Ja klopt wel, echter ligt een stijging van 30% ook op de loer. Maar ik heb nu zoiets, het is mooi geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je winst nemen bij 7x je inleg kan je ook moeilijk een foute keuze noemen.
Ja, maar als het 30% stijgt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Als het 50% daalt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Die zekerheid heb je dan. Jouw resultaat blijft hetzelfde, dus koersdalingen of stijgingen maken jouw beslissing om uit te stappen niet goed of fout.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:06 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja klopt wel, echter ligt een stijging van 30% ook op de loer. Maar ik heb nu zoiets, het is mooi geweest.
100% waar. Kijk het nog even aan en dan finito.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar als het 30% stijgt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Als het 50% daalt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Die zekerheid heb je dan. Jouw resultaat blijft hetzelfde, dus koersdalingen of stijgingen maken jouw beslissing om uit te stappen niet goed of fout.
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:49 schreef tralalala het volgende:
Wauw, XRB herstelt zich even.Komt ook wel een hoop moois aan.
http://www.allthingsrai.net
Kritisch zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..
Waar worden die twee bedrijven die als core business het bedrukken van textiel hebben partnerships genoemd?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..
Gelinkte website says:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar worden die twee bedrijven die als core business het bedrukken van textiel hebben partnerships genoemd?
Goed nieuws voor de HST hodlers.twitter:JamieSkella twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 11:32:54For those who missed the news at our Horizon State meetup with @DiaryofaMadeMan and @nugget_alex:1. $HST will be on one of the world’s highest volume exchanges very soon.2. The global NGO I’ve previously mentioned that we’re in talks with can now be named: @WWF. reageer retweet
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technologyquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Daarnaast, als XRP zich richt op dr kleine banken, dan zouden ze na zoveel jaar toch wel wat meer resultaten geboekt moeten hebben.
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.quote:Het wordt tijd dat XRP z'n top 20 plek gaat verliezen en er weer "kwaliteits" speculatiecoins in de plaats komen.
Al zou ik zelf in jouw geval waarschijnlijk 6x m'n inleg er uit halen, de rest veilig in een wallet pleuren en zo eens per zoveel maanden kijken wat het doet maar er verder niet mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:52 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
100% waar. Kijk het nog even aan en dan finito.
Verwacht je echt dat Ripple BTC inhaalt?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:48 schreef alilami het volgende:
[..]
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technology
https://www.credit-agrico(...)-transfer-technology
2018/01/24
[..]
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Een coin kan makkelijk 10x over de kop, dus na 2x nog instappen kan prima
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met ICO's precies. Dan krijg je op het moment dat je die documenten moet uploaden een seintje ofzo? En ik moet vooraf een adres van ETH opgeven van waaraf ik wil betalen. Moet ik dan al meteen betalen of wachten tot ik een seintje krijg van ok je mag meedoen, documenten zijn goedgekeurd en dan pas betalen?
En hoe krijg ik zo een seintje, via de mail? Hoeveel tijd heb je dan om te betalen doorgaans?
Beetje vragen omdat ik donderdag in principe moet werken en als ik beluit om mee te doen dan moet ik misschien wel ff vrij regelen. Of stelt het niets voor en is het documentje uploaden en dan 's avonds een keer betalen?
Nog nooit aan een ICO meegedaan, vandaar deze vraag.
partnership met niks = nog steeds shitcoin.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:05 schreef RobinaHoed het volgende:
nog een partnership voor Tron:
https://medium.com/@Tronf(...)to-tron-a6c58e6a6c9e
Je gaat er weer niet op in he.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:48 schreef alilami het volgende:
[..]
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technology
https://www.credit-agrico(...)-transfer-technology
2018/01/24
[..]
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.
Er valt weinig te weerleggen, dus gewoon vooral hard blijven schreeuwen. Enige oplossing die ze hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je gaat er weer niet op in he.doei
Hier hetzelfde, $500,- fiat in gestopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat had ik ook gelezen ja......31 dec
hopen dat die dan word weggehaald, zit er sterk aan te denken om in te stappen
Ja en gewoon té dom om in te zien dat XRP ≠ Ripplequote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er valt weinig te weerleggen, dus gewoon vooral hard blijven schreeuwen. Enige oplossing die ze hebben.
ik stap na het weekend even in......goed in de gaten houden wat wat belachelijke sell wall doetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:05 schreef Boun het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, $500,- fiat in gestopt.
Leven en laten leven niet. Man, man, wat een gezeik op andermans keuzes telkens.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja en gewoon té dom om in te zien dat XRP ≠ Ripple
en er maar geld in blijven smijten 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |