Ik denk dat als FUN iets geweest wat en er potentie in zat, hij niet volcontinue op dezelfde lijn bleef schommelen al anderhalve maand aan een stuk.quote:
Doe mij maar wat van die Special K van je dan... als je S-isomer hebt.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:23 schreef SpecialK het volgende:
Het is official... voor de korte termijn, altijd als ik besluit iets in te kopen stort het na 10 minuten in
Ik verhuur mijn diensten als medium voor een zacht prijsje... graag in de DM contact opnemen.
Tegen die tijd heb jij je 3e lambo al in de prak gereden en sta je in de winkel voor een nieuwe.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2018 13:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb jij je 3e lambo al in de prak gereden en sta je in de winkel voor een nieuwe.
Hoezo, een x12 is niet goed genoeg meer tegenwoordig?quote:Op zondag 28 januari 2018 13:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan mag het wel iets meer zijn dan $1,-
Dat is bijna 10x rendement, maar laten we vooral niet te hebberig wordenquote:Op zondag 28 januari 2018 13:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan mag het wel iets meer zijn dan $1,-
quote:
Vasthouden, gaat vanzelf naar 40/50usd.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoop het. Ik heb het meeste van mijn geld daar in zitten.
Op de 2e plaats in Peculium.
En dan nog een klein beetje Ethereum en Cindicator.
quote:Op zondag 28 januari 2018 13:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vasthouden, gaat vanzelf naar 40/50usd.
Haha jawel hoor, maakte maar een grapje. Ik ben met x3 aan het einde van het jaar voor mijn hele portfolio al super tevreden.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoezo, een x12 is niet goed genoeg meer tegenwoordig?
Haha, ik dacht al dat ik de enige was met een investering in CND. Ingezet op VEN en CND en beide door het putje de afgelopen weken lol. Ah well, doet CND toch een beetje minder pijn qua instapkoers destijds.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoop het. Ik heb het meeste van mijn geld daar in zitten.
Op de 2e plaats in Peculium.
En dan nog een klein beetje Ethereum en Cindicator.
CND deed het tot voor kort wel steeds beter dan VEN (hoewel wel een stuk grilliger). Maar op een gegeven moment kelderde die minstens net zo hard mee, hoewel beiden nu wel weer iets van herstel lijken te tonen.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al dat ik de enige was met een investering in CND. Ingezet op VEN en CND en beide door het putje de afgelopen weken lol. Ah well, doet CND toch een beetje minder pijn qua instapkoers destijds.
Ik denk dat in de blockchain en de toepassingen daarvan de echte waarde schuilt. Die munten zijn ook maar munten.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:02 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat crypto alleen als financieel product wordt neergezet. Terwijl er ook heel veel dingen zijn die je kan doen die gewoon maatschappelijke impact hebben, en daarvoor is het niet relevant of een BTC nou 1 euro waard is of 1 ton.
Eind februari rebranding en voor die tijd wordt Lisk 1.0 gelauncht. Wordt wel watquote:Op zondag 28 januari 2018 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN ook, komt ook met een rebranding... LISK ook, ik weet niet de roadmap voor FUN voor in feb, niet naar gekeken nog, maar mijn FUN valt in het niet bij de LISK en VEN die ik heb, dus het heeft geen prioriteit
M.a.w. Vechain.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:50 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk dat in de blockchain en de toepassingen daarvan de echte waarde schuilt. Die munten zijn ook maar munten.
Een valuta bubbel?quote:Op zondag 28 januari 2018 13:55 schreef ITrade het volgende:
Kranten zijn altijd wel grappig dat ze over een "bubbel" praten bij Bitcoin maar dat ze nooit vermelden in wat voor Obligatie en valuta bubbel de wereld leeft.
Ik overweeg m'n verlies van 30% ook maar te nemen, totaal geen beweging in die coin.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Toch maar een deel van m’n SUB verkocht. Die koers doet echt niks, ook totaal geen volume.
Ook gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:19 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik overweeg m'n verlies van 30% ook maar te nemen, totaal geen beweging in die coin.
Walton. Die stoomt nog wel richting de 200.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er 1000 euro tegenaan knallen. Ik ben volwassen joh. Zit zelf te denken aan alles in VEN te pompen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |