Je zou toch t/m de lente in die Corsa rijden?quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo ver in de toekomst kijken, geen idee
Maar laten we uitgaan van 12-15k per jaar eh dan is i.i.g die berekening goed![]()
Ik hoop natuurlijk dat deze auto gewoon de Twingo gaat overtreffen qua betrouwbaarheid, en daarmee dus ook het houdbaarheid, zo`n fout als ik maakte met de switch van Twingo naar BMW wil ik niet meer maken, en deze auto doet tot nu toe nog gewoon goed wat 'ie moet doen, alleen er zit onderhoud aan, maar dat hou je toch. Ik ga hier gewoon in investeren, en ga niet meer de fout maken die ik eerder maakte.
Waarom zou een auto met regulier onderhoud binnen 5 jaar in elkaar storten?quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:44 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je vergeet de rest. Als een auto alleen uit banden en schokbrekers bestaat heb je gelijk. Maar dit is jezelf rijk praten, mooipraterij, zoals je dat in het filmpje ook deed. Een krot omhoogpraten alsof hij net uit de showroom kwam.
Sorry, ik heb totaal geen hekel aan je, helemaal niet, maar soms hou je jezelf wel voor de gek.
Die auto stort binnen 5 jaar gewoon in elkaar met nieuwe schokbrekers en jonge banden.
Nee nee, hij had banaantje, in zijn asbak dus.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:20 schreef richolio het volgende:
Je had toch een baantje braddie? Hoe is het daarmee
Dat riep ik inderdaad, maar weet je. Ik ben er verder best wel blij mee, auto is betrouwbaar. Waarom zou ik dan wéér een zoektocht starten naar een ander barrel? (Want in mijn prijscategorie eh...) Terwijl deze het gewoon nog doet. Maak ik het mezelf alleen maar lastig.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:48 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je zou toch t/m de lente in die Corsa rijden?
Ja, dat viel me ook gelijk al op.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:46 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
In dat opzicht zou hij prima bij Jetcars kunnen werken trouwens.
RIP de "Zeurchauffeur"quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook gelijk al op.
Brad praat als een geslepen zakenman. Dingen recht praten wat krom is. De filmpjes van zijn dashcam ook. Hij bekritiseert andere weggebruikers die soms helemaal niet fout zijn (zoals een vrachtwagen die staat te lossen), maar als ik zijn rijgedrag zo volg, wordt het hoog tijd voor een zelfevaluatie.
quote:
Nu al gestopt?quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk vanaf een uurtje of 8, maar morgen doe ik een muziekstream en geen praatstream.
Nee op zijn nieuwe topkanaal "The Bradge"quote:
ja dan moet ik andere shit doen snap jequote:Op woensdag 17 januari 2018 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ga ik vanavond live, uurtje of 8
Niet 160 uitkeringstrekkers in de chat hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
We zijn net gestopt trouwens. Want, maar 1 persoon in de chat.
Ja ipv daarvan gaan mensen die 's avonds kijken blijkbaar werken/boodschappen doen om dit tijdstipquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Niet 160 uitkeringstrekkers in de chat hebben
Keyboardgenotquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
alles aan de kant geschoven om vanavond de stream te kijken
quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
alles aan de kant geschoven om vanavond de stream te kijken
Een paar gaten in de muur zouden het goed doen, gok ikquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja ipv daarvan gaan mensen die 's avonds kijken blijkbaar werken/boodschappen doen om dit tijdstiplosers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |