Ik wilde toch wat fiat er in stoppen voor de bee Ico. En na de ven dip leek het me kansrijk om er nu wat van te kopen en deze volgende week met een beetje winst te verkopen voor Bee. Alternatief was het geld op mijn rekening te laten en volgende week direct om te zetten.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:26 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Echte bazen stoppen er zelf niet veel in, wachten tot het moon gaat en kopen van de winst andere coins.
Dat kost wat geduld maar ook een hoop minder geld als de hele zooi misschien toch een keer echt in elkaar zakt.
Desalniettemin zal 500 VEN voor predator38 een goede investering zijn vermoed ik.
Same difference. You get the point.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:30 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is wel x5 en x2 broeder. Dat is niet eerlijk
Wat een rare logica heb jij.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:29 schreef IrishBastard het volgende:
Is toch ook niets mis meeProcenten zijn procenten
Ik vind het persoonlijk veel mooier dat iemand niet meer kon missen en van ¤50 nu ¤250 gemaakt heeft dan dat iemand van ¤10k nu ¤20k gemaakt heeft. Dan is het kennelijk prima als je het mis loopt, dus gun ik het degenen met de kleinere portemonnee veel meer
Daarnaast is er altijd een heel verschil tussen kunnen en willen missen. Elke student met een crappy bijbaantje kan ook een paar honderd missen. Dan ga je maar een avondje niet naar de kroeg. Kwestie van prioriteitenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat een rare logica heb jij.
Dus iemand die 100k inzet mag het verliezen, maar iemand die ¤50,- inzet niet.
Okay. Thanks.
Het verschil tussen logica en emotie. Wel ff lezen hèquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat een rare logica heb jij.
Dus iemand die 100k inzet mag het verliezen, maar iemand die ¤50,- inzet niet.
Okay. Thanks.
Let me challenge that. Toen ik studeerde werkte ik tegen een prima loon en relatief veel uren, maar 'een paar honderd euro' is echt even te makkelijk gezegd hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:36 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Daarnaast is er altijd een heel verschil tussen kunnen en willen missen. Elke student met een crappy bijbaantje kan ook een paar honderd missen. Dan ga je maar een avondje niet naar de kroeg. Kwestie van prioriteiten
Het is misschien wat kort door de bocht, maar als je écht wil dan is er op een hoop zaken geld te besparen. Ik heb ook wel eens een week geleefd op brood met pindakaas. Dat was geen pretje maar het zorgde wel dat ik geld dat ik destijds nodig had snel bij elkaar hadquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Let me challenge that. Toen ik studeerde werkte ik tegen een prima loon en relatief veel uren, maar 'een paar honderd euro' is echt even te makkelijk gezegd hier.
Met veel schrapen had ik toen eens ¤200 gehad, en die had ik niet zomaar kunnen missen
twitter:Hotkatchina twitterde op donderdag 25-01-2018 om 22:22:15When btc dips https://t.co/8OAftiRCfD reageer retweet
Het schiet inderdaad geen kloot op. Had Ardor en WeTrust gewoon moeten dumpen eind vorig jaar. Toen stond Ardor voor mij op 8x en WeTrust op 5x. Nu 4 om 2,5.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:49 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Had inmiddels wel meer vuurwerk van WeTrust verwacht, maar dat laat vooralsnog op zich wachten
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het verschil tussen logica en emotie. Wel ff lezen hè
Mijn verlies herstelt zich ook inmiddels. Ik voel me goed joh.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:29 schreef Chaes het volgende:
Ondanks dat de meeste coins in de min staan vandaag sta ik toch lekker in het groen met m'n XRB, VEN en XLM
Ben je ook al volwassen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn verlies herstelt zich ook inmiddels. Ik voel me goed joh.²
Paar weken geleden gekocht op $0,40quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef Kyran het volgende:
ENJ ook lekker hoorIemand nog meegegaan toen ik het tipte 3 dagen geleden? Hoop wel dat roadmap nog komt vandaag ergens. Ze hadden einde van week beloofd, maar goed kan ook weekend zijn
Na nieuwe exchange zal die wel weer iets dalen denk ik.
Cker. Holmaten4life!!11!eins11!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef Kyran het volgende:
ENJ ook lekker hoorIemand nog meegegaan toen ik het tipte 3 dagen geleden? Hoop wel dat roadmap nog komt vandaag ergens. Ze hadden einde van week beloofd, maar goed kan ook weekend zijn
Na nieuwe exchange zal die wel weer iets dalen denk ik.
Welk deel van 'ik gun' snap je niet dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat staat er niet.
Emotie en crypto gaat niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |