Dus komen de Autoweekers naar FOK! Voor Braad? Doet ie dan toch wel weer goedquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
En al sinds maanden gepermbanned...
Ik kan 'm zo niet meer vinden eigenlijk. Iemand anders?quote:
Nice, was te lui om te zoeken.quote:
Mwa, dat weet ik niet, maar er zijn wat users met een dubbelaccount.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:01 schreef cofi het volgende:
[..]
Dus komen de Autoweekers naar FOK! Voor Braad? Doet ie dan toch wel weer goed
Het is stiekem één grote verkapte FOK!Promo!quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:01 schreef cofi het volgende:
[..]
Dus komen de Autoweekers naar FOK! Voor Braad? Doet ie dan toch wel weer goed
En dat niet eens door mezelfquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
En al sinds maanden gepermbanned...
Dikkie Lang is zelf een Nazi. Hij post nu onder Peugeot Lover op het AW forum en iedereen vindt hem kut.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dat niet eens door mezelf
Fucking Duqiu-Long die opeens mijn auto ging vergelijken met nazi's en dergelijk
Userbash, TRquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dikkie Lang is zelf een Nazi. Hij post nu onder Peugeot Lover op het AW forum en iedereen vindt hem kut.
Boeie.quote:
Moet jouw beschrijving niet 'Uw conservatief baken' zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dikkie Lang is zelf een Nazi. Hij post nu onder Peugeot Lover op het AW forum en iedereen vindt hem kut.
Jij doet nooit wat fout inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dat niet eens door mezelf
Fucking Duqiu-Long die opeens mijn auto ging vergelijken met nazi's en dergelijk
Ik vind het belachelijk dat hij gewoon door mag posten, en die Lycan_Capri ook, terwijl mijn laatste topic over de Polo gewoon echt normaal en prima liep, totdat 205 er in kwam posten, en toen ging het topic op slot en kreeg ik een permquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nope, vind het mooi zo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet jouw beschrijving niet 'Uw conservatief baken' zijn?
Oh, ik doe echt genoeg fout.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jij doet nooit wat fout inderdaad.
Heeft die niet nog steeds een ban?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:19 schreef Sheffield het volgende:
Waar is die ouwe natscheerder eigenlijk?
Slachtofferquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat hij gewoon door mag posten, en die Lycan_Capri ook, terwijl mijn laatste topic over de Polo gewoon echt normaal en prima liep, totdat 205 er in kwam posten, en toen ging het topic op slot en kreeg ik een perm
Braddie SC, go figurequote:Op woensdag 17 januari 2018 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Gaat het hier alleen over Braddie of mogen we ook over andere dingen hebben?
Die is z'n Peugeot aan het aftanken in Duitsland of zo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:19 schreef Sheffield het volgende:
Waar is die ouwe natscheerder eigenlijk?
Ja, was geen fraaie gang van zaken. Mja, er zitten een paar verstokte azijnzeikers op AW die ze toch niet willen bannen dus jij was het haasje.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat hij gewoon door mag posten, en die Lycan_Capri ook, terwijl mijn laatste topic over de Polo gewoon echt normaal en prima liep, totdat 205 er in kwam posten, en toen ging het topic op slot en kreeg ik een perm
Oké dan hierbij:quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Braddie SC, go figure
Maar goed then again, een SC is een SC
Wel langzaam tanken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die is z'n Peugeot aan het aftanken in Duitsland of zo.
[..]
Ja, daar komt het wel op neer helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die is z'n Peugeot aan het aftanken in Duitsland of zo.
[..]
Ja, was geen fraaie gang van zaken. Mja, er zitten een paar verstokte azijnzeikers op AW die ze toch niet willen bannen dus jij was het haasje.
quote:
Het wordt tijd voor een BradgeTV pagina in de FOK!wiki, met een samenvatting van al zijn avonturen en escapades.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Muisspinrat het volgende:
Heeft iemand een Braddie samenvatting voor me?
quote:
Mja, die topics van jou werden toch steeds gesloopt. Maar op FOK! zijn ze net wat toleranter blijkbaar.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer helaas.
Was inderdaad geen fijne gang van zaken, de keren daarvoor begreep ik echt wel dat m`n topic dicht ging, maar deze keer was er niet zoveel aan de hand, die verdwaalde limburger die opeens die gekke leuzen ging roepen in m`n topic, vervolgens zie ik hem leuk door posten en is't voor mij foetsie.
geef op heb je ook geen stressquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oké dan hierbij:
IK HEB DIKKE STRESS OVER MN TENTAMEN MORGEN HALP.
Wel slim, want dan verdampt er minder benzine!quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vraag hier nu ook altijd of die pompbediende even langzaam wil tanken, met dank aan Dikkie.
quote:
Klopt, op AW konden ze het ook niet hebben dat er iemand zat die gewoon lekker over z`n auto wilde lullen en die niet perse elke week dat ding stond te poetsen (BMW was een ander verhaal, die was in die korte periode echt flink en goed opgeknapt)quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mja, die topics van jou werden toch steeds gesloopt. Maar op FOK! zijn ze net wat toleranter blijkbaar.
Ik moet die gore diesel hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wel slim, want dan verdampt er minder benzine!
Ik 4quote:
Mja, ging ook steeds over je uitkering e.d.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, op AW konden ze het ook niet hebben dat er iemand zat die gewoon lekker over z`n auto wilde lullen en die niet perse elke week dat ding stond te poetsen (BMW was een ander verhaal, die was in die korte periode echt flink en goed opgeknapt)
Daar heeft D-L vast ook een paar goede tips voor!quote:
Ik moet 'm maar even een berichtje sturen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daar heeft D-L vast ook een paar goede tips voor!
Dat zal hij ja heel leuk vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik moet 'm maar even een berichtje sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |