quote:Op maandag 15 januari 2018 16:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vanavond zit ‘ie gewoon weer te (Praat-)streamen hoor.
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
De praatstreams gaan niet meer voorkomen tot de zomer.
Hou het lekker bij de muziekstreams tot die tijd, geven mij ook meer voldoening, want mensen die vinden het echt leuk wat ik doe en vragen om verzoekjes, en met de muziek hoef ik tenminste niet te letten op wat ik zeg
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat heb ik duidelijk aangegeven. Eerst maar weer eens de zaken die er echt toe doen op een rijtje krijgen.
Ik vond het mooi!quote:Op maandag 15 januari 2018 22:33 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
heb je je toch bijna 6 uur aan je beloftes gehouden
Toch maar ff hier pluggen?quote:
quote:
Maar ik zag dat je er wel een nieuwe Apk op hebt gekregen na klokje rond. Moest er veel aan gebeuren? (Alle punten die Joep aangehaald heeft?)quote:
Hoe bedoel je welkom terug? Ik ben niet geband geweest als je dat bedoelt.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:47 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ewa ingol welkom terug!!
embraer al weer gespot?
Nou, Joep strooit nog al snel met "Terminaal" of "Rijp voor de sloop"quote:Op maandag 15 januari 2018 22:46 schreef cofi het volgende:
[..]
Maar ik zag dat je er wel een nieuwe Apk op hebt gekregen na klokje rond. Moest er veel aan gebeuren? (Alle punten die Joep aangehaald heeft?)
pas je wel een beetje op de toon? Nu nig niets aan de hand maar je bent nu dus gewaarschuwd.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:33 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
heb je je toch bijna 6 uur aan je beloftes gehouden
welkom terug in de bradge reeksquote:Op maandag 15 januari 2018 22:48 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je welkom terug? Ik ben niet geband geweest als je dat bedoelt.
Goed om te horenquote:Op maandag 15 januari 2018 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, Joep strooit nog al snel met "Terminaal" of "Rijp voor de sloop"
Ja er moest best wat aan gebeuren als je ALLES opsomt (Rammeltjes/kraakjes/piepjes/lampjes in het interieur die het niet doen/raam rechts wat links niet te openen is, roest, remleiding, banden schokbrekers)
Maar als je het globaal leest, dus de "echte" punten die er toe doen voor de APK en de veiligheid dan valt het vind ik best mee:
- Schokbrekers.
- Laswerk.
- Remleiding.
- Banden.
Schokbrekers zijn bij elkaar +- 150 euro (Voor en achter) Moet nog gedaan worden.
Laswerk heb ik laten doen en was gratis.
Remleiding was +- 20 euro.
Banden zijn +- 200 euro voor een hele set.
Zeg dat je dus 350 euro kwijt bent totaal, dan heb je gewoon een prima autootje (Op de tikkende motor na maar daar kan 'ie oud mee worden) En voor dat geld heb je niks anders.
Als je die 350 er in investeert weet je gewoon wat je hebt.
(een oude zwarte Opel Corsa die langzaam richting de 4 ton gaat maar onderhuids in prima staat is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |