Ik denk vanaf een uurtje of 8, maar morgen doe ik een muziekstream en geen praatstream.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef Geelman het volgende:
Hoe laat ga je morgen live brad? Vandaag was je wat vroeg.
Bij elke review van een nieuwe sloopbak auto heb je het toch voor een groot deel over de vakjes? Waarom zou deze tt dan niet normaal zijn?quote:
Ging toch om de OP, niet zozeer de TT?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Bij elke review van een nieuwe sloopbak auto heb je het toch voor een groot deel over de vakjes? Waarom zou deze tt dan niet normaal zijn?
Als je dat al niet normaal vindt, zeg je dan niet eigenlijk dat jijzelf niet normaal bent? Als jij jouw eigen quotes hier posten bashen noemt, zeg je dan niet eigenlijk dat jij jezelf basht in elk filmpje?
Liep de praatstream vandaag uit de hand dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk vanaf een uurtje of 8, maar morgen doe ik een muziekstream en geen praatstream.
Oh ja, inderdaad. Excuses!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ging toch om de OP, niet zozeer de TT?
Het ging mis toen jij wegging.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Liep de praatstream vandaag uit de hand dan?
Nee, maar iedere dag een praatstream gaat ook vervelen op den duur, want veel heb ik niet te vertellenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Liep de praatstream vandaag uit de hand dan?
Ha, morgen een rage dusquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar iedere dag een praatstream gaat ook vervelen op den duur, want veel heb ik niet te vertellenEn voor de rages en dergelijke hoeven jullie echt niet te blijven kijken want die zijn einde verhaal
quote:
Hmmm, misschien een duostream organiseren? Of streamen vanuit andere locaties?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar iedere dag een praatstream gaat ook vervelen op den duur, want veel heb ik niet te vertellenEn voor de rages en dergelijke hoeven jullie echt niet te blijven kijken want die zijn einde verhaal
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef Geelman het volgende:
Hoe laat ga je morgen live brad? Vandaag was je wat vroeg.
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk vanaf een uurtje of 8, maar morgen doe ik een muziekstream en geen praatstream.
Jij weet KANJERgoed dat braddie morgen live gaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:06 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:13 schreef Steenkool het volgende:
Mogen we ook een poll maken over wanneer de gratis gekregen Tyros verkocht wordt?
Jahequote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:16 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dat je hem houdt. Mooi ding.
Hoe ben je eigenlijk bij de Bromkatten terechtgekomen? Via vrienden?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaheIk ben er ook zeer blij mee en zeer zuinig op, blijft altijd op z`n plekje staan
Dus niet verkopen als bijvoorbeeld de corrie kapot gaat?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaheIk ben er ook zeer blij mee en zeer zuinig op, blijft altijd op z`n plekje staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |