quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Muisspinrat het volgende:
Heeft iemand een Braddie samenvatting voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:27 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]Ja maar ik weet al die dingen uit voorgaande jaren ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er wordt dan naar gerefereerd alsof het algemene kennis is, dus niet erg duidelijk voor iemand die nieuw is op een forum.
Heb dat sowieso liever, liever een donatie dan voedsel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:26 schreef praadje het volgende:
Braad, als iemand een pizza wil doneren laat ze dan een donatie doen op je paypall. Maar vertel nooit meer je adres please.
SlowChat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:31 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
Ik kijk al een tijdje mee maar kan niet echt uitvogelen waar SC voor staat (staat in de titel). Ik heb wel al door dat het hier over de user Braddie gaat.
matige kloon ditquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:33 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
Waar komt Braddie trouwens vandaan? Van YouTube naar hier of van hier naar YouTube? Ik zat gister eens een streampje te kijken en toen ging het over thuisbezorgd enzo en dat mensen eten voor Braddie bestellen.
In een regulier topic gaat het over een specifiek onderwerp dat wordt aangehaald in de OP (openings post). In een SlowChat wordt er over van alles en nog wat geluld. Zo ook in het Brad topic (al is de gezamenlijke noemer Brad)quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:32 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
maar elk topic is toch een slowchat?
KLB / Gezakt voor het praktijkexamenquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Muisspinrat het volgende:
Heeft iemand een Braddie samenvatting voor me?
jij bent dan weer een hele goedequote:Op woensdag 17 januari 2018 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het met je eens.
Ah thnx, dat ga ik eens even lezenquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Kappen jonguhquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
jij bent dan weer een hele goede
rijleslevenquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke ik geef toe. Ik kom van AutoWeek en volg Brad nu al een tijdje. Zag dat ie weer op een forum zat ondanks dat hij er toch echt klaar mee was.quote:
Hout86?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:45 schreef ToinevanSchijndel het volgende:
[..]
Oke ik geef toe. Ik kom van AutoWeek en volg Brad nu al een tijdje. Zag dat ie weer op een forum zat ondanks dat hij er toch echt klaar mee was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |