Grote kans dus dat dé correctie gaat komen..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:34 schreef EggsTC het volgende:
Bizar hoe snel al, die 10k gaat niet eens gehaald worden zo.
Dead cat bounce?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Grote kans dus dat dé correctie gaat komen..
ClearPoll voor FUN ja? Weet niet of dat wel zo handig is..., heb vertrouwen in beiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:39 schreef EggsTC het volgende:
Nu je laagste-in-de-min% ruilen tegen de grootste-in-de-min% op je portfolio
Niet aan mijn ven komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:39 schreef EggsTC het volgende:
Nu je laagste-in-de-min% ruilen tegen de grootste-in-de-min% op je portfolio
Strat ook op zn bek hoor he, die had ik niet gegokt met aankomende week op de planning
Zal dus wel niet meer lang durentwitter:CryptoMagico twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 11:08:30Imagine bittrex opens ardor market right now, epic blood reageer retweet
Wat ik er van gelezen heb is het de tabaksindustrie die in handen is van de staat VEN support maar ik kan me niet voorstellen dat de centrale regering hierachter staat. Zal mij niks verbazen als er binnenkort blijkt dat VEN helemaal niet wordt gesupport door de Chinese overheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:46 schreef MGeraads het volgende:
Wat heeft de ban van china voor gevolgen voor VEN, of is dit juist om VEN te supporten?
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:55 schreef V. het volgende:
Zal dus wel niet meer lang durentwitter:CryptoMagico twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 11:08:30Imagine bittrex opens ardor market right now, epic blood reageer retweet
Beetje een n0ob vraag, maar wat is ardor market? Gewoon een coin die nu vast staat op bittrex?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:55 schreef V. het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
https://www.nu.nl/geldzak(...)zen-met-bitcoin.html
JE KUNT AL JE GELD VERLIEZEN!!!! ALLES SNEL VERKOPEN!!!!
Joah. En die staat al ZESTIEN DAGEN VAST.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Beetje een n0ob vraag, maar wat is ardor market? Gewoon een coin die nu vast staat op bittrex?
meh... Nou ik heb dat nog nooit mee gemaakt. Lijkt me vrij frustrerend.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah. En die staat al ZESTIEN DAGEN VAST.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.......de angst van banken en overheden zit er goed in nu.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
Het enige topic waar ik kom buiten BTC is het Feyenoord-topic. En laat ik daar nou net altijd weer Klaas tegenkomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:
Klaas vindt Vermeer geen goede keeper.
Dus dan kun je zijn mening over crypto ook mooi negeren.
Wat een gekkie is het toch hé
toezichthouders........ze kunnen niet eens toezicht houden op de bankenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
ARDR is nog lang niet moon, dus je 'moest' 'm sowieso hodlenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah. En die staat al ZESTIEN DAGEN VAST.
Dus als je Ardor had (zoals ik) dan is het behoorlijk kut als ze die na 16 dagen uitgerekend NU gaan loslaten. Da-ag, winst.
"Bovendien wordt de digitale munt lang niet overal geaccepteerd, stelt Maijoor."quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
Oke oke eens, maar het was m'n speelgeld waarmee m'n enige taak is om meer BTC te maken. Nu maakten ze mij verplicht baghodlerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
ARDR is nog lang niet moon, dus je 'moest' 'm sowieso hodlen
Ja, alsof je met een aandeel in een bedrijf bij de bakker kan betalen...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"Bovendien wordt de digitale munt lang niet overal geaccepteerd, stelt Maijoor."
JOH!
Die vergelijking gaat niet bij elke crypto op, omdat sommige wel als betaalmiddel geïntroduceerd zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:19 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Ja, alsof je met een aandeel in een bedrijf bij de bakker kan betalen...
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:23 schreef m.k het volgende:
BTC direct zegt dat ze mn Ether order hebben opgestuurd maar hij verschijnt niet op etherchain, duurt dat soms even?
Maar zelfs die worden lang niet overal geaccepteerd, zoals die meneer stelt over BTC.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet bij elke crypto op, omdat sommige wel als betaalmiddel geïntroduceerd zijn.
Dat is nog peanuts allemaal, het percentage bedrijven waar je met een crypto kan betalen is verwaarloosbaar...nog....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet bij elke crypto op, omdat sommige wel als betaalmiddel geïntroduceerd zijn.
thanks begon toch zenuwachtig te wordenquote:
Figuren die er niets van snappen, of ze willen er gewoon niets positiefs over kwijt omdat het ze geld kost.quote:
Ja het zal nu wel een gekkenhuis zijn, gewoon over een uurtje weer kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:24 schreef m.k het volgende:
[..]
thanks begon toch zenuwachtig te worden
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja het zal nu wel een gekkenhuis zijn, gewoon over een uurtje weer kijken.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs die worden lang niet overal geaccepteerd, zoals die meneer stelt over BTC.
Klopt allebei.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:24 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Dat is nog peanuts allemaal, het percentage bedrijven waar je met een crypto kan betalen is verwaarloosbaar...nog....
Bitcoin kopen op 0 EURquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:25 schreef mtchel112 het volgende:
Pas op u kan Al uw geld verliezen met bitcoin
Volgens mij kun je niet iets kopen wat geen waarde heeftquote:
Gratis bitcoinsquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet iets kopen wat geen waarde heeft
Crypto bij koffietijdtwitter:paulbuitink twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:35:41For all my Dutch tweeps, tonight at 5pm I'll talk crypto on RTL4 Koffietijd 5u Live @rtlkoffietijd https://t.co/8eYUNEwLlS reageer retweet
Tijd om eruit te stappen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Crypto bij koffietijdtwitter:paulbuitink twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:35:41For all my Dutch tweeps, tonight at 5pm I'll talk crypto on RTL4 Koffietijd 5u Live @rtlkoffietijd https://t.co/8eYUNEwLlS reageer retweet
Heeft gewoon een griepje joh.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Mijn collega die normaal hele dagen continue loopt te zeiken over zijn shitcoins, heeft vandaag nog geen woord tegen me gezicht en hij ziet een beetje witjes![]()
Genieten
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
For all my Dutch tweeps, tonight at 5pm I'll talk crypto on RTL4 Koffietijd 5u Live @rtlkoffietijd https://t.co/8eYUNEwLlS
Ik zou nu nooit met crypto betalen. Beetje jammer als je vandaag een brood koopt, je volgend jaar voor datzelfde bedrag de hele bakkerij kunt kopenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Crypto is ook nog niet echt handig om mee te betalen, te weinig TPS, te trage verificatie van transacties, te volatiel etc etc
Koffietijd om 17:00?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Hier praten we nog steeds de hele dag over.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Mijn collega die normaal hele dagen continue loopt te zeiken over zijn shitcoins, heeft vandaag nog geen woord tegen me gezicht en hij ziet een beetje witjes![]()
Genieten
Uhuh! Zoals mijn opa altijd pleegde te zeggen:"When ur coins be droppin, your body temp be toppin!".quote:
Dat zal überhaupt niet gebeuren aangezien er altijd mensen die er 1 euro voor over hebben, of zelfs 2, of zelfs 3 etc.....quote:
"Ik wil graag alle Bitcoins hebben"quote:
volgens mij gaat het nog steeds best hard...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:39 schreef vigen98 het volgende:
Valt me op dat de topics minder snel gaan. De dipjes zijn niet populair
of nietquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat zal überhaupt niet gebeuren aangezien er altijd mensen die er 1 euro voor over hebben, of zelfs 2, of zelfs 3 etc.....
Welke tijdzone?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Zouden er niet steeds meer mensen in de nacht alles omzetten nee dollar/ Euro om het s'morgens weer om te wisselen in crypto? Herstel is namelijk altijd vrij snel.
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.quote:
Viel mij ook op, de ergste dips meestal tussen 5-7 's ochtends.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.
Nou, handel er eens naar dan. En laat ons weten hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.
Als het zo makkelijk was. Dan wordt je een keer 's ochtends wakker en is de markt vertrokken ....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Zouden er niet steeds meer mensen in de nacht alles omzetten nee dollar/ Euro om het s'morgens weer om te wisselen in crypto? Herstel is namelijk altijd vrij snel.
Dat doen alleen day traders volgens mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Dank voor het medeleven.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Mensen die vorige week zijn ingestapt zijn zo rekt.
Als ze verkopen wel ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Zelfmoord door mensen zoals Klaas die de boot gemist hebben?quote:
East coast is het al 9:00, niet veel gedaan met markt, west coast wordt zo ook wakker. Ben benieuwd, maar denk dat dit het was.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Het zou kunnen dat BTC nu in een dead cat bounce zit en nog veel verder gaat zakken.
Zoek nu je favoriete alt en plaats een hele lage buyorder. Mocht BTC stabiliseren dan is er niets aan de hand, slaat de FUD ook bij de amerikanen toe en BTC zakt door het ijs dan heb je tenminste goedkope alts te pakken voordat de koers zich herstelt
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hier praten we nog steeds de hele dag over.
What can possibly go wrongquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.
Instappen op ATH's en crypto kopen met zijn creditcard, omdat hij "tegen de tijd dat het afgeschreven wordt zijn verlies van de andere coins wel weer goed heeft gemaakt."
Thxquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Schoffelen jullie plantsoenen?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.
Instappen op ATH's en crypto kopen met zijn creditcard, omdat hij "tegen de tijd dat het afgeschreven wordt zijn verlies van de andere coins wel weer goed heeft gemaakt."
Whohh, geniaal. Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg amerikanen zijn die zo denkenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Whohh, geniaal. Daar had ik nog niet aan gedacht
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)self_because_of_btc/
quote:
If I had missed out on $50M I might have killed myself tooquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)self_because_of_btc/
een all time high is een all time high..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef Predator38 het volgende:
maargoed hoe weet je dat het een ATH is ?
achteraf makkelijk praten door buitenstaanders.....
Dat vond ik ook vreemd ja, lol.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef SOG het volgende:
[..]
If I had missed out on $50M I might have killed myself too
Wat een leven heb je dan
De tering, meen je dit nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef Predator38 het volgende:
maargoed hoe weet je dat het een ATH is ?
achteraf makkelijk praten door buitenstaanders.....
Ik vraag me vooral af of het echt is, en het lijkt me dan vooral een psychiatrisch patient die nog een klein tikkie meekreeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een triest verhaal.
Omdat geld je psychisch loopt te fucken, het is wel echt mogelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef SOG het volgende:
[..]
Wat een leven heb je dan
Waarom zou het niet echt zijn? Financiële 'misère' is voor menig persoon een reden danwel trigger om uit het leven te stappen. En dat was het vóór crypto ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het echt is, en het lijkt me dan vooral een psychiatrisch patient die nog een klein tikkie meekreeg.
Het is geen financiele misere.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:14 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt zijn? Financiële misère is voor menig persoon een reden danwel trigger om uit het leven te stappen. En dat was het vóór crypto ook.
ATH is moeilijk te voorspellen. Een ongezonde groei is gemakkelijk waar de nemen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:14 schreef Predator38 het volgende:
je weet pas dat het een ATH is als het daarna gaat zakken.......
dus dat weet je pas achteraf, en dan is het makkelijk lullen voor buitenstaanders
"haha, jij hebt op een ATH gekocht"
Ik heb het nu tussen haakjes gezet, maar ik neem aan dat je wel snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is geen financiele misere.
Het is geld wat je nooit gehad hebt.
Ik denk dat er sowieso al onderliggende problematiek achterligt, die net zo goed getriggerd kan worden door opeens rijkdom hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb het nu tussen haakjes gezet, maar ik neem aan dat je wel snapt wat ik bedoel.Ik kan me er zelf ook niks bij voorstellen inderdaad, maar snap wel dat zoiets impact op je kan hebben.
Stomme Chinezenquote:
Dat doet iedereen nuquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Stomme Chinezen
Wel puntje om te onthouden voor volgend jaar, begin januari uitstappen naar fiat en dan op de dip weer instappen
Oh, dat weet ik wel zeker. Genoeg mensen die met het hodl'en van hun jaren geleden gekochte BTC nu multimiljonair hadden kunnen zijn. Maar als er niets mankeert aan je psychische gesteldheid heeft dat bij hen waarschijnlijk hooguit tot een flink baalmoment geleid, meer niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso al onderliggende problematiek achterligt, die net zo goed getriggerd kan worden door opeens rijkdom hebben
Gewoon stil blijven zitten nuquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Geralt het volgende:
Godver, ik koop ook weer eens wat en meteen keldert de hele flikkerse boel
HODLquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Geralt het volgende:
Godver, ik koop ook weer eens wat en meteen keldert de hele flikkerse boel
Klopt ik heb ze voor 15$ per stuk verkocht want was al verbaasd dat ik er uberhaupt winst uit hadquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
99 van de 100 mensen die ooit BTC hadden in die tijd zouden toch niet ver gehold hebben.
Bietje masten, pizza bestellen en netflix uitspelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:26 schreef BadVlad het volgende:
Ik blijf maar in bed tot ergens in februari.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Bietje masten, pizza bestellen en netflix uitspelen.
ik heb maar voor 1000 euro gekocht. Dus dan moet ie al 22K worden voor ik 100% winst heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
HODL!
Niet teveel aan denken, het liefst gewoon 6 maanden vergeten en dan terugkomen.
Goh wat fijn dat dat magquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:31 schreef Geralt het volgende:
Mag wat risico aanzitten, 10x over de kop mag ook.
HODL tot vrijdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik heb maar voor 1000 euro gekocht. Dus dan moet ie al 22K worden voor ik 100% winst heb.
Ik moet nog verder mn computer inrichten en kijken wat ik op een exchange kan kopen ervoor. Mag wat risico aanzitten, 10x over de kop mag ook.
Een halve dagquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:28 schreef Sadcopter het volgende:
Hoe lang duurde het om 1 Btc te minen met een gemiddelde PC toen Bitcoin net werd gelanceerd?
En dan had je toen 50 cent verdiend ofzoquote:
Holy crapquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een anderhalf uur voor een block van 50 voor zover ik me herinner.
Dat is 10% van de totale hashratequote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een anderhalf uur voor een block van 50 voor zover ik me herinner.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10% van de totale hashrate
Dream on
https://bitcoin.nl/nieuws/21-miljoen-bitcoins-niet-helemaal-218quote:Gedurende de 1ste 210.000 blocks is de beloning per block 50 bitcoins.
en na vrijdag?quote:
Ik had het over anderhalf uur.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
https://bitcoin.nl/nieuws/21-miljoen-bitcoins-niet-helemaal-218
Ja anderhalve dag, anderhalve week, het was huge per block. En de eerste blocks gingen ook vrij snel, lage difficulty.quote:
Precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:40 schreef BaasJ04 het volgende:
... Paar weken geleden alleen 4k SIA gekocht - omdat ik hoopte dat 'de instapper' deze coin zou kopen (laag in prijs, top 30 munt). Maar die pakt me nu even fijn terug
Lisk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:40 schreef BaasJ04 het volgende:
Lisk en Neo doen het vandaag nog redelijk naar behoren. Paar weken geleden alleen 4k SIA gekocht - omdat ik hoopte dat 'de instapper' deze coin zou kopen (laag in prijs, top 30 munt). Maar die pakt me nu even fijn terug
Om elk anderhalf uur een block te vinden heb je 10% van de totale hashrate nodig. Tenzij je toen al met een GPU minede, is dat zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja anderhalve dag, anderhalve week, het was huge per block. En de eerste blocks gingen ook vrij snel, lage difficulty.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
echt heel verleidelijk om nu bij te kopen
Ok Het zal, dan anderhalve dag of week, who cares, t was 50btc per block., en dat was dik verdienenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om elk anderhalf uur een block te vinden heb je 10% van de totale hashrate nodig. Tenzij je toen al met een GPU minede, is dat zeer onwaarschijnlijk.
Wel een hele euroquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok Het zal, dan anderhalve dag of week, who cares, t was 50btc per block., en dat was dik verdienen
Wachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
echt heel verleidelijk om nu bij te kopen
het kan ook hogerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het kan nog veel lager dan nu
Daling komt er nog wel aan.quote:
Wel bijzonder dat dit zo snel kan hequote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:02 schreef vigen98 het volgende:
Damn 300 miljard $ weg van de marketcap.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Bizar, drukt iedereen op die tether knop? Kan me niet voorstellen dat al dat geld binnen een paar sec van de exchange verdwijnt.
Valt nog mee, hebben ook al van 180 miljard naar 100 miljard gehad.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:02 schreef vigen98 het volgende:
Damn 300 miljard $ weg van de marketcap.
ik had mezelf niet omgebracht, maar ik had me toch wel eventjes kut gevoeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef SOG het volgende:
[..]
Wat een leven heb je dan
Uhm, dit jaar liever even niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
2011 was echt een leuk jaar.
Is er al bekend wanneer Universa komt dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
Oeee dit is goed nieuws voor UniversaHoe lager alles gaat, dan daalt Universa vast ook wel
MET 60% KORTING KOPEN
Dus niet eerst een x30 om daarna een crash terug naar x5 te krijgen?quote:
Q1quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer Universa komt dan?
Goed instapmoment denk ik, alhoewel het best nog verder kan dalen is het beter om de dip te kopen dan op een ATH.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:15 schreef piere het volgende:
Vandaag ingestapt op Ethereum en XRP. Het was geld dat over was dus we zullen zien. Redelijk op de dagdip kunnen kopen
Q1 was ik al van op de hoogtequote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Q1Als je exacte datums wilt dan ben je bij het verkeerde adres, want ze geven dat niet.
Het instapmoment is altijd lastig te bepalen want anders was ik nu wel ziljonairquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:17 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Goed instapmoment denk ik, alhoewel het best nog verder kan dalen is het beter om de dip te kopen dan op een ATH.
Zien zo nu niet bijna alle grafieken er uit?:Pquote:
Nog steeds blij dat ik toen 1/3 van mijn XRP er uitgegooid heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:23 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zien zo nu niet bijna alle grafieken er uit?:P
De eerste week van januari was ook te mooi om waar te zijn
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:29 schreef Kyran het volgende:
Denken wij nog verder te dippen vandaag? Iemand een betrouwbare glazen bol?
Nee. Nu huis vrouw en kinderen verkopen, btc kopen en bedank me morgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:29 schreef Kyran het volgende:
Dus jij zou nog even wachten met aankopen? Moeilijk manquote:
Nee, ze gaan zo dicht. Morgen verder.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:29 schreef Kyran het volgende:
Licht eraan wat je wilt doen, hodlen? Dan moet je nu gewoon kopen ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dus jij zou nog even wachten met aankopen? Moeilijk man
Zie je die piek daar bovenaan, daar heb ik ze weten te verkopen, net onder ATH.quote:
Dat laatste is dan weer jammerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:33 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zie je die piek daar bovenaan, daar heb ik ze weten te verkopen, net onder ATH.![]()
Verder wel op een te hoog punt weer een deel teruggekocht...
Gecrasht naar 14 dollar en staat alweer op 28quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Neblio is trouwens ook echt keihard hersteld. Wilde tijdens de crash eigenlijk flink inslaan maar toen besloten gewoon even in BTC te blijven.
Helaas
Dat hij ook nog Rijk heet en oprichter is van Gulden, de enige munt die niet ten prooi is gevallen aan de crypto-currencycrisis noemt hij Cruyffiaans én met een lachje ’logisch’.twitter:Quotenet twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:10:07Gulden-oprichter Rijk Plasman pleit voor een ‘keurmerk’ om cryptocrisis te voorkomen https://t.co/eCjNcXDg5t https://t.co/olD1T8fJyz reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:39 schreef Fred09 het volgende:
Dat hij ook nog Rijk heet en oprichter is van Gulden, de enige munt die niet ten prooi is gevallen aan de crypto-currencycrisis noemt hij Cruyffiaans én met een lachje ’logisch’.twitter:Quotenet twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:10:07Gulden-oprichter Rijk Plasman pleit voor een ‘keurmerk’ om cryptocrisis te voorkomen https://t.co/eCjNcXDg5t https://t.co/olD1T8fJyz reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, ik weet hoe de munt hier valt (Als zelfs een mod een TT aanpast zodat de oppermachtige Ripple er niet zou staan), maar buiten het decentraliserende gebeuren vind ik de samenwerkingen van Ripple/XRP wel interressant.quote:
https://werkenbijmcdonalds.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja.
Ik zie voor mijn ogen gewoon tienduizend verdampen
Hallo Jomanda.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:41 schreef craziness het volgende:
Crash nog lang niet voorbij. BTC binnenkort $5k, LTC $65, ETH $300.
Verkoop nu of huil later.
FUN denk ik steeds dat dieptepunt is bereikt:p.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:44 schreef Rockefellow het volgende:
VeChain.![]()
Ik denk dat ik nog een rits FUN ga bijkopen.
Veel geruchten de wereld in geholpen weer. Die gaat straks wel weer terug denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:44 schreef Rockefellow het volgende:
VeChain.![]()
Tuurlijk “gokje” wagenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:47 schreef Klaphark het volgende:
Verwachten jullie allemaal zo veel van Fun?
Net gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:44 schreef Rockefellow het volgende:
munten met kleine marketcap? Gewoon op dit forum of reddit bekijken wat shillers zeggen. Zelf filteren wat je geloofwaardig vindt of niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:58 schreef piere het volgende:
Waar kan ik informatie vinden over coins met potentie? Ik zoek dan echt enorm goedkope coins waar ik dan een kleine gok mee wil wagen. Kan ik me ergens inlezen hiervoor? Waar moet je bv op letten?
Waarom moeten het extreem goedkope coins zijn? Het maakt toch niet uit of je $1000 investeert in een $5 coin die 1000% gaat of in een $0.01 coin die 1000% gaat? Of denk je dat de kans groter is dat een shit coin van $0.01 eerder 1000% gaat?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:58 schreef piere het volgende:
Waar kan ik informatie vinden over coins met potentie? Ik zoek dan echt enorm goedkope coins waar ik dan een kleine gok mee wil wagen. Kan ik me ergens inlezen hiervoor? Waar moet je bv op letten?
Hij bedoelt denk ik eerder met een lage marketcap. De kans is groter bij een kleine coin dan bij Bitcoin komend jaar ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom moeten het extreem goedkope coins zijn? Het maakt toch niet uit of je $1000 investeert in een $5 coin die 1000% gaat of in een $0.01 coin die 1000% gaat? Of denk je dat de kans groter is dat een shit coin van $0.01 eerder 1000% gaat?
Ergens potentie in zien en een gok wagen op goedkope coins zijn 2 hele verschillende dingen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:58 schreef piere het volgende:
een shiller is iemand die zijn eigen munten aanprijst (dus met eigen belang).quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:02 schreef piere het volgende:
Bedankt voor de reacties. (geen idee wat een shiller is). 1000% is 1000% inderdaad en het is niet de juiste aanname dat een extreem goedkope coin meer potentie heeft dan een goedkope coin.
Het zijn totaal verschillende dingen. Potentie in een coin =/= gokje wagen op een goedkope coinquote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:02 schreef piere het volgende:
Bedankt voor de reacties. (geen idee wat een shiller is). 1000% is 1000% inderdaad en het is niet de juiste aanname dat een extreem goedkope coin meer potentie heeft dan een goedkope coin.
Shill me. Nieuwsgierig, ken het niet. Wat is er fun aan FUN?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga ook wat meer FUN inslaan nu het nog FUN is
Niks.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Shill me. Nieuwsgierig, ken het niet. Wat is er fun aan FUN?
[ afbeelding ]
GOKKEN, keiharde casino software met strippoker en alles. De leading coin daarin met kekke designers en alles.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Shill me. Nieuwsgierig, ken het niet. Wat is er fun aan FUN?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOKKEN, keiharde casino software met strippoker en alles. De leading coin daarin met kekke designers en alles.
Nou laten we vast gaan bidden voor LSK... nog een maandje.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het zijn totaal verschillende dingen. Potentie in een coin =/= gokje wagen op een goedkope coin
Ik zou liever in een coin gaan zitten waar je echt vertrouwen in hebt en niet meteen op je paniek knop gaat rammen als er een dag zoals vandaag voorbij komt. 40% van mijn portfolio is VEN en daar ben ik wel heel blij mee vandaag.
LSK SUB REQ anderen waar ik in zit om te hodlen, maar dat zijn natuurlijk niet de enigenHIer ben ik op uit gekomen na mijn onderzoek. Lezen op Reddit, hier meelezen/vragen, sites bekijken, whitepapers lezen, roadmaps bekijken etc etc
Nouja, kijk er bestaan behoorlijk wat online casino's die nu bepaalde fee's moeten vragen omdat ze anders hun shit niet draaiende houden. Die mensen hoeven alleen overtuigd te worden dat het goedkoper kan, want ze zitten daar voor 1 ding en dat is dikke profit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het slaat eerlijk gezegd nergens op.
[ afbeelding ]
Het richt zich op een erg kleine doelgroep. En wie de fuck denkt nou van laat ik maar een casino beginnen
Uhm, je onderschat casinowereld hoor. Het gaat ook niet alleen maar over nieuwe casinos, ook bestaande casinos kunnen overstappen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het slaat eerlijk gezegd nergens op. Het richt zich op een erg kleine doelgroep. En wie de fuck denkt nou van laat ik maar een casino beginnenDaar zou ik mijn geld niet in stoppen
Gebruikt om holdings met 10% te vergrotenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Neblio is trouwens ook echt keihard hersteld. Wilde tijdens de crash eigenlijk flink inslaan maar toen besloten gewoon even in BTC te blijven.
Helaas
Hodl.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:42 schreef XDo het volgende:
Misschien toch wat verlies accepteren en meer in de Aziatische coins steken. Neo en Xas hebben het aardig gedaan vandaag.
Dit is inderdaad de notities app van iPhone.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:51 schreef SOG het volgende:
https://twitter.com/justi(...)%5E7046%7Ctwterm%5E0
Post ie nou berichten in 1 of andere notitie app op zijn telefoon en maakt die daar screenshots van en load ie ze up?
Vond ik er ook al erg amateuristisch uitzien jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:51 schreef SOG het volgende:
https://twitter.com/justi(...)%5E7046%7Ctwterm%5E0
Post ie nou berichten in 1 of andere notitie app op zijn telefoon en maakt die daar screenshots van en load ie ze up?
Ik heb m’n lambo deze maand nog nodigquote:
Je bent dat maandloon pas kwijt als je met verlies verkooptquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:01 schreef DSVM het volgende:
Dat moment dat je 5 jaar de tijd hebt om in de crypto te gaan, en je dan eindelijk instapt, waarna de boel 2 dagen later in elkaar dondert![]()
Gelukkig kan ik een maandloon missen.
Mijn SIA staat nog op 1100%quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:40 schreef BaasJ04 het volgende:
Lisk en Neo doen het vandaag nog redelijk naar behoren. Paar weken geleden alleen 4k SIA gekocht - omdat ik hoopte dat 'de instapper' deze coin zou kopen (laag in prijs, top 30 munt). Maar die pakt me nu even fijn terug
Ik blijf HODLEN, maar tochquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent dat maandloon pas kwijt als je met verlies verkoopt
5 uur live?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:48 schreef Jurian95 het volgende:
Die blonde op tv heeft er echt totaal geen verstand van
twitter:
Bij hun is 5 cm al een heel eind.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:58 schreef Igen het volgende:
Die tweet heeft ook een erg groot “mijn piemel is 30 cm echt waar hoor!” gehalte
Slecht zeg... Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef fukforce het volgende:
Beter gaat Lisk wat meer tijd en aandacht aan hun product besteden inplaats van geld steken in hype. Want dit is wel heel schandalig
twitter:
Lisk steekt geen geld in hype.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef fukforce het volgende:
Beter gaat Lisk wat meer tijd en aandacht aan hun product besteden inplaats van geld steken in hype. Want dit is wel heel schandalig
twitter:
Hun belangrijkste eigenschap is volgens mij dat ze Javascript gebruiken. Dat is een voordeel omdat Javascript tegenwoordig overal voor wordt gebruikt zodat de doelgroep groot is, en een nadeel omdat Javascript niet om z'n veiligheid en degelijkheid bekend staat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef fukforce het volgende:
twitter:
Had ik maar 200 euro verliesquote:
heb jij 200 euro verlies sinds instappen of 200 euro verlies sinds gisteren?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Had ik maar 200 euro verliesJij hebt nog geluk.
Ik heb ook 0 inleg, maar het is toch jammer als je je fictieve 2800 euro omlaag ziet gaan naar 900 nogwat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Waarde van mijn crypto met 1000 euro afgenomen sinds december, nog gering vergeleken met sommigen hier vrees ik. Maar met 0 euro eigen inleg zie ik wel waar het schip uiteindelijk strandt.
Hoe kom je erin dan met 0 inlegquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Waarde van mijn crypto met 1000 euro afgenomen sinds december, nog gering vergeleken met sommigen hier vrees ik. Maar met 0 euro eigen inleg zie ik wel waar het schip uiteindelijk strandt.
100 keiharde k's in de min hier sinds midden decemberquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Op Bitcointalk.org heb ik een account waarmee ik me in augustus aanmeldde voor een signature campaign. Soort van reclame in je signature waarmee je iets van 2 tot 6 euro per bericht 'verdiende'. Uiteindelijk opbrengst van circa 400 euro uiteindelijk de cryptomarkt op gegooid.quote:
Wat 200 euroquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
heb jij 200 euro verlies sinds instappen of 200 euro verlies sinds gisteren?
Ik het eerste
Oef, slaapt dat nog wel fatsoenlijk zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:44 schreef Zith het volgende:
[..]
100 keiharde k's in de min hier sinds midden december![]()
Gelukkig verdien ik goed als mod op het grootste nederlandse cryptoforum.
Dat is helemaal mooi dan. Well donequote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Op Bitcointalk.org heb ik een account waarmee ik me in augustus aanmeldde voor een signature campaign. Soort van reclame in je signature waarmee je iets van 2 tot 6 euro per bericht 'verdiende'. Uiteindelijk opbrengst van circa 400 euro uiteindelijk de cryptomarkt op gegooid.
baal soms dat ik niet in 2013 ben ingestapt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:47 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi dan. Well donebaal soms dat pas in december 17 erin ben gaan verdiepen.
Ik ruim 400k. Maar dat hoort erbij, risico's nemen en krijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat 200 euro![]()
Ik bedoel sinds de crash, heb ik 10k zien verdampen bij mij.
400Kquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:51 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Ik ruim 400k. Maar dat hoort erbij, risico's nemen en krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |