Bij hun is 5 cm al een heel eind.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:58 schreef Igen het volgende:
Die tweet heeft ook een erg groot “mijn piemel is 30 cm echt waar hoor!” gehalte
Slecht zeg... Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef fukforce het volgende:
Beter gaat Lisk wat meer tijd en aandacht aan hun product besteden inplaats van geld steken in hype. Want dit is wel heel schandalig
twitter:
Lisk steekt geen geld in hype.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef fukforce het volgende:
Beter gaat Lisk wat meer tijd en aandacht aan hun product besteden inplaats van geld steken in hype. Want dit is wel heel schandalig
twitter:
Hun belangrijkste eigenschap is volgens mij dat ze Javascript gebruiken. Dat is een voordeel omdat Javascript tegenwoordig overal voor wordt gebruikt zodat de doelgroep groot is, en een nadeel omdat Javascript niet om z'n veiligheid en degelijkheid bekend staat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:06 schreef fukforce het volgende:
twitter:
Had ik maar 200 euro verliesquote:
heb jij 200 euro verlies sinds instappen of 200 euro verlies sinds gisteren?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Had ik maar 200 euro verliesJij hebt nog geluk.
Ik heb ook 0 inleg, maar het is toch jammer als je je fictieve 2800 euro omlaag ziet gaan naar 900 nogwat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Waarde van mijn crypto met 1000 euro afgenomen sinds december, nog gering vergeleken met sommigen hier vrees ik. Maar met 0 euro eigen inleg zie ik wel waar het schip uiteindelijk strandt.
Hoe kom je erin dan met 0 inlegquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Waarde van mijn crypto met 1000 euro afgenomen sinds december, nog gering vergeleken met sommigen hier vrees ik. Maar met 0 euro eigen inleg zie ik wel waar het schip uiteindelijk strandt.
100 keiharde k's in de min hier sinds midden decemberquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Op Bitcointalk.org heb ik een account waarmee ik me in augustus aanmeldde voor een signature campaign. Soort van reclame in je signature waarmee je iets van 2 tot 6 euro per bericht 'verdiende'. Uiteindelijk opbrengst van circa 400 euro uiteindelijk de cryptomarkt op gegooid.quote:
Wat 200 euroquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
heb jij 200 euro verlies sinds instappen of 200 euro verlies sinds gisteren?
Ik het eerste
Oef, slaapt dat nog wel fatsoenlijk zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:44 schreef Zith het volgende:
[..]
100 keiharde k's in de min hier sinds midden december![]()
Gelukkig verdien ik goed als mod op het grootste nederlandse cryptoforum.
Dat is helemaal mooi dan. Well donequote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Op Bitcointalk.org heb ik een account waarmee ik me in augustus aanmeldde voor een signature campaign. Soort van reclame in je signature waarmee je iets van 2 tot 6 euro per bericht 'verdiende'. Uiteindelijk opbrengst van circa 400 euro uiteindelijk de cryptomarkt op gegooid.
baal soms dat ik niet in 2013 ben ingestapt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:47 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi dan. Well donebaal soms dat pas in december 17 erin ben gaan verdiepen.
Ik ruim 400k. Maar dat hoort erbij, risico's nemen en krijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat 200 euro![]()
Ik bedoel sinds de crash, heb ik 10k zien verdampen bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |