Ik heb er maar 8kquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
32kkom ik aan met mijn schamele 6k
twitter:mikeinspace twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 03:48:10Bitconnect Car Talk https://t.co/g8p0FHvnEQ reageer retweet
Misschien heb ik wel iets te compenserenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
32kkom ik aan met mijn schamele 6k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was begin decemberquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer gaat Verge geudverdeumme een keer moonen
jij met je phor en xtrabytesquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:00 schreef xminator het volgende:
[..]
God, zijn mensen nou echt zo achterlijk?
Die gaat op de 0 af.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer gaat Verge geudverdeumme een keer moonen
Inderdaad, net als toen de bankiers hun bonussen in crypto gingen pompen. En met kerst toen iedereen over crypto zou gaan lullen tijdens het diner.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:44 schreef ejfaar het volgende:
Mij was een moon beloofd na afloop van de futures
Verge ging maar weinig omhoog bij de lancering van wraith. Ik denk dat het wel klaar is met Verge eerlijk gezegd.quote:
Het recente beetje nieuws af en toe deed in elk geval niks meer met de koers. Dus wat dat wél moet gaan doen, ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:50 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Verge ging maar weinig omhoog bij de lancering van wraith. Ik denk dat het wel klaar is met Verge eerlijk gezegd.
Mijn Verge is begin december x30 gegaan, zonder noemenswaardige reden geloof ikquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:56 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Het recente beetje nieuws af en toe deed in elk geval niks meer met de koers. Dus wat dat wél moet gaan doen, ik zou het niet weten.
Dat was eens en nooit weerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn Verge is begin december x30 gegaan, zonder noemenswaardige reden geloof ik
na afloop van de futures van welke maandquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:44 schreef ejfaar het volgende:
Mij was een moon beloofd na afloop van de futures
januari 2030 denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
na afloop van de futures van welke maand
en direct steeg de koers van Tittiecoin zeker?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:04 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb rapper Sjors net een shemale zien neuken.
Ik heb gelukkig niet verder gekeken dan de whitepaper.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:04 schreef SugeLucky het volgende:
Daar zou mijn sjakie niet van gaan moonenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:04 schreef SugeLucky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |