Nieuw kanaal voor vlogs en streams.quote:
"dit kanaal bestaat niet."quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nieuw kanaal voor vlogs en streams.
Hou ik het gescheiden, want Nederlands praten op een engels kanaal waar 9/10 muziek gerelateerde dingen op staan schiet niet op:
Oh en LIVE!
https://www.youtube.com/c/Bradleyexperience/live
'Dit kanaal bestaat niet.'quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nieuw kanaal voor vlogs en streams.
Hou ik het gescheiden, want Nederlands praten op een engels kanaal waar 9/10 muziek gerelateerde dingen op staan schiet niet op:
Oh en LIVE!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:33 schreef Braddie het volgende:
Oh en LIVE!
quote:Dit kanaal bestaat niet.
Yt is in de war door alle accounts die jij aanmaakt en weer verwijderd.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:36 schreef Braddie het volgende:
Neen, hier
https://www.youtube.com/channel/UCGZIFMt86N8Hp0siAfzdNKA
Waarom YouTube dan zegt dat die bovenstaande link gebruikt kan worden om het een en ander te delen?
Brad,quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:36 schreef Braddie het volgende:
Neen, hier
https://www.youtube.com/channel/UCGZIFMt86N8Hp0siAfzdNKA
Waarom YouTube dan zegt dat die bovenstaande link gebruikt kan worden om het een en ander te delen?
Fijn. Een etende Braddie, ik heb zojuist besloten dat ik dan toch liever in de file naar huis ga staan.quote:
Als ik privé en muziek gescheiden wil houden zal ik wel moeten jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Voszje het volgende:
Een nieuw kanaal... Ga je die wel houden ook?
Waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik privé en muziek gescheiden wil houden zal ik wel moeten ja
Omdat ik met dingen over mijn privéleven (vlogs etc) Een ander publiek trek dan met muziekvideoquote:
Ik vind het toch behoorlijk radicale veranderingen, nadat je gister nog weer aangaf überhaupt niet te streamen tot de zomer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik privé en muziek gescheiden wil houden zal ik wel moeten ja
Minder dan 450 kanalen per maand openen en sluitenquote:
Houden zo, voor je het weet ben je verslaafd aan deze rollercoaster.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef murp het volgende:
Ik heb bog nooit een film van Brad gezien, ben er alleen om op te letten
Kan je niet gewoon die privevlogs niet doen? Je zet jezelf toch alleen maar voor lul, en je wordt constant getreiterd daarmee.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik met dingen over mijn privéleven (vlogs etc) Een ander publiek trek dan met muziekvideo
Zit wat in, maar met privé vlogs doel ik ook gewoon op een dagje weg he.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die privevlogs niet doen? Je zet jezelf toch alleen maar voor lul, en je wordt constant getreiterd daarmee.
Dus geen verhalen over Cynthia's buik?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit wat in, maar met privé vlogs doel ik ook gewoon op een dagje weg he.
Ik ga niet meer vloggen over echte in depth dingen. Gewoon de leukere zaken.
waarom doet Brad dat dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die privevlogs niet doen? Je zet jezelf toch alleen maar voor lul, en je wordt constant getreiterd daarmee.
Hij doelt op livestreams en vlogs over m`n privé leven die ik weleens deed en daarin ALLES tot in detail besprak..quote:
Geloof je dit zelf?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit wat in, maar met privé vlogs doel ik ook gewoon op een dagje weg he.
Ik ga niet meer vloggen over echte in depth dingen. Gewoon de leukere zaken.
Ik vermoed dat het komt door een drang om dingen te delen met anderen, en een gebrek aan aanspraak in het echte leven.quote:
ah ok.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij doelt op livestreams en vlogs over m`n privé leven die ik weleens deed en daarin ALLES tot in detail besprak..
Dat doe ik nu niet meer, vlog alleen nog maar over de leukere dingen in m`n leven, en in de streams let ik ook op wat ik zeg.
Mwa, met de tijd word het minder ongemakkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:21 schreef murp het volgende:
[..]
ah ok.
Ik snap trouwens ook niet dat mensen zo lang naar een camera kunnen lullen..
Zal wel een gave zijn ofzo
Lijkt me best eenzaam, als je geen werk hebt en er komen bijna geen mensen langs. Het contact met mensen zou ik echt missen als ik niet zou werken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa, met de tijd word het minder ongemakkelijk
Waar JD zegt klopt wel deels trouwens, de livestreams doe ik voor aanspraak, want ik zie in mijn eigen woning nooit mensen, laatste keer dat ik hier iemand zag moet nu 2 maanden geleden zijn geweest...
Maar de vlogs doe ik gewoon omdat ik ze verschrikkelijk leuk vind om te doen, ik kan er geen reet van, maar dat is weer eens wat anders dan de zoveelste vlogger met goede skills
Gewoon een telefoon en een simpel edit programma
Het is ook best eenzaam, ik zie wel af en toe mensen. sowieso elke week bij repeteren en meerdere keren per week m`n ouders, maar daar blijft het grootendeels bij.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:39 schreef cofi het volgende:
[..]
Lijkt me best eenzaam, als je geen werk hebt en er komen bijna geen mensen langs. Het contact met mensen zou ik echt missen als ik niet zou werken.
Ook achter de kassa bij de Aldi
Mag je trouwens vrijwilligerswerk doen (bij bijv een cultureel centrum oid)? Er zijn volgens mij wel eisen vanuit het UWV?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook best eenzaam, ik zie wel af en toe mensen. sowieso elke week bij repeteren en meerdere keren per week m`n ouders, maar daar blijft het grootendeels bij.
Je vergeet de pizzabezorger.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook best eenzaam, ik zie wel af en toe mensen. sowieso elke week bij repeteren en meerdere keren per week m`n ouders, maar daar blijft het grootendeels bij.
Dat zal wel jahquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa, met de tijd word het minder ongemakkelijk
Ik denk eerder dat je voor live streams erg sterk in je schoenen moet staan. Misschien krijg je ook drang om het te doen voor de likes oid? beetje narcisme?quote:Waar JD zegt klopt wel deels trouwens, de livestreams doe ik voor aanspraak, want ik zie in mijn eigen woning nooit mensen, laatste keer dat ik hier iemand zag moet nu 2 maanden geleden zijn geweest...
Oh, ik denk dat ik eens moet kijkenquote:Maar de vlogs doe ik gewoon omdat ik ze verschrikkelijk leuk vind om te doen, ik kan er geen reet van, maar dat is weer eens wat anders dan de zoveelste vlogger met goede skills
Gewoon een telefoon en een simpel edit programma
De likes interesseren mij niet, ik doe het echt puur voor de eenzaamheid, het streamen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:30 schreef murp het volgende:
[..]
Dat zal wel jah
[..]
Ik denk eerder dat je voor live streams erg sterk in je schoenen moet staan. Misschien krijg je ook drang om het te doen voor de likes oid? beetje narcisme?
[..]
Oh, ik denk dat ik eens moet kijken
Wat zou je mij aanraden om te kijken?
Is dat een fimpje van jezelf?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
De likes interesseren mij niet, ik doe het echt puur voor de eenzaamheid, het streamen.
Ik raad je Casey Neistat aan !
Ooooh, hahaha nee. Ik dacht dat je een vlogger bedoelde.quote:
ik zal m zo even kijken. Kan je ook livestreams terugkijken?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooooh, hahaha nee. Ik dacht dat je een vlogger bedoelde.
Filmpje van mezelf hmm, ik heb niet echt veel vlogs, maar iets wat "een beetje" vloggerig is op m`n muziekanaal is dit:
Als een malle, carnaval komt er weer aanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe ging de Schultenbrauverkoop vandaag?
Oeteldonk, heuyquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:20 schreef cofi het volgende:
[..]
Als een malle, carnaval komt er weer aan
Ghehe, ja het moet maar net iets zijn wat je interesse wektquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:39 schreef murp het volgende:
Nou ik heb je filmpje gezien...
Dat vind ik dan wel mooi
zoiets zou braddie nooit zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Even een vraagje: stel dat Braddie in een stream weer mensen doodwenst, zegt dat hij zal dansen op hun graf, en dat hij hoopt dat hun kinderen weer verslaafd raken, wordt het dan als bash gezien als je dat hier vermeldt?
Filmpje wordt in ieder geval verwiijderd. Voor de rest zien we het wel hoe het in de context wordt gebrachtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Even een vraagje: stel dat Braddie in een stream weer mensen doodwenst, zegt dat hij zal dansen op hun graf, en dat hij hoopt dat hun kinderen weer verslaafd raken, wordt het dan als bash gezien als je dat hier vermeldt?
Dit insinueren is eigenlijk al een bashquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Ik zal eens een speer in je nek werpen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:56 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit insinueren is eigenlijk al een bash
bash ban!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:57 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
Ik zal eens een speer in je nek werpen.
Hij is toch gestopt met livestreams tot de zomer ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij is toch gestopt met livestreams tot de zomer ofzo?
Dat zei die idd, maar toen ging hij gister weer live en ging hij na zijn verhuizing pas stoppen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Whehe, classicquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zei die idd, maar toen ging hij gister weer live en ging hij na zijn verhuizing pas stoppen.
Ah ok, nicequote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.
Ik wilde gaan stoppen met streamen, maar what the heck ook eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
Prankquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.
braddie waarom wil je vloggenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik het vloggen best leuk vind om te doen! En zolang ik niet teveel informatie naar buiten breng en dus de vlogs gewoon "gezellig" hou dan kan dat best prima.quote:
zal je verbazen!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:09 schreef Steenkool het volgende:
Ik zocht je nieuwe vlogkanaal, dus ik zocht naar "bradge" op YouTube. Wat je dan krijgt...
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen postenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:09 schreef Steenkool het volgende:
Ik zocht je nieuwe vlogkanaal, dus ik zocht naar "bradge" op YouTube. Wat je dan krijgt...
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:13 schreef cofi het volgende:
[..]
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen posten
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:13 schreef cofi het volgende:
[..]
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen posten
Verbaasd me dat je nog geen link gepost hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:17 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:19 schreef cofi het volgende:
[..]
Verbaasd me dat je nog geen link gepost hebt
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:25 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet FOKKING goed wie Jan Klaassen is!
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.quote:
Niet bashenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.
is dit een bedreigingquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.
Mehmed doet momenteel liefquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gek op vakjes?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
ik werd aangetrokken tot deze tt kweenie waarom
ik houd meer van Liamquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op Noel Gallagher
High Flying Birds![]()
![]()
![]()
River Man![]()
Holy mountainquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op Noel Gallagher
High Flying Birds![]()
![]()
![]()
River Man![]()
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.quote:
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?quote:
*proest* Daar ging mn bierquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?Kaas, worst, ham met augurk, chips, allemaal in een kring!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:13 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?Kaas, worst, ham met augurk, chips, allemaal in een kring!
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]en dan een pizza bestellen voor je en allemaal lachen hoe jij boos wordt
nee ik ga wel gewoon bier drinken met mn homies
Soms hou ik me zelfs aan m`n woordquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:13 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.![]()
Maar niet vanavondquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms hou ik me zelfs aan m`n woord![]()
Dat zeg je elke keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigben niet meer zo snel boos gelukkig. Of naja, niet meer op zo`n manier boos
Stukje zelfreflectie.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:27 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer.![]()
Wat is er nu veranderd? Ik ben blij voor je.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigben niet meer zo snel boos gelukkig. Of naja, niet meer op zo`n manier boos
Aah, jammer...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, want ik ga vanavond niet live
In ieder geval iets normalers.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef cofi het volgende:
Bijna deeltje 3![]()
Heb je nog suggesties voor de OP bradge?
Zorg dat je zelf een nieuw deel opent.quote:
Als je er maar iets leuks van maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |