Ik had begrepen dat je niet meer live zou gaan na je verhuizing.. Dit komt toch een beetje rauw op m'n dak.quote:Op maandag 15 januari 2018 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat heb ik duidelijk aangegeven. Eerst maar weer eens de zaken die er echt toe doen op een rijtje krijgen.
Ik dacht idd ook dat je tot de verhuizing doorging.quote:Op maandag 15 januari 2018 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat heb ik duidelijk aangegeven. Eerst maar weer eens de zaken die er echt toe doen op een rijtje krijgen.
niets zo veranderlijk als het weer braddiequote:Op maandag 15 januari 2018 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook dat je tot de verhuizing doorging.
Vanavond zit ‘ie gewoon weer te (Praat-)streamen hoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 16:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat je niet meer live zou gaan na je verhuizing.. Dit komt toch een beetje rauw op m'n dak.![]()
Maar goed, je hebt verder wel gelijk. Succes iig.
Nee, hoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 16:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vanavond zit ‘ie gewoon weer te (Praat-)streamen hoor.
Ik pak de popcorn alvast!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 16:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vanavond zit ‘ie gewoon weer te (Praat-)streamen hoor.
Maar waarom dan een topic openenquote:Op maandag 15 januari 2018 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Worden beetje veel poules voor mij om bij te houden.quote:Op maandag 15 januari 2018 15:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Komt er ook een poule waarop je kunt gokken welke dag Braad z'n belofte mbt "geen praatstreams tot de zomer" gaat verbreken?
Heb je aandelen in google forms?quote:Op maandag 15 januari 2018 17:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Worden beetje veel poules voor mij om bij te houden.
Of ik moet ff kijken of zoiets via google forms kan.
We kunnen niet allemaal van de staat leven...quote:Op maandag 15 januari 2018 10:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Stop met werken dan. Uitkerinkje, goedkoop bier, en genieten van deze achtbaan.
Jaja...quote:Op maandag 15 januari 2018 09:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je weet toch dat 'ie straks niet meer live gaat.
Meer donaties op de muziekstream?quote:Op maandag 15 januari 2018 17:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar waarom dan een topic openen
quote:Op maandag 15 januari 2018 17:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal van de staat leven...
hahaquote:Op maandag 15 januari 2018 17:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb je aandelen in google forms?
Oh. Ja.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Meer donaties op de muziekstream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op maandag 15 januari 2018 17:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Meer donaties op de muziekstream?
quote:Op maandag 15 januari 2018 18:30 schreef Geelman het volgende:
Het is alsof ik hem weer over de Twingo hoor praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rubbertjes, spelingkjes, zelf lassen.quote:Op maandag 15 januari 2018 18:35 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is alsof ik hem weer over de Twingo hoor praten.
Zelf...quote:Op maandag 15 januari 2018 18:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Rubbertjes, spelingkjes, zelf lassen.
Ik mis alleen nog het koppelingetje dat lekker aangrijpt
Oh ja, die hoort ook nog bij het Braddie-autoreviewlingo. Net als "de pook laat zich goed beroeren" (bij voorkeur terwijl de pook demonstratief even in alle versnellingen wordt gezet), "zo heb je een vakje hier", en "deze auto heeft nu xxxxxx.x km gelopen".quote:Op maandag 15 januari 2018 18:37 schreef Sheffield het volgende:
Ik mis alleen nog het koppelingetje dat lekker aangrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |