Holy crapquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een anderhalf uur voor een block van 50 voor zover ik me herinner.
Dat is 10% van de totale hashratequote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een anderhalf uur voor een block van 50 voor zover ik me herinner.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10% van de totale hashrate
Dream on
https://bitcoin.nl/nieuws/21-miljoen-bitcoins-niet-helemaal-218quote:Gedurende de 1ste 210.000 blocks is de beloning per block 50 bitcoins.
en na vrijdag?quote:
Ik had het over anderhalf uur.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
https://bitcoin.nl/nieuws/21-miljoen-bitcoins-niet-helemaal-218
Ja anderhalve dag, anderhalve week, het was huge per block. En de eerste blocks gingen ook vrij snel, lage difficulty.quote:
Precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:40 schreef BaasJ04 het volgende:
... Paar weken geleden alleen 4k SIA gekocht - omdat ik hoopte dat 'de instapper' deze coin zou kopen (laag in prijs, top 30 munt). Maar die pakt me nu even fijn terug
Lisk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:40 schreef BaasJ04 het volgende:
Lisk en Neo doen het vandaag nog redelijk naar behoren. Paar weken geleden alleen 4k SIA gekocht - omdat ik hoopte dat 'de instapper' deze coin zou kopen (laag in prijs, top 30 munt). Maar die pakt me nu even fijn terug
Om elk anderhalf uur een block te vinden heb je 10% van de totale hashrate nodig. Tenzij je toen al met een GPU minede, is dat zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja anderhalve dag, anderhalve week, het was huge per block. En de eerste blocks gingen ook vrij snel, lage difficulty.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
echt heel verleidelijk om nu bij te kopen
Ok Het zal, dan anderhalve dag of week, who cares, t was 50btc per block., en dat was dik verdienenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om elk anderhalf uur een block te vinden heb je 10% van de totale hashrate nodig. Tenzij je toen al met een GPU minede, is dat zeer onwaarschijnlijk.
Wel een hele euroquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok Het zal, dan anderhalve dag of week, who cares, t was 50btc per block., en dat was dik verdienen
Wachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
echt heel verleidelijk om nu bij te kopen
het kan ook hogerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 15:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het kan nog veel lager dan nu
Daling komt er nog wel aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |