Aha, de kern van de zaak.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:55 schreef Plompzakker het volgende:
Alsof er verschil is tussen doordeweeks en weekend als je de hele dag geen flikker uitvoert
PANIEK.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Is er trouwens ergens een site waar alle gifjes bij elkaar staan? Of een imgur album of wat dan ook? Ik begrijp uit de modacties dat ze hier niet meer gepost mogen worden, maar dan voor mijn persoonlijke collectie, zeg maar.
ik zie toch een bericht hier staan? Das binnen FOK!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Bemoei je eens niet met wat ik buiten fok doe.
forums.marokko.nl/braddiequote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Is er trouwens ergens een site waar alle gifjes bij elkaar staan? Of een imgur album of wat dan ook? Ik begrijp uit de modacties dat ze hier niet meer gepost mogen worden, maar dan voor mijn persoonlijke collectie, zeg maar.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:31 schreef murp het volgende:
[..]
ik zie toch een bericht hier staan? Das binnen FOK!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:35 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
forums.marokko.nl/braddie
Geeft niet, ik kan dan doordeweeks gewoon niet reageren want dan slaap ik vaak al bijna 4 uur.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:00 schreef Braddie het volgende:
Stel je voor dat er iemand om half 2 s'nachts post
Dat is geen probleem mijn beste.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan dan doordeweeks gewoon niet reageren want dan slaap ik vaak al bijna 4 uur.
modsquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Stuur ook even naar mij als je hem hebt, dat is leuk voor in mijn kliekje.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat is dan weer niet goed hè. Hup, an die Arbeit!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef cofi het volgende:
[..]
Ff afleiding van mijn werk zoeken....
Is nog een Duits bedrijf ookquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:04 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet goed hè. Hup, an die Arbeit!
Kijk aan, alsof ik het wist.quote:
Mwaaaaa, mensen vinden het leuk om mij te volgen, en dit is beter dan wanneer mijn filmpjes besproken worden in weer de zoveelste slowchat, dus dan maar een eigen SC.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:17 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
En waarom heb jij een eigen chattopic? Heb je fans of zo?
Een baan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar ik heb een verassing in petto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |