Viel mij ook op, de ergste dips meestal tussen 5-7 's ochtends.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.
Nou, handel er eens naar dan. En laat ons weten hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.
Als het zo makkelijk was. Dan wordt je een keer 's ochtends wakker en is de markt vertrokken ....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Zouden er niet steeds meer mensen in de nacht alles omzetten nee dollar/ Euro om het s'morgens weer om te wisselen in crypto? Herstel is namelijk altijd vrij snel.
Dat doen alleen day traders volgens mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Zouden er niet steeds meer mensen in de nacht alles omzetten nee dollar/ Euro om het s'morgens weer om te wisselen in crypto? Herstel is namelijk altijd vrij snel.
Dank voor het medeleven.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Mensen die vorige week zijn ingestapt zijn zo rekt.
Als ze verkopen wel ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Zelfmoord door mensen zoals Klaas die de boot gemist hebben?quote:
East coast is het al 9:00, niet veel gedaan met markt, west coast wordt zo ook wakker. Ben benieuwd, maar denk dat dit het was.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Het zou kunnen dat BTC nu in een dead cat bounce zit en nog veel verder gaat zakken.
Zoek nu je favoriete alt en plaats een hele lage buyorder. Mocht BTC stabiliseren dan is er niets aan de hand, slaat de FUD ook bij de amerikanen toe en BTC zakt door het ijs dan heb je tenminste goedkope alts te pakken voordat de koers zich herstelt
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hier praten we nog steeds de hele dag over.
What can possibly go wrongquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.
Instappen op ATH's en crypto kopen met zijn creditcard, omdat hij "tegen de tijd dat het afgeschreven wordt zijn verlies van de andere coins wel weer goed heeft gemaakt."
Thxquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Schoffelen jullie plantsoenen?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.
Instappen op ATH's en crypto kopen met zijn creditcard, omdat hij "tegen de tijd dat het afgeschreven wordt zijn verlies van de andere coins wel weer goed heeft gemaakt."
Whohh, geniaal. Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg amerikanen zijn die zo denkenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Whohh, geniaal. Daar had ik nog niet aan gedacht
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)self_because_of_btc/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |