Naja, je had voor aanschaf van de Polo toch je keyboard verkocht?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is kapot?
Ik ga niet 1 ding verkopen als het ander stuk gaat.
Zeker niet als het ene een Yamaha Tyros is met een marktwaarde van 500-600 euro, en het andere een Corsa t.w.v de sloopprijs
Cool! Ik heb al wel gemerkt dat je heel veel verzoekjes op streams zo even uit de mouw schudt. Jammer dat keyboardfilmpjes een beetje saai zijn, want dat talent heb je zeker. Gitaarfilmpjes heb ik nog niet echt gekeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speelde in Unicornflakes met dezelfde gitarist/bassiste/drummer, toen speelde ik toetsen. En op een gegeven moment besloot de zanger dat het leuk geweest was, maar we vonden dat we best een klik hadden als band, dus we besloten een andere zanger te zoeken en later is er een saxofoniste bij gekomen en ben ik gitaar gaan spelen en zodoende.
Ik speel in een jamband, 1x per maand als vaste gitarist met nog een aantal vaste muzikanten (Waaronder de drummer van Bromkatten) Muziekmaken, en dan laten we andere muzikanten er ook gewoon bij springen, word altijd zeer gewaardeerd (We nemen verzoekjes aan, en doen de gekste dingen op muziek gebied)
Ook ben ik met een vriendin bezig wat op te zetten, dat is wat meer Top-40 georiënteerd, en we hebben al bas + drums en ik op gitaar dus we zijn compleet, alleen nog ff een keer repeteren om te kijken hoe het klikt.
Het lijkt mij heerlijk om wat meer te doen qua optredens en om echt zeker wel 20-30x per jaar wat dingetjes te doen, al zijn het alleen maar optredens in kroegjes, vorig jaar hadden we 7 optredens, hoop dat i.i.g dit jaar te verdubbelen, moeten we alleen wat meer doen qua promotie. Want de type muziek die we spelen (pop/rock/indie) Word wel gewaardeerd.
Meeste verzoekjes speel ik maar stukjes van hoor, ik kan echt niet al die nummers helemaalquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:32 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Cool! Ik heb al wel gemerkt dat je heel veel verzoekjes op streams zo even uit de mouw schudt. Jammer dat keyboardfilmpjes een beetje saai zijn, want dat talent heb je zeker. Gitaarfilmpjes heb ik nog niet echt gekeken.
Klopt, maar dat ging om een keer wat ik had gekocht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, je had voor aanschaf van de Polo toch je keyboard verkocht?
Ik ook, en dat Joep hem helemaal afkraaktequote:Op woensdag 17 januari 2018 07:34 schreef Geelman het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn auto ook in Klokje Rond kwam!
Waarom solliciteer jij niet naar de functie van Joep? Zo te horen ben jij er veel beter geschikt voorquote:Op woensdag 17 januari 2018 09:35 schreef Braddie het volgende:
Scheelt dat Joep al snel een auto helemaal afkraakt, als er maar genoeg rubbertjes versleten zijn en dingen kraken is'ie al sloop waardig
Braddie als presentator, Sedin als keurmeester.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet naar de functie van Joep? Zo te horen ben jij er veel beter geschikt voor
Een houten stellage in de wagen moet ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braddie als presentator, Sedin als keurmeester.![]()
"ja, de dorpels zijn nu geheel weggeroest maar dat is eigenlijk niet zo erg. Lijm er wat oude kranten op en dan is het weer helemaal in orde."
quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet naar de functie van Joep? Zo te horen ben jij er veel beter geschikt voor
Niet dat ik 'Het klokje rond' volg, maar is dat zogezegd muggenziften niet gewoon wat hij hoort te doen? Ik ga er vanuit dat iedere auto een soort van gelijk getrokken wordt, dus ook Corrie voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:48 schreef Braddie het volgende:
[..]Joep die neemt (vind ik) Een heleboel dingen mee in z`n oordeel die echt nergens op slaan.
Bij mijn auto was het:
- Raam linkerzijde niet te bedienen vanaf rechterzijde
- Lampje dashboard werkt niet
- Achterruitenwasser sproeier werkt niet
Die dingen nam 'ie mee in z`n oordeel, terwijl ik zoiets heb van je gaat lopen muggenziften bij een auto van 125 euro?! En dat doet 'ie bij wel meer auto's. Dan schrijft'ie op hoe het dashboardkastje trilt bij een auto die 8 ton heeft gelopen, nou nou...
Mijn auto had klaar geweest met het lijstje:
- Roest dorpels.
- Schokbrekers slap.
- Speling op schakelmechanisme
- Roest op remschijven
- Remleiding versleten
- Versleten Nokkenas.
En dan zie je dat het "wel meevalt" Tuurlijk lijkt het allemaal redelijk heftig, en zeker die remleiding die bijna door was was gevaarlijk.. Maar ik zie hier geen buitensporig rare zaken voor een 20 jaar oude Opel met 3,5 ton op de klok.. En natuurlijk is een auto van 125 euro afgeschreven als je er een pak boter hard tegenaan gooit, maar repareer deze zaken en hij kan wel weer een x aantal jaar mee *
* En dat is ook precies wat er nu langzaam maar zeker gaat gebeuren.
Bij Klokje Rond somt men nu eenmaal alle aanwezige kwaaltjes op, ook als ze helemaal niet relevant zijn voor de veiligheid en ongeacht de waarde van de betreffende auto. In die zin is het strenger dan een gewone apk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:48 schreef Braddie het volgende:
[..]Joep die neemt (vind ik) Een heleboel dingen mee in z`n oordeel die echt nergens op slaan.
Bij mijn auto was het:
- Raam linkerzijde niet te bedienen vanaf rechterzijde
- Lampje dashboard werkt niet
- Achterruitenwasser sproeier werkt niet
Die dingen nam 'ie mee in z`n oordeel, terwijl ik zoiets heb van je gaat lopen muggenziften bij een auto van 125 euro?! En dat doet 'ie bij wel meer auto's. Dan schrijft'ie op hoe het dashboardkastje trilt bij een auto die 8 ton heeft gelopen, nou nou...
Die twee mag je eigenlijk ook wel skippen, als je het puur hebt over hetgeen nodig is om veilig te kunnen rondrijden. Geen afkeur, niet gevaarlijk, en ga je niets meer aan doen bij een auto van deze prijsklasse.quote:Mijn auto had klaar geweest met het lijstje:
- Roest dorpels.
- Schokbrekers slap.
- Speling op schakelmechanisme
- Roest op remschijven
- Remleiding versleten
- Versleten Nokkenas.
Ik ken het verder ook niet, maar dit lijkt me logisch. Ze kijken gewoon naar wat er mis is met de auto, niet hoe zich dat verhoudt tot wat je betaald hebt voor de auto enzovoorts.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Niet dat ik 'Het klokje rond' volg, maar is dat zogezegd muggenziften niet gewoon wat hij hoort te doen? Ik ga er vanuit dat iedere auto een soort van gelijk getrokken wordt, dus ook Corrie voor een appel en een ei.
ik kan mij vergissen maar het was toch 125 euro + inruil van die beamerquote:
Je bent in de war met de Polo, die werd geruild voor de BMW + bijbetaling. De Corsa was echt maar 125 euro.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:27 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ik kan mij vergissen maar het was toch 125 euro + inruil van die beamer
in ieder geval niet 125 cash
staat vast nog wel in een oud topic
Zoiets toch:quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Polo, die werd geruild voor de BMW + bijbetaling. De Corsa was echt maar 125 euro.
Correct, en ik heb even teruggelezen en de Polo was BMW + 150 euro bijleggen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zoiets toch:
Twingo + 150 = BMW
BMW + ??? = Polo
Polo + Nwe distributieriem + teveel boetes = Polo op sloop
125 = Corsa
Tx. Even aangepast.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Correct, en ik heb even teruggelezen en de Polo was BMW + 150 euro bijleggen.
Die 41 cent donatie van Blaadjes pakken ze hem mooi niet meer af!quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:45 schreef Mark031 het volgende:
Jammer Braddie. Daar gaan je inkomsten:
https://www.volkskrant.nl(...)en-bekeken~a4557551/
Met onmiddellijke ingang moeten de video's van een maker de afgelopen twaalf maanden in totaal minimaal vierduizend uur zijn bekeken. Daarnaast moet een kanaal ook nog eens minimaal duizend abonnees hebben. De vorige grens, die vorig jaar werd ingesteld, lag met 10 duizend views een stuk lager. Ook als iemand een video niet uitkijkt, geldt dat toch als view.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |