Rare deurknob.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij Werkman in de kringloop en heb daar een hele bijzondere gevonden!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of hij beter werkt dan de vorige
Echt he ...quote:Op zondag 28 januari 2018 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, schade aan je klanten vergoeden is wel heel onbetrouwbaar inderdaad.
quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij Werkman in de kringloop en heb daar een hele bijzondere gevonden!
[ afbeelding ]
Wil je je nog eens aan de toekomstige prijzen van waves wagen?quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop het. Alleen XRB heb ik niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:55 schreef tha_dark het volgende:
Februari wordt VEN, LSK, XRB en ICX maand.
Een multifunctionele glazen bol!quote:Op zondag 28 januari 2018 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of wat er met internet is gebeurd NA de dot.com-bubble.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:55 schreef ITrade het volgende:
Kranten zijn altijd wel grappig dat ze over een "bubbel" praten bij Bitcoin maar dat ze nooit vermelden in wat voor Obligatie en valuta bubbel de wereld leeft.
Nietes, het wordt Ardor en WeTrustmaand.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:55 schreef tha_dark het volgende:
Februari wordt VEN, LSK, XRB en ICX maand.
quote:Op zondag 28 januari 2018 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je vrouw binnenkomt gewandeld met sandwiches en een kop soep kan daar toch geen coin tegenop man.²
Kijk je haar dan net zo verrot aan als dat je dat hier doet met die smiley van je?quote:Op zondag 28 januari 2018 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je vrouw binnenkomt gewandeld met sandwiches en een kop soep kan daar toch geen coin tegenop man.²
Heb je de memo gemist dat VEN eth gaat opeten?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:04 schreef Dwaalboy het volgende:
[..]
Zet alles dan gewoon in ether en je kan relaxen..
Straks als eth dicht bij btc zit gaat alles flippen en je bent binnen. Gaat gebeuren
VEN gaat naar 3000K euro usd btc alles.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je de memo gemist dat VEN eth gaat opeten?
En dan ben je nog conservatief hoor.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN gaat naar 3000K euro usd btc alles.
Moet je dan een ERC20 wallet hebben ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Skv het volgende:
https://medium.com/@Nucle(...)ncement-dbe594370872
airdrop van Nucleus, voor wie interesse heeft.
VEN/VET, AE en ETH maand!quote:Op zondag 28 januari 2018 16:42 schreef V. het volgende:
[..]
Nietes, het wordt Ardor en WeTrustmaand.
Oké. I don't care, kijk maar wat je wel of niet doet.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:32 schreef Chaes het volgende:
[..]
Moet je dan een ERC20 wallet hebben ofzo?
Heb die onzin allemaal niet..
*schrijft op*quote:Op zondag 28 januari 2018 17:33 schreef Basxt het volgende:
Iemand in Origin Trail (TRAC) ? Zeer solide product en net uit de ico fase. Gaat nog wel paar keer over de kop
Wanneer is nou die tokensale van nucleus en die KYC..? Zoveel fucking onduidelijkheid daarover steeds.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Skv het volgende:
https://medium.com/@Nucle(...)ncement-dbe594370872
airdrop van Nucleus, voor wie interesse heeft.
Volgens mij komt er geen sale meer toch? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer is nou die tokensale van nucleus en die KYC..? Zoveel fucking onduidelijkheid daarover steeds.
Voor zover ik weet in feb pas ergens?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen sale meer toch? Of begrijp ik het verkeerd?
https://medium.com/@Nucle(...)airdrop-84e186e422bbquote:Op zondag 28 januari 2018 17:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voor zover ik weet in feb pas ergens?
Wtfquote:Op zondag 28 januari 2018 17:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://medium.com/@Nucle(...)airdrop-84e186e422bb
Vandaag gekocht, beetje als VEN backup gezien het bijna exact hetzelfde is.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:33 schreef Basxt het volgende:
Iemand in Origin Trail (TRAC) ? Zeer solide product en net uit de ico fase. Gaat nog wel paar keer over de kop
Ja en alleen weer verkrijgbaar op die grafexchangesquote:Op zondag 28 januari 2018 18:07 schreef TwztId het volgende:
[..]
Vandaag gekocht, beetje als VEN backup gezien het bijna exact hetzelfde is.
Dat wel, maar IDEX is op zich niks mis mee in mijn ogen, werkt prima.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en alleen weer verkrijgbaar op die grafexchanges
Kan het wel gaan overtypen, maar hier heb je veel meer aanquote:Op zondag 28 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
*schrijft op*
Ken ik totaal niet, even inlezen. Als je tijd / zin hebt ben ik benieuwd waarom jij denkt dat het nog wel over de kop gaat
Ethereumquote:Op zondag 28 januari 2018 18:23 schreef Roces18 het volgende:
Nog tips voor leuke coins met toegevoegde waarde die op bittrex/binance enz. zitten? ben er ff uitgeweest.
SpankChain .. toch mijn favorietquote:Op zondag 28 januari 2018 18:23 schreef Roces18 het volgende:
Nog tips voor leuke coins met toegevoegde waarde die op bittrex/binance enz. zitten? ben er ff uitgeweest.
Thanks zal straks even lezenquote:Op zondag 28 januari 2018 18:24 schreef Basxt het volgende:
[..]
Kan het wel gaan overtypen, maar hier heb je veel meer aan![]()
https://www.reddit.com/r/(...)igintrail_under_the/
Nou, niet dus blijkbaar. Airdrop om er nog wat van te maken.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer is nou die tokensale van nucleus en die KYC..? Zoveel fucking onduidelijkheid daarover steeds.
quote:
Hahaha wat grappig. Denk dat ik in het ander topic moet zijn zonder kinders.quote:
Hij is wel wat treurig aan het bloeden ja.quote:
Ff aan het chillen...geduld mannen !!quote:Op zondag 28 januari 2018 18:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij is wel wat treurig aan het bloeden ja.
Nee man, VEN mag geen correctie krijgen, moet iedere dag omhoog, anders kutcoin.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:48 schreef descon het volgende:
[..]
Ff aan het chillen...geduld mannen !!
Wel jammer dat Ven bijna terug is bij hetzelfde punt als voor de 30% stijgingquote:Op zondag 28 januari 2018 18:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee man, VEN mag geen correctie krijgen, moet iedere dag omhoog, anders kutcoin.
Vorige week was hele markt aan het bloeden terwijl VEN een dansje aan het doen was. Nu een keer andersom. Hodl en relax
Ja, jammer is het zeker. Denk zelf echt dat het komt door CMC. Verder is er geen negatief nieuws geweest en het is wel iets meer dan een normale correctie. Ach ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel jammer dat Ven bijna terug is bij hetzelfde punt als voor de 30% stijging
tyfus cmc. Er veranderde helemaal niksquote:Op zondag 28 januari 2018 19:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, jammer is het zeker. Denk zelf echt dat het komt door CMC. Verder is er geen negatief nieuws geweest en het is wel iets meer dan een normale correctie. Ach ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |