Mooie nuancequote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is misschien wat kort door de bocht, maar als je écht wil dan is er op een hoop zaken geld te besparen. Ik heb ook wel eens een week geleefd op brood met pindakaas. Dat was geen pretje maar het zorgde wel dat ik geld dat ik destijds nodig had snel bij elkaar had
Gewoon all-in joh, gratis geld, spaargeld is overrated, what can possibly go wrongquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mooie nuancemaar dit is wel precies wat ik bedoel: ik wens het de personen die pindakaas en brood moeten eten vanwege of voor een investering in crypto niet toe. Dan speel je met dingen die teveel in de weg staan van wat je kunt missen
Die mensen gun ik maximale profits op de paar tientjes die ze kunnen missen, maar ook het verstand om vooral niet meer in te zetten dan dat.
Tuurlijk: ik heb ook best een paar k¤ die ik niet eens in mijn initiële buffer heb zitten, maar of ik het verstandig vind daarmee te speculeren? Nee, absoluut niet
Best wel. Ik acteer nu ook op Binance.quote:
Hey hey hey!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:09 schreef BakkenKappen het volgende:
wasu wasu wasu wasu wasu wassuppp
Goede maatstaf. Denk je dat je genomineerd gaat worden voor een prijs, gezien je acteerwerk?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Best wel. Ik acteer nu ook op Binance.²
BEEEEEEECONNECT!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon all-in joh, gratis geld, spaargeld is overrated, what can possibly go wrong
![]()
![]()
²
Ach, ik heb 4 maanden maximaal in crypto gedrukt. nog geen ¤100 achtergehouden voor "noodgevallen". Slim? niet echt, meer een dikke gamble. Maar het heeft goed uitgepaktquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
ik heb ook best een paar k¤ die ik niet eens in mijn initiële buffer heb zitten, maar of ik het verstandig vind daarmee te speculeren? Nee, absoluut niet
dan heb je wel ballen.....ik ben net voor de crash ingestapt met geld wat ik gelukkig makkelijk kan missen, als ik all in was geweest dan had ik niet heel lekker geslapenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ach, ik heb 4 maanden maximaal in crypto gedrukt. nog geen ¤100 achtergehouden voor "noodgevallen". Slim? niet echt, meer een dikke gamble. Maar het heeft goed uitgepakt
Mooi dat het zo gelopen isquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ach, ik heb 4 maanden maximaal in crypto gedrukt. nog geen ¤100 achtergehouden voor "noodgevallen". Slim? niet echt, meer een dikke gamble. Maar het heeft goed uitgepakt
Tja, kansloos die figuren. Ook al was alles in elkaar gedonderd dan was dat geen ramp geweest, het is maar geld. Ik werd wel zenuwachtig toen m'n aandeel in crypto serieus geld werdquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mooi dat het zo gelopen is
Anders had je zo'n mooi 'bitconnect took my moneys' filmpje kunnen opnemen
zat jij niet dik in IOTA? verkocht? ik heb ze nogquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Tja, kansloos die figuren. Ook al was alles in elkaar gedonderd dan was dat geen ramp geweest, het is maar geld. Ik werd wel zenuwachtig toen m'n aandeel in crypto serieus geld werd
Heb er nog 5k over. die gaan nog wel wat doen denk ik wanneer de goede wallet en "Q" uitkomen, Heb geduld, komt goedquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zat jij niet dik in IOTA? verkocht? ik heb ze nog
Interessante ontwikkelingtwitter:WeTrustPlatform twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 18:04:25WeTrust is proud to announce our partnership with @TheBeeToken!We'll provide a #decentralized insurance layer to enhance user safety and security. #blockchain #crypto https://t.co/safXjbvwDP https://t.co/LjAQfG3pnj reageer retweet
Eindigt de nieuwe aanwas van futures ooit nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:39 schreef BadVlad het volgende:
Zou alles weer gaan stijgen als de futures zijn afgelopen? Iemand daar kijk op?
Volgens mij gaat dat gewoon door, maar de CME futures eindigen vandaag.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:41 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Eindigt de nieuwe aanwas van futures ooit nog?
Andere coins dan VEN en TRX shillen heeft hier geen zin.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:
ZRX/0X gaat lekker vandaag, heb er aardig veel van. Ik geloof dat weinig fokkers die hebben, maar dat is wel een potentiële topper komend jaar.
Dat is waar, alhoewel trx wel een shitcoin is natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:46 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Andere coins dan VEN en TRX shillen heeft hier geen zin.
schemequote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:15 schreef Roellie80 het volgende:
Mongooltje verspreekt zich @ 51:35 "I think Bitconnect is the perfect scam".![]()
Weak hands, weak handsquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:06 schreef V. het volgende:
[..]
Het schiet inderdaad geen kloot op. Had Ardor en WeTrust gewoon moeten dumpen eind vorig jaar. Toen stond Ardor voor mij op 8x en WeTrust op 5x. Nu 4 om 2,5.
Maar ja, gehodld, 'want er zat zoveel groots aan te komen'. Kutcoins.
Je moet gewoon lekker stoppen met crypto als je hier niet tegen kunt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:06 schreef V. het volgende:
[..]
Het schiet inderdaad geen kloot op. Had Ardor en WeTrust gewoon moeten dumpen eind vorig jaar. Toen stond Ardor voor mij op 8x en WeTrust op 5x. Nu 4 om 2,5.
Maar ja, gehodld, 'want er zat zoveel groots aan te komen'. Kutcoins.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:06 schreef alilami het volgende:
[..]
Fuck Bloomberg, lamestream media
Die leugenachtige hoernalist ziet er zenuwachtig uit.
The reporter said that he spoke to the 7 largest banks that move currency around the world and they don’t want to use Ripple.
No shit. That’s exactly who Ripple is disrupting.
Those are the exact same banks that control cross border payments which smaller regional banks want to get out from under. The small banks are Ripple’s customers; those that want a competing system that’s faster and cheaper.
This is the equivalent of asking Comcast and Time Warner Cable if they have any interest in space-based ISP, and then declaring SpaceX’s ISP business model as flawed. You’d have to ask the people currently paying for Comcast if they’d like an alternative.
This feels like an assassination piece on XRP and Ripple. It’s completely unbalanced.
Why does that dude look so nervous? Lying much?
XRP is een bankerscoin blablabla, en dan juichen omdat banksters het niet willen gebruiken. Mooi, dan kun je gaan stoppen met je irrationele haat?
Bullshit FUD. The HODL continues.
Ik vind $2 voor een token waar er in totaal 1 miljard van zijn toch wel al aardig aan de prijs.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Zrx 19000 sat, ik weet het, niemand geeft een fuck hier, maar toch jammer als je deze boot mist.
Welke boot? De kopen op ATH-boot?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Zrx 19000 sat, ik weet het, niemand geeft een fuck hier, maar toch jammer als je deze boot mist.
Het is nu nog maar de helft, ik verwacht ook niet veel hoger dan $4-5, maar heb ze al 2 maand geleden gekocht. Het is een goed project.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind $2 voor een token waar er in totaal 1 miljard van zijn toch wel al aardig aan de prijs.
Ja daar heb je een punt. Ben blij met mijn zrx bag die ik goedkoop heb gekochtquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Welke boot? De kopen op ATH-boot?
Die mis ik graag hoor
Ik vind groen een stomme kleur, daarom schaf ik enkel tokens aan wanneer ze een felrood kleurtje hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:11 schreef Ronaldsen het volgende:
AZIE WORDT WAKKER.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BUY BUY BUY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is de laatste dagen heel stabiel hier. Beetje saai zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben geen moment onder de -4% geweest de afgelopen 24u
Hysteries gedoe.
Ik geen moment onder de +4%quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Hysteries gedoe.
Wel veel mensen die hysterisch doen jaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Hysteries gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |