Ik denk vanaf een uurtje of 8, maar morgen doe ik een muziekstream en geen praatstream.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef Geelman het volgende:
Hoe laat ga je morgen live brad? Vandaag was je wat vroeg.
Bij elke review van een nieuwe sloopbak auto heb je het toch voor een groot deel over de vakjes? Waarom zou deze tt dan niet normaal zijn?quote:
Ging toch om de OP, niet zozeer de TT?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Bij elke review van een nieuwe sloopbak auto heb je het toch voor een groot deel over de vakjes? Waarom zou deze tt dan niet normaal zijn?
Als je dat al niet normaal vindt, zeg je dan niet eigenlijk dat jijzelf niet normaal bent? Als jij jouw eigen quotes hier posten bashen noemt, zeg je dan niet eigenlijk dat jij jezelf basht in elk filmpje?
Liep de praatstream vandaag uit de hand dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk vanaf een uurtje of 8, maar morgen doe ik een muziekstream en geen praatstream.
Oh ja, inderdaad. Excuses!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ging toch om de OP, niet zozeer de TT?
Het ging mis toen jij wegging.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Liep de praatstream vandaag uit de hand dan?
Nee, maar iedere dag een praatstream gaat ook vervelen op den duur, want veel heb ik niet te vertellenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Liep de praatstream vandaag uit de hand dan?
Ha, morgen een rage dusquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar iedere dag een praatstream gaat ook vervelen op den duur, want veel heb ik niet te vertellenEn voor de rages en dergelijke hoeven jullie echt niet te blijven kijken want die zijn einde verhaal
quote:
Hmmm, misschien een duostream organiseren? Of streamen vanuit andere locaties?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar iedere dag een praatstream gaat ook vervelen op den duur, want veel heb ik niet te vertellenEn voor de rages en dergelijke hoeven jullie echt niet te blijven kijken want die zijn einde verhaal
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef Geelman het volgende:
Hoe laat ga je morgen live brad? Vandaag was je wat vroeg.
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk vanaf een uurtje of 8, maar morgen doe ik een muziekstream en geen praatstream.
Jij weet KANJERgoed dat braddie morgen live gaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:06 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:13 schreef Steenkool het volgende:
Mogen we ook een poll maken over wanneer de gratis gekregen Tyros verkocht wordt?
Jahequote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:16 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dat je hem houdt. Mooi ding.
Hoe ben je eigenlijk bij de Bromkatten terechtgekomen? Via vrienden?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaheIk ben er ook zeer blij mee en zeer zuinig op, blijft altijd op z`n plekje staan
Dus niet verkopen als bijvoorbeeld de corrie kapot gaat?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaheIk ben er ook zeer blij mee en zeer zuinig op, blijft altijd op z`n plekje staan
Wat is de corrie? De Corsa?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dus niet verkopen als bijvoorbeeld de corrie kapot gaat?
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:06 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Ja, aangezien ik, itt jou blijkbaar, niet 24/7 deze chat bij kan houden.quote:
Ik speelde in Unicornflakes met dezelfde gitarist/bassiste/drummer, toen speelde ik toetsen. En op een gegeven moment besloot de zanger dat het leuk geweest was, maar we vonden dat we best een klik hadden als band, dus we besloten een andere zanger te zoeken en later is er een saxofoniste bij gekomen en ben ik gitaar gaan spelen en zodoende.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:20 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk bij de Bromkatten terechtgekomen? Via vrienden?
Misschien wel leuk om nog een bandje te zoeken. Wat meer gericht op betaalde boekingen. Ben je denk ik goed genoeg voor.
Wat is kapot?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dus niet verkopen als bijvoorbeeld de corrie kapot gaat?
Naja, je had voor aanschaf van de Polo toch je keyboard verkocht?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is kapot?
Ik ga niet 1 ding verkopen als het ander stuk gaat.
Zeker niet als het ene een Yamaha Tyros is met een marktwaarde van 500-600 euro, en het andere een Corsa t.w.v de sloopprijs
Cool! Ik heb al wel gemerkt dat je heel veel verzoekjes op streams zo even uit de mouw schudt. Jammer dat keyboardfilmpjes een beetje saai zijn, want dat talent heb je zeker. Gitaarfilmpjes heb ik nog niet echt gekeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speelde in Unicornflakes met dezelfde gitarist/bassiste/drummer, toen speelde ik toetsen. En op een gegeven moment besloot de zanger dat het leuk geweest was, maar we vonden dat we best een klik hadden als band, dus we besloten een andere zanger te zoeken en later is er een saxofoniste bij gekomen en ben ik gitaar gaan spelen en zodoende.
Ik speel in een jamband, 1x per maand als vaste gitarist met nog een aantal vaste muzikanten (Waaronder de drummer van Bromkatten) Muziekmaken, en dan laten we andere muzikanten er ook gewoon bij springen, word altijd zeer gewaardeerd (We nemen verzoekjes aan, en doen de gekste dingen op muziek gebied)
Ook ben ik met een vriendin bezig wat op te zetten, dat is wat meer Top-40 georiënteerd, en we hebben al bas + drums en ik op gitaar dus we zijn compleet, alleen nog ff een keer repeteren om te kijken hoe het klikt.
Het lijkt mij heerlijk om wat meer te doen qua optredens en om echt zeker wel 20-30x per jaar wat dingetjes te doen, al zijn het alleen maar optredens in kroegjes, vorig jaar hadden we 7 optredens, hoop dat i.i.g dit jaar te verdubbelen, moeten we alleen wat meer doen qua promotie. Want de type muziek die we spelen (pop/rock/indie) Word wel gewaardeerd.
Meeste verzoekjes speel ik maar stukjes van hoor, ik kan echt niet al die nummers helemaalquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:32 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Cool! Ik heb al wel gemerkt dat je heel veel verzoekjes op streams zo even uit de mouw schudt. Jammer dat keyboardfilmpjes een beetje saai zijn, want dat talent heb je zeker. Gitaarfilmpjes heb ik nog niet echt gekeken.
Klopt, maar dat ging om een keer wat ik had gekocht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, je had voor aanschaf van de Polo toch je keyboard verkocht?
Ik ook, en dat Joep hem helemaal afkraaktequote:Op woensdag 17 januari 2018 07:34 schreef Geelman het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn auto ook in Klokje Rond kwam!
Waarom solliciteer jij niet naar de functie van Joep? Zo te horen ben jij er veel beter geschikt voorquote:Op woensdag 17 januari 2018 09:35 schreef Braddie het volgende:
Scheelt dat Joep al snel een auto helemaal afkraakt, als er maar genoeg rubbertjes versleten zijn en dingen kraken is'ie al sloop waardig
Braddie als presentator, Sedin als keurmeester.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet naar de functie van Joep? Zo te horen ben jij er veel beter geschikt voor
Een houten stellage in de wagen moet ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braddie als presentator, Sedin als keurmeester.![]()
"ja, de dorpels zijn nu geheel weggeroest maar dat is eigenlijk niet zo erg. Lijm er wat oude kranten op en dan is het weer helemaal in orde."
quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet naar de functie van Joep? Zo te horen ben jij er veel beter geschikt voor
Niet dat ik 'Het klokje rond' volg, maar is dat zogezegd muggenziften niet gewoon wat hij hoort te doen? Ik ga er vanuit dat iedere auto een soort van gelijk getrokken wordt, dus ook Corrie voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:48 schreef Braddie het volgende:
[..]Joep die neemt (vind ik) Een heleboel dingen mee in z`n oordeel die echt nergens op slaan.
Bij mijn auto was het:
- Raam linkerzijde niet te bedienen vanaf rechterzijde
- Lampje dashboard werkt niet
- Achterruitenwasser sproeier werkt niet
Die dingen nam 'ie mee in z`n oordeel, terwijl ik zoiets heb van je gaat lopen muggenziften bij een auto van 125 euro?! En dat doet 'ie bij wel meer auto's. Dan schrijft'ie op hoe het dashboardkastje trilt bij een auto die 8 ton heeft gelopen, nou nou...
Mijn auto had klaar geweest met het lijstje:
- Roest dorpels.
- Schokbrekers slap.
- Speling op schakelmechanisme
- Roest op remschijven
- Remleiding versleten
- Versleten Nokkenas.
En dan zie je dat het "wel meevalt" Tuurlijk lijkt het allemaal redelijk heftig, en zeker die remleiding die bijna door was was gevaarlijk.. Maar ik zie hier geen buitensporig rare zaken voor een 20 jaar oude Opel met 3,5 ton op de klok.. En natuurlijk is een auto van 125 euro afgeschreven als je er een pak boter hard tegenaan gooit, maar repareer deze zaken en hij kan wel weer een x aantal jaar mee *
* En dat is ook precies wat er nu langzaam maar zeker gaat gebeuren.
Bij Klokje Rond somt men nu eenmaal alle aanwezige kwaaltjes op, ook als ze helemaal niet relevant zijn voor de veiligheid en ongeacht de waarde van de betreffende auto. In die zin is het strenger dan een gewone apk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:48 schreef Braddie het volgende:
[..]Joep die neemt (vind ik) Een heleboel dingen mee in z`n oordeel die echt nergens op slaan.
Bij mijn auto was het:
- Raam linkerzijde niet te bedienen vanaf rechterzijde
- Lampje dashboard werkt niet
- Achterruitenwasser sproeier werkt niet
Die dingen nam 'ie mee in z`n oordeel, terwijl ik zoiets heb van je gaat lopen muggenziften bij een auto van 125 euro?! En dat doet 'ie bij wel meer auto's. Dan schrijft'ie op hoe het dashboardkastje trilt bij een auto die 8 ton heeft gelopen, nou nou...
Die twee mag je eigenlijk ook wel skippen, als je het puur hebt over hetgeen nodig is om veilig te kunnen rondrijden. Geen afkeur, niet gevaarlijk, en ga je niets meer aan doen bij een auto van deze prijsklasse.quote:Mijn auto had klaar geweest met het lijstje:
- Roest dorpels.
- Schokbrekers slap.
- Speling op schakelmechanisme
- Roest op remschijven
- Remleiding versleten
- Versleten Nokkenas.
Ik ken het verder ook niet, maar dit lijkt me logisch. Ze kijken gewoon naar wat er mis is met de auto, niet hoe zich dat verhoudt tot wat je betaald hebt voor de auto enzovoorts.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Niet dat ik 'Het klokje rond' volg, maar is dat zogezegd muggenziften niet gewoon wat hij hoort te doen? Ik ga er vanuit dat iedere auto een soort van gelijk getrokken wordt, dus ook Corrie voor een appel en een ei.
ik kan mij vergissen maar het was toch 125 euro + inruil van die beamerquote:
Je bent in de war met de Polo, die werd geruild voor de BMW + bijbetaling. De Corsa was echt maar 125 euro.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:27 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ik kan mij vergissen maar het was toch 125 euro + inruil van die beamer
in ieder geval niet 125 cash
staat vast nog wel in een oud topic
Zoiets toch:quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Polo, die werd geruild voor de BMW + bijbetaling. De Corsa was echt maar 125 euro.
Correct, en ik heb even teruggelezen en de Polo was BMW + 150 euro bijleggen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zoiets toch:
Twingo + 150 = BMW
BMW + ??? = Polo
Polo + Nwe distributieriem + teveel boetes = Polo op sloop
125 = Corsa
Tx. Even aangepast.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Correct, en ik heb even teruggelezen en de Polo was BMW + 150 euro bijleggen.
Die 41 cent donatie van Blaadjes pakken ze hem mooi niet meer af!quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:45 schreef Mark031 het volgende:
Jammer Braddie. Daar gaan je inkomsten:
https://www.volkskrant.nl(...)en-bekeken~a4557551/
Met onmiddellijke ingang moeten de video's van een maker de afgelopen twaalf maanden in totaal minimaal vierduizend uur zijn bekeken. Daarnaast moet een kanaal ook nog eens minimaal duizend abonnees hebben. De vorige grens, die vorig jaar werd ingesteld, lag met 10 duizend views een stuk lager. Ook als iemand een video niet uitkijkt, geldt dat toch als view.
We hebben nu een nieuwe Moira (Murp), en die is het helemaal momenteel en die gaat er voor zorgen dat het dit keer goed gaat. En Braddie is natuurlijk ook een stukje volwassener geworden, dat helpt.quote:
Sedin?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:39 schreef leolinedance het volgende:
Hoe heette die maat ook alweer waar hij die Beemert van gekocht had
Het fenomeen zelf is terugquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:38 schreef leolinedance het volgende:
Is Bradje weer terug? Of is dit een topic over Braadslee, zonder de held zelf?
Bquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Yes. Die Corsa, is dat eigenlijk een A-segmenter?
Ja maar jij geeft dan ook wel de dikste verjaardagsfeesten ooit!!!1!quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:41 schreef Sigaartje het volgende:
125 euro voor een auto....![]()
Daar koop je nog niet eens een goede fiets voor.
Als ik een verjaardag houd, ben ik al 125 euro kwijt.
Ja, maar ik maak er ook wat van he? En ik ga ook zelf in de keuken. Als je wat drank inslaat, tikt het aan hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar jij geeft dan ook wel de dikste verjaardagsfeesten ooit!!!1!
Dat kun jij wel denken, maar dit is Bradge.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:43 schreef Sigaartje het volgende:
Dan denk ik, gozer, spaar effe door tot 3.000 of 4.000 euro,
dan rij je niet voor lul met afgezakte auto en hoef je niet voor aap te staan in een filmpje van een Autoblad waar de lezers je gewoon uitlachen.
Rij dan geen auto, koop dan een scooter voor mijn part.
want?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kun jij wel denken, maar dit is Bradge.
Nee, dat was een ekte C-segmenter.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De Beemert was ook een BKentognie
Kratje bier kost al gauw een tientje. Haal 5 kratten, paar flessen wijn en fris, wat te vreten en je zit aan 100 euro.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak er ook wat van he? En ik ga ook zelf in de keuken. Als je wat drank inslaat, tikt het aan hoor.
Eerder 4k hoor. Maargoed alsnog een boel centenquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:51 schreef Steenkool het volgende:
Braddies doel voor dit jaar is trouwens onder andere een Genos bemachtigen. Dat is een keyboard van 5000 (vijfduizend) euro.![]()
Omdat ik van mening ben dat je in de categorie 100-500 euro niet weet wat je koopt, en in dit geval heb ik nu een auto die goedkoper is dan wat een gezin kwijt is aan boodschappen elke 2 wekenquote:
Tot de categorie 1000 euro is het beste voor Braddie. In geval van een aanrijding of het slopen van de auto (zoals hardhandig schakelen wat hij doet) is het verlies minimaal.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:43 schreef Sigaartje het volgende:
Dan denk ik, gozer, spaar effe door tot 3.000 of 4.000 euro,
dan rij je niet voor lul met afgezakte auto en hoef je niet voor aap te staan in een filmpje van een Autoblad waar de lezers je gewoon uitlachen.
Rij dan geen auto, koop dan een scooter voor mijn part.
Ik heb zelf ook een oldtimer en het is ieder jaar wel wat hoor. Je blijft bezig.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat je in de categorie 100-500 euro niet weet wat je koopt, en in dit geval heb ik nu een auto die goedkoper is dan wat een gezin kwijt is aan boodschappen elke 2 wekenEn toch betrouwbaar is en mij tot nu toe overal naar toe heeft gereden.
En voor niet al te veel geld is het ook gewoon auto die het nog een flinke poos vol gaat houden.
Mensen vinden het dom van mij dat ik in de auto investeer, maar nieuwe schokbrekers, nieuwe remmen, jong gebruikte banden, ben ik klaar voor maximaal 400 euro en daar heb je OOK een andere auto voor, natuurlijk. Maar dan weet je weer niet wat je koopt, kan je weer investeren.
En ALS dit aan de auto gerepareerd is weet ik wat ik heb en er even vanuit gaan dat de remmen + schokbrekers het 150k volhouden heb ik daar de komende 8-10 jaar geen omkijken meer naar, en zeg dat de banden het 80k volhouden heb ik ook daar 5-8 jaar geen omkijken naar.
Zeg nou zelf, goedkoper dan dit valt niet te rijden, hij is zuinig, goedkoop in de wegenbelasting en verzekering, aanschaf was de sloopprijs, en onderdelen kosten ook echt geen kloot nieuw.
Dank je voor je antwoord!quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat je in de categorie 100-500 euro niet weet wat je koopt, en in dit geval heb ik nu een auto die goedkoper is dan wat een gezin kwijt is aan boodschappen elke 2 wekenEn toch betrouwbaar is en mij tot nu toe overal naar toe heeft gereden.
En voor niet al te veel geld is het ook gewoon auto die het nog een flinke poos vol gaat houden.
Mensen vinden het dom van mij dat ik in de auto investeer, maar nieuwe schokbrekers, nieuwe remmen, jong gebruikte banden, ben ik klaar voor maximaal 400 euro en daar heb je OOK een andere auto voor, natuurlijk. Maar dan weet je weer niet wat je koopt, kan je weer investeren.
En ALS dit aan de auto gerepareerd is weet ik wat ik heb en er even vanuit gaan dat de remmen + schokbrekers het 150k volhouden heb ik daar de komende 8-10 jaar geen omkijken meer naar, en zeg dat de banden het 80k volhouden heb ik ook daar 5-8 jaar geen omkijken naar.
Zeg nou zelf, goedkoper dan dit valt niet te rijden, hij is zuinig, goedkoop in de wegenbelasting en verzekering, aanschaf was de sloopprijs, en onderdelen kosten ook echt geen kloot nieuw.
Die kwam er niet uit bij het filmpje van Braddie toen hij een poging deed de autoradio te installeren (past het? Dit moet passen, toch?) --> met eindeloos veel stekkers.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
die beschimmelde banaan in dat vakje was echt koning
niet bashenquote:Op woensdag 17 januari 2018 14:20 schreef richolio het volgende:
Je had toch een baantje braddie? Hoe is het daarmee
Ontslagen of ontslag genomen, het verhaal wisselt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:20 schreef richolio het volgende:
Heb je dan nog die auto denk je?quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
heb ik daar de komende 8-10 jaar geen omkijken meer naar
En maar blijven volhouden dat die schil er bij aankoop al in zat, want Braddie had de asbak nog nooit geopend.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Die kwam er niet uit bij het filmpje van Braddie toen hij een poging deed de autoradio te installeren (past het? Dit moet passen, toch?) --> met eindeloos veel stekkers.
Ik heb nu een slee van een auto gekocht, en daar zit zo'n enorme stekkerdoos niet in.
In het filmpje zie je dat hij van alles demonteert. Maak je mij niet wijs dat de asbak ook niet is geopend.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:39 schreef Steenkool het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat die schil er bij aankoop al in zat, want Braddie had de asbak nog nooit geopend.![]()
heerlijk ditquote:Op woensdag 17 januari 2018 14:39 schreef Steenkool het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat die schil er bij aankoop al in zat, want Braddie had de asbak nog nooit geopend.![]()
Je vergeet de rest. Als een auto alleen uit banden en schokbrekers bestaat heb je gelijk. Maar dit is jezelf rijk praten, mooipraterij, zoals je dat in het filmpje ook deed. Een krot omhoogpraten alsof hij net uit de showroom kwam.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:19 schreef Braddie het volgende:
Er is een filmpje waarin hij de asbak gewoon opent.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:40 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
In het filmpje zie je dat hij van alles demonteert. Maak je mij niet wijs dat de asbak ook niet is geopend.
Zo ver in de toekomst kijken, geen ideequote:Op woensdag 17 januari 2018 14:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heb je dan nog die auto denk je?
In dat opzicht zou hij prima bij Jetcars kunnen werken trouwens.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:44 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je vergeet de rest. Als een auto alleen uit banden en schokbrekers bestaat heb je gelijk. Maar dit is jezelf rijk praten, mooipraterij, zoals je dat in het filmpje ook deed. Een krot omhoogpraten alsof hij net uit de showroom kwam.
Sorry, ik heb totaal geen hekel aan je, helemaal niet, maar soms hou je jezelf wel voor de gek.
Die auto stort binnen 5 jaar gewoon in elkaar met nieuwe schokbrekers en jonge banden.
Je zou toch t/m de lente in die Corsa rijden?quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo ver in de toekomst kijken, geen idee
Maar laten we uitgaan van 12-15k per jaar eh dan is i.i.g die berekening goed![]()
Ik hoop natuurlijk dat deze auto gewoon de Twingo gaat overtreffen qua betrouwbaarheid, en daarmee dus ook het houdbaarheid, zo`n fout als ik maakte met de switch van Twingo naar BMW wil ik niet meer maken, en deze auto doet tot nu toe nog gewoon goed wat 'ie moet doen, alleen er zit onderhoud aan, maar dat hou je toch. Ik ga hier gewoon in investeren, en ga niet meer de fout maken die ik eerder maakte.
Waarom zou een auto met regulier onderhoud binnen 5 jaar in elkaar storten?quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:44 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je vergeet de rest. Als een auto alleen uit banden en schokbrekers bestaat heb je gelijk. Maar dit is jezelf rijk praten, mooipraterij, zoals je dat in het filmpje ook deed. Een krot omhoogpraten alsof hij net uit de showroom kwam.
Sorry, ik heb totaal geen hekel aan je, helemaal niet, maar soms hou je jezelf wel voor de gek.
Die auto stort binnen 5 jaar gewoon in elkaar met nieuwe schokbrekers en jonge banden.
Nee nee, hij had banaantje, in zijn asbak dus.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:20 schreef richolio het volgende:
Dat riep ik inderdaad, maar weet je. Ik ben er verder best wel blij mee, auto is betrouwbaar. Waarom zou ik dan wéér een zoektocht starten naar een ander barrel? (Want in mijn prijscategorie eh...) Terwijl deze het gewoon nog doet. Maak ik het mezelf alleen maar lastig.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:48 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je zou toch t/m de lente in die Corsa rijden?
Ja, dat viel me ook gelijk al op.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:46 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
In dat opzicht zou hij prima bij Jetcars kunnen werken trouwens.
RIP de "Zeurchauffeur"quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook gelijk al op.
Brad praat als een geslepen zakenman. Dingen recht praten wat krom is. De filmpjes van zijn dashcam ook. Hij bekritiseert andere weggebruikers die soms helemaal niet fout zijn (zoals een vrachtwagen die staat te lossen), maar als ik zijn rijgedrag zo volg, wordt het hoog tijd voor een zelfevaluatie.
quote:
Nu al gestopt?quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee op zijn nieuwe topkanaal "The Bradge"quote:
ja dan moet ik andere shit doen snap jequote:Op woensdag 17 januari 2018 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ga ik vanavond live, uurtje of 8
Niet 160 uitkeringstrekkers in de chat hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
We zijn net gestopt trouwens. Want, maar 1 persoon in de chat.
Ja ipv daarvan gaan mensen die 's avonds kijken blijkbaar werken/boodschappen doen om dit tijdstipquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Niet 160 uitkeringstrekkers in de chat hebben
Keyboardgenotquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
alles aan de kant geschoven om vanavond de stream te kijken
quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
alles aan de kant geschoven om vanavond de stream te kijken
Een paar gaten in de muur zouden het goed doen, gok ikquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja ipv daarvan gaan mensen die 's avonds kijken blijkbaar werken/boodschappen doen om dit tijdstiplosers.
Ze zijn matigjes tot nu. Ik wacht ff tot er wat meer reuring in de tent komtquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:05 schreef Poes. het volgende:
Ik ga geen streams meer kijken, vorige ronde veel te veel uren aan verspild
Ja maar.. Brad doet nu aan zelfreflectiequote:Op woensdag 17 januari 2018 16:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze zijn matigjes tot nu. Ik wacht ff tot er wat meer reuring in de tent komt
Haha, ja.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar.. Brad doet nu aan zelfreflectie
Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze zijn matigjes tot nu. Ik wacht ff tot er wat meer reuring in de tent komt
Klopt, maar ik heb liever dat er 10 mensen geabonneerd zijn omdat ze de streams leuk vinden om te kijken en de vlogs, dan dat er 50 geabonneerd zijn omdat ze willen dat ik boos word en met dingen ga gooien/ga scheldenquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit is geen reclame voor je kanalen
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb liever dat er 10 mensen geabonneerd zijn omdat ze de streams leuk vinden om te kijken en de vlogs, dan dat er 50 geabonneerd zijn omdat ze willen dat ik boos word en met dingen ga gooien/ga schelden
Tja. Als ie weer om een pizza gaat vragen.....quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:27 schreef Poes. het volgende:
Ik voorspel.... dat B ''per ongeluk'' iemand z'n nieuwe adres geeft, wat resulteert in twintig pizza bezorgingen wat weer resulteert in een boze huisgenoot die hem er uitschopt wat resulteert in RAGEEEEE streams wat resulteert in ''Ik ga van FOK! en kom nooit meer terug.''
2 maand later; nieuwe live streams vanuit het schuurtje óf de kofferbak van de Corsa.
maar brad die een banaan eet............ dat is ook raarquote:Op woensdag 17 januari 2018 14:39 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zat vanmiddag aan een appelquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:39 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
maar brad die een banaan eet............ dat is ook raar
Kijkt ie alles van BradgeTV Fan terug?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar.. Brad doet nu aan zelfreflectie
Ben je al aan t fietsen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef Braddie het volgende:
Kilo's gaan er niet vanzelf af.
En nu zijn er toch echt al 7 weg
Nee, geen thuisbezorgd meer, zo goed als geen fastfood meer (Als in, ik haal het zelf niet meer/bestel het zelf niet meer, maar als ik bij iemand ben die vraagt of ik er zin in heb zeg ik geen nee) En ik wandel en beweeg een stuk meer.quote:
Gelukkig kunnen we daarvan nog na genietenquote:
Zou je nog 10 jaar in de corrie willen rijden dan?!quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je zou toch geen praatstream doen vandaag?quote:
Ik dacht dat je in 2016 al gestopt was met suiker in je koffie/thee en rotzooi eten en drinken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, geen thuisbezorgd meer, zo goed als geen fastfood meer (Als in, ik haal het zelf niet meer/bestel het zelf niet meer, maar als ik bij iemand ben die vraagt of ik er zin in heb zeg ik geen nee) En ik wandel en beweeg een stuk meer.
Oh geen suiker meer in koffie/thee, en sowieso nog maar 1 bak koffie per 2 dagen scheelt sowieso al een hoop.
Als je dit vol kunt houden, ga je iig wel goed. Dan na een tijdje, lente ofzo, beetje fietsen erbij eb dan gaat t helemaal hard. Tegen die tijd zijn er al wat kilo's af en dan fiets je ook lekkerder. Gewoon stap voor stap.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, geen thuisbezorgd meer, zo goed als geen fastfood meer (Als in, ik haal het zelf niet meer/bestel het zelf niet meer, maar als ik bij iemand ben die vraagt of ik er zin in heb zeg ik geen nee) En ik wandel en beweeg een stuk meer.
Oh geen suiker meer in koffie/thee, en sowieso nog maar 1 bak koffie per 2 dagen scheelt sowieso al een hoop.
Ik wil niet meer de fout maken door een overhaaste beslissing te maken op dat gebied, de auto is betrouwbaar, en doet het altijd, start en rijd, dus het enige wat er voor zorgt dat de auto weg gaat is het blok wat krak doet en er mee stopt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou je nog 10 jaar in de corrie willen rijden dan?!Lijkt me wat optimistisch.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Muisspinrat het volgende:
Heeft iemand een Braddie samenvatting voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:27 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]Ja maar ik weet al die dingen uit voorgaande jaren ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er wordt dan naar gerefereerd alsof het algemene kennis is, dus niet erg duidelijk voor iemand die nieuw is op een forum.
Heb dat sowieso liever, liever een donatie dan voedsel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:26 schreef praadje het volgende:
Braad, als iemand een pizza wil doneren laat ze dan een donatie doen op je paypall. Maar vertel nooit meer je adres please.
SlowChat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:31 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
Ik kijk al een tijdje mee maar kan niet echt uitvogelen waar SC voor staat (staat in de titel). Ik heb wel al door dat het hier over de user Braddie gaat.
matige kloon ditquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:33 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
Waar komt Braddie trouwens vandaan? Van YouTube naar hier of van hier naar YouTube? Ik zat gister eens een streampje te kijken en toen ging het over thuisbezorgd enzo en dat mensen eten voor Braddie bestellen.
In een regulier topic gaat het over een specifiek onderwerp dat wordt aangehaald in de OP (openings post). In een SlowChat wordt er over van alles en nog wat geluld. Zo ook in het Brad topic (al is de gezamenlijke noemer Brad)quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:32 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
maar elk topic is toch een slowchat?
KLB / Gezakt voor het praktijkexamenquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Muisspinrat het volgende:
jij bent dan weer een hele goedequote:Op woensdag 17 januari 2018 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het met je eens.
Ah thnx, dat ga ik eens even lezenquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Kappen jonguhquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
jij bent dan weer een hele goede
rijleslevenquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke ik geef toe. Ik kom van AutoWeek en volg Brad nu al een tijdje. Zag dat ie weer op een forum zat ondanks dat hij er toch echt klaar mee was.quote:
Hout86?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:45 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
Oke ik geef toe. Ik kom van AutoWeek en volg Brad nu al een tijdje. Zag dat ie weer op een forum zat ondanks dat hij er toch echt klaar mee was.
Mooie samenvatting in #218, maar het is beter om dit allemaal incrowd te houden hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah, begin je nu toch echt van je corrie te houden?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer de fout maken door een overhaaste beslissing te maken op dat gebied, de auto is betrouwbaar, en doet het altijd, start en rijd, dus het enige wat er voor zorgt dat de auto weg gaat is het blok wat krak doet en er mee stopt.
De onderdelen kosten geen drol, ik bedoel kom op remschijven + trommels + schokbrekers voor nog geen 250 euro?!
Bradgetv forumquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:48 schreef cofi het volgende:
Bradge is het Nederlandse deel van de interwebz aardig op stelten aan het zetten; autoweek, GeenStijl, fok!. What’s next? Viva forum?
Het autootje heeft wat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ah, begin je nu toch echt van je corrie te houden?
kost dat per maand dan?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het autootje heeft wat.
Maar dat komt vooral doordat het gewoon achterlijk goedkoop te rijden valt!
Ik haal ongeveer hetzelfde qua verbruik als met de Twingo, alleen dan met meer comfort en ruimte
Paar dagen terug zei je nog dat je weer een Twingo wilde kopen?!quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het autootje heeft wat.
Maar dat komt vooral doordat het gewoon achterlijk goedkoop te rijden valt!
Ik haal ongeveer hetzelfde qua verbruik als met de Twingo, alleen dan met meer comfort en ruimte
Ohja, die hadden we ook nog.quote:
als ik mn auto nog 7 jaar heb knal ik er belastingvrij in rondquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Verzekering + MRB nog geen 5 tientjes.
Ja, maar als ik er zo over na denk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Paar dagen terug zei je nog dat je weer een Twingo wilde kopen?!
Bradge's eigen forum.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:54 schreef cofi het volgende:
[..]
Wat was dat? YouTube kanaal? YouTube was ik trouwens nog vergeten
Ik betaalde voor m`n BX 11 euro per maandquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
als ik mn auto nog 7 jaar heb knal ik er belastingvrij in rondnu 27 ekkies per maand verzekering+mrb
Op AutoWeek is Braadslee al een bekendheid sinds zijn rijbewijs.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:48 schreef cofi het volgende:
Bradge is het Nederlandse deel van de interwebz aardig op stelten aan het zetten; autoweek, GeenStijl, fok!. What’s next? Viva forum?
Dat doe je goed brad!quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er zo over na denk.
Het enige wat de Twingo sterker heeft is de aaibaarheidsfactor.
Verder is dit de betere auto, 1 klasse zwaarder en groter, toch hetzelfde verbruik, meer comfort, meer ruimte, onderdelen zijn goedkoper over het algemeen, en een Twingo in goede staat kost toch 500-750, en voor dat geld heb ik zowel deze auto AANGESCHAFT, als onderhouden! En dan hou ik nog geld over
In verband met zijn autoliefde?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:56 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
Op AutoWeek is Braadslee al een bekendheid sinds zijn rijbewijs.
En al sinds maanden gepermbanned...quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:56 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
Op AutoWeek is Braadslee al een bekendheid sinds zijn rijbewijs.
Dus komen de Autoweekers naar FOK! Voor Braad? Doet ie dan toch wel weer goedquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
En al sinds maanden gepermbanned...
Ik kan 'm zo niet meer vinden eigenlijk. Iemand anders?quote:
Nice, was te lui om te zoeken.quote:
Mwa, dat weet ik niet, maar er zijn wat users met een dubbelaccount.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:01 schreef cofi het volgende:
[..]
Dus komen de Autoweekers naar FOK! Voor Braad? Doet ie dan toch wel weer goed
Het is stiekem één grote verkapte FOK!Promo!quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:01 schreef cofi het volgende:
[..]
Dus komen de Autoweekers naar FOK! Voor Braad? Doet ie dan toch wel weer goed
En dat niet eens door mezelfquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
En al sinds maanden gepermbanned...
Dikkie Lang is zelf een Nazi. Hij post nu onder Peugeot Lover op het AW forum en iedereen vindt hem kut.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dat niet eens door mezelf
Fucking Duqiu-Long die opeens mijn auto ging vergelijken met nazi's en dergelijk
Userbash, TRquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dikkie Lang is zelf een Nazi. Hij post nu onder Peugeot Lover op het AW forum en iedereen vindt hem kut.
Boeie.quote:
Moet jouw beschrijving niet 'Uw conservatief baken' zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dikkie Lang is zelf een Nazi. Hij post nu onder Peugeot Lover op het AW forum en iedereen vindt hem kut.
Jij doet nooit wat fout inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dat niet eens door mezelf
Fucking Duqiu-Long die opeens mijn auto ging vergelijken met nazi's en dergelijk
Ik vind het belachelijk dat hij gewoon door mag posten, en die Lycan_Capri ook, terwijl mijn laatste topic over de Polo gewoon echt normaal en prima liep, totdat 205 er in kwam posten, en toen ging het topic op slot en kreeg ik een permquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nope, vind het mooi zo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet jouw beschrijving niet 'Uw conservatief baken' zijn?
Oh, ik doe echt genoeg fout.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jij doet nooit wat fout inderdaad.
Heeft die niet nog steeds een ban?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:19 schreef Sheffield het volgende:
Waar is die ouwe natscheerder eigenlijk?
Slachtofferquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat hij gewoon door mag posten, en die Lycan_Capri ook, terwijl mijn laatste topic over de Polo gewoon echt normaal en prima liep, totdat 205 er in kwam posten, en toen ging het topic op slot en kreeg ik een perm
Braddie SC, go figurequote:Op woensdag 17 januari 2018 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Gaat het hier alleen over Braddie of mogen we ook over andere dingen hebben?
Die is z'n Peugeot aan het aftanken in Duitsland of zo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:19 schreef Sheffield het volgende:
Waar is die ouwe natscheerder eigenlijk?
Ja, was geen fraaie gang van zaken. Mja, er zitten een paar verstokte azijnzeikers op AW die ze toch niet willen bannen dus jij was het haasje.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat hij gewoon door mag posten, en die Lycan_Capri ook, terwijl mijn laatste topic over de Polo gewoon echt normaal en prima liep, totdat 205 er in kwam posten, en toen ging het topic op slot en kreeg ik een perm
Oké dan hierbij:quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Braddie SC, go figure
Maar goed then again, een SC is een SC
Wel langzaam tanken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die is z'n Peugeot aan het aftanken in Duitsland of zo.
[..]
Ja, daar komt het wel op neer helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die is z'n Peugeot aan het aftanken in Duitsland of zo.
[..]
Ja, was geen fraaie gang van zaken. Mja, er zitten een paar verstokte azijnzeikers op AW die ze toch niet willen bannen dus jij was het haasje.
quote:
Het wordt tijd voor een BradgeTV pagina in de FOK!wiki, met een samenvatting van al zijn avonturen en escapades.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Muisspinrat het volgende:
quote:
Mja, die topics van jou werden toch steeds gesloopt. Maar op FOK! zijn ze net wat toleranter blijkbaar.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer helaas.
Was inderdaad geen fijne gang van zaken, de keren daarvoor begreep ik echt wel dat m`n topic dicht ging, maar deze keer was er niet zoveel aan de hand, die verdwaalde limburger die opeens die gekke leuzen ging roepen in m`n topic, vervolgens zie ik hem leuk door posten en is't voor mij foetsie.
geef op heb je ook geen stressquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oké dan hierbij:
IK HEB DIKKE STRESS OVER MN TENTAMEN MORGEN HALP.
Wel slim, want dan verdampt er minder benzine!quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vraag hier nu ook altijd of die pompbediende even langzaam wil tanken, met dank aan Dikkie.
quote:
Klopt, op AW konden ze het ook niet hebben dat er iemand zat die gewoon lekker over z`n auto wilde lullen en die niet perse elke week dat ding stond te poetsen (BMW was een ander verhaal, die was in die korte periode echt flink en goed opgeknapt)quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mja, die topics van jou werden toch steeds gesloopt. Maar op FOK! zijn ze net wat toleranter blijkbaar.
Ik moet die gore diesel hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wel slim, want dan verdampt er minder benzine!
Ik 4quote:
Mja, ging ook steeds over je uitkering e.d.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, op AW konden ze het ook niet hebben dat er iemand zat die gewoon lekker over z`n auto wilde lullen en die niet perse elke week dat ding stond te poetsen (BMW was een ander verhaal, die was in die korte periode echt flink en goed opgeknapt)
Daar heeft D-L vast ook een paar goede tips voor!quote:
Ik moet 'm maar even een berichtje sturen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daar heeft D-L vast ook een paar goede tips voor!
Dat zal hij ja heel leuk vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik moet 'm maar even een berichtje sturen.
Die is zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:54 schreef Sheffield het volgende:
Met al dat gelul over AutoWeek moest ik em even opzoekenHouten stoel? Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deurpaneel.quote:
Het zit in het deurpaneel.quote:
Sedin-logicaquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:58 schreef cofi het volgende:
[..]
Waarom?
Nu kan ik hem plaatsen; thnx!
quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:54 schreef Sheffield het volgende:
Met al dat gelul over AutoWeek moest ik em even opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik geloof dat anders het raam naar beneden flikkerdequote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een eilandje van rustieke ambachterlijkheid in de woestijn van Duitse efficientie.
Ga door! Geniaal dit!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik geloof dat anders het raam naar beneden flikkerde
Ja, ook dat. Overigens was het ook niet verstanding om het raam middels elektrische wijze helemaal te openen, omdat dan de gehele auto dreigde af te fikken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik geloof dat anders het raam naar beneden flikkerde
Wat wil je hiermee zeggen? Dat het een goede auto was na deze werkzaamheden?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:04 schreef Braddie het volgende:
De auto kwam met een gouden bumper, een houtenframe als deurpaneel doordat het raammechanisme defect was geraakt en de verkeerde was binnengekomen, ook waren de sideskirts grijs i.p.v zwart.
En in een periode van 1.5 maand is de bumper gespoten, is er een nieuw raammechanisme geplaatst, heeft de auto nieuwe remblokken gekregen, nieuwe schokbrekers voor en zijn de sideskirts gespoten.
Oh ja, dat was ik vergetenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Overigens was het ook niet verstanding om het raam middels elektrische wijze geheel te openen, omdat dan de gehele auto dreigde af te fikken.
Gekocht van een dubieus persoon met gouden tand? En er het aankoopbedrag lag in wit poeder bij het reserve wiel?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:04 schreef Braddie het volgende:
De auto kwam met een gouden bumper, een houtenframe als deurpaneel doordat het raammechanisme defect was geraakt en de verkeerde was binnengekomen, ook waren de sideskirts grijs i.p.v zwart.
En in een periode van 1.5 maand is de bumper gespoten, is er een nieuw raammechanisme geplaatst, heeft de auto nieuwe remblokken gekregen, nieuwe schokbrekers voor en zijn de sideskirts gespoten.
Volgens de huidige eigenaar is de auto prima, ik vond het niks maar ik had toen na de Twingo ook nog best hoge verwachtingen eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:05 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat het een goede auto was na deze werkzaamheden?
Nee, van een vriend die "Braddie vetrouwde met ieder bot in zijn lijf"quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef cofi het volgende:
[..]
Gekocht van een dubieus persoon met gouden tand? En er het aankoopbedrag lag in wit poeder bij het reserve wiel?
Ik ben toch wel zo ontzettend benieuwd of dat ding binnenkort weer een nieuwe apk krijgt, he...quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens de huidige eigenaar is de auto prima
Je durfde geen 80 met dat ding te rijden...quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens de huidige eigenaar is de auto prima, ik vond het niks maar ik had toen na de Twingo ook nog best hoge verwachtingen eigenlijk![]()
De Corsa is er slechter aan toe, maar die vergeef ik meer want dat is "gewoon" een goedkope Opel Corsa, en dit was "een BMW"
Het paarsfluwelen hemeltje in Gunther vond ik dan weer heel subtiel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een eilandje van rustieke ambachterlijkheid in de woestijn van Duitse efficientie.
Nee, maar deze persoon was wél iemand die er met veel pijn en moeite een beetje brandstof in deed toen ik hem kwam ophalenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef cofi het volgende:
[..]
Gekocht van een dubieus persoon met gouden tand? En er het aankoopbedrag lag in wit poeder bij het reserve wiel?
Oh ja, eind Februari.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben toch wel zo ontzettend benieuwd of dat ding binnenkort weer een nieuwe apk krijgt, he...
Dat was goud, niet paarsquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het paarsfluwelen hemeltje in Gunther vond ik dan weer heel subtiel.
Sedin gaat altijd voor goud!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat was goud, niet paars
Was overigens verschrikkelijk naar aan elkaar geniet
En dat was tweetakt voor de grasmaaier?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar deze persoon was wél iemand die er met veel pijn en moeite een beetje brandstof in deed toen ik hem kwam ophalen
Heeft er toen 4 liter benzine in gegooid via een Jerry Can
(Vind dat zelf zo kansloos, toen ik de Twingo inruilde zat er een kwart tank in, toen ik de BX in verkocht bijna een halve... Hoe veel moeite is het dan om i.i.g ff 10 euro in een auto te gooien als je 'm verkoopt..)
De oude Brad twingo?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Twingo heeft trouwens een weekje terug een nieuwe apk gekregen, volgens het rapport zelfs probleemloos.
Alles is voor Bassie!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Twingo heeft trouwens een weekje terug een nieuwe apk gekregen, volgens het rapport zelfs probleemloos.
Ja, dat verbaast mij echt 0,0quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Er was toch wat mis met het pookje van de Twingo?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij echt 0,0
Die Twingo was echt een lot uit de loterij, welke mafjoekel gaat er nou zo`n autootje vanaf 1998 tot 2011 dealer laten onderhouden?!Inclusief tectyl behandeling in 2011
Autootje had ook echt geen kut gelopen nog toen ik'm kocht.
Maar ja, impulsief, naief, ik dacht chill! Op mezelf, tijd voor een andere grote stap, andere autoHad ik nooit moeten doen
Maar ik ben eigenlijk wel blijer met Corrie
Ah, impulsieve, domme (?) stap geweest, dus!?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij echt 0,0
Die Twingo was echt een lot uit de loterij, welke mafjoekel gaat er nou zo`n autootje vanaf 1998 tot 2011 dealer laten onderhouden?!Inclusief tectyl behandeling in 2011
Autootje had ook echt geen kut gelopen nog toen ik'm kocht, of naja.. 161443 uit m`n hoofd. Viel nog wel mee, kilometrage van 10-15k per jaar
Maar ja, impulsief, naief, ik dacht chill! Op mezelf, tijd voor een andere grote stap, andere autoHad ik nooit moeten doen
Maar ik ben eigenlijk wel blijer met Corrie
De verleiding van het kunnen rijden in een BMW was te groot.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:15 schreef cofi het volgende:
[..]
Nice! Waarom is die toendertijd weggegaan bij Brad? Rijdt hij zijn auto’s niet op?
De bak die ging bij 175k vervelend schakelen, dacht toen aan speling op de schakelstang, maar bleek iets interns te zijn in de bak, maar kon geen kwaad.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er was toch wat mis met het koopje van de Twingo?
Een zeer domme stap, de BMW reed echt een factor 50 comfortabeler, maar had veel meer issues dan de Twingo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:16 schreef cofi het volgende:
[..]
Ah, impulsieve, domme (?) stap geweest, dus!?
Een fransoos heeft altijd z’n nukken. Zou me pas zorgen maken als ie dat niet hadquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
De bak die ging bij 175k vervelend schakelen, dacht toen aan speling op de schakelstang, maar bleek iets interns te zijn in de bak, maar kon geen kwaad.
Ook had/heeft 'ie last van schokken in de aandrijflijn als je probeert op te trekken in z`n 2 bij 10-15 km pu.
Verder wil het wel mee eigenlijk.
Tenzij je harder dan 80 wilde.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
de BMW reed echt een factor 50 comfortabeler
De BMW reed toch niet recht boven de 80km/h?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een zeer domme stap, de BMW reed echt een factor 50 comfortabeler, maar had veel meer issues dan de Twingo.
En de impulsieve dingen eh... Naja, ik heb er van geleerd
Ohja!quote:
Hij heeft nu een roze auto.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Omni vond'm zwaar sturen en het schakelen een beetje gek (Wat dus beaamt wat ik zei) Maar verder wel prima, en dat klopt ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |