Oh ja, eind Februari.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben toch wel zo ontzettend benieuwd of dat ding binnenkort weer een nieuwe apk krijgt, he...
Dat was goud, niet paarsquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het paarsfluwelen hemeltje in Gunther vond ik dan weer heel subtiel.
Sedin gaat altijd voor goud!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat was goud, niet paars
Was overigens verschrikkelijk naar aan elkaar geniet
En dat was tweetakt voor de grasmaaier?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar deze persoon was wél iemand die er met veel pijn en moeite een beetje brandstof in deed toen ik hem kwam ophalen
Heeft er toen 4 liter benzine in gegooid via een Jerry Can
(Vind dat zelf zo kansloos, toen ik de Twingo inruilde zat er een kwart tank in, toen ik de BX in verkocht bijna een halve... Hoe veel moeite is het dan om i.i.g ff 10 euro in een auto te gooien als je 'm verkoopt..)
De oude Brad twingo?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Twingo heeft trouwens een weekje terug een nieuwe apk gekregen, volgens het rapport zelfs probleemloos.
Alles is voor Bassie!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Twingo heeft trouwens een weekje terug een nieuwe apk gekregen, volgens het rapport zelfs probleemloos.
Ja, dat verbaast mij echt 0,0quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Er was toch wat mis met het pookje van de Twingo?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij echt 0,0
Die Twingo was echt een lot uit de loterij, welke mafjoekel gaat er nou zo`n autootje vanaf 1998 tot 2011 dealer laten onderhouden?!Inclusief tectyl behandeling in 2011
Autootje had ook echt geen kut gelopen nog toen ik'm kocht.
Maar ja, impulsief, naief, ik dacht chill! Op mezelf, tijd voor een andere grote stap, andere autoHad ik nooit moeten doen
Maar ik ben eigenlijk wel blijer met Corrie
Ah, impulsieve, domme (?) stap geweest, dus!?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij echt 0,0
Die Twingo was echt een lot uit de loterij, welke mafjoekel gaat er nou zo`n autootje vanaf 1998 tot 2011 dealer laten onderhouden?!Inclusief tectyl behandeling in 2011
Autootje had ook echt geen kut gelopen nog toen ik'm kocht, of naja.. 161443 uit m`n hoofd. Viel nog wel mee, kilometrage van 10-15k per jaar
Maar ja, impulsief, naief, ik dacht chill! Op mezelf, tijd voor een andere grote stap, andere autoHad ik nooit moeten doen
Maar ik ben eigenlijk wel blijer met Corrie
De verleiding van het kunnen rijden in een BMW was te groot.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:15 schreef cofi het volgende:
[..]
Nice! Waarom is die toendertijd weggegaan bij Brad? Rijdt hij zijn auto’s niet op?
De bak die ging bij 175k vervelend schakelen, dacht toen aan speling op de schakelstang, maar bleek iets interns te zijn in de bak, maar kon geen kwaad.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er was toch wat mis met het koopje van de Twingo?
Een zeer domme stap, de BMW reed echt een factor 50 comfortabeler, maar had veel meer issues dan de Twingo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:16 schreef cofi het volgende:
[..]
Ah, impulsieve, domme (?) stap geweest, dus!?
Een fransoos heeft altijd z’n nukken. Zou me pas zorgen maken als ie dat niet hadquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
De bak die ging bij 175k vervelend schakelen, dacht toen aan speling op de schakelstang, maar bleek iets interns te zijn in de bak, maar kon geen kwaad.
Ook had/heeft 'ie last van schokken in de aandrijflijn als je probeert op te trekken in z`n 2 bij 10-15 km pu.
Verder wil het wel mee eigenlijk.
Tenzij je harder dan 80 wilde.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
de BMW reed echt een factor 50 comfortabeler
De BMW reed toch niet recht boven de 80km/h?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een zeer domme stap, de BMW reed echt een factor 50 comfortabeler, maar had veel meer issues dan de Twingo.
En de impulsieve dingen eh... Naja, ik heb er van geleerd
Ohja!quote:
Hij heeft nu een roze auto.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Omni vond'm zwaar sturen en het schakelen een beetje gek (Wat dus beaamt wat ik zei) Maar verder wel prima, en dat klopt ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |