Hij is toch gestopt met livestreams tot de zomer ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Steenkool het volgende:
Even een vraagje: stel dat Braddie in een stream weer mensen doodwenst, zegt dat hij zal dansen op hun graf, en dat hij hoopt dat hun kinderen weer verslaafd raken, wordt het dan als bash gezien als je dat hier vermeldt?
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij is toch gestopt met livestreams tot de zomer ofzo?
Dat zei die idd, maar toen ging hij gister weer live en ging hij na zijn verhuizing pas stoppen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Whehe, classicquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zei die idd, maar toen ging hij gister weer live en ging hij na zijn verhuizing pas stoppen.
Ah ok, nicequote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.
Ik wilde gaan stoppen met streamen, maar what the heck ook eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:59 schreef richolio het volgende:
Prankquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
Nee, ik heb een kanaal aangemaakt speciaal voor vlogs/streams, en dat grotere kanaal is puur muziek, hou ik het een beetje overzichtelijk, en hou ik het ook nog een beetje leuk.
braddie waarom wil je vloggenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik het vloggen best leuk vind om te doen! En zolang ik niet teveel informatie naar buiten breng en dus de vlogs gewoon "gezellig" hou dan kan dat best prima.quote:
zal je verbazen!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:09 schreef Steenkool het volgende:
Ik zocht je nieuwe vlogkanaal, dus ik zocht naar "bradge" op YouTube. Wat je dan krijgt...
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen postenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:09 schreef Steenkool het volgende:
Ik zocht je nieuwe vlogkanaal, dus ik zocht naar "bradge" op YouTube. Wat je dan krijgt...
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:13 schreef cofi het volgende:
[..]
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen posten
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:13 schreef cofi het volgende:
[..]
De neuk idd. Ik gok dat we dat hier niet mogen posten
Verbaasd me dat je nog geen link gepost hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:17 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:19 schreef cofi het volgende:
[..]
Verbaasd me dat je nog geen link gepost hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |