopen?
Nopequote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:23 schreef Chaes het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:19 schreef Predator38 het volgende:
Bij Po.Et blijkt dat deze wall er al weken staat rond de 0.10![]()
[ afbeelding ]
Correct.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:23 schreef Chaes het volgende:
[..]
ik heb net 500 tegen ven aan gegooid.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:24 schreef tha_dark het volgende:
Salaris binnen, nog even een mooie coin zoeken voor 200,- fiat. 😎
Die staat daar om de prijs laag te houden. Las dat het is om pump en dumps tegen te gaan en om te wachten op officieel nieuws van de wordpress plugin en nieuwe ceo.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:19 schreef Predator38 het volgende:
Bij Po.Et blijkt dat deze wall er al weken staat rond de 0.10![]()
[ afbeelding ]
dat had ik ook gelezen ja......31 decquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:26 schreef Basxt het volgende:
[..]
Die staat daar om de prijs laag te houden. Las dat het is om pump en dumps tegen te gaan en om te wachten op officieel nieuws van de wordpress plugin en nieuwe ceo.
Ven is al een te groot deel van mijn portfolio. Zoek nog een wat kleinere coin als speelgeld. Misschien enjin.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:26 schreef Skv het volgende:
[..]
ik heb net 500 tegen ven aan gegooid.
Hoop op een plusje tot de 31e. Daarna omzetten in Eth en die weer in BEE.
nja prima dan toch? zo kunnen meer mensen goedkope coins kopenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat had ik ook gelezen ja......31 dec
de vraag is wanneer ......quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:29 schreef Basxt het volgende:
[..]
nja prima dan toch? zo kunnen meer mensen goedkope coins kopenZodra de wall weggehaald word schieten we omhoog.
31 december ja?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hopen dat die dan word weggehaald, zit er sterk aan te denken om in te stappen
Ja volgende datum 3000$quote:
over 2 weken short contract op 3k usd? Succes daarmee..quote:
BeeTokenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:09 schreef Mattt het volgende:
[..]Best goed nieuwstwitter:WeTrustPlatform twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 18:04:25WeTrust is proud to announce our partnership with @TheBeeToken!We'll provide a #decentralized insurance layer to enhance user safety and security. #blockchain #crypto https://t.co/safXjbvwDP https://t.co/LjAQfG3pnj reageer retweet
![]()
Beetoken heeft meer als 50k volgers in telegram
shitcoinquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:44 schreef xminator het volgende:
[..]
BeeToken![]()
![]()
![]()
Sowieso 10 eth pompen erin.
Had inmiddels wel meer vuurwerk van WeTrust verwacht, maar dat laat vooralsnog op zich wachtenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:01 schreef Meneerik3 het volgende:
nee echt?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Beetoken is een pump en dump ding
op de trein gestapt met 800 stuks erbij !quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:48 schreef crpytoshill het volgende:
https://medium.com/@vecha(...)elp-the-63bba7f6eb3a
VEN moon
Dat zijn de betere 'kleine' investeringenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:02 schreef Predator38 het volgende:
[..]
op de trein gestapt met 800 stuks erbij !
800 ven bij gepakt?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:02 schreef Predator38 het volgende:
[..]
qft.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:20 schreef Skv het volgende:
[..]
800 ven bij gepakt?
Kolere zeg, de bedragen hier zijn wel even wat hoger dan waar ik mee zit te pielen.
Het is net als andere lengtes op FoK /10quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:20 schreef Skv het volgende:
[..]
800 ven bij gepakt?
Kolere zeg, de bedragen hier zijn wel even wat hoger dan waar ik mee zit te pielen.
de verliezen ook.....vorige weekquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:20 schreef Skv het volgende:
[..]
800 ven bij gepakt?
Lekker, even 5k erin stoppenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:02 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Hmm. Ik hodl ze wel tot voorbij de initiële exchange-launchpump. Denk dat door de hype de kans niet zo groot is dat ze snel onder icowaarde komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Beetoken is een pump en dump ding
IrishBastardquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:15 schreef IrishBastard het volgende:
Kan van dat soort free money alleen maar dromen nu
Ik voelde me al een hele baas toen ik 500 fiat er in stopte voor 82 ven daarnetquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de verliezen ook.....vorige week![]()
en vanmiddag was een buy order van 500 niet door gegaan op $6
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Het is net als andere lengtes op FoK /10
ik voel me geen baas hoor er zijn veel grotere whales hierquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik voelde me al een hele baas toen ik 500 fiat er in stopte voor 82 ven daarnet
Maar fijn hoor!
Matige comeback op een post van 6 uur geledenquote:
Echte bazen stoppen er zelf niet veel in, wachten tot het moon gaat en kopen van de winst andere coins.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik voelde me al een hele baas toen ik 500 fiat er in stopte voor 82 ven daarnet
Maar fijn hoor!
Dat is wel x5 en x2 broeder. Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:29 schreef IrishBastard het volgende:
Is toch ook niets mis meeProcenten zijn procenten
Ik vind het persoonlijk veel mooier dat iemand niet meer kon missen en van ¤50 nu ¤250 gemaakt heeft dan dat iemand van ¤10k nu ¤20k gemaakt heeft. Dan is het kennelijk prima als je het mis loopt, dus gun ik het degenen met de kleinere portemonnee veel meer
Ik wilde toch wat fiat er in stoppen voor de bee Ico. En na de ven dip leek het me kansrijk om er nu wat van te kopen en deze volgende week met een beetje winst te verkopen voor Bee. Alternatief was het geld op mijn rekening te laten en volgende week direct om te zetten.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:26 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Echte bazen stoppen er zelf niet veel in, wachten tot het moon gaat en kopen van de winst andere coins.
Dat kost wat geduld maar ook een hoop minder geld als de hele zooi misschien toch een keer echt in elkaar zakt.
Desalniettemin zal 500 VEN voor predator38 een goede investering zijn vermoed ik.
Same difference. You get the point.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:30 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is wel x5 en x2 broeder. Dat is niet eerlijk
Wat een rare logica heb jij.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:29 schreef IrishBastard het volgende:
Is toch ook niets mis meeProcenten zijn procenten
Ik vind het persoonlijk veel mooier dat iemand niet meer kon missen en van ¤50 nu ¤250 gemaakt heeft dan dat iemand van ¤10k nu ¤20k gemaakt heeft. Dan is het kennelijk prima als je het mis loopt, dus gun ik het degenen met de kleinere portemonnee veel meer
Daarnaast is er altijd een heel verschil tussen kunnen en willen missen. Elke student met een crappy bijbaantje kan ook een paar honderd missen. Dan ga je maar een avondje niet naar de kroeg. Kwestie van prioriteitenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat een rare logica heb jij.
Dus iemand die 100k inzet mag het verliezen, maar iemand die ¤50,- inzet niet.
Okay. Thanks.
Het verschil tussen logica en emotie. Wel ff lezen hèquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat een rare logica heb jij.
Dus iemand die 100k inzet mag het verliezen, maar iemand die ¤50,- inzet niet.
Okay. Thanks.
Let me challenge that. Toen ik studeerde werkte ik tegen een prima loon en relatief veel uren, maar 'een paar honderd euro' is echt even te makkelijk gezegd hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:36 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Daarnaast is er altijd een heel verschil tussen kunnen en willen missen. Elke student met een crappy bijbaantje kan ook een paar honderd missen. Dan ga je maar een avondje niet naar de kroeg. Kwestie van prioriteiten
Het is misschien wat kort door de bocht, maar als je écht wil dan is er op een hoop zaken geld te besparen. Ik heb ook wel eens een week geleefd op brood met pindakaas. Dat was geen pretje maar het zorgde wel dat ik geld dat ik destijds nodig had snel bij elkaar hadquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Let me challenge that. Toen ik studeerde werkte ik tegen een prima loon en relatief veel uren, maar 'een paar honderd euro' is echt even te makkelijk gezegd hier.
Met veel schrapen had ik toen eens ¤200 gehad, en die had ik niet zomaar kunnen missen
twitter:Hotkatchina twitterde op donderdag 25-01-2018 om 22:22:15When btc dips https://t.co/8OAftiRCfD reageer retweet
Het schiet inderdaad geen kloot op. Had Ardor en WeTrust gewoon moeten dumpen eind vorig jaar. Toen stond Ardor voor mij op 8x en WeTrust op 5x. Nu 4 om 2,5.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:49 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Had inmiddels wel meer vuurwerk van WeTrust verwacht, maar dat laat vooralsnog op zich wachten
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het verschil tussen logica en emotie. Wel ff lezen hè
Mijn verlies herstelt zich ook inmiddels. Ik voel me goed joh.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:29 schreef Chaes het volgende:
Ondanks dat de meeste coins in de min staan vandaag sta ik toch lekker in het groen met m'n XRB, VEN en XLM
Ben je ook al volwassen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn verlies herstelt zich ook inmiddels. Ik voel me goed joh.²
Paar weken geleden gekocht op $0,40quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef Kyran het volgende:
ENJ ook lekker hoorIemand nog meegegaan toen ik het tipte 3 dagen geleden? Hoop wel dat roadmap nog komt vandaag ergens. Ze hadden einde van week beloofd, maar goed kan ook weekend zijn
Na nieuwe exchange zal die wel weer iets dalen denk ik.
Cker. Holmaten4life!!11!eins11!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef Kyran het volgende:
ENJ ook lekker hoorIemand nog meegegaan toen ik het tipte 3 dagen geleden? Hoop wel dat roadmap nog komt vandaag ergens. Ze hadden einde van week beloofd, maar goed kan ook weekend zijn
Na nieuwe exchange zal die wel weer iets dalen denk ik.
Welk deel van 'ik gun' snap je niet dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat staat er niet.
Emotie en crypto gaat niet samen.
Mooie nuancequote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is misschien wat kort door de bocht, maar als je écht wil dan is er op een hoop zaken geld te besparen. Ik heb ook wel eens een week geleefd op brood met pindakaas. Dat was geen pretje maar het zorgde wel dat ik geld dat ik destijds nodig had snel bij elkaar had
Gewoon all-in joh, gratis geld, spaargeld is overrated, what can possibly go wrongquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mooie nuancemaar dit is wel precies wat ik bedoel: ik wens het de personen die pindakaas en brood moeten eten vanwege of voor een investering in crypto niet toe. Dan speel je met dingen die teveel in de weg staan van wat je kunt missen
Die mensen gun ik maximale profits op de paar tientjes die ze kunnen missen, maar ook het verstand om vooral niet meer in te zetten dan dat.
Tuurlijk: ik heb ook best een paar k¤ die ik niet eens in mijn initiële buffer heb zitten, maar of ik het verstandig vind daarmee te speculeren? Nee, absoluut niet
Best wel. Ik acteer nu ook op Binance.quote:
Hey hey hey!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:09 schreef BakkenKappen het volgende:
wasu wasu wasu wasu wasu wassuppp
Goede maatstaf. Denk je dat je genomineerd gaat worden voor een prijs, gezien je acteerwerk?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Best wel. Ik acteer nu ook op Binance.²
BEEEEEEECONNECT!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon all-in joh, gratis geld, spaargeld is overrated, what can possibly go wrong
![]()
![]()
²
Ach, ik heb 4 maanden maximaal in crypto gedrukt. nog geen ¤100 achtergehouden voor "noodgevallen". Slim? niet echt, meer een dikke gamble. Maar het heeft goed uitgepaktquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
ik heb ook best een paar k¤ die ik niet eens in mijn initiële buffer heb zitten, maar of ik het verstandig vind daarmee te speculeren? Nee, absoluut niet
dan heb je wel ballen.....ik ben net voor de crash ingestapt met geld wat ik gelukkig makkelijk kan missen, als ik all in was geweest dan had ik niet heel lekker geslapenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ach, ik heb 4 maanden maximaal in crypto gedrukt. nog geen ¤100 achtergehouden voor "noodgevallen". Slim? niet echt, meer een dikke gamble. Maar het heeft goed uitgepakt
Mooi dat het zo gelopen isquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ach, ik heb 4 maanden maximaal in crypto gedrukt. nog geen ¤100 achtergehouden voor "noodgevallen". Slim? niet echt, meer een dikke gamble. Maar het heeft goed uitgepakt
Tja, kansloos die figuren. Ook al was alles in elkaar gedonderd dan was dat geen ramp geweest, het is maar geld. Ik werd wel zenuwachtig toen m'n aandeel in crypto serieus geld werdquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mooi dat het zo gelopen is
Anders had je zo'n mooi 'bitconnect took my moneys' filmpje kunnen opnemen
zat jij niet dik in IOTA? verkocht? ik heb ze nogquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Tja, kansloos die figuren. Ook al was alles in elkaar gedonderd dan was dat geen ramp geweest, het is maar geld. Ik werd wel zenuwachtig toen m'n aandeel in crypto serieus geld werd
Heb er nog 5k over. die gaan nog wel wat doen denk ik wanneer de goede wallet en "Q" uitkomen, Heb geduld, komt goedquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zat jij niet dik in IOTA? verkocht? ik heb ze nog
Interessante ontwikkelingtwitter:WeTrustPlatform twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 18:04:25WeTrust is proud to announce our partnership with @TheBeeToken!We'll provide a #decentralized insurance layer to enhance user safety and security. #blockchain #crypto https://t.co/safXjbvwDP https://t.co/LjAQfG3pnj reageer retweet
Eindigt de nieuwe aanwas van futures ooit nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:39 schreef BadVlad het volgende:
Zou alles weer gaan stijgen als de futures zijn afgelopen? Iemand daar kijk op?
Volgens mij gaat dat gewoon door, maar de CME futures eindigen vandaag.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:41 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Eindigt de nieuwe aanwas van futures ooit nog?
Andere coins dan VEN en TRX shillen heeft hier geen zin.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:
ZRX/0X gaat lekker vandaag, heb er aardig veel van. Ik geloof dat weinig fokkers die hebben, maar dat is wel een potentiële topper komend jaar.
Dat is waar, alhoewel trx wel een shitcoin is natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:46 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Andere coins dan VEN en TRX shillen heeft hier geen zin.
schemequote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:15 schreef Roellie80 het volgende:
Mongooltje verspreekt zich @ 51:35 "I think Bitconnect is the perfect scam".![]()
Weak hands, weak handsquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:06 schreef V. het volgende:
[..]
Het schiet inderdaad geen kloot op. Had Ardor en WeTrust gewoon moeten dumpen eind vorig jaar. Toen stond Ardor voor mij op 8x en WeTrust op 5x. Nu 4 om 2,5.
Maar ja, gehodld, 'want er zat zoveel groots aan te komen'. Kutcoins.
Je moet gewoon lekker stoppen met crypto als je hier niet tegen kunt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:06 schreef V. het volgende:
[..]
Het schiet inderdaad geen kloot op. Had Ardor en WeTrust gewoon moeten dumpen eind vorig jaar. Toen stond Ardor voor mij op 8x en WeTrust op 5x. Nu 4 om 2,5.
Maar ja, gehodld, 'want er zat zoveel groots aan te komen'. Kutcoins.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:06 schreef alilami het volgende:
[..]
Fuck Bloomberg, lamestream media
Die leugenachtige hoernalist ziet er zenuwachtig uit.
The reporter said that he spoke to the 7 largest banks that move currency around the world and they don’t want to use Ripple.
No shit. That’s exactly who Ripple is disrupting.
Those are the exact same banks that control cross border payments which smaller regional banks want to get out from under. The small banks are Ripple’s customers; those that want a competing system that’s faster and cheaper.
This is the equivalent of asking Comcast and Time Warner Cable if they have any interest in space-based ISP, and then declaring SpaceX’s ISP business model as flawed. You’d have to ask the people currently paying for Comcast if they’d like an alternative.
This feels like an assassination piece on XRP and Ripple. It’s completely unbalanced.
Why does that dude look so nervous? Lying much?
XRP is een bankerscoin blablabla, en dan juichen omdat banksters het niet willen gebruiken. Mooi, dan kun je gaan stoppen met je irrationele haat?
Bullshit FUD. The HODL continues.
Ik vind $2 voor een token waar er in totaal 1 miljard van zijn toch wel al aardig aan de prijs.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Zrx 19000 sat, ik weet het, niemand geeft een fuck hier, maar toch jammer als je deze boot mist.
Welke boot? De kopen op ATH-boot?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Zrx 19000 sat, ik weet het, niemand geeft een fuck hier, maar toch jammer als je deze boot mist.
Het is nu nog maar de helft, ik verwacht ook niet veel hoger dan $4-5, maar heb ze al 2 maand geleden gekocht. Het is een goed project.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind $2 voor een token waar er in totaal 1 miljard van zijn toch wel al aardig aan de prijs.
Ja daar heb je een punt. Ben blij met mijn zrx bag die ik goedkoop heb gekochtquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Welke boot? De kopen op ATH-boot?
Die mis ik graag hoor
Ik vind groen een stomme kleur, daarom schaf ik enkel tokens aan wanneer ze een felrood kleurtje hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
AZIE WORDT WAKKER.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BUY BUY BUY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is de laatste dagen heel stabiel hier. Beetje saai zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben geen moment onder de -4% geweest de afgelopen 24u
Hysteries gedoe.
Ik geen moment onder de +4%quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Hysteries gedoe.
Wel veel mensen die hysterisch doen jaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Hysteries gedoe.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:22 schreef BakkenKappen het volgende:
wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wassusppppp
hey hey hey
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt. Ben blij met mijn zrx bag die ik goedkoop heb gekocht
Gaat lekker inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:
ZRX/0X gaat lekker vandaag, heb er aardig veel van. Ik geloof dat weinig fokkers die hebben, maar dat is wel een potentiële topper komend jaar.
Oke bedankt gelijk all in gegaanquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Terecht.quote:
Het lijkt wel of julllie op voorhand weten dat binnen afzienbare tijd een coin de lucht in schiet. Hoe weten jullie dat; of is het gewoon een blinde gok die toevalllig goed uitpakt?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 07:42 schreef Mattt het volgende:
[..]
Gaat lekker inderdaadgelukkig nog op tijd kunnen accumuleren afgelopen weken
Zit daar nog wat aan te komen?quote:
Mensen zijn altijd geneigd succesverhalen te delen. Dit geeft een vertekend beeld ten opzichte van je eigen coins. Laat je hierdoor vooral niet gek maken. Veel munten gaan wel een keer de lucht in. En meestal zijn dit de coins die jij niet hebt. Laat dit los, kies projecten waar jij vertrouwen in hebt en heb geduld.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het lijkt wel of julllie op voorhand weten dat binnen afzienbare tijd een coin de lucht in schiet. Hoe weten jullie dat; of is het gewoon een blinde gok die toevalllig goed uitpakt?
Ik zit al 3 weken op 30% verlies
Ja, wel lastig. Vaak zie ik dingen geroepen worden hier en dan kijk ik en dan is zo een coin al vertrokken en 2x over de kop gegaan. Dan stap ik er niet meer in. Ik vind het lastig te beoordelen of iets een succes gaat zijn of niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd geneigd succesverhalen te delen. Dit geeft een vertekend beeld ten opzichte van je eigen coins. Laat je hierdoor vooral niet gek maken. Veel munten gaan wel een keer de lucht in. En meestal zijn dit de coins die jij niet hebt. Laat dit los, kies projecten waar jij vertrouwen in hebt en heb geduld.
Een coin kan makkelijk 10x over de kop, dus na 2x nog instappen kan primaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, wel lastig. Vaak zie ik dingen geroepen worden hier en dan kijk ik en dan is zo een coin al vertrokken en 2x over de kop gegaan. Dan stap ik er niet meer in. Ik vind het lastig te beoordelen of iets een succes gaat zijn of niet.
Dat is ook niet te doen. Vooral de laatste maanden is het vooral gebaseerd op hype/momentum in plaats van echt nieuws. Bij veel altcoins is het een groot casino geworden.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, wel lastig. Vaak zie ik dingen geroepen worden hier en dan kijk ik en dan is zo een coin al vertrokken en 2x over de kop gegaan. Dan stap ik er niet meer in. Ik vind het lastig te beoordelen of iets een succes gaat zijn of niet.
Alles wat ik koop gaat meteen -30%quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Een coin kan makkelijk 10x over de kop, dus na 2x nog instappen kan prima
Ik ben aan het denken om aan de ICO van Medical Chain mee te doen. Dat klinkt allemaal heel erg goed in mijn optiek, echter is de vraag of het ook daadwerkelijk wat gaat worden. Tevens heb ik wel een beetje mijn bedenkingen bij het team erachter. Wel hebben ze al daadwerkelijk een product en worden er al testen gedaan in diverse ziekenhuizen. Is een soort van elektronisch patienten dossier zegmaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is ook niet te doen. Vooral de laatste maanden is het vooral gebaseerd op hype/momentum in plaats van echt nieuws. Bij veel altcoins is het een groot casino geworden.
Dit is nog een erg jonge markt. Technologische ontwikkelingen komen niet een een maand, hier kunnen jaren overheen gaan, evenals adoptie. Blijf het nieuws volgen, verspreid je coins over verschillende projecten (platforms, smart contracts, betaalmiddelen). Stop niet alles in de relatief lage marketcap zooi. Heb geduld. Ik stond na 4 maanden op -50% maar als je echt ergens van overtuigd bent dan kost het veel minder moeite trouw te blijven aan een project
Ico start donderdag om 9 uur, vanaf dan kan je kyc documenten indienen. First come first serve. Als je om 11 u aankomt ben je gegarandeerd te laat.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken om aan de ICO van Medical Chain mee te doen. Dat klinkt allemaal heel erg goed in mijn optiek, echter is de vraag of het ook daadwerkelijk wat gaat worden. Tevens heb ik wel een beetje mijn bedenkingen bij het team erachter. Wel hebben ze al daadwerkelijk een product en worden er al testen gedaan in diverse ziekenhuizen. Is een soort van elektronisch patienten dossier zegmaar.
Aanstaande donderdag op 11 uur 's morgens start die ICO en ik ben ingeschreven. Twijfel alleen nog een beetje vanwege bedenkingen bij het team.
10 uur UTC is 11 uur onze tijd toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ico start om 9 uur, vanaf dan kan je kyc documenten indienen. First come first serve. Als je om 11 u aankomt ben je gegarandeerd te laat.
Geen dank
speculatie..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken om aan de ICO van Medical Chain mee te doen. Dat klinkt allemaal heel erg goed in mijn optiek, echter is de vraag of het ook daadwerkelijk wat gaat worden. Tevens heb ik wel een beetje mijn bedenkingen bij het team erachter. Wel hebben ze al daadwerkelijk een product en worden er al testen gedaan in diverse ziekenhuizen. Is een soort van elektronisch patienten dossier zegmaar.
Aanstaande donderdag op 11 uur 's morgens start die ICO en ik ben ingeschreven. Twijfel alleen nog een beetje vanwege bedenkingen bij het team.
=edit=
En veel coins hebben nog niet eens daadwerkelijk iets behalve eeen white paper en een website en twitter ofzo en die vliegen al de lucht in dat ik denk hoe is het mogelijk; er is nog niets. Waarom steken mensen daar geld in terwijl er niets is.
Ben jij van plan mee te doen dat je die tijd zo uit je hoofd weet?quote:
fuck me. UTC opgezocht op google daarstraks, blijkbaar verkeerd linkje gepakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
10 uur UTC is 11 uur onze tijd toch?
Het is ook een beetje de fase nu, er zijn weinig projecten die deze maand in de plus staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles wat ik koop gaat meteen -30%
Ja vanochtend even ingelogd met de login die ik in mijn mail had. Kwam er achter dat ik de terms nog moest accepteren en eth wallet adres invoeren.. had ik even gemist.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben jij van plan mee te doen dat je die tijd zo uit je hoofd weet?
Het einde.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zit daar nog wat aan te komen?
Dat is het hele eieren eten van een ICO toch ?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
=edit=
En veel coins hebben nog niet eens daadwerkelijk iets behalve eeen white paper en een website en twitter ofzo en die vliegen al de lucht in dat ik denk hoe is het mogelijk; er is nog niets. Waarom steken mensen daar geld in terwijl er niets is.
Hoe werkt dat met ICO's precies. Dan krijg je op het moment dat je die documenten moet uploaden een seintje ofzo? En ik moet vooraf een adres van ETH opgeven van waaraf ik wil betalen. Moet ik dan al meteen betalen of wachten tot ik een seintje krijg van ok je mag meedoen, documenten zijn goedgekeurd en dan pas betalen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:24 schreef Skv het volgende:
[..]
fuck me. UTC opgezocht op google daarstraks, blijkbaar verkeerd linkje gepakt.!
Ik was ook van plan om er 250-500 euro in te stoppen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja vanochtend even ingelogd met de login die ik in mijn mail had. Kwam er achter dat ik de terms nog moest accepteren en eth wallet adres invoeren.. had ik even gemist.
Ik ga er klein in. Usd250 ofzo. Ook door zorgen over team.
Hangt van de ICO af.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met ICO's precies. Dan krijg je op het moment dat je die documenten moet uploaden een seintje ofzo? En ik moet vooraf een adres van ETH opgeven van waaraf ik wil betalen. Moet ik dan al meteen betalen of wachten tot ik een seintje krijg van ok je mag meedoen, documenten zijn goedgekeurd en dan pas betalen?
En hoe krijg ik zo een seintje, via de mail? Hoeveel tijd heb je dan om te betalen doorgaans?
Beetje vragen omdat ik donderdag in principe moet werken en als ik beluit om mee te doen dan moet ik misschien wel ff vrij regelen. Of stelt het niets voor en is het documentje uploaden en dan 's avonds een keer betalen?
Nog nooit aan een ICO meegedaan, vandaar deze vraag.
Het is ook geluk hebben hoor. Voor de rest heb ik veel te danken aan het kleine goede signal groep op telegram. Ik heb zelf niet alle tijd om hele dag research te doen naar coins.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het lijkt wel of julllie op voorhand weten dat binnen afzienbare tijd een coin de lucht in schiet. Hoe weten jullie dat; of is het gewoon een blinde gok die toevalllig goed uitpakt?
Ik zit al 3 weken op 30% verlies
Ik bdoel ddat MedicalChain wel al iets heeft en een hoop coins die de ICO fase al voorbij zijn nog helemaal niet daadwerkelijk iets hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:33 schreef Roellie80 het volgende:
Ik snap je niet, een ICO is zo’n beetje het meest speculatieve dat je kan bedenken, en tegelijk geef je aan niet te snappen dat mensen geld in projecten stoppen die nog niks hebben.
is de hack dip over?quote:
Ligt aan de ICO. Medicalchain is al getest in ziekenhuizen en Bee token Gaat q1 2018 live met de eerste boekingen. Maar veel icos zijn alleen Whitepapers inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:33 schreef Roellie80 het volgende:
Ik snap je niet, een ICO is zo’n beetje het meest speculatieve dat je kan bedenken, en tegelijk geef je aan niet te snappen dat mensen geld in projecten stoppen die nog niks hebben.
Of je doet mee aan de ICO omdat je geloofd in de fundamentals en ben je bereid 5 jaar te wachten.
Of je doet mee om na de release een snelle 20% te pakken. In dit geval maakt het geen hol uit wat het project is of hoe het team eruit zien.
In principe zijn er maatregelen genomen. Hack heeft niets met de coin zelf te maken. Bovendien betekent het dat de supply eigenlijk dus met 500 miljoen afneemt en dus waarde per coin zou moeten stijgen.quote:
die coins worden uiteindelijk ergens gedumpt lijkt me, die worden niet gehodldquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:53 schreef xminator het volgende:
[..]
In principe zijn er maatregelen genomen. Hack heeft niets met de coin zelf te maken. Bovendien betekent het dat de supply eigenlijk dus met 500 miljoen afneemt en dus waarde per coin zou moeten stijgen.
Geeft toch niks. Was een gokje. Dat had ik ook gezegd he.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je niet gewaarschuwd werd.
Blauwe box wannierquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:56 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die coins worden uiteindelijk ergens gedumpt lijkt me, die worden niet gehodld
waarom niet een deel verkopen? dan hoef je geen spijt te hebben als het toch ineens moon gaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:38 schreef Luppie0110 het volgende:
Zit er aan te denken om alles te gaan verkopen. Inzet is x7 gegaan, misschien moet ik een keer tevreden zijn. Zal ook eerlijk zeggen dat het vertrouwen bij mij een beetje weg is.
Is ook een optie ja. Maar ben er wel klaar mee eerlijk gezegd. Overigens niet de juiste keuze lijkt mij idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:41 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
waarom niet een deel verkopen? dan hoef je geen spijt te hebben als het toch ineens moon gaat.
ik heb nu juist meer vertrouwen in een stijging dan een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Is ook een optie ja. Maar ben er wel klaar mee eerlijk gezegd. Overigens niet de juiste keuze lijkt mij idd.
Je winst nemen bij 7x je inleg kan je ook moeilijk een foute keuze noemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Is ook een optie ja. Maar ben er wel klaar mee eerlijk gezegd. Overigens niet de juiste keuze lijkt mij idd.
Ja klopt wel, echter ligt een stijging van 30% ook op de loer. Maar ik heb nu zoiets, het is mooi geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je winst nemen bij 7x je inleg kan je ook moeilijk een foute keuze noemen.
Ja, maar als het 30% stijgt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Als het 50% daalt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Die zekerheid heb je dan. Jouw resultaat blijft hetzelfde, dus koersdalingen of stijgingen maken jouw beslissing om uit te stappen niet goed of fout.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:06 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja klopt wel, echter ligt een stijging van 30% ook op de loer. Maar ik heb nu zoiets, het is mooi geweest.
100% waar. Kijk het nog even aan en dan finito.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar als het 30% stijgt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Als het 50% daalt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Die zekerheid heb je dan. Jouw resultaat blijft hetzelfde, dus koersdalingen of stijgingen maken jouw beslissing om uit te stappen niet goed of fout.
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:49 schreef tralalala het volgende:
Wauw, XRB herstelt zich even.Komt ook wel een hoop moois aan.
http://www.allthingsrai.net
Kritisch zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..
Waar worden die twee bedrijven die als core business het bedrukken van textiel hebben partnerships genoemd?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..
Gelinkte website says:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar worden die twee bedrijven die als core business het bedrukken van textiel hebben partnerships genoemd?
Goed nieuws voor de HST hodlers.twitter:JamieSkella twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 11:32:54For those who missed the news at our Horizon State meetup with @DiaryofaMadeMan and @nugget_alex:1. $HST will be on one of the world’s highest volume exchanges very soon.2. The global NGO I’ve previously mentioned that we’re in talks with can now be named: @WWF. reageer retweet
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technologyquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Daarnaast, als XRP zich richt op dr kleine banken, dan zouden ze na zoveel jaar toch wel wat meer resultaten geboekt moeten hebben.
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.quote:Het wordt tijd dat XRP z'n top 20 plek gaat verliezen en er weer "kwaliteits" speculatiecoins in de plaats komen.
Al zou ik zelf in jouw geval waarschijnlijk 6x m'n inleg er uit halen, de rest veilig in een wallet pleuren en zo eens per zoveel maanden kijken wat het doet maar er verder niet mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:52 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
100% waar. Kijk het nog even aan en dan finito.
Verwacht je echt dat Ripple BTC inhaalt?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:48 schreef alilami het volgende:
[..]
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technology
https://www.credit-agrico(...)-transfer-technology
2018/01/24
[..]
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Een coin kan makkelijk 10x over de kop, dus na 2x nog instappen kan prima
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met ICO's precies. Dan krijg je op het moment dat je die documenten moet uploaden een seintje ofzo? En ik moet vooraf een adres van ETH opgeven van waaraf ik wil betalen. Moet ik dan al meteen betalen of wachten tot ik een seintje krijg van ok je mag meedoen, documenten zijn goedgekeurd en dan pas betalen?
En hoe krijg ik zo een seintje, via de mail? Hoeveel tijd heb je dan om te betalen doorgaans?
Beetje vragen omdat ik donderdag in principe moet werken en als ik beluit om mee te doen dan moet ik misschien wel ff vrij regelen. Of stelt het niets voor en is het documentje uploaden en dan 's avonds een keer betalen?
Nog nooit aan een ICO meegedaan, vandaar deze vraag.
partnership met niks = nog steeds shitcoin.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:05 schreef RobinaHoed het volgende:
nog een partnership voor Tron:
https://medium.com/@Tronf(...)to-tron-a6c58e6a6c9e
Je gaat er weer niet op in he.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:48 schreef alilami het volgende:
[..]
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technology
https://www.credit-agrico(...)-transfer-technology
2018/01/24
[..]
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.
Er valt weinig te weerleggen, dus gewoon vooral hard blijven schreeuwen. Enige oplossing die ze hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je gaat er weer niet op in he.doei
Hier hetzelfde, $500,- fiat in gestopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hopen dat die dan word weggehaald, zit er sterk aan te denken om in te stappen
Ja en gewoon té dom om in te zien dat XRP ≠ Ripplequote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er valt weinig te weerleggen, dus gewoon vooral hard blijven schreeuwen. Enige oplossing die ze hebben.
ik stap na het weekend even in......goed in de gaten houden wat wat belachelijke sell wall doetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:05 schreef Boun het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, $500,- fiat in gestopt.
Leven en laten leven niet. Man, man, wat een gezeik op andermans keuzes telkens.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja en gewoon té dom om in te zien dat XRP ≠ Ripple
en er maar geld in blijven smijten 😂
Gaan ze ook CryptoGirl aanpakken?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:16 schreef vigen98 het volgende:
https://www.silvermillerl(...)ACTION-COMPLAINT.pdf
Class action rechtszaak tegen Bitconnect en de promotors zoals Trevon James, CryptoNick etc. Hopelijk worden ze zwaar gestraft.
Wie weetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaan ze ook CryptoGirl aanpakken?
Van poseren met champagne op een Mercedes met metallic lak naar 3x vreten in de bak.quote:
Je verwacht nog een (kleine) daling eerst?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik stap na het weekend even in......goed in de gaten houden wat wat belachelijke sell wall doet
Daar gaat het niet om. Het gaat om het schaamteloos promoten van een pump en dump coin zonder open te staan voor enige vorm van kritiek. Daar kunnen newbies zo in tuinen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Leven en laten leven niet. Man, man, wat een gezeik op andermans keuzes telkens.
Ik heb nog steeds flinke bags van toen ik net begon, heb toen als een kip zonder kop wat populaire coins gekocht, en een aantal daarvan zaten op de ATHquote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:38 schreef Greys het volgende:
Leuk stuk.
"Things I wish I knew when I started crypto trading".
https://medium.com/@Potat(...)trading-3ec33b59c3a5
Schei toch uit man, hypocrietje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het schaamteloos promoten van een pump en dump coin zonder open te staan voor enige vorm van kritiek. Daar kunnen newbies zo in tuinen.
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
Disclaimer: ja ik hodl nog Ripple omdat ik die heel goedkoop heb gekocht destijds. Inleg eruit gehaald en ik verkoop steeds een stukje bij weer een nieuwe pump.
Op korte termijn zie ik het nog richting $1 gaan. Zit er sinds $0.18 in, dus x5 voor mij als het lukt. Ik hodl tot $1.00 ongeveer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is dat Enjin nou wat? Ik geloof er niet zo in.
Dat is een market cap van hoeveel? En is daarmee de baas van Ripple niet meteen een van de rijkste mensen ter wereld?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpen
Ik wel, maar het zal afhangen van de Minecraft plugin die ze vanaf begin af aan al aangekondigd hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
onze Ripple shiller over de zeik ?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Schei toch uit man, hypocrietje.
[..]
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?)
Was XRP van meer dan $3 niet genoeg pump voor je, dat je nu nog steeds een bagholder bent?Fucking gierig.
Nee, je wacht liever op een XRP van $4 voordat je het eindelijk gaat verkopen?
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpenals $4 mogelijk is, dan is hoger ook mogelijk hoor
Ondertussen newbies vertellen dat ze vooral NIET in XRP moeten investeren. Maar wel zelf meeprofiteren van XRP pumps tot God weet wanneer....
Wie kost newbies geld? JIJ.
Ik promoot niks. Jij hebt een XRP-obsessie en daagt XRP-hodlers uit. Ik reageer.
Nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed onderbouwd. Bijna net zo goed als je Universa shillsquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een beetje bang voor een flatline. Mede daarom ben ik nu behoorlijk aan het stocken. Heb recent nog wat investments gedaan in AST. Veelbelovende dukaat.²
Hij vraagt iets ik geef een duidelijk antwoord. Ik ben jou geen verklaring schuldig. Take it or leave it.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. Bijna net zo goed als je Universa shills
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij vraagt iets ik geef een duidelijk antwoord. Ik ben jou geen verklaring schuldig. Take it or leave it.
Boos? Nee dat ben ik niet. Maar de ego die sommige mensen hebben dat ze denken dat ze overal een verklaring voor moeten krijgen is echt zwaar irritant. In zie zelf niks in Enjin maar dat is mijn persoonlijke mening. Dat Enjin bagholders daar boos van worden so be it.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!
Is natuurlijk ook zo johquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Boos? Nee dat ben ik niet. Maar de ego die sommige mensen hebben dat ze denken dat ze overal een verklaring voor moeten krijgen is echt zwaar irritant. In zie zelf niks in Enjin maar dat is mijn persoonlijke mening. Dat Enjin bagholders daar boos van worden so be it.
scherp, je hebt me door. argumenten staan nog steeds en je blijft een vieze shill, succes met je shitcoin gr grquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Schei toch uit man, hypocrietje.
[..]
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?)
Was XRP van meer dan $3 niet genoeg pump voor je, dat je nu nog steeds een bagholder bent?Fucking gierig.
Nee, je wacht liever op een XRP van $4 voordat je het eindelijk gaat verkopen?
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpenals $4 mogelijk is, dan is hoger ook mogelijk hoor
Ondertussen newbies vertellen dat ze vooral NIET in XRP moeten investeren. Maar wel zelf meeprofiteren van XRP pumps tot God weet wanneer....
Wie kost newbies geld? JIJ.
Ik promoot niks. Jij hebt een XRP-obsessie en daagt XRP-hodlers uit. Ik reageer.
Doe je eigen werk en onderzoek eens joh. Ik heb de mijne over Enjin gedaan en daarvan concludeer dat ik geen behoefte heb om daar in te investering. Daar laat ik het bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:28 schreef Kyran het volgende:
Wat heeft iemand nou alleen aan een "ja" of "nee"?
Zo'n reactie geven en dan hebben over het hebben van een ego ..... zelfkennis is ver te zoeken merk ik weer.
Of je bent echt heel dom of je kan het heel goed spelen. Ik was niet diegene met de vraag, maar goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Doe je eigen werk en onderzoek eens joh.
Omdat het allemaal psychotische serial shillers zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe komt het dat toch dat veel users hier zo'n nare houding hebben? Heeft het met (mis)gunnen te maken of is het arrogantie. Jongens, dit is een community, laten we ons ook zo gedragen. Dat op de man spelen is zóóóó 2001.
Ja.²
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Omdat het allemaal psychotische serial shillers zijn.
Laten we elkaar helpen waar nodig. Natuurlijk lopen er hier genoeg noobs rond (met alle respect). Maar laten we elkaar helpen om tot een hoger gemiddeld niveau te komen. Kijk naar mij, ik wist er ook niet zoveel vanaf totdat Xrenity en EggsTC mij hielpen. En nu ben ik heerlijk stout aan het stocken. k ben ze er dankbaar voor en voel nu een heerlijk samenzijn gevoel in mijn body.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Omdat het allemaal psychotische serial shillers zijn.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar helpen waar nodig. Natuurlijk lopen er hier genoeg noobs rond (met alle respect). Maar laten we elkaar helpen om tot een hoger gemiddeld niveau te komen. Kijk naar mij, ik wist er ook niet zoveel vanaf totdat Xrenity en EggsTC mij hielpen. En nu ben ik heerlijk stout aan het stocken. k ben ze er dankbaar voor en voel nu een heerlijk samenzijn gevoel in mijn body.
Nogmaals thanks.²
EggsTCquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar helpen waar nodig. Natuurlijk lopen er hier genoeg noobs rond (met alle respect). Maar laten we elkaar helpen om tot een hoger gemiddeld niveau te komen. Kijk naar mij, ik wist er ook niet zoveel vanaf totdat Xrenity en EggsTC mij hielpen. En nu ben ik heerlijk stout aan het stocken. k ben ze er dankbaar voor en voel nu een heerlijk samenzijn gevoel in mijn body.
Nogmaals thanks.²
Wa mot je? Ik ben klaar met Ripple. Centen zijn binnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dat dacht ik algeen eigen inhoud en je sterkste argument is een ad hominem op iemand die nerveus is op camera. Niet op de inhoud ingaan, typisch!
Daarnaast, als XRP zich richt op dr kleine banken, dan zouden ze na zoveel jaar toch wel wat meer resultaten geboekt moeten hebben. Ze schermen nu steeds met die "partnership" met een Mexicaanse bank, maar zoals onderzoek uitwijst zijn dat zo'n 10 tot 15 transacties sinds october, van gemiddeld $500-1000._!!!! Dat is zo'n beetje de gemiddelde inleg van dit topic.
Heb je überhaupt het filmpje wel helemaal gekeken? Je kunt dit echt niet even wegzetten als slappe FUD hoor. Ook de andere Ripple shills hoor ik niet. Mand? Die andere? Ben het even kwijt. Er worden echt keiharde argumenten gegeven waarom XRP zo'n shitcoin is en er is nog geen enkel argument hier, of op de Ripple reddit overtuigend weerlegd.
Het wordt tijd dat XRP z'n top 20 plek gaat verliezen en er weer "kwaliteits" speculatiecoins in de plaats komen.
Newbies: TRAP ER NIET IN. Ripple/XRP is een pump en dump coin.
Disclaimer: ja ik hodl nog Ripple omdat ik die heel goedkoop heb gekocht destijds. Inleg eruit gehaald en ik verkoop steeds een stukje bij weer een nieuwe pump.
Kop dicht, baklap.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:45 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker stoppen met crypto als je hier niet tegen kunt.
Volgens mij kan je niet goed lezen maar dat vergeef ik je. Hij zegt zelf al dat hij er niet wat in ziet, dat bevestig ik. Als iemand al niks in ziet waarom zou ik een verhaaltje bij schrijven en een onderbouwing geven waarom het niks is? Ik bevestig wat hij vindt en hij bevestigt in principe ook wat ik denk. Het probleem is denk ik dat mensen een te grote ego hebben ( zoals jij ) en die eisen dat je alles moet kunnen verantwoorden. Newsflash, dit is SC. Als je een serieuze chat wilt waar dat ook verplicht is daar is een nieuw topic voor gemaakt. BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of je bent echt heel dom of je kan het heel goed spelen. Ik was niet diegene met de vraag, maar goed.
Als iemand naar een mening vraagt onderbouw ik het in ieder geval in plaats van een "ja" of "nee". Misschien, heel misschien is dat ook wel waar een forum voor bedoeld is? Discussies? Meningen delen?
Alsof ik ooit een coin zou kopen door informatie dat van jou komtIk heb je überhaupt nog nooit een serieus inhoudelijk post zien maken. Excuses dat ik verwachtingen had die jij niet kan waarmaken. Kusje.
Iemand bagholder noemen zonder dat je ook maar iets weetquote:
Zo'n gezellige reeks is dit toch al niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe langer de volgende moon uitblijft hoe gezelliger het wordt met mensen die er pas 2 maanden in zitten.
Nice, ik heb er een stuk of 300 in mijn stock.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:56 schreef alilami het volgende:
FUCK YEAH
An early Coinbase and Twitter investor just gave Uphold $57.5 million to add Ripple and insure against hacks
Uphold will also use the funds to add integrations with Ripple and beging trading in its cryptocurrency XRP, which is up almost 4000% since it started trading in April.
A big part of where that funding will go: Adding support to Uphold for trading in XRP, the red-hot cryptocurrency from startup Ripple, making it one of the few mainstream currency exchanges to do so.
https://www.businessinsid(...)and-security-2018-1/
Sowieso is de Crypto community in z'n algemeen wel vrij triestquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:56 schreef V. het volgende:
[..]
Zo'n gezellige reeks is dit toch al niet.
QFTquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso is de Crypto community in z'n algemeen wel vrij triest
Ik denk dat in essentie komt door de hebberigheid van mensen. In principe willen ze alles voor zichzelf, al is er genoeg voor iedereen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso is de Crypto community in z'n algemeen wel vrij triest
met 1 hand mn auto achteruit inparkerend terwijl ik aan de telefoon met mn moeder een blow draai.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
Lol ruzie maken over je favo coin op een internetforum
Ik kijk nog liever rapper sjors die een shemale neukt terwijl ze een snickers eet
Hebberigheid speelt zeker een rol bij toxic mensen hier. Echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat in essentie komt door de hebberigheid van mensen. In principe willen ze alles voor zichzelf, al is er genoeg voor iedereen.²
Hey my favo coin is VEN, niet ENJquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
Ik kijk nog liever rapper sjors die een shemale neukt terwijl ze een snickers eet
Volgens mij is er niet echt een verband tussen hoelang je in crypto zit en dat je een lul bent hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe langer de volgende moon uitblijft hoe gezelliger het wordt met mensen die er pas 2 maanden in zitten.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
De meeste gedragen zich als “superman” achter een scherm. Altijd anderen beledigen en zich superieur voelenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe komt het dat toch dat veel users hier zo'n nare houding hebben? Heeft het met (mis)gunnen te maken of is het arrogantie. Jongens, dit is een community, laten we ons ook zo gedragen. Dat op de man spelen is zóóóó 2001.
Ja.²
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:10 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
De meeste gedragen zich als “superman” achter een scherm. Altijd anderen beledigen en zich superieur voelen :’)
Totaal mee eens met je post
Ja maar om goeie investments te doen moet je daar doorheen kijken, ik hecht alleen waarde aan degenen die in het verleden al eerder resultaten hebben laten zien + bijgeleverde argumentatie. Niemand op zn blinde woord.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:12 schreef TwztId het volgende:
[..]
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.
Stellar > Ripple.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:14 schreef SugeLucky het volgende:
Toen die shiller met z'n ripple kwam is het hard achter uit gegaan.
Dit vind ik dus onzinnig, mensen die echt veel geld verdiend hebben (ongeacht of dat over crypto gaat) lopen er niet mee te koop. Als iemand met hele goede argumenten komt zal ik ernaar luisteren, ongeacht of diegene 100 miljoen heeft gemaakt of 20 euro.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
ik hecht alleen waarde aan degenen die in het verleden al eerder resultaten hebben laten zien
Voorlopig gaat het me nog goed af. Ik bedoel meer dat, als iemand telkens maar zomaar wat roept en het nooit waargemaakt is, dan neem ik die die mensen minder snel serieus dan iemand die een aantal keer targets, ranges of stijgingen succesvol heeft aangekondigd, dat lijkt me vrij logisch. En niemand hit 100% van TA's of voorspellingen op basis van wat voor argumentatie dan ook, maar je kunt vaak wle zien welke mensen beter inschatten dan anderen, en daar die meningen hecht ik dan waarde.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit vind ik dus onzinnig, mensen die echt veel geld verdiend hebben (ongeacht of dat over crypto gaat) lopen er niet mee te koop. Als iemand met hele goede argumenten komt zal ik ernaar luisteren, ongeacht of diegene 100 miljoen heeft gemaakt of 20 euro.
Dat boeit mij persoonlijk echt helemaal niks. Uiteindelijk is het enige wat telt mijn eigen portfolio.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:12 schreef TwztId het volgende:
[..]
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het me nog goed af. Ik bedoel meer dat, als iemand telkens maar zomaar wat roept en het nooit waargemaakt is, dan neem ik die die mensen minder snel serieus dan iemand die een aantal keer targets, ranges of stijgingen succesvol heeft aangekondigd, dat lijkt me vrij logisch. En niemand hit 100% van TA's of voorspellingen op basis van wat voor argumentatie dan ook, maar je kunt vaak wle zien welke mensen beter inschatten dan anderen, en daar die meningen hecht ik dan waarde.
Wisten we dat maar. Ik denk persoonlijk dat het nog wel even duurt voor we boven de 12.000 uit gaan komen. Onder de 12.000 vind ik het geen moon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |