Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.quote:
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?quote:
*proest* Daar ging mn bierquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?Kaas, worst, ham met augurk, chips, allemaal in een kring!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:13 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?Kaas, worst, ham met augurk, chips, allemaal in een kring!
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]en dan een pizza bestellen voor je en allemaal lachen hoe jij boos wordt
nee ik ga wel gewoon bier drinken met mn homies
Soms hou ik me zelfs aan m`n woordquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:13 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.![]()
Maar niet vanavondquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms hou ik me zelfs aan m`n woord![]()
Dat zeg je elke keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigben niet meer zo snel boos gelukkig. Of naja, niet meer op zo`n manier boos
Stukje zelfreflectie.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:27 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer.![]()
Wat is er nu veranderd? Ik ben blij voor je.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigben niet meer zo snel boos gelukkig. Of naja, niet meer op zo`n manier boos
Aah, jammer...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, want ik ga vanavond niet live
In ieder geval iets normalers.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef cofi het volgende:
Bijna deeltje 3![]()
Heb je nog suggesties voor de OP bradge?
Zorg dat je zelf een nieuw deel opent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |