Gaan ze ook CryptoGirl aanpakken?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:16 schreef vigen98 het volgende:
https://www.silvermillerl(...)ACTION-COMPLAINT.pdf
Class action rechtszaak tegen Bitconnect en de promotors zoals Trevon James, CryptoNick etc. Hopelijk worden ze zwaar gestraft.
Wie weetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaan ze ook CryptoGirl aanpakken?
Van poseren met champagne op een Mercedes met metallic lak naar 3x vreten in de bak.quote:
Je verwacht nog een (kleine) daling eerst?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik stap na het weekend even in......goed in de gaten houden wat wat belachelijke sell wall doet
Daar gaat het niet om. Het gaat om het schaamteloos promoten van een pump en dump coin zonder open te staan voor enige vorm van kritiek. Daar kunnen newbies zo in tuinen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Leven en laten leven niet. Man, man, wat een gezeik op andermans keuzes telkens.
Ik heb nog steeds flinke bags van toen ik net begon, heb toen als een kip zonder kop wat populaire coins gekocht, en een aantal daarvan zaten op de ATHquote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:38 schreef Greys het volgende:
Leuk stuk.
"Things I wish I knew when I started crypto trading".
https://medium.com/@Potat(...)trading-3ec33b59c3a5
Schei toch uit man, hypocrietje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het schaamteloos promoten van een pump en dump coin zonder open te staan voor enige vorm van kritiek. Daar kunnen newbies zo in tuinen.
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
Disclaimer: ja ik hodl nog Ripple omdat ik die heel goedkoop heb gekocht destijds. Inleg eruit gehaald en ik verkoop steeds een stukje bij weer een nieuwe pump.
Op korte termijn zie ik het nog richting $1 gaan. Zit er sinds $0.18 in, dus x5 voor mij als het lukt. Ik hodl tot $1.00 ongeveer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is dat Enjin nou wat? Ik geloof er niet zo in.
Dat is een market cap van hoeveel? En is daarmee de baas van Ripple niet meteen een van de rijkste mensen ter wereld?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpen
Ik wel, maar het zal afhangen van de Minecraft plugin die ze vanaf begin af aan al aangekondigd hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
onze Ripple shiller over de zeik ?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Schei toch uit man, hypocrietje.
[..]
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?)
Was XRP van meer dan $3 niet genoeg pump voor je, dat je nu nog steeds een bagholder bent?Fucking gierig.
Nee, je wacht liever op een XRP van $4 voordat je het eindelijk gaat verkopen?
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpenals $4 mogelijk is, dan is hoger ook mogelijk hoor
Ondertussen newbies vertellen dat ze vooral NIET in XRP moeten investeren. Maar wel zelf meeprofiteren van XRP pumps tot God weet wanneer....
Wie kost newbies geld? JIJ.
Ik promoot niks. Jij hebt een XRP-obsessie en daagt XRP-hodlers uit. Ik reageer.
Nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed onderbouwd. Bijna net zo goed als je Universa shillsquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een beetje bang voor een flatline. Mede daarom ben ik nu behoorlijk aan het stocken. Heb recent nog wat investments gedaan in AST. Veelbelovende dukaat.²
Hij vraagt iets ik geef een duidelijk antwoord. Ik ben jou geen verklaring schuldig. Take it or leave it.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. Bijna net zo goed als je Universa shills
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij vraagt iets ik geef een duidelijk antwoord. Ik ben jou geen verklaring schuldig. Take it or leave it.
Boos? Nee dat ben ik niet. Maar de ego die sommige mensen hebben dat ze denken dat ze overal een verklaring voor moeten krijgen is echt zwaar irritant. In zie zelf niks in Enjin maar dat is mijn persoonlijke mening. Dat Enjin bagholders daar boos van worden so be it.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |