Ik denk dat in essentie komt door de hebberigheid van mensen. In principe willen ze alles voor zichzelf, al is er genoeg voor iedereen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso is de Crypto community in z'n algemeen wel vrij triest
met 1 hand mn auto achteruit inparkerend terwijl ik aan de telefoon met mn moeder een blow draai.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
Lol ruzie maken over je favo coin op een internetforum
Ik kijk nog liever rapper sjors die een shemale neukt terwijl ze een snickers eet
Hebberigheid speelt zeker een rol bij toxic mensen hier. Echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat in essentie komt door de hebberigheid van mensen. In principe willen ze alles voor zichzelf, al is er genoeg voor iedereen.²
Hey my favo coin is VEN, niet ENJquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
Ik kijk nog liever rapper sjors die een shemale neukt terwijl ze een snickers eet
Volgens mij is er niet echt een verband tussen hoelang je in crypto zit en dat je een lul bent hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe langer de volgende moon uitblijft hoe gezelliger het wordt met mensen die er pas 2 maanden in zitten.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
De meeste gedragen zich als “superman” achter een scherm. Altijd anderen beledigen en zich superieur voelenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe komt het dat toch dat veel users hier zo'n nare houding hebben? Heeft het met (mis)gunnen te maken of is het arrogantie. Jongens, dit is een community, laten we ons ook zo gedragen. Dat op de man spelen is zóóóó 2001.
Ja.²
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:10 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
De meeste gedragen zich als “superman” achter een scherm. Altijd anderen beledigen en zich superieur voelen :’)
Totaal mee eens met je post
Ja maar om goeie investments te doen moet je daar doorheen kijken, ik hecht alleen waarde aan degenen die in het verleden al eerder resultaten hebben laten zien + bijgeleverde argumentatie. Niemand op zn blinde woord.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:12 schreef TwztId het volgende:
[..]
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.
Stellar > Ripple.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:14 schreef SugeLucky het volgende:
Toen die shiller met z'n ripple kwam is het hard achter uit gegaan.
Dit vind ik dus onzinnig, mensen die echt veel geld verdiend hebben (ongeacht of dat over crypto gaat) lopen er niet mee te koop. Als iemand met hele goede argumenten komt zal ik ernaar luisteren, ongeacht of diegene 100 miljoen heeft gemaakt of 20 euro.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
ik hecht alleen waarde aan degenen die in het verleden al eerder resultaten hebben laten zien
Voorlopig gaat het me nog goed af. Ik bedoel meer dat, als iemand telkens maar zomaar wat roept en het nooit waargemaakt is, dan neem ik die die mensen minder snel serieus dan iemand die een aantal keer targets, ranges of stijgingen succesvol heeft aangekondigd, dat lijkt me vrij logisch. En niemand hit 100% van TA's of voorspellingen op basis van wat voor argumentatie dan ook, maar je kunt vaak wle zien welke mensen beter inschatten dan anderen, en daar die meningen hecht ik dan waarde.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit vind ik dus onzinnig, mensen die echt veel geld verdiend hebben (ongeacht of dat over crypto gaat) lopen er niet mee te koop. Als iemand met hele goede argumenten komt zal ik ernaar luisteren, ongeacht of diegene 100 miljoen heeft gemaakt of 20 euro.
Dat boeit mij persoonlijk echt helemaal niks. Uiteindelijk is het enige wat telt mijn eigen portfolio.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:12 schreef TwztId het volgende:
[..]
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het me nog goed af. Ik bedoel meer dat, als iemand telkens maar zomaar wat roept en het nooit waargemaakt is, dan neem ik die die mensen minder snel serieus dan iemand die een aantal keer targets, ranges of stijgingen succesvol heeft aangekondigd, dat lijkt me vrij logisch. En niemand hit 100% van TA's of voorspellingen op basis van wat voor argumentatie dan ook, maar je kunt vaak wle zien welke mensen beter inschatten dan anderen, en daar die meningen hecht ik dan waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |