Ze zijn matigjes tot nu. Ik wacht ff tot er wat meer reuring in de tent komtquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:05 schreef Poes. het volgende:
Ik ga geen streams meer kijken, vorige ronde veel te veel uren aan verspild
Ja maar.. Brad doet nu aan zelfreflectiequote:Op woensdag 17 januari 2018 16:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze zijn matigjes tot nu. Ik wacht ff tot er wat meer reuring in de tent komt
Haha, ja.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar.. Brad doet nu aan zelfreflectie
Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze zijn matigjes tot nu. Ik wacht ff tot er wat meer reuring in de tent komt
Klopt, maar ik heb liever dat er 10 mensen geabonneerd zijn omdat ze de streams leuk vinden om te kijken en de vlogs, dan dat er 50 geabonneerd zijn omdat ze willen dat ik boos word en met dingen ga gooien/ga scheldenquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit is geen reclame voor je kanalen
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb liever dat er 10 mensen geabonneerd zijn omdat ze de streams leuk vinden om te kijken en de vlogs, dan dat er 50 geabonneerd zijn omdat ze willen dat ik boos word en met dingen ga gooien/ga schelden
Tja. Als ie weer om een pizza gaat vragen.....quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:27 schreef Poes. het volgende:
Ik voorspel.... dat B ''per ongeluk'' iemand z'n nieuwe adres geeft, wat resulteert in twintig pizza bezorgingen wat weer resulteert in een boze huisgenoot die hem er uitschopt wat resulteert in RAGEEEEE streams wat resulteert in ''Ik ga van FOK! en kom nooit meer terug.''
2 maand later; nieuwe live streams vanuit het schuurtje óf de kofferbak van de Corsa.
maar brad die een banaan eet............ dat is ook raarquote:Op woensdag 17 januari 2018 14:39 schreef Steenkool het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat die schil er bij aankoop al in zat, want Braddie had de asbak nog nooit geopend.![]()
Sterker nog, ik zat vanmiddag aan een appelquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:39 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
maar brad die een banaan eet............ dat is ook raar
Kijkt ie alles van BradgeTV Fan terug?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar.. Brad doet nu aan zelfreflectie
Ben je al aan t fietsen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef Braddie het volgende:
Kilo's gaan er niet vanzelf af.
En nu zijn er toch echt al 7 weg
Nee, geen thuisbezorgd meer, zo goed als geen fastfood meer (Als in, ik haal het zelf niet meer/bestel het zelf niet meer, maar als ik bij iemand ben die vraagt of ik er zin in heb zeg ik geen nee) En ik wandel en beweeg een stuk meer.quote:
Gelukkig kunnen we daarvan nog na genietenquote:
Zou je nog 10 jaar in de corrie willen rijden dan?!quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
En ALS dit aan de auto gerepareerd is weet ik wat ik heb en er even vanuit gaan dat de remmen + schokbrekers het 150k volhouden heb ik daar de komende 8-10 jaar geen omkijken meer naar, en zeg dat de banden het 80k volhouden heb ik ook daar 5-8 jaar geen omkijken naar.
Je zou toch geen praatstream doen vandaag?quote:
Ik dacht dat je in 2016 al gestopt was met suiker in je koffie/thee en rotzooi eten en drinken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, geen thuisbezorgd meer, zo goed als geen fastfood meer (Als in, ik haal het zelf niet meer/bestel het zelf niet meer, maar als ik bij iemand ben die vraagt of ik er zin in heb zeg ik geen nee) En ik wandel en beweeg een stuk meer.
Oh geen suiker meer in koffie/thee, en sowieso nog maar 1 bak koffie per 2 dagen scheelt sowieso al een hoop.
Als je dit vol kunt houden, ga je iig wel goed. Dan na een tijdje, lente ofzo, beetje fietsen erbij eb dan gaat t helemaal hard. Tegen die tijd zijn er al wat kilo's af en dan fiets je ook lekkerder. Gewoon stap voor stap.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, geen thuisbezorgd meer, zo goed als geen fastfood meer (Als in, ik haal het zelf niet meer/bestel het zelf niet meer, maar als ik bij iemand ben die vraagt of ik er zin in heb zeg ik geen nee) En ik wandel en beweeg een stuk meer.
Oh geen suiker meer in koffie/thee, en sowieso nog maar 1 bak koffie per 2 dagen scheelt sowieso al een hoop.
Ik wil niet meer de fout maken door een overhaaste beslissing te maken op dat gebied, de auto is betrouwbaar, en doet het altijd, start en rijd, dus het enige wat er voor zorgt dat de auto weg gaat is het blok wat krak doet en er mee stopt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou je nog 10 jaar in de corrie willen rijden dan?!Lijkt me wat optimistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |