Ja klopt wel, echter ligt een stijging van 30% ook op de loer. Maar ik heb nu zoiets, het is mooi geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je winst nemen bij 7x je inleg kan je ook moeilijk een foute keuze noemen.
Ja, maar als het 30% stijgt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Als het 50% daalt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Die zekerheid heb je dan. Jouw resultaat blijft hetzelfde, dus koersdalingen of stijgingen maken jouw beslissing om uit te stappen niet goed of fout.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:06 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja klopt wel, echter ligt een stijging van 30% ook op de loer. Maar ik heb nu zoiets, het is mooi geweest.
100% waar. Kijk het nog even aan en dan finito.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar als het 30% stijgt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Als het 50% daalt, heb jij nog steeds 7x je inleg. Die zekerheid heb je dan. Jouw resultaat blijft hetzelfde, dus koersdalingen of stijgingen maken jouw beslissing om uit te stappen niet goed of fout.
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:49 schreef tralalala het volgende:
Wauw, XRB herstelt zich even.Komt ook wel een hoop moois aan.
http://www.allthingsrai.net
Kritisch zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..
Waar worden die twee bedrijven die als core business het bedrukken van textiel hebben partnerships genoemd?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus ieder bedrijf dat shirts laat printen met jouw logo erop is direct een partnership? Wow. Dingen listen om het listen zou bij mij juist net geen vertrouwen wekken..
Gelinkte website says:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar worden die twee bedrijven die als core business het bedrukken van textiel hebben partnerships genoemd?
Goed nieuws voor de HST hodlers.twitter:JamieSkella twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 11:32:54For those who missed the news at our Horizon State meetup with @DiaryofaMadeMan and @nugget_alex:1. $HST will be on one of the world’s highest volume exchanges very soon.2. The global NGO I’ve previously mentioned that we’re in talks with can now be named: @WWF. reageer retweet
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technologyquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Daarnaast, als XRP zich richt op dr kleine banken, dan zouden ze na zoveel jaar toch wel wat meer resultaten geboekt moeten hebben.
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.quote:Het wordt tijd dat XRP z'n top 20 plek gaat verliezen en er weer "kwaliteits" speculatiecoins in de plaats komen.
Al zou ik zelf in jouw geval waarschijnlijk 6x m'n inleg er uit halen, de rest veilig in een wallet pleuren en zo eens per zoveel maanden kijken wat het doet maar er verder niet mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:52 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
100% waar. Kijk het nog even aan en dan finito.
Verwacht je echt dat Ripple BTC inhaalt?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:48 schreef alilami het volgende:
[..]
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technology
https://www.credit-agrico(...)-transfer-technology
2018/01/24
[..]
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Een coin kan makkelijk 10x over de kop, dus na 2x nog instappen kan prima
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met ICO's precies. Dan krijg je op het moment dat je die documenten moet uploaden een seintje ofzo? En ik moet vooraf een adres van ETH opgeven van waaraf ik wil betalen. Moet ik dan al meteen betalen of wachten tot ik een seintje krijg van ok je mag meedoen, documenten zijn goedgekeurd en dan pas betalen?
En hoe krijg ik zo een seintje, via de mail? Hoeveel tijd heb je dan om te betalen doorgaans?
Beetje vragen omdat ik donderdag in principe moet werken en als ik beluit om mee te doen dan moet ik misschien wel ff vrij regelen. Of stelt het niets voor en is het documentje uploaden en dan 's avonds een keer betalen?
Nog nooit aan een ICO meegedaan, vandaar deze vraag.
partnership met niks = nog steeds shitcoin.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:05 schreef RobinaHoed het volgende:
nog een partnership voor Tron:
https://medium.com/@Tronf(...)to-tron-a6c58e6a6c9e
Je gaat er weer niet op in he.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:48 schreef alilami het volgende:
[..]
Crédit Agricole (nr.11 grootste bank ter wereld) experimenting with Ripple blockchain money transfer technology
https://www.credit-agrico(...)-transfer-technology
2018/01/24
[..]
Keep dreaming dude. Ze gaan eerder nr.1 overnemen dan verdwijnen uit de top 20.
Er valt weinig te weerleggen, dus gewoon vooral hard blijven schreeuwen. Enige oplossing die ze hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je gaat er weer niet op in he.doei
Hier hetzelfde, $500,- fiat in gestopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat had ik ook gelezen ja......31 dec
hopen dat die dan word weggehaald, zit er sterk aan te denken om in te stappen
Ja en gewoon té dom om in te zien dat XRP ≠ Ripplequote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er valt weinig te weerleggen, dus gewoon vooral hard blijven schreeuwen. Enige oplossing die ze hebben.
ik stap na het weekend even in......goed in de gaten houden wat wat belachelijke sell wall doetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:05 schreef Boun het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, $500,- fiat in gestopt.
Leven en laten leven niet. Man, man, wat een gezeik op andermans keuzes telkens.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja en gewoon té dom om in te zien dat XRP ≠ Ripple
en er maar geld in blijven smijten 😂
Gaan ze ook CryptoGirl aanpakken?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:16 schreef vigen98 het volgende:
https://www.silvermillerl(...)ACTION-COMPLAINT.pdf
Class action rechtszaak tegen Bitconnect en de promotors zoals Trevon James, CryptoNick etc. Hopelijk worden ze zwaar gestraft.
Wie weetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaan ze ook CryptoGirl aanpakken?
Van poseren met champagne op een Mercedes met metallic lak naar 3x vreten in de bak.quote:
Je verwacht nog een (kleine) daling eerst?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik stap na het weekend even in......goed in de gaten houden wat wat belachelijke sell wall doet
Daar gaat het niet om. Het gaat om het schaamteloos promoten van een pump en dump coin zonder open te staan voor enige vorm van kritiek. Daar kunnen newbies zo in tuinen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Leven en laten leven niet. Man, man, wat een gezeik op andermans keuzes telkens.
Ik heb nog steeds flinke bags van toen ik net begon, heb toen als een kip zonder kop wat populaire coins gekocht, en een aantal daarvan zaten op de ATHquote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:38 schreef Greys het volgende:
Leuk stuk.
"Things I wish I knew when I started crypto trading".
https://medium.com/@Potat(...)trading-3ec33b59c3a5
Schei toch uit man, hypocrietje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het schaamteloos promoten van een pump en dump coin zonder open te staan voor enige vorm van kritiek. Daar kunnen newbies zo in tuinen.
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
Disclaimer: ja ik hodl nog Ripple omdat ik die heel goedkoop heb gekocht destijds. Inleg eruit gehaald en ik verkoop steeds een stukje bij weer een nieuwe pump.
Op korte termijn zie ik het nog richting $1 gaan. Zit er sinds $0.18 in, dus x5 voor mij als het lukt. Ik hodl tot $1.00 ongeveer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is dat Enjin nou wat? Ik geloof er niet zo in.
Dat is een market cap van hoeveel? En is daarmee de baas van Ripple niet meteen een van de rijkste mensen ter wereld?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpen
Ik wel, maar het zal afhangen van de Minecraft plugin die ze vanaf begin af aan al aangekondigd hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
onze Ripple shiller over de zeik ?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Schei toch uit man, hypocrietje.
[..]
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?)
Was XRP van meer dan $3 niet genoeg pump voor je, dat je nu nog steeds een bagholder bent?Fucking gierig.
Nee, je wacht liever op een XRP van $4 voordat je het eindelijk gaat verkopen?
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpenals $4 mogelijk is, dan is hoger ook mogelijk hoor
Ondertussen newbies vertellen dat ze vooral NIET in XRP moeten investeren. Maar wel zelf meeprofiteren van XRP pumps tot God weet wanneer....
Wie kost newbies geld? JIJ.
Ik promoot niks. Jij hebt een XRP-obsessie en daagt XRP-hodlers uit. Ik reageer.
Nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed onderbouwd. Bijna net zo goed als je Universa shillsquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een beetje bang voor een flatline. Mede daarom ben ik nu behoorlijk aan het stocken. Heb recent nog wat investments gedaan in AST. Veelbelovende dukaat.²
Hij vraagt iets ik geef een duidelijk antwoord. Ik ben jou geen verklaring schuldig. Take it or leave it.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. Bijna net zo goed als je Universa shills
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij vraagt iets ik geef een duidelijk antwoord. Ik ben jou geen verklaring schuldig. Take it or leave it.
Boos? Nee dat ben ik niet. Maar de ego die sommige mensen hebben dat ze denken dat ze overal een verklaring voor moeten krijgen is echt zwaar irritant. In zie zelf niks in Enjin maar dat is mijn persoonlijke mening. Dat Enjin bagholders daar boos van worden so be it.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De cryptokoning is boos. Pak hem aan!
Is natuurlijk ook zo johquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Boos? Nee dat ben ik niet. Maar de ego die sommige mensen hebben dat ze denken dat ze overal een verklaring voor moeten krijgen is echt zwaar irritant. In zie zelf niks in Enjin maar dat is mijn persoonlijke mening. Dat Enjin bagholders daar boos van worden so be it.
scherp, je hebt me door. argumenten staan nog steeds en je blijft een vieze shill, succes met je shitcoin gr grquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:01 schreef alilami het volgende:
[..]
Schei toch uit man, hypocrietje.
[..]
Wat hodl je nog XRP (ken je het verschil niet, met je Ripple, dombo?)
Was XRP van meer dan $3 niet genoeg pump voor je, dat je nu nog steeds een bagholder bent?Fucking gierig.
Nee, je wacht liever op een XRP van $4 voordat je het eindelijk gaat verkopen?
Tegen die tijd denk je waarschijnlijk, ik blijf nog even hodl'en tot $10 voordat ik het ga dumpenals $4 mogelijk is, dan is hoger ook mogelijk hoor
Ondertussen newbies vertellen dat ze vooral NIET in XRP moeten investeren. Maar wel zelf meeprofiteren van XRP pumps tot God weet wanneer....
Wie kost newbies geld? JIJ.
Ik promoot niks. Jij hebt een XRP-obsessie en daagt XRP-hodlers uit. Ik reageer.
Doe je eigen werk en onderzoek eens joh. Ik heb de mijne over Enjin gedaan en daarvan concludeer dat ik geen behoefte heb om daar in te investering. Daar laat ik het bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:28 schreef Kyran het volgende:
Wat heeft iemand nou alleen aan een "ja" of "nee"?
Zo'n reactie geven en dan hebben over het hebben van een ego ..... zelfkennis is ver te zoeken merk ik weer.
Of je bent echt heel dom of je kan het heel goed spelen. Ik was niet diegene met de vraag, maar goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Doe je eigen werk en onderzoek eens joh.
Omdat het allemaal psychotische serial shillers zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe komt het dat toch dat veel users hier zo'n nare houding hebben? Heeft het met (mis)gunnen te maken of is het arrogantie. Jongens, dit is een community, laten we ons ook zo gedragen. Dat op de man spelen is zóóóó 2001.
Ja.²
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Omdat het allemaal psychotische serial shillers zijn.
Laten we elkaar helpen waar nodig. Natuurlijk lopen er hier genoeg noobs rond (met alle respect). Maar laten we elkaar helpen om tot een hoger gemiddeld niveau te komen. Kijk naar mij, ik wist er ook niet zoveel vanaf totdat Xrenity en EggsTC mij hielpen. En nu ben ik heerlijk stout aan het stocken. k ben ze er dankbaar voor en voel nu een heerlijk samenzijn gevoel in mijn body.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Omdat het allemaal psychotische serial shillers zijn.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar helpen waar nodig. Natuurlijk lopen er hier genoeg noobs rond (met alle respect). Maar laten we elkaar helpen om tot een hoger gemiddeld niveau te komen. Kijk naar mij, ik wist er ook niet zoveel vanaf totdat Xrenity en EggsTC mij hielpen. En nu ben ik heerlijk stout aan het stocken. k ben ze er dankbaar voor en voel nu een heerlijk samenzijn gevoel in mijn body.
Nogmaals thanks.²
EggsTCquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar helpen waar nodig. Natuurlijk lopen er hier genoeg noobs rond (met alle respect). Maar laten we elkaar helpen om tot een hoger gemiddeld niveau te komen. Kijk naar mij, ik wist er ook niet zoveel vanaf totdat Xrenity en EggsTC mij hielpen. En nu ben ik heerlijk stout aan het stocken. k ben ze er dankbaar voor en voel nu een heerlijk samenzijn gevoel in mijn body.
Nogmaals thanks.²
Wa mot je? Ik ben klaar met Ripple. Centen zijn binnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dat dacht ik algeen eigen inhoud en je sterkste argument is een ad hominem op iemand die nerveus is op camera. Niet op de inhoud ingaan, typisch!
Daarnaast, als XRP zich richt op dr kleine banken, dan zouden ze na zoveel jaar toch wel wat meer resultaten geboekt moeten hebben. Ze schermen nu steeds met die "partnership" met een Mexicaanse bank, maar zoals onderzoek uitwijst zijn dat zo'n 10 tot 15 transacties sinds october, van gemiddeld $500-1000._!!!! Dat is zo'n beetje de gemiddelde inleg van dit topic.
Heb je überhaupt het filmpje wel helemaal gekeken? Je kunt dit echt niet even wegzetten als slappe FUD hoor. Ook de andere Ripple shills hoor ik niet. Mand? Die andere? Ben het even kwijt. Er worden echt keiharde argumenten gegeven waarom XRP zo'n shitcoin is en er is nog geen enkel argument hier, of op de Ripple reddit overtuigend weerlegd.
Het wordt tijd dat XRP z'n top 20 plek gaat verliezen en er weer "kwaliteits" speculatiecoins in de plaats komen.
Newbies: TRAP ER NIET IN. Ripple/XRP is een pump en dump coin.
Disclaimer: ja ik hodl nog Ripple omdat ik die heel goedkoop heb gekocht destijds. Inleg eruit gehaald en ik verkoop steeds een stukje bij weer een nieuwe pump.
Kop dicht, baklap.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:45 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker stoppen met crypto als je hier niet tegen kunt.
Volgens mij kan je niet goed lezen maar dat vergeef ik je. Hij zegt zelf al dat hij er niet wat in ziet, dat bevestig ik. Als iemand al niks in ziet waarom zou ik een verhaaltje bij schrijven en een onderbouwing geven waarom het niks is? Ik bevestig wat hij vindt en hij bevestigt in principe ook wat ik denk. Het probleem is denk ik dat mensen een te grote ego hebben ( zoals jij ) en die eisen dat je alles moet kunnen verantwoorden. Newsflash, dit is SC. Als je een serieuze chat wilt waar dat ook verplicht is daar is een nieuw topic voor gemaakt. BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of je bent echt heel dom of je kan het heel goed spelen. Ik was niet diegene met de vraag, maar goed.
Als iemand naar een mening vraagt onderbouw ik het in ieder geval in plaats van een "ja" of "nee". Misschien, heel misschien is dat ook wel waar een forum voor bedoeld is? Discussies? Meningen delen?
Alsof ik ooit een coin zou kopen door informatie dat van jou komtIk heb je überhaupt nog nooit een serieus inhoudelijk post zien maken. Excuses dat ik verwachtingen had die jij niet kan waarmaken. Kusje.
Iemand bagholder noemen zonder dat je ook maar iets weetquote:
Zo'n gezellige reeks is dit toch al niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe langer de volgende moon uitblijft hoe gezelliger het wordt met mensen die er pas 2 maanden in zitten.
Nice, ik heb er een stuk of 300 in mijn stock.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:56 schreef alilami het volgende:
FUCK YEAH
An early Coinbase and Twitter investor just gave Uphold $57.5 million to add Ripple and insure against hacks
Uphold will also use the funds to add integrations with Ripple and beging trading in its cryptocurrency XRP, which is up almost 4000% since it started trading in April.
A big part of where that funding will go: Adding support to Uphold for trading in XRP, the red-hot cryptocurrency from startup Ripple, making it one of the few mainstream currency exchanges to do so.
https://www.businessinsid(...)and-security-2018-1/
Sowieso is de Crypto community in z'n algemeen wel vrij triestquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:56 schreef V. het volgende:
[..]
Zo'n gezellige reeks is dit toch al niet.
QFTquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso is de Crypto community in z'n algemeen wel vrij triest
Ik denk dat in essentie komt door de hebberigheid van mensen. In principe willen ze alles voor zichzelf, al is er genoeg voor iedereen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso is de Crypto community in z'n algemeen wel vrij triest
met 1 hand mn auto achteruit inparkerend terwijl ik aan de telefoon met mn moeder een blow draai.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
Lol ruzie maken over je favo coin op een internetforum
Ik kijk nog liever rapper sjors die een shemale neukt terwijl ze een snickers eet
Hebberigheid speelt zeker een rol bij toxic mensen hier. Echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat in essentie komt door de hebberigheid van mensen. In principe willen ze alles voor zichzelf, al is er genoeg voor iedereen.²
Hey my favo coin is VEN, niet ENJquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
Ik kijk nog liever rapper sjors die een shemale neukt terwijl ze een snickers eet
Volgens mij is er niet echt een verband tussen hoelang je in crypto zit en dat je een lul bent hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe langer de volgende moon uitblijft hoe gezelliger het wordt met mensen die er pas 2 maanden in zitten.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
De meeste gedragen zich als “superman” achter een scherm. Altijd anderen beledigen en zich superieur voelenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe komt het dat toch dat veel users hier zo'n nare houding hebben? Heeft het met (mis)gunnen te maken of is het arrogantie. Jongens, dit is een community, laten we ons ook zo gedragen. Dat op de man spelen is zóóóó 2001.
Ja.²
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:10 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
De meeste gedragen zich als “superman” achter een scherm. Altijd anderen beledigen en zich superieur voelen :’)
Totaal mee eens met je post
Ja maar om goeie investments te doen moet je daar doorheen kijken, ik hecht alleen waarde aan degenen die in het verleden al eerder resultaten hebben laten zien + bijgeleverde argumentatie. Niemand op zn blinde woord.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:12 schreef TwztId het volgende:
[..]
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.
Stellar > Ripple.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:14 schreef SugeLucky het volgende:
Toen die shiller met z'n ripple kwam is het hard achter uit gegaan.
Dit vind ik dus onzinnig, mensen die echt veel geld verdiend hebben (ongeacht of dat over crypto gaat) lopen er niet mee te koop. Als iemand met hele goede argumenten komt zal ik ernaar luisteren, ongeacht of diegene 100 miljoen heeft gemaakt of 20 euro.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
ik hecht alleen waarde aan degenen die in het verleden al eerder resultaten hebben laten zien
Voorlopig gaat het me nog goed af. Ik bedoel meer dat, als iemand telkens maar zomaar wat roept en het nooit waargemaakt is, dan neem ik die die mensen minder snel serieus dan iemand die een aantal keer targets, ranges of stijgingen succesvol heeft aangekondigd, dat lijkt me vrij logisch. En niemand hit 100% van TA's of voorspellingen op basis van wat voor argumentatie dan ook, maar je kunt vaak wle zien welke mensen beter inschatten dan anderen, en daar die meningen hecht ik dan waarde.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit vind ik dus onzinnig, mensen die echt veel geld verdiend hebben (ongeacht of dat over crypto gaat) lopen er niet mee te koop. Als iemand met hele goede argumenten komt zal ik ernaar luisteren, ongeacht of diegene 100 miljoen heeft gemaakt of 20 euro.
Dat boeit mij persoonlijk echt helemaal niks. Uiteindelijk is het enige wat telt mijn eigen portfolio.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:12 schreef TwztId het volgende:
[..]
Iedereen wil een "ik zei het toch" momentje, of degene zijn die het eerst een toekomstige topcoin heeft geshilled.
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het me nog goed af. Ik bedoel meer dat, als iemand telkens maar zomaar wat roept en het nooit waargemaakt is, dan neem ik die die mensen minder snel serieus dan iemand die een aantal keer targets, ranges of stijgingen succesvol heeft aangekondigd, dat lijkt me vrij logisch. En niemand hit 100% van TA's of voorspellingen op basis van wat voor argumentatie dan ook, maar je kunt vaak wle zien welke mensen beter inschatten dan anderen, en daar die meningen hecht ik dan waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |