Ook wil Braddie graag verhuizen. Reporter Mozy was weer on-location en wist de volgende informatie uit onze BF-er (Bekende FOK!ker) te trekken:quote:"Na wat gedoe rondom meerdere pauzes per dagdeel om broodjes te eten en het openen van een pakketje dat aan Sven Kramer gericht was heeft hij zijn sleutels ingeleverd in de hoop dat zijn baas hem dan zou bellen om dingen uit te praten. Hij kreeg echter een bevestiging van zijn ingediende ontslag en dat was niet zijn intentie/had ie verwacht."
Gelukkig is er zicht op een nieuwe woonruimte, op het laatste moment wist Guus Geluk echter te melden dat er een groot obstakel was opgedoemd. De moeder zijn een helpende vriend. Na kort contact met onze Reporter Mozy wist hij alleen het volgende te melden:quote:"Braad wil weg. huis is kut en klein. Er komt ongevraagd eten aan de deur, Braad had ook laatst last van mensen die vanuit de auto zijn naam gingen roepen en dan wegreden.
Bradley had echter verwacht nu wat meer te verdienen (toch wel 1700 bruto) alleen dan hele feest is natuurlijk niet doorgegaan."
Dit was het 8-uur Bradjournaal, wij hopen u morgen te kunnen verblijden met meer nieuws.quote:"Enige wat ik weet is dat het huis van die vriend is (heeft ie geërfd van zijn vader) en die jongen kan zijn moeder op straat zetten wanneer hij wil, aangezien het huis zijn eigendom is. Dus Braddie wilde daar intrekken en gokte erop dat hij geen huur hoefde te betalen (huis is inmiddels afgelost) en dat ze de boodschappen gewoon zouden splitten (dus lekker goedkoop leven)."
Inderdaad, en dat deze zomer maar weer net zo legendarisch mag worden als de vorige.quote:Op maandag 15 januari 2018 18:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik krijg altijd weer zin in de zomer als braddie in januari traditiegetrouw aankondigt dan hij komende zomer 60 kilo lichter is, weer gaat vloggen, streamen en werken, in een nieuwe auto rijdt en een roadtrip gaat maken naar Spanje of Slagharen.
Om zoiets ontslag nemenquote:Op zondag 14 januari 2018 23:06 schreef Braddie het volgende:
Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor. Ik heb inderdaad ontslag genomen, omdat ik het te belachelijk voor woorden vond dat er moeilijk gedaan werd omdat ik een dag vrij vroeg, en die vervolgens kreeg, en mijn baas vervolgens riep dat ik niet zelf mocht bepalen wat ik op die vrije dag ging doen.
Het is jammer dat verhalen een eigen leven gaan leiden.
En gewoon weer een uitkering trekken terwijl je verwijtbaar werkloos bent...quote:Op maandag 15 januari 2018 19:15 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Om zoiets ontslag nemen!
En dan denken dat een werkgever met hangende pootjes naar jou toekomt om te vragen of je terug wilt komen!
Fantoomfietsquote:Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat deze zomer maar weer net zo legendarisch mag worden als de vorige.![]()
Juni/juli 2017Met pizzagate, Brolobarrel, soyouthinkyoucanautopoetsen-auditie, fantoomfiets, livedrives, benzineloze woensdag, touwtjesshirts, en ragestreams.
quote:Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat deze zomer maar weer net zo legendarisch mag worden als de vorige.![]()
Juni/juli 2017Met pizzagate, Brolobarrel, soyouthinkyoucanautopoetsen-auditie, fantoomfiets, livedrives, benzineloze woensdag, touwtjesshirts, en ragestreams.
Pure nostalgie dit, die hele fiets was ik alweer vergetenquote:Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braddie kennende is dit natuurlijk niet echt hoe het gegaan is.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:15 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Om zoiets ontslag nemen!
En dan denken dat een werkgever met hangende pootjes naar jou toekomt om te vragen of je terug wilt komen!
quote:Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Iedereen adviseerde braddie te gaan fietsen en braddie had toen verzonnen dat ie een fiets zou gaan halen, wat uiteindelijk natuurlijk niet gebeurde. Want braddies beenspieren zijn te sterk voor een reguliere fiets.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:18 schreef cofi het volgende:
[..]
Wat is het verhaal van de fantoomfiets?
quote:Op maandag 15 januari 2018 20:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Iedereen adviseerde braddie te gaan fietsen en braddie had toen verzonnen dat ie een fiets zou gaan halen, wat uiteindelijk natuurlijk niet gebeurde. Want braddies beenspieren zijn te sterk voor een reguliere fiets.
Vanavond weer live?quote:Op maandag 15 januari 2018 20:25 schreef Braddie het volgende:
Dit ja, een topic over mij/mijn video's is beter dan dat ik een onderwerp word in andere SCen of topics.
Maar dan moet het niet weer een bashfest worden mensen, hou het gezellig!
Brad, noem eens één (1!!!) ''gezellig'' onderwerp wat er in het afgelopen weekend over jou is besproken..quote:Op maandag 15 januari 2018 20:25 schreef Braddie het volgende:
Dit ja, een topic over mij/mijn video's is beter dan dat ik een onderwerp word in andere SCen of topics.
Maar dan moet het niet weer een bashfest worden mensen, hou het gezellig!
Dat refrein is lekker mee te bleren!quote:
Eigenlijk ook het enige nummer dat ik echt ken. Desalniettemin wel een beetje wtf.quote:
Ja same, enige nummer van de groep die volgens mij echt bekend is... Maar 46, damn..quote:Op maandag 15 januari 2018 20:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Eigenlijk ook het enige nummer dat ik echt ken. Desalniettemin wel een beetje wtf.
Ik kan ook niets anders van ze noemen...quote:Op maandag 15 januari 2018 20:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Eigenlijk ook het enige nummer dat ik echt ken.
Ah ja, deze ken ik inderdaad ook.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik kan ook niets anders van ze noemen...
Oja, deze nog:
Oh ja lowrider was het.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met die lowrider?
quote:
Heeft 'ie toch even snel gedaan, hè.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Als braddie echt eeuwige roem wil krijgen zorgt hij dat tong terugkomt
quote:
Kijkt naar buiten...... Het is hier nog geen zomer hoorquote:Op maandag 15 januari 2018 22:09 schreef Braddie het volgende:
Ik ga toch gewoon praten tot ik hier het huis uit ga, heb niks te verliezen.
https://www.youtube.com/c/BradgeMusicTube/live
quote:Op maandag 15 januari 2018 16:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vanavond zit ‘ie gewoon weer te (Praat-)streamen hoor.
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
De praatstreams gaan niet meer voorkomen tot de zomer.
Hou het lekker bij de muziekstreams tot die tijd, geven mij ook meer voldoening, want mensen die vinden het echt leuk wat ik doe en vragen om verzoekjes, en met de muziek hoef ik tenminste niet te letten op wat ik zeg
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat heb ik duidelijk aangegeven. Eerst maar weer eens de zaken die er echt toe doen op een rijtje krijgen.
Ik vond het mooi!quote:Op maandag 15 januari 2018 22:33 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
heb je je toch bijna 6 uur aan je beloftes gehouden
Toch maar ff hier pluggen?quote:
quote:
Maar ik zag dat je er wel een nieuwe Apk op hebt gekregen na klokje rond. Moest er veel aan gebeuren? (Alle punten die Joep aangehaald heeft?)quote:
Hoe bedoel je welkom terug? Ik ben niet geband geweest als je dat bedoelt.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:47 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ewa ingol welkom terug!!
embraer al weer gespot?
Nou, Joep strooit nog al snel met "Terminaal" of "Rijp voor de sloop"quote:Op maandag 15 januari 2018 22:46 schreef cofi het volgende:
[..]
Maar ik zag dat je er wel een nieuwe Apk op hebt gekregen na klokje rond. Moest er veel aan gebeuren? (Alle punten die Joep aangehaald heeft?)
pas je wel een beetje op de toon? Nu nig niets aan de hand maar je bent nu dus gewaarschuwd.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:33 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
heb je je toch bijna 6 uur aan je beloftes gehouden
welkom terug in de bradge reeksquote:Op maandag 15 januari 2018 22:48 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je welkom terug? Ik ben niet geband geweest als je dat bedoelt.
Goed om te horenquote:Op maandag 15 januari 2018 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, Joep strooit nog al snel met "Terminaal" of "Rijp voor de sloop"
Ja er moest best wat aan gebeuren als je ALLES opsomt (Rammeltjes/kraakjes/piepjes/lampjes in het interieur die het niet doen/raam rechts wat links niet te openen is, roest, remleiding, banden schokbrekers)
Maar als je het globaal leest, dus de "echte" punten die er toe doen voor de APK en de veiligheid dan valt het vind ik best mee:
- Schokbrekers.
- Laswerk.
- Remleiding.
- Banden.
Schokbrekers zijn bij elkaar +- 150 euro (Voor en achter) Moet nog gedaan worden.
Laswerk heb ik laten doen en was gratis.
Remleiding was +- 20 euro.
Banden zijn +- 200 euro voor een hele set.
Zeg dat je dus 350 euro kwijt bent totaal, dan heb je gewoon een prima autootje (Op de tikkende motor na maar daar kan 'ie oud mee worden) En voor dat geld heb je niks anders.
Als je die 350 er in investeert weet je gewoon wat je hebt.
(een oude zwarte Opel Corsa die langzaam richting de 4 ton gaat maar onderhuids in prima staat is)
Olie is nog steeds op peil sinds er nieuwe olie in is gekomen 1 dag na klokje rond, en dat is nu 7000 kilometer geleden bijna.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:56 schreef cofi het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Tikkende motor is niet spannend met die dingen; alleen oliepijl goed in de gaten houden metde 1.4 blokken. Ze willen soms nogal olie zuipen.
Ik blijf het een top actie vinden; voor ¤150,- (?) pleurie
In het verleden voor een prikkie regelmatig sloopwaardige wagens gekocht voor een puzzelrit. Daarna telkens weer voor ¤150,- verkocht aan sloopbedrijven; kortom, je kunt er geen buil aan vallen!quote:Op maandag 15 januari 2018 23:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Olie is nog steeds op peil sinds er nieuwe olie in is gekomen 1 dag na klokje rond, en dat is nu 7000 kilometer geleden bijna.
Olie lekken/gebruiken/verbruiken doet 'ie niet, dat is relaxed!
125 zelfsOp de sloop zijn ze meer waard bij wijze van.
Daarom, maar deze kar wil ik nog wel een poos blijven rijden, dus onderhoud zit er zeker aan te komen.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:05 schreef cofi het volgende:
[..]
In het verleden voor een prikkie regelmatig sloopwaardige wagens gekocht voor een puzzelrit. Daarna telkens weer voor ¤150,- verkocht aan sloopbedrijven; kortom, je kunt er geen buil aan vallen!
Dan nog kun je niet goedkoper rijden, vind het een top actie!quote:Op maandag 15 januari 2018 23:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom, maar deze kar wil ik nog wel een poos blijven rijden, dus onderhoud zit er zeker aan te komen.
Goedkoper kan je niet rijden, en voor het geld van het onderhoud koop je ook niks beters.
Tuurlijk stapelt het zich op, maar ik weet i.i.g nu wat ik heb!
Joep ergerde zich gewoon. Autoweek en KR zijn op autoliefhebbers gericht, en dan komt er iemand langs die geen fuck geeft om de staat en veiligheid van de auto, maar alleen voor de aandacht meedoet.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, Joep strooit nog al snel met "Terminaal" of "Rijp voor de sloop"
Ja er moest best wat aan gebeuren als je ALLES opsomt (Rammeltjes/kraakjes/piepjes/lampjes in het interieur die het niet doen/raam rechts wat links niet te openen is, roest, remleiding, banden schokbrekers)
Maar als je het globaal leest, dus de "echte" punten die er toe doen voor de APK en de veiligheid dan valt het vind ik best mee:
- Schokbrekers.
- Laswerk.
- Remleiding.
- Banden.
Schokbrekers zijn bij elkaar +- 150 euro (Voor en achter) Moet nog gedaan worden.
Laswerk heb ik laten doen en was gratis.
Remleiding was +- 20 euro.
Banden zijn +- 200 euro voor een hele set.
Zeg dat je dus 350 euro kwijt bent totaal, dan heb je gewoon een prima autootje (Op de tikkende motor na maar daar kan 'ie oud mee worden) En voor dat geld heb je niks anders.
Als je die 350 er in investeert weet je gewoon wat je hebt.
(een oude zwarte Opel Corsa die langzaam richting de 4 ton gaat maar onderhuids in prima staat is)
Is niet helemaal waar, maar ga vooral conclusies trekken.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Joep ergerde zich gewoon. Autoweek en KR zijn op autoliefhebbers gericht, en dan komt er iemand langs die geen fuck geeft om de staat en veiligheid van de auto, maar alleen voor de aandacht meedoet.
Ja, zou zonde zijn als mensen het niet kunnen laten steeds te moeten bashen en dingen te moeten posten die ik opvat als trollen (Gifjes, rare opmerkingen) Laat dat lekker achterwegen, en doe gezellig mee of blijf weg.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:15 schreef cofi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zou erg jammer zijn als dit topic permanent gesloten zou worden!
let ook een beetje op elkaar he.. jullie weten toch ook wel wat wel en niet kan..quote:Op maandag 15 januari 2018 23:15 schreef cofi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zou erg jammer zijn als dit topic permanent gesloten zou worden!
Touchequote:Op maandag 15 januari 2018 23:19 schreef murp het volgende:
[..]
let ook een beetje op elkaar he.. jullie weten toch ook wel wat wel en niet kan..
Slettebak!quote:Op maandag 15 januari 2018 23:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
tis dat een boi heb. Anders rrrrr
Ik zit Judge Judy te kijken yes!quote:Op maandag 15 januari 2018 23:57 schreef cofi het volgende:
Brad, kijk je ook tv oid; vind het verder zo stil in je kamer..
Ghehequote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]lekker zo doorgaan braad. Ik ben je #1 fan
Dat was miss wat overdreven. Maar ik vind je streams wel grappig en die pizzas echt kankersneu. Als je er al 1 stuurt. Betaal m dan ookquote:
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:20 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dat was miss wat overdreven. Maar ik vind je streams wel grappig en die pizzas echt kankersneu. Als je er al 1 stuurt. Betaal m dan ook
Ja en dat terwijl je braad bent. Ff seri.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Het is ook gewoon echt fucking triest dat mensen het nog steeds doen.
En het feit dat alles wat ik zeg/doe onder een vergrootglas word gelegd..
Of ik daar nou trots op moet zijn...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl je braad bent. Ff seri.fok cultheld
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of ik daar nou trots op moet zijn...
Wat hoorde ik nu voor spannende dingen over Cynthia?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of ik daar nou trots op moet zijn...
Je reageert overal op manquote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
En het feit dat alles wat ik zeg/doe onder een vergrootglas word gelegd..
De vorige 450 topicreeksen op Fok! en Aw liepen uit de hand, maar deze keer zal het wel goed gaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:31 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het super nice dat ik een eigen SC heb! En ik neem echt wel de tijd om op dingen te reageren.. Maaaaarrrrrr!!! Het moet geen bashfest gaan worden waarin mensen alleen maar foto's met quotes posten, gifjes, of iets anders puur om te treiteren.. Want dat schiet natuurlijk niet op.
Als je eerst heel stellig gaat zeggen iets voor een bepaalde tijd of helemaal niet meer te doen en je komt er diezelfde dag op terug. Dan gaan mensen om je lachen ja. Als ik dat zou doen in een SC zouden users ook "nare" posts maken. Alleen dat is niet meteen userbash.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:31 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het super nice dat ik een eigen SC heb! En ik neem echt wel de tijd om op dingen te reageren.. Maaaaarrrrrr!!! Het moet geen bashfest gaan worden waarin mensen alleen maar foto's met quotes posten, gifjes, of iets anders puur om te treiteren.. Want dat schiet natuurlijk niet op.
Eens, maar dat kon je verwachten toch? Zo gaat het altijd en je blijft ook materiaal geven. Ik wil niet victim shamen maar je kunt er zelf wat aan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:31 schreef Braddie het volgende:
half twee zelfs.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ah dit was uiteraard weer half 1 op een doordeweekse dag.
Aha, de kern van de zaak.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:55 schreef Plompzakker het volgende:
Alsof er verschil is tussen doordeweeks en weekend als je de hele dag geen flikker uitvoert
PANIEK.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Is er trouwens ergens een site waar alle gifjes bij elkaar staan? Of een imgur album of wat dan ook? Ik begrijp uit de modacties dat ze hier niet meer gepost mogen worden, maar dan voor mijn persoonlijke collectie, zeg maar.
ik zie toch een bericht hier staan? Das binnen FOK!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Bemoei je eens niet met wat ik buiten fok doe.
forums.marokko.nl/braddiequote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Is er trouwens ergens een site waar alle gifjes bij elkaar staan? Of een imgur album of wat dan ook? Ik begrijp uit de modacties dat ze hier niet meer gepost mogen worden, maar dan voor mijn persoonlijke collectie, zeg maar.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:31 schreef murp het volgende:
[..]
ik zie toch een bericht hier staan? Das binnen FOK!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:35 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
forums.marokko.nl/braddie
Geeft niet, ik kan dan doordeweeks gewoon niet reageren want dan slaap ik vaak al bijna 4 uur.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:00 schreef Braddie het volgende:
Stel je voor dat er iemand om half 2 s'nachts post
Dat is geen probleem mijn beste.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan dan doordeweeks gewoon niet reageren want dan slaap ik vaak al bijna 4 uur.
modsquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Stuur ook even naar mij als je hem hebt, dat is leuk voor in mijn kliekje.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat is dan weer niet goed hè. Hup, an die Arbeit!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef cofi het volgende:
[..]
Ff afleiding van mijn werk zoeken....
Is nog een Duits bedrijf ookquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:04 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet goed hè. Hup, an die Arbeit!
Kijk aan, alsof ik het wist.quote:
Mwaaaaa, mensen vinden het leuk om mij te volgen, en dit is beter dan wanneer mijn filmpjes besproken worden in weer de zoveelste slowchat, dus dan maar een eigen SC.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:17 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
En waarom heb jij een eigen chattopic? Heb je fans of zo?
Een baan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar ik heb een verassing in petto
Alle users die in dit topic posten krijgen een goodiebag?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, mensen vinden het leuk om mij te volgen, en dit is beter dan wanneer mijn filmpjes besproken worden in weer de zoveelste slowchat, dus dan maar een eigen SC.
M`n vlogs vinden mensen leuker dan m`n muziekvideo's. Maar ik heb een verassing in petto
Nieuw kanaal voor vlogs en streams.quote:
"dit kanaal bestaat niet."quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nieuw kanaal voor vlogs en streams.
Hou ik het gescheiden, want Nederlands praten op een engels kanaal waar 9/10 muziek gerelateerde dingen op staan schiet niet op:
Oh en LIVE!
https://www.youtube.com/c/Bradleyexperience/live
'Dit kanaal bestaat niet.'quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nieuw kanaal voor vlogs en streams.
Hou ik het gescheiden, want Nederlands praten op een engels kanaal waar 9/10 muziek gerelateerde dingen op staan schiet niet op:
Oh en LIVE!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:33 schreef Braddie het volgende:
Oh en LIVE!
quote:Dit kanaal bestaat niet.
Yt is in de war door alle accounts die jij aanmaakt en weer verwijderd.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:36 schreef Braddie het volgende:
Neen, hier
https://www.youtube.com/channel/UCGZIFMt86N8Hp0siAfzdNKA
Waarom YouTube dan zegt dat die bovenstaande link gebruikt kan worden om het een en ander te delen?
Brad,quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:36 schreef Braddie het volgende:
Neen, hier
https://www.youtube.com/channel/UCGZIFMt86N8Hp0siAfzdNKA
Waarom YouTube dan zegt dat die bovenstaande link gebruikt kan worden om het een en ander te delen?
Fijn. Een etende Braddie, ik heb zojuist besloten dat ik dan toch liever in de file naar huis ga staan.quote:
Als ik privé en muziek gescheiden wil houden zal ik wel moeten jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Voszje het volgende:
Een nieuw kanaal... Ga je die wel houden ook?
Waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik privé en muziek gescheiden wil houden zal ik wel moeten ja
Omdat ik met dingen over mijn privéleven (vlogs etc) Een ander publiek trek dan met muziekvideoquote:
Ik vind het toch behoorlijk radicale veranderingen, nadat je gister nog weer aangaf überhaupt niet te streamen tot de zomer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik privé en muziek gescheiden wil houden zal ik wel moeten ja
Minder dan 450 kanalen per maand openen en sluitenquote:
Houden zo, voor je het weet ben je verslaafd aan deze rollercoaster.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef murp het volgende:
Ik heb bog nooit een film van Brad gezien, ben er alleen om op te letten
Kan je niet gewoon die privevlogs niet doen? Je zet jezelf toch alleen maar voor lul, en je wordt constant getreiterd daarmee.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik met dingen over mijn privéleven (vlogs etc) Een ander publiek trek dan met muziekvideo
Zit wat in, maar met privé vlogs doel ik ook gewoon op een dagje weg he.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die privevlogs niet doen? Je zet jezelf toch alleen maar voor lul, en je wordt constant getreiterd daarmee.
Dus geen verhalen over Cynthia's buik?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit wat in, maar met privé vlogs doel ik ook gewoon op een dagje weg he.
Ik ga niet meer vloggen over echte in depth dingen. Gewoon de leukere zaken.
waarom doet Brad dat dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die privevlogs niet doen? Je zet jezelf toch alleen maar voor lul, en je wordt constant getreiterd daarmee.
Hij doelt op livestreams en vlogs over m`n privé leven die ik weleens deed en daarin ALLES tot in detail besprak..quote:
Geloof je dit zelf?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit wat in, maar met privé vlogs doel ik ook gewoon op een dagje weg he.
Ik ga niet meer vloggen over echte in depth dingen. Gewoon de leukere zaken.
Ik vermoed dat het komt door een drang om dingen te delen met anderen, en een gebrek aan aanspraak in het echte leven.quote:
ah ok.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij doelt op livestreams en vlogs over m`n privé leven die ik weleens deed en daarin ALLES tot in detail besprak..
Dat doe ik nu niet meer, vlog alleen nog maar over de leukere dingen in m`n leven, en in de streams let ik ook op wat ik zeg.
Mwa, met de tijd word het minder ongemakkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:21 schreef murp het volgende:
[..]
ah ok.
Ik snap trouwens ook niet dat mensen zo lang naar een camera kunnen lullen..
Zal wel een gave zijn ofzo
Lijkt me best eenzaam, als je geen werk hebt en er komen bijna geen mensen langs. Het contact met mensen zou ik echt missen als ik niet zou werken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa, met de tijd word het minder ongemakkelijk
Waar JD zegt klopt wel deels trouwens, de livestreams doe ik voor aanspraak, want ik zie in mijn eigen woning nooit mensen, laatste keer dat ik hier iemand zag moet nu 2 maanden geleden zijn geweest...
Maar de vlogs doe ik gewoon omdat ik ze verschrikkelijk leuk vind om te doen, ik kan er geen reet van, maar dat is weer eens wat anders dan de zoveelste vlogger met goede skills
Gewoon een telefoon en een simpel edit programma
Het is ook best eenzaam, ik zie wel af en toe mensen. sowieso elke week bij repeteren en meerdere keren per week m`n ouders, maar daar blijft het grootendeels bij.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:39 schreef cofi het volgende:
[..]
Lijkt me best eenzaam, als je geen werk hebt en er komen bijna geen mensen langs. Het contact met mensen zou ik echt missen als ik niet zou werken.
Ook achter de kassa bij de Aldi
Mag je trouwens vrijwilligerswerk doen (bij bijv een cultureel centrum oid)? Er zijn volgens mij wel eisen vanuit het UWV?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook best eenzaam, ik zie wel af en toe mensen. sowieso elke week bij repeteren en meerdere keren per week m`n ouders, maar daar blijft het grootendeels bij.
Je vergeet de pizzabezorger.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook best eenzaam, ik zie wel af en toe mensen. sowieso elke week bij repeteren en meerdere keren per week m`n ouders, maar daar blijft het grootendeels bij.
Dat zal wel jahquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa, met de tijd word het minder ongemakkelijk
Ik denk eerder dat je voor live streams erg sterk in je schoenen moet staan. Misschien krijg je ook drang om het te doen voor de likes oid? beetje narcisme?quote:Waar JD zegt klopt wel deels trouwens, de livestreams doe ik voor aanspraak, want ik zie in mijn eigen woning nooit mensen, laatste keer dat ik hier iemand zag moet nu 2 maanden geleden zijn geweest...
Oh, ik denk dat ik eens moet kijkenquote:Maar de vlogs doe ik gewoon omdat ik ze verschrikkelijk leuk vind om te doen, ik kan er geen reet van, maar dat is weer eens wat anders dan de zoveelste vlogger met goede skills
Gewoon een telefoon en een simpel edit programma
De likes interesseren mij niet, ik doe het echt puur voor de eenzaamheid, het streamen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:30 schreef murp het volgende:
[..]
Dat zal wel jah
[..]
Ik denk eerder dat je voor live streams erg sterk in je schoenen moet staan. Misschien krijg je ook drang om het te doen voor de likes oid? beetje narcisme?
[..]
Oh, ik denk dat ik eens moet kijken
Wat zou je mij aanraden om te kijken?
Is dat een fimpje van jezelf?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
De likes interesseren mij niet, ik doe het echt puur voor de eenzaamheid, het streamen.
Ik raad je Casey Neistat aan !
Ooooh, hahaha nee. Ik dacht dat je een vlogger bedoelde.quote:
ik zal m zo even kijken. Kan je ook livestreams terugkijken?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooooh, hahaha nee. Ik dacht dat je een vlogger bedoelde.
Filmpje van mezelf hmm, ik heb niet echt veel vlogs, maar iets wat "een beetje" vloggerig is op m`n muziekanaal is dit:
Als een malle, carnaval komt er weer aanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe ging de Schultenbrauverkoop vandaag?
Oeteldonk, heuyquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:20 schreef cofi het volgende:
[..]
Als een malle, carnaval komt er weer aan
Ghehe, ja het moet maar net iets zijn wat je interesse wektquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:39 schreef murp het volgende:
Nou ik heb je filmpje gezien...
Dat vind ik dan wel mooi
zoiets zou braddie nooit zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Even een vraagje: stel dat Braddie in een stream weer mensen doodwenst, zegt dat hij zal dansen op hun graf, en dat hij hoopt dat hun kinderen weer verslaafd raken, wordt het dan als bash gezien als je dat hier vermeldt?
Filmpje wordt in ieder geval verwiijderd. Voor de rest zien we het wel hoe het in de context wordt gebrachtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Even een vraagje: stel dat Braddie in een stream weer mensen doodwenst, zegt dat hij zal dansen op hun graf, en dat hij hoopt dat hun kinderen weer verslaafd raken, wordt het dan als bash gezien als je dat hier vermeldt?
Dit insinueren is eigenlijk al een bashquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Ik zal eens een speer in je nek werpen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:56 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit insinueren is eigenlijk al een bash
bash ban!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:57 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
Ik zal eens een speer in je nek werpen.
Hij is toch gestopt met livestreams tot de zomer ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij is toch gestopt met livestreams tot de zomer ofzo?
Dat zei die idd, maar toen ging hij gister weer live en ging hij na zijn verhuizing pas stoppen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Whehe, classicquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zei die idd, maar toen ging hij gister weer live en ging hij na zijn verhuizing pas stoppen.
Ah ok, nicequote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.
Ik wilde gaan stoppen met streamen, maar what the heck ook eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
Prankquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.
braddie waarom wil je vloggenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik het vloggen best leuk vind om te doen! En zolang ik niet teveel informatie naar buiten breng en dus de vlogs gewoon "gezellig" hou dan kan dat best prima.quote:
zal je verbazen!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:09 schreef Steenkool het volgende:
Ik zocht je nieuwe vlogkanaal, dus ik zocht naar "bradge" op YouTube. Wat je dan krijgt...
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen postenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:09 schreef Steenkool het volgende:
Ik zocht je nieuwe vlogkanaal, dus ik zocht naar "bradge" op YouTube. Wat je dan krijgt...
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:13 schreef cofi het volgende:
[..]
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen posten
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:13 schreef cofi het volgende:
[..]
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen posten
Verbaasd me dat je nog geen link gepost hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:17 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:19 schreef cofi het volgende:
[..]
Verbaasd me dat je nog geen link gepost hebt
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:25 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet FOKKING goed wie Jan Klaassen is!
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.quote:
Niet bashenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.
is dit een bedreigingquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.
Mehmed doet momenteel liefquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gek op vakjes?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
ik werd aangetrokken tot deze tt kweenie waarom
ik houd meer van Liamquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op Noel Gallagher
High Flying Birds![]()
![]()
![]()
River Man![]()
Holy mountainquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op Noel Gallagher
High Flying Birds![]()
![]()
![]()
River Man![]()
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.quote:
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?quote:
*proest* Daar ging mn bierquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?Kaas, worst, ham met augurk, chips, allemaal in een kring!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:13 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezellig met z`n alle naar een stream kijken toch?Kaas, worst, ham met augurk, chips, allemaal in een kring!
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]en dan een pizza bestellen voor je en allemaal lachen hoe jij boos wordt
nee ik ga wel gewoon bier drinken met mn homies
Soms hou ik me zelfs aan m`n woordquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:13 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Als Braddie zegt dat hij morgen pas weer live is, is de kans groot dat dat toch vanavond wordt.![]()
Maar niet vanavondquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms hou ik me zelfs aan m`n woord![]()
Dat zeg je elke keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigben niet meer zo snel boos gelukkig. Of naja, niet meer op zo`n manier boos
Stukje zelfreflectie.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:27 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer.![]()
Wat is er nu veranderd? Ik ben blij voor je.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel inhouden tegenwoordigben niet meer zo snel boos gelukkig. Of naja, niet meer op zo`n manier boos
Aah, jammer...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, want ik ga vanavond niet live
In ieder geval iets normalers.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef cofi het volgende:
Bijna deeltje 3![]()
Heb je nog suggesties voor de OP bradge?
Zorg dat je zelf een nieuw deel opent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |