Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:58 schreef Igen het volgende:
Pas als het mainnet van VEN live gaat wordt het echt wat, lijkt me. Of ook dan niet natuurlijk.
Kan ook zomaar een gigantische flop worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:58 schreef Igen het volgende:
Pas als het mainnet van VEN live gaat wordt het echt wat, lijkt me. Of ook dan niet natuurlijk.
Zeker waar. Maar je ogen sluiten voor groei en evolutie om alleen maar te kunnen framen is natuurlijk erg makkelijk. Dat het een bubbel is: Prima! Dat de bubbel te vergelijken is met de Dotcombubbel a la.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, dit is natuurlijk wel een tijdje het geval geweest. Als de darkwebmarkets niet deden wat ze deden had bitcoin nu nooit de waarde gehad die het nu heeft. Daar begon de waarde.
vorige week was WTC week....nu dump...rebrand event is geweestquote:Op zondag 28 januari 2018 12:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Nee februari is al waves maand, zoals januari dat ook was. Vorige week was ven week deze week is wtc week. Aankomende week wordt icx week.
Ik wacht het allemaal rustig af.
Ik vind het jammer dat crypto alleen als financieel product wordt neergezet. Terwijl er ook heel veel dingen zijn die je kan doen die gewoon maatschappelijke impact hebben, en daarvoor is het niet relevant of een BTC nou 1 euro waard is of 1 ton.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:00 schreef Dicing het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar je ogen sluiten voor groei en evolutie om alleen maar te kunnen framen is natuurlijk erg makkelijk. Dat het een bubbel is: Prima! Dat de bubbel te vergelijken is met de Dotcombubbel a la.
Dat er daarnaast een hele wereld van technologie en innovatie achter zit, het vooral draait om venture capital tegenwoordig en de criminele hoek een veel minder grote rol heeft, mag ook gezegd worden.
Wat ik bedoel te zeggen, tuurlijk raken ze prima pijnpunten van de cryptospace aan, die moeten ook benoemd worden. Maar dat is niet het hele verhaal, als kritische journalist en krant is het ook je plicht om de andere kant van de medaille te laten zien.Ik hoopte stiekem dat we de tijd van mensen bewust domhouden voorbij waren..
Ik vind de bubble niet echt te vergelijken met de dotcom bubble, eigenlijk met geen enkele bubble. Deze is al een aantal keer geknapt, maar hij groeit steeds opnieuw terug. Ik heb in het verleden niet eerder gezien dat een bubble een paar keer klapt en vol blijft lopen met zo'n tempo als wat er hier gebeurt.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:00 schreef Dicing het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar je ogen sluiten voor groei en evolutie om alleen maar te kunnen framen is natuurlijk erg makkelijk. Dat het een bubbel is: Prima! Dat de bubbel te vergelijken is met de Dotcombubbel a la.
Dat er daarnaast een hele wereld van technologie en innovatie achter zit, het vooral draait om venture capital tegenwoordig en de criminele hoek een veel minder grote rol heeft, mag ook gezegd worden.
Wat ik bedoel te zeggen, tuurlijk raken ze prima pijnpunten van de cryptospace aan, die moeten ook benoemd worden. Maar dat is niet het hele verhaal, als kritische journalist en krant is het ook je plicht om de andere kant van de medaille te laten zien.Ik hoopte stiekem dat we de tijd van mensen bewust domhouden voorbij waren..
En toch, dit is echt wel een bubble. Behalve de technologie zelf heeft het geen enkele waarde. Het is letterlijk lucht.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind de bubble niet echt te vergelijken met de dotcom bubble, eigenlijk met geen enkele bubble. Deze is al een aantal keer geknapt, maar hij groeit steeds opnieuw terug. Ik heb in het verleden niet eerder gezien dat een bubble een paar keer klapt en vol blijft lopen met zo'n tempo als wat er hier gebeurt.
Geld is ook maar papier.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch, dit is echt wel een bubble. Behalve de technologie zelf heeft het geen enkele waarde. Het is letterlijk lucht.²
Nou diegene heeft dan jou verkeerd voorgelicht of jij hebt het zelf verkeerd begrepenquote:Op zondag 28 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh ja LISK, die coin die ik gekocht heb nadat iemand mij verzekerde dat hij naar 100$ zou gaan in januari
Hodl hodl.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh ja LISK, die coin die ik gekocht heb nadat iemand mij verzekerde dat hij naar 100$ zou gaan in januari
We hebben nog 2 of 3 dagen in januariquote:Op zondag 28 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Maar toch, je kunt niet zulke omvangen aan kapitaal naast elkaar draaien. Een van de 2 gaat klappen.quote:
Stockmarket <> geld? Same thing.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt niet zulke omvangen aan kapitaal naast elkaar draaien. Een van de 2 gaat klappen.²
Omvang van Crypto is maar de helft van heel Apple. Druppel enzo.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar toch, je kunt niet zulke omvangen aan kapitaal naast elkaar draaien. Een van de 2 gaat klappen.²
Ik vind de stockmarket tenopzichte van geld best vergelijkbaar met crypto's tenopzichte van geld.... als je de verhouding tot geld bekijkt (FIAT bedoel ik dan)quote:Op zondag 28 januari 2018 13:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde. Als je dat echt denkt ben je niet goed wijs.
Ja godver, ga ik eerst zo lekker met gestrekt been in door jou niet goed wijs te noemen. Zit ik nu te twijfelen of je niet gewoon een punt hebtquote:Op zondag 28 januari 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind de stockmarket tenopzichte van geld best vergelijkbaar met crypto's tenopzichte van geld.... als je de verhouding tot geld bekijkt (FIAT bedoel ik dan)
Lisk en FUNbruari!quote:Op zondag 28 januari 2018 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou diegene heeft dan jou verkeerd voorgelicht of jij hebt het zelf verkeerd begrepen, want in FEB (en daarna) gaat alles gebeuren met LISK
En EoY heb ik minimaal 100usd voorspeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |