quote:
If I had missed out on $50M I might have killed myself tooquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)self_because_of_btc/
een all time high is een all time high..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef Predator38 het volgende:
maargoed hoe weet je dat het een ATH is ?
achteraf makkelijk praten door buitenstaanders.....
Dat vond ik ook vreemd ja, lol.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef SOG het volgende:
[..]
If I had missed out on $50M I might have killed myself too
Wat een leven heb je dan
De tering, meen je dit nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef Predator38 het volgende:
maargoed hoe weet je dat het een ATH is ?
achteraf makkelijk praten door buitenstaanders.....
Ik vraag me vooral af of het echt is, en het lijkt me dan vooral een psychiatrisch patient die nog een klein tikkie meekreeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een triest verhaal.
Omdat geld je psychisch loopt te fucken, het is wel echt mogelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef SOG het volgende:
[..]
If I had missed out on $50M I might have killed myself too
Wat een leven heb je dan
Waarom zou het niet echt zijn? Financiële 'misère' is voor menig persoon een reden danwel trigger om uit het leven te stappen. En dat was het vóór crypto ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het echt is, en het lijkt me dan vooral een psychiatrisch patient die nog een klein tikkie meekreeg.
Het is geen financiele misere.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:14 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt zijn? Financiële misère is voor menig persoon een reden danwel trigger om uit het leven te stappen. En dat was het vóór crypto ook.
ATH is moeilijk te voorspellen. Een ongezonde groei is gemakkelijk waar de nemen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:14 schreef Predator38 het volgende:
je weet pas dat het een ATH is als het daarna gaat zakken.......
dus dat weet je pas achteraf, en dan is het makkelijk lullen voor buitenstaanders
"haha, jij hebt op een ATH gekocht"
Ik heb het nu tussen haakjes gezet, maar ik neem aan dat je wel snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is geen financiele misere.
Het is geld wat je nooit gehad hebt.
Ik denk dat er sowieso al onderliggende problematiek achterligt, die net zo goed getriggerd kan worden door opeens rijkdom hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb het nu tussen haakjes gezet, maar ik neem aan dat je wel snapt wat ik bedoel.Ik kan me er zelf ook niks bij voorstellen inderdaad, maar snap wel dat zoiets impact op je kan hebben.
Stomme Chinezenquote:
Dat doet iedereen nuquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Stomme Chinezen
Wel puntje om te onthouden voor volgend jaar, begin januari uitstappen naar fiat en dan op de dip weer instappen
Oh, dat weet ik wel zeker. Genoeg mensen die met het hodl'en van hun jaren geleden gekochte BTC nu multimiljonair hadden kunnen zijn. Maar als er niets mankeert aan je psychische gesteldheid heeft dat bij hen waarschijnlijk hooguit tot een flink baalmoment geleid, meer niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso al onderliggende problematiek achterligt, die net zo goed getriggerd kan worden door opeens rijkdom hebben
Gewoon stil blijven zitten nuquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Geralt het volgende:
Godver, ik koop ook weer eens wat en meteen keldert de hele flikkerse boel
HODLquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Geralt het volgende:
Godver, ik koop ook weer eens wat en meteen keldert de hele flikkerse boel
Klopt ik heb ze voor 15$ per stuk verkocht want was al verbaasd dat ik er uberhaupt winst uit hadquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
99 van de 100 mensen die ooit BTC hadden in die tijd zouden toch niet ver gehold hebben.
Bietje masten, pizza bestellen en netflix uitspelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:26 schreef BadVlad het volgende:
Ik blijf maar in bed tot ergens in februari.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Bietje masten, pizza bestellen en netflix uitspelen.
ik heb maar voor 1000 euro gekocht. Dus dan moet ie al 22K worden voor ik 100% winst heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
HODL!
Niet teveel aan denken, het liefst gewoon 6 maanden vergeten en dan terugkomen.
Goh wat fijn dat dat magquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:31 schreef Geralt het volgende:
Mag wat risico aanzitten, 10x over de kop mag ook.
HODL tot vrijdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik heb maar voor 1000 euro gekocht. Dus dan moet ie al 22K worden voor ik 100% winst heb.
Ik moet nog verder mn computer inrichten en kijken wat ik op een exchange kan kopen ervoor. Mag wat risico aanzitten, 10x over de kop mag ook.
Een halve dagquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:28 schreef Sadcopter het volgende:
Hoe lang duurde het om 1 Btc te minen met een gemiddelde PC toen Bitcoin net werd gelanceerd?
En dan had je toen 50 cent verdiend ofzoquote:
Holy crapquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een anderhalf uur voor een block van 50 voor zover ik me herinner.
Dat is 10% van de totale hashratequote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een anderhalf uur voor een block van 50 voor zover ik me herinner.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10% van de totale hashrate
Dream on
https://bitcoin.nl/nieuws/21-miljoen-bitcoins-niet-helemaal-218quote:Gedurende de 1ste 210.000 blocks is de beloning per block 50 bitcoins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |