Mooie samenvatting in #218, maar het is beter om dit allemaal incrowd te houden hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Ah, begin je nu toch echt van je corrie te houden?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer de fout maken door een overhaaste beslissing te maken op dat gebied, de auto is betrouwbaar, en doet het altijd, start en rijd, dus het enige wat er voor zorgt dat de auto weg gaat is het blok wat krak doet en er mee stopt.
De onderdelen kosten geen drol, ik bedoel kom op remschijven + trommels + schokbrekers voor nog geen 250 euro?!
Bradgetv forumquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:48 schreef cofi het volgende:
Bradge is het Nederlandse deel van de interwebz aardig op stelten aan het zetten; autoweek, GeenStijl, fok!. What’s next? Viva forum?
Het autootje heeft wat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ah, begin je nu toch echt van je corrie te houden?
kost dat per maand dan?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het autootje heeft wat.
Maar dat komt vooral doordat het gewoon achterlijk goedkoop te rijden valt!
Ik haal ongeveer hetzelfde qua verbruik als met de Twingo, alleen dan met meer comfort en ruimte
Paar dagen terug zei je nog dat je weer een Twingo wilde kopen?!quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het autootje heeft wat.
Maar dat komt vooral doordat het gewoon achterlijk goedkoop te rijden valt!
Ik haal ongeveer hetzelfde qua verbruik als met de Twingo, alleen dan met meer comfort en ruimte
Ohja, die hadden we ook nog.quote:
als ik mn auto nog 7 jaar heb knal ik er belastingvrij in rondquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Verzekering + MRB nog geen 5 tientjes.
Ja, maar als ik er zo over na denk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Paar dagen terug zei je nog dat je weer een Twingo wilde kopen?!
Bradge's eigen forum.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:54 schreef cofi het volgende:
[..]
Wat was dat? YouTube kanaal? YouTube was ik trouwens nog vergeten
Ik betaalde voor m`n BX 11 euro per maandquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
als ik mn auto nog 7 jaar heb knal ik er belastingvrij in rondnu 27 ekkies per maand verzekering+mrb
Op AutoWeek is Braadslee al een bekendheid sinds zijn rijbewijs.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:48 schreef cofi het volgende:
Bradge is het Nederlandse deel van de interwebz aardig op stelten aan het zetten; autoweek, GeenStijl, fok!. What’s next? Viva forum?
Dat doe je goed brad!quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er zo over na denk.
Het enige wat de Twingo sterker heeft is de aaibaarheidsfactor.
Verder is dit de betere auto, 1 klasse zwaarder en groter, toch hetzelfde verbruik, meer comfort, meer ruimte, onderdelen zijn goedkoper over het algemeen, en een Twingo in goede staat kost toch 500-750, en voor dat geld heb ik zowel deze auto AANGESCHAFT, als onderhouden! En dan hou ik nog geld over
In verband met zijn autoliefde?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:56 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
Op AutoWeek is Braadslee al een bekendheid sinds zijn rijbewijs.
En al sinds maanden gepermbanned...quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:56 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
Op AutoWeek is Braadslee al een bekendheid sinds zijn rijbewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |