Je weet toch dat 'ie straks niet meer live gaat.quote:Op maandag 15 januari 2018 07:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dus niet tijdens kantooruren en ook niet 's nachts.
Stop met werken dan. Uitkerinkje, goedkoop bier, en genieten van deze achtbaan.quote:Op maandag 15 januari 2018 07:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dus niet tijdens kantooruren en ook niet 's nachts.
Je bent wakker.quote:
Ik snap welke achtbaan je bedoeld ja.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je bent wakker.![]()
Eigenlijk doelde ik op de achtbaan der emoties, een hobbelige rit die begint met "leuk, ik zit weer op fok en ga weer lekker streamen" en eindigt met "ik ga nooit meer op fok en hou het bij muziek", om vervolgens toch nogmaals een kaartje te kopen.
Maar een Slagharenultradeluxespecialvlog is natuurlijk van harte welkom.
Ah, je bent ook wakker.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:02 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
ewaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bitches
Ben jij het praatje uit die video dat hij volledig door het lint gaat?quote:Op maandag 15 januari 2018 13:26 schreef praadje het volgende:
Ik vind de praatstreams het leukste. Daar heb je ook altijd de meeste viewers. Gewoon social media en prive gescheiden houden mbt waar je gaat wonen.
De enige echtequote:Op maandag 15 januari 2018 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ben jij het praatje uit die video dat hij volledig door het lint gaat?
2.5 uurquote:Op maandag 15 januari 2018 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Als Braddie over anderhalf uur post heeft Plompzakker definitief verloren.
De praatstreams gaan niet meer voorkomen tot de zomer.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:26 schreef praadje het volgende:
Ik vind de praatstreams het leukste. Daar heb je ook altijd de meeste viewers. Gewoon social media en prive gescheiden houden mbt waar je gaat wonen.
Vannacht was de laatste?quote:Op maandag 15 januari 2018 15:41 schreef Braddie het volgende:
De praatstreams gaan niet meer voorkomen tot de zomer.
quote:Op maandag 15 januari 2018 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2018 15:41 schreef Braddie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |