SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:54 schreef Sheffield het volgende:
Met al dat gelul over AutoWeek moest ik em even opzoekenHouten stoel? Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deurpaneel.quote:
Het zit in het deurpaneel.quote:
Sedin-logicaquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:58 schreef cofi het volgende:
[..]
Waarom?
Nu kan ik hem plaatsen; thnx!
quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:54 schreef Sheffield het volgende:
Met al dat gelul over AutoWeek moest ik em even opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik geloof dat anders het raam naar beneden flikkerdequote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een eilandje van rustieke ambachterlijkheid in de woestijn van Duitse efficientie.
Ga door! Geniaal dit!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik geloof dat anders het raam naar beneden flikkerde
Ja, ook dat. Overigens was het ook niet verstanding om het raam middels elektrische wijze helemaal te openen, omdat dan de gehele auto dreigde af te fikken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik geloof dat anders het raam naar beneden flikkerde
Wat wil je hiermee zeggen? Dat het een goede auto was na deze werkzaamheden?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:04 schreef Braddie het volgende:
De auto kwam met een gouden bumper, een houtenframe als deurpaneel doordat het raammechanisme defect was geraakt en de verkeerde was binnengekomen, ook waren de sideskirts grijs i.p.v zwart.
En in een periode van 1.5 maand is de bumper gespoten, is er een nieuw raammechanisme geplaatst, heeft de auto nieuwe remblokken gekregen, nieuwe schokbrekers voor en zijn de sideskirts gespoten.
Oh ja, dat was ik vergetenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Overigens was het ook niet verstanding om het raam middels elektrische wijze geheel te openen, omdat dan de gehele auto dreigde af te fikken.
Gekocht van een dubieus persoon met gouden tand? En er het aankoopbedrag lag in wit poeder bij het reserve wiel?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:04 schreef Braddie het volgende:
De auto kwam met een gouden bumper, een houtenframe als deurpaneel doordat het raammechanisme defect was geraakt en de verkeerde was binnengekomen, ook waren de sideskirts grijs i.p.v zwart.
En in een periode van 1.5 maand is de bumper gespoten, is er een nieuw raammechanisme geplaatst, heeft de auto nieuwe remblokken gekregen, nieuwe schokbrekers voor en zijn de sideskirts gespoten.
Volgens de huidige eigenaar is de auto prima, ik vond het niks maar ik had toen na de Twingo ook nog best hoge verwachtingen eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:05 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat het een goede auto was na deze werkzaamheden?
Nee, van een vriend die "Braddie vetrouwde met ieder bot in zijn lijf"quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef cofi het volgende:
[..]
Gekocht van een dubieus persoon met gouden tand? En er het aankoopbedrag lag in wit poeder bij het reserve wiel?
Ik ben toch wel zo ontzettend benieuwd of dat ding binnenkort weer een nieuwe apk krijgt, he...quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens de huidige eigenaar is de auto prima
Je durfde geen 80 met dat ding te rijden...quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens de huidige eigenaar is de auto prima, ik vond het niks maar ik had toen na de Twingo ook nog best hoge verwachtingen eigenlijk![]()
De Corsa is er slechter aan toe, maar die vergeef ik meer want dat is "gewoon" een goedkope Opel Corsa, en dit was "een BMW"
Het paarsfluwelen hemeltje in Gunther vond ik dan weer heel subtiel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een eilandje van rustieke ambachterlijkheid in de woestijn van Duitse efficientie.
Nee, maar deze persoon was wél iemand die er met veel pijn en moeite een beetje brandstof in deed toen ik hem kwam ophalenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:06 schreef cofi het volgende:
[..]
Gekocht van een dubieus persoon met gouden tand? En er het aankoopbedrag lag in wit poeder bij het reserve wiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |