Grote kans dus dat dé correctie gaat komen..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:34 schreef EggsTC het volgende:
Bizar hoe snel al, die 10k gaat niet eens gehaald worden zo.
Dead cat bounce?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Grote kans dus dat dé correctie gaat komen..
ClearPoll voor FUN ja? Weet niet of dat wel zo handig is..., heb vertrouwen in beiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:39 schreef EggsTC het volgende:
Nu je laagste-in-de-min% ruilen tegen de grootste-in-de-min% op je portfolio
Niet aan mijn ven komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:39 schreef EggsTC het volgende:
Nu je laagste-in-de-min% ruilen tegen de grootste-in-de-min% op je portfolio
Strat ook op zn bek hoor he, die had ik niet gegokt met aankomende week op de planning
Zal dus wel niet meer lang durentwitter:CryptoMagico twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 11:08:30Imagine bittrex opens ardor market right now, epic blood reageer retweet
Wat ik er van gelezen heb is het de tabaksindustrie die in handen is van de staat VEN support maar ik kan me niet voorstellen dat de centrale regering hierachter staat. Zal mij niks verbazen als er binnenkort blijkt dat VEN helemaal niet wordt gesupport door de Chinese overheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:46 schreef MGeraads het volgende:
Wat heeft de ban van china voor gevolgen voor VEN, of is dit juist om VEN te supporten?
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:55 schreef V. het volgende:
Zal dus wel niet meer lang durentwitter:CryptoMagico twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 11:08:30Imagine bittrex opens ardor market right now, epic blood reageer retweet
Beetje een n0ob vraag, maar wat is ardor market? Gewoon een coin die nu vast staat op bittrex?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:55 schreef V. het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
https://www.nu.nl/geldzak(...)zen-met-bitcoin.html
JE KUNT AL JE GELD VERLIEZEN!!!! ALLES SNEL VERKOPEN!!!!
Joah. En die staat al ZESTIEN DAGEN VAST.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Beetje een n0ob vraag, maar wat is ardor market? Gewoon een coin die nu vast staat op bittrex?
meh... Nou ik heb dat nog nooit mee gemaakt. Lijkt me vrij frustrerend.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah. En die staat al ZESTIEN DAGEN VAST.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.......de angst van banken en overheden zit er goed in nu.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
Het enige topic waar ik kom buiten BTC is het Feyenoord-topic. En laat ik daar nou net altijd weer Klaas tegenkomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:
Klaas vindt Vermeer geen goede keeper.
Dus dan kun je zijn mening over crypto ook mooi negeren.
Wat een gekkie is het toch hé
toezichthouders........ze kunnen niet eens toezicht houden op de bankenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
ARDR is nog lang niet moon, dus je 'moest' 'm sowieso hodlenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah. En die staat al ZESTIEN DAGEN VAST.
Dus als je Ardor had (zoals ik) dan is het behoorlijk kut als ze die na 16 dagen uitgerekend NU gaan loslaten. Da-ag, winst.
"Bovendien wordt de digitale munt lang niet overal geaccepteerd, stelt Maijoor."quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:01 schreef Komakie het volgende:
We hebben er weer zo 1
Oke oke eens, maar het was m'n speelgeld waarmee m'n enige taak is om meer BTC te maken. Nu maakten ze mij verplicht baghodlerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
ARDR is nog lang niet moon, dus je 'moest' 'm sowieso hodlen
Ja, alsof je met een aandeel in een bedrijf bij de bakker kan betalen...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"Bovendien wordt de digitale munt lang niet overal geaccepteerd, stelt Maijoor."
JOH!
Die vergelijking gaat niet bij elke crypto op, omdat sommige wel als betaalmiddel geïntroduceerd zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:19 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Ja, alsof je met een aandeel in een bedrijf bij de bakker kan betalen...
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:23 schreef m.k het volgende:
BTC direct zegt dat ze mn Ether order hebben opgestuurd maar hij verschijnt niet op etherchain, duurt dat soms even?
Maar zelfs die worden lang niet overal geaccepteerd, zoals die meneer stelt over BTC.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet bij elke crypto op, omdat sommige wel als betaalmiddel geïntroduceerd zijn.
Dat is nog peanuts allemaal, het percentage bedrijven waar je met een crypto kan betalen is verwaarloosbaar...nog....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet bij elke crypto op, omdat sommige wel als betaalmiddel geïntroduceerd zijn.
thanks begon toch zenuwachtig te wordenquote:
Figuren die er niets van snappen, of ze willen er gewoon niets positiefs over kwijt omdat het ze geld kost.quote:
Ja het zal nu wel een gekkenhuis zijn, gewoon over een uurtje weer kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:24 schreef m.k het volgende:
[..]
thanks begon toch zenuwachtig te worden
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja het zal nu wel een gekkenhuis zijn, gewoon over een uurtje weer kijken.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs die worden lang niet overal geaccepteerd, zoals die meneer stelt over BTC.
Klopt allebei.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:24 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Dat is nog peanuts allemaal, het percentage bedrijven waar je met een crypto kan betalen is verwaarloosbaar...nog....
Bitcoin kopen op 0 EURquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:25 schreef mtchel112 het volgende:
Pas op u kan Al uw geld verliezen met bitcoin
Volgens mij kun je niet iets kopen wat geen waarde heeftquote:
Gratis bitcoinsquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet iets kopen wat geen waarde heeft
Crypto bij koffietijdtwitter:paulbuitink twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:35:41For all my Dutch tweeps, tonight at 5pm I'll talk crypto on RTL4 Koffietijd 5u Live @rtlkoffietijd https://t.co/8eYUNEwLlS reageer retweet
Tijd om eruit te stappen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Crypto bij koffietijdtwitter:paulbuitink twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:35:41For all my Dutch tweeps, tonight at 5pm I'll talk crypto on RTL4 Koffietijd 5u Live @rtlkoffietijd https://t.co/8eYUNEwLlS reageer retweet
Heeft gewoon een griepje joh.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Mijn collega die normaal hele dagen continue loopt te zeiken over zijn shitcoins, heeft vandaag nog geen woord tegen me gezicht en hij ziet een beetje witjes![]()
Genieten
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
For all my Dutch tweeps, tonight at 5pm I'll talk crypto on RTL4 Koffietijd 5u Live @rtlkoffietijd https://t.co/8eYUNEwLlS
Ik zou nu nooit met crypto betalen. Beetje jammer als je vandaag een brood koopt, je volgend jaar voor datzelfde bedrag de hele bakkerij kunt kopenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Crypto is ook nog niet echt handig om mee te betalen, te weinig TPS, te trage verificatie van transacties, te volatiel etc etc
Koffietijd om 17:00?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Hier praten we nog steeds de hele dag over.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Mijn collega die normaal hele dagen continue loopt te zeiken over zijn shitcoins, heeft vandaag nog geen woord tegen me gezicht en hij ziet een beetje witjes![]()
Genieten
Uhuh! Zoals mijn opa altijd pleegde te zeggen:"When ur coins be droppin, your body temp be toppin!".quote:
Dat zal überhaupt niet gebeuren aangezien er altijd mensen die er 1 euro voor over hebben, of zelfs 2, of zelfs 3 etc.....quote:
"Ik wil graag alle Bitcoins hebben"quote:
volgens mij gaat het nog steeds best hard...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:39 schreef vigen98 het volgende:
Valt me op dat de topics minder snel gaan. De dipjes zijn niet populair
of nietquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat zal überhaupt niet gebeuren aangezien er altijd mensen die er 1 euro voor over hebben, of zelfs 2, of zelfs 3 etc.....
Welke tijdzone?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Zouden er niet steeds meer mensen in de nacht alles omzetten nee dollar/ Euro om het s'morgens weer om te wisselen in crypto? Herstel is namelijk altijd vrij snel.
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.quote:
Viel mij ook op, de ergste dips meestal tussen 5-7 's ochtends.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.
Nou, handel er eens naar dan. En laat ons weten hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Onze. In onze nacht dipt het de laatste weken constant.
Als het zo makkelijk was. Dan wordt je een keer 's ochtends wakker en is de markt vertrokken ....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Zouden er niet steeds meer mensen in de nacht alles omzetten nee dollar/ Euro om het s'morgens weer om te wisselen in crypto? Herstel is namelijk altijd vrij snel.
Dat doen alleen day traders volgens mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Dank voor het medeleven.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Mensen die vorige week zijn ingestapt zijn zo rekt.
Als ze verkopen wel ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Zelfmoord door mensen zoals Klaas die de boot gemist hebben?quote:
East coast is het al 9:00, niet veel gedaan met markt, west coast wordt zo ook wakker. Ben benieuwd, maar denk dat dit het was.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Het zou kunnen dat BTC nu in een dead cat bounce zit en nog veel verder gaat zakken.
Zoek nu je favoriete alt en plaats een hele lage buyorder. Mocht BTC stabiliseren dan is er niets aan de hand, slaat de FUD ook bij de amerikanen toe en BTC zakt door het ijs dan heb je tenminste goedkope alts te pakken voordat de koers zich herstelt
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hier praten we nog steeds de hele dag over.
What can possibly go wrongquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.
Instappen op ATH's en crypto kopen met zijn creditcard, omdat hij "tegen de tijd dat het afgeschreven wordt zijn verlies van de andere coins wel weer goed heeft gemaakt."
Thxquote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:56 schreef Repeating het volgende:
Schoffelen jullie plantsoenen?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn collega is zo'n typische dumb money investor.
Instappen op ATH's en crypto kopen met zijn creditcard, omdat hij "tegen de tijd dat het afgeschreven wordt zijn verlies van de andere coins wel weer goed heeft gemaakt."
Whohh, geniaal. Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg amerikanen zijn die zo denkenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Whohh, geniaal. Daar had ik nog niet aan gedacht
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)self_because_of_btc/
quote:
If I had missed out on $50M I might have killed myself tooquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)self_because_of_btc/
een all time high is een all time high..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef Predator38 het volgende:
maargoed hoe weet je dat het een ATH is ?
achteraf makkelijk praten door buitenstaanders.....
Dat vond ik ook vreemd ja, lol.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef SOG het volgende:
[..]
If I had missed out on $50M I might have killed myself too
Wat een leven heb je dan
De tering, meen je dit nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef Predator38 het volgende:
maargoed hoe weet je dat het een ATH is ?
achteraf makkelijk praten door buitenstaanders.....
Ik vraag me vooral af of het echt is, en het lijkt me dan vooral een psychiatrisch patient die nog een klein tikkie meekreeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een triest verhaal.
Omdat geld je psychisch loopt te fucken, het is wel echt mogelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:08 schreef SOG het volgende:
[..]
If I had missed out on $50M I might have killed myself too
Wat een leven heb je dan
Waarom zou het niet echt zijn? Financiële 'misère' is voor menig persoon een reden danwel trigger om uit het leven te stappen. En dat was het vóór crypto ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het echt is, en het lijkt me dan vooral een psychiatrisch patient die nog een klein tikkie meekreeg.
Het is geen financiele misere.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:14 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt zijn? Financiële misère is voor menig persoon een reden danwel trigger om uit het leven te stappen. En dat was het vóór crypto ook.
ATH is moeilijk te voorspellen. Een ongezonde groei is gemakkelijk waar de nemen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:14 schreef Predator38 het volgende:
je weet pas dat het een ATH is als het daarna gaat zakken.......
dus dat weet je pas achteraf, en dan is het makkelijk lullen voor buitenstaanders
"haha, jij hebt op een ATH gekocht"
Ik heb het nu tussen haakjes gezet, maar ik neem aan dat je wel snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is geen financiele misere.
Het is geld wat je nooit gehad hebt.
Ik denk dat er sowieso al onderliggende problematiek achterligt, die net zo goed getriggerd kan worden door opeens rijkdom hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb het nu tussen haakjes gezet, maar ik neem aan dat je wel snapt wat ik bedoel.Ik kan me er zelf ook niks bij voorstellen inderdaad, maar snap wel dat zoiets impact op je kan hebben.
Stomme Chinezenquote:
Dat doet iedereen nuquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Stomme Chinezen
Wel puntje om te onthouden voor volgend jaar, begin januari uitstappen naar fiat en dan op de dip weer instappen
Oh, dat weet ik wel zeker. Genoeg mensen die met het hodl'en van hun jaren geleden gekochte BTC nu multimiljonair hadden kunnen zijn. Maar als er niets mankeert aan je psychische gesteldheid heeft dat bij hen waarschijnlijk hooguit tot een flink baalmoment geleid, meer niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso al onderliggende problematiek achterligt, die net zo goed getriggerd kan worden door opeens rijkdom hebben
Gewoon stil blijven zitten nuquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Geralt het volgende:
Godver, ik koop ook weer eens wat en meteen keldert de hele flikkerse boel
HODLquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:19 schreef Geralt het volgende:
Godver, ik koop ook weer eens wat en meteen keldert de hele flikkerse boel
Klopt ik heb ze voor 15$ per stuk verkocht want was al verbaasd dat ik er uberhaupt winst uit hadquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
99 van de 100 mensen die ooit BTC hadden in die tijd zouden toch niet ver gehold hebben.
Bietje masten, pizza bestellen en netflix uitspelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:26 schreef BadVlad het volgende:
Ik blijf maar in bed tot ergens in februari.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Bietje masten, pizza bestellen en netflix uitspelen.
ik heb maar voor 1000 euro gekocht. Dus dan moet ie al 22K worden voor ik 100% winst heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
HODL!
Niet teveel aan denken, het liefst gewoon 6 maanden vergeten en dan terugkomen.
Goh wat fijn dat dat magquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:31 schreef Geralt het volgende:
Mag wat risico aanzitten, 10x over de kop mag ook.
HODL tot vrijdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik heb maar voor 1000 euro gekocht. Dus dan moet ie al 22K worden voor ik 100% winst heb.
Ik moet nog verder mn computer inrichten en kijken wat ik op een exchange kan kopen ervoor. Mag wat risico aanzitten, 10x over de kop mag ook.
Een halve dagquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:28 schreef Sadcopter het volgende:
Hoe lang duurde het om 1 Btc te minen met een gemiddelde PC toen Bitcoin net werd gelanceerd?
En dan had je toen 50 cent verdiend ofzoquote:
Holy crapquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een anderhalf uur voor een block van 50 voor zover ik me herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |