quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:25 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet FOKKING goed wie Jan Klaassen is!
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.quote:
Niet bashenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.
is dit een bedreigingquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders hou je het even gezellig Mehmed en doe je gewoon n-o-r-m-a-a-l zonder steeds te trollen en dingen te posten die niet hoeven.
Mehmed doet momenteel liefquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gek op vakjes?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
ik werd aangetrokken tot deze tt kweenie waarom
ik houd meer van Liamquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op Noel Gallagher
High Flying Birds![]()
![]()
![]()
River Man![]()
Holy mountainquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op Noel Gallagher
High Flying Birds![]()
![]()
![]()
River Man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |