abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176290823
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.
U MAD?
pi_176290873
Vanavond nog maar even wat rippletjes kopen.
pi_176290874
Anyone?

Heb vanochtend vroeg ethereum overgemaakt van myetherwallet naar binance, maar er is nog niks zichtbaar daar. Is dat normaal?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176290878
Waarom ben je genakt? :)
pi_176290895
XRP gaat weer omhoog @ Binance.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176290898
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.
Niet mee eens van dat meer moeten inlezen dan bij andere markten, want dit is gewoon gokwerk.
Geen jaarverslagen oid doorspitten.
Gewoon alle dips kopen van de crypto's die moonen. _O_
pindazakje
pi_176290908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:13 schreef DeLoet het volgende:
Anyone?

Heb vanochtend vroeg ethereum overgemaakt van myetherwallet naar binance, maar er is nog niks zichtbaar daar. Is dat normaal?
Nee. Ik kan je mijn adres wel even geven voor een test of je wallet het nog doet.
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:15:05 #8
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176290909
Net wat gekocht vóór de dip, zonde. Ach ja, morgen staat het weer hoger.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176290925
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:13 schreef DeLoet het volgende:
Anyone?

Zonder TRX id kunnen onze support medewerkers je niet verder helpen!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176290936
Moeilijke keuze... Als ik nu verkopp heb ik geen verlies in $ en kan ik nu bijkopen in de dip maar heb ik wel 0.16 BTC verlies hmmm
pi_176290946
quote:
14s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:14 schreef alilami het volgende:
XRP gaat weer omhoog @ Binance.
Ik draai misschien niet lang genoeg mee hier, maar ik snap niet hoe een opmerking van een van de vele handelssites opeens de koers mer 30% kan crashen. Zijn er nou echt zoveel mensen die alleen via Coinbase kopen?
pi_176290957
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:14 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Niet mee eens van dat meer moeten inlezen dan bij andere markten, want dit is gewoon gokwerk.
Geen jaarverslagen oid doorspitten.
Gewoon alle dips kopen van de crypto's die moonen. _O_
Waarom zeg ik dit.
U MAD?
pi_176290963
Weer wat buy orders ingepland en hopen op wat dipjes :+

XRP aandeel werd te hoog in mijn portfolio (was 60%) dus wou daar toch mee schuiven naar munten waar ik meer potentie in zag voor HODL

Snap nu wel waarom ik niet meer aan day traden doe -O-
pi_176290966
Seoul, 6:17 uur, de Koreanen gaan XRP naar $4 pompen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:17:26 #15
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176290985
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik draai misschien niet lang genoeg mee hier, maar ik snap niet hoe een opmerking van een van de vele handelssites opeens de koers mer 30% kan crashen. Zijn er nou echt zoveel mensen die alleen via Coinbase kopen?
Zeg maar, heel 'dom' Amerika.
pi_176290987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:17 schreef alilami het volgende:
Seoul, 6:17 uur, de Koreanen gaan XRP naar $4 pompen.
:')
pi_176290990
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom zeg ik dit.
Inderdaad, je doet raar.
pindazakje
pi_176291007
Æternity O+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 22:18:22 ]
pi_176291009
quote:
Seoul, 6:17 uur, de Koreanen gaan XRP naar $40 pompen.
_O_
pindazakje
pi_176291041
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Æternity O+
Heb je hem ook als EA (als EA sports?)
pindazakje
pi_176291044
China al wakker om tron te pompen? :')
pi_176291047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Je bent tegenwoordig weken bezig met veerrivieren, maar als ik iets wil kopen online en bol.com heeft het niet ga ik wel naar coolblue. Je zou juist verwachten dat dom Amerika klakkeloos achter al die moon berichten aan zou gaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 22:19:43 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176291051

*;
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:20:14 #24
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176291068
XRB staat trouwens op kucoin nu!
pi_176291071
quote:
Seoul, 6:17 uur, de Koreanen gaan XRP naar $400,14 pompen.
w/ _O_
pi_176291083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:20 schreef Chaes het volgende:
Kun je daar ook geertcoin kopen?
pi_176291084
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:19 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

*;
:r :r
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:20:54 #28
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176291089
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:20 schreef Chaes het volgende:
YESSSSSSSSS, wat een nieuws. KuCoin *O*
015
pi_176291099
Oké toch maar verkopen. Heb ik weer wat funds vrij om coins in een dip te kopen :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 22:21:36 #30
416575 crew  Evenstar
pi_176291114
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:20 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:r :r
Auto zelf of kleuren? Vind kleuren ook niks (kon geen mooiere vinden), maar ben beetje verliefd op Camaro SS en Mustang GT *;
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:21:45 #31
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176291117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:20 schreef Joris5a het volgende:

[..]

YESSSSSSSSS, wat een nieuws. KuCoin *O*
:X
pi_176291127
HODL TILL WE DIE
pi_176291129
TRX zo ongeveer wel weer hersteld :')
pi_176291156
Als BTC nu ook even kan dippen heb ik ook geen verlies meer in BTC _O_
pi_176291157
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Mooi, begon me al bijna zorgen te maken :')
pi_176291171
quote:

[..]

Dat is het punt niet. Het punt is dat er al enige tijd het gerucht gaat dat Ripple op coinbase gaat komen. Dat is een grote markt. Alleen dat gerucht is dus al genoeg om de koers afgelopen dagen op te stuwen.

Nu is dat gerucht dus (voorlopig) ontkracht met gevolg dat de koers dipte. Ondertussen vliegt de koers alweer omhoog dus het was van korte duur zo lijkt het.

Maar het is een algemene trend die je vaak ziet. Positieve geruchten, koers omhoog, is het positieve nieuws eenmaal daar dan volgt nog amper een stijging, ontkrachting van het gerucht dan volgt een dip.

Of in het kort: buy the rumor, sell the news.
pi_176291172
quote:

[..]

TRON en andere altcoins gingen ook crashen, niet alleen XRP. Dus Coinbase heeft ook weer niet zo'n grote invloed. Er werd een beeld geschetst alsof alleen XRP naar beneden ging.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:24:24 #38
18653 crew  D.
pi_176291180
quote:
[ afbeelding ]

*;
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 22:25:02 #39
416575 crew  Evenstar
pi_176291195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb voor eerste keer echt proberen te day traden en het is gelukt. Juiste momenten gepakt, maar niet goed voor mijn stress level, nooit meer :P

Verkocht rond 1400 (290%) en weer gekocht op 1175.
pi_176291219
quote:
[ afbeelding ]

*;
:9~ :9~ :9~
pi_176291220
Iemand ervaring met Hacked.com?
pi_176291227
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:26 schreef xaban06 het volgende:
Klinkt gevaarlijk :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 22:26:20 #43
416575 crew  Evenstar
pi_176291230
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:26 schreef BadVlad het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~
Deze man snapt :D _O_
pi_176291241
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:26 schreef xaban06 het volgende:
Klinkt als een website die ik niet eens wil bezoeken.
pi_176291260
ok wat te kopen? Heb nu gulden , beetje bitcoin beetje ethereum beetje VEN.

Beetje fun kopen?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176291264
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Deze man snapt :D _O_
Helaas niet verkrijgbaar in Nederland. :(
pi_176291267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:24 schreef D. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Corvette :')

Waarom zie ik zo weinig BMW's, Mercedes, Audi's hier? :(
pi_176291273
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef DeLoet het volgende:
ok wat te kopen? Heb nu gulden , beetje bitcoin beetje ethereum beetje VEN.

Beetje fun kopen?
Beetje
pi_176291285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Pegassi Zentorno _O_
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:27:59 #50
18653 crew  D.
pi_176291286
quote:

[..]

:{w

Da's 'mijn' merk :Y
pi_176291291
hoe koop je dan het beste ETH/BTC van je Fiat ????

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

pi_176291297
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zentorno _O_
Ja die heb ik in GTA _O- Nu nog in het echt :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 22:28:30 ]
pi_176291300
quote:

[..]

Dat is helemaal geen Corvette. :')

Ik heb over een paar weekjes een BMW.
pi_176291310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb voor eerste keer echt proberen te day traden en het is gelukt. Juiste momenten gepakt, maar niet goed voor mijn stress level, nooit meer :P

Verkocht rond 1400 (290%) en weer gekocht op 1175.
Want je gaat er vanuit dat het boven de 1175 blijft?
Never catch a falling knife.
pindazakje
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:28:50 #55
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176291312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef Predator38 het volgende:
hoe koop je dan het beste ETH/BTC van je Fiat ????

[..]

Leer godsamme eens normaal quoten, ONDER je quote.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:28:59 #56
18653 crew  D.
pi_176291318
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef BadVlad het volgende:

[..]

De mijne wel ;)
pi_176291319
quote:

[..]

Helemaal wel _O-
pi_176291322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja die heb ik in GTA _O- Nu nog in het echt :D
:P

Blijft m’n favoriet in GTA.
pi_176291329
Siacoin houdt mijn wallet nog een beetje overeind met deze dip.
pi_176291330
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Leer godsamme eens normaal quoten, ONDER je quote.
Nee :)
pi_176291349
Mensen die autos willen kopen, terwijl FUN voor een grijpstuiver te krijgen is. :')
pi_176291350
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:29 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Helemaal wel _O-
Shit, ik dacht dat je de Camaro quote. :')

Gaat te snel hier.
pi_176291358
Jawel!

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Nee :)
pi_176291376
Oke O-)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:30 schreef MaGNeT het volgende:
Jawel!

[..]

pi_176291379
Flauw
quote:
Jawel!

[..]

pi_176291384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:29 schreef 1299 het volgende:
Siacoin houdt mijn wallet nog een beetje overeind met deze dip.
Ik had sia eruit geknikkerd, maar toch maar terug gekocht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176291398
quote:
Jawel!

[..]

Doe eens even normaal :P
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Predator38 het volgende:
Oke O-)

[..]

pi_176291409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Doe eens even normaal :P Pfffffff

[..]

pi_176291414
Gisteren lekker gecasht, genoeg voor een De Tomaso Pantera _O_
pindazakje
pi_176291416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Welke?
M2
pi_176291433
quote:

[..]

Welke?
pi_176291436
Ook nog maar wat LSK en REQ toegevoegd. Gotta catch m all :')
pi_176291453
wat is de beste methode om ETH/BTC aan te kopen van je fiat dan ???
aangezien bijna alles dicht is of je dagen moet wachten voor verificatie
pi_176291465
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef Predator38 het volgende:
Bitonic?
Kraken?
Litebit?
pi_176291467
Sell order van VEN op 26k sat net niet aangetikt. Nu ligt er een muurtje tussen :(
Wou graag daarvan wat XRP halen.
pi_176291480
quote:
Bitstamp was ik gisteren binnen 24 uur geverifieerd.
pi_176291490
quote:
eerst naar EUR omzetten via autoscout
pindazakje
pi_176291502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:36:55 #79
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176291518
quote:

[..]

:D
pi_176291526
quote:

[..]

pi_176291554
De TRX en XRP dip weer overleeft, ik kan weer met een gerust hart slapen *O*
pi_176291563
bull
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De TRX en XRP dip weer overleeft, ik kan weer met een gerust hart slapen *O*
bull trap >:)
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:39:24 #83
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176291575
Ben benieuwd hoe het straks gaat met RaiBlocks (XRB) op KuCoin.
Zou ook verwacht hebben dat ze eerst de Nano-rebranding zouden doen, maar dat komt dan nog wel dus.
pi_176291594
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
raks gaat met RaiBlocks (XRB) op KuCoin.
Zou ook verwacht hebben
MOOOON maar ik heb ze nog niet...
pi_176291605
Weak hands hebben geen XRP's meer in hun portfolio.

Coinbase insiders hebben alvast een paar miljoen XRP's ingeslagen.
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:40:50 #86
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176291612
De enige mooie corvette is de C4 Stingray.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176291624
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:46 schreef RobinaHoed het volgende:
Waar is Klaas trouwens? _O-
maak je niet ongerust over mij

ik ben zwaar aan het handelen

ik maak alle coins kapoet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176291644
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik mag jou wel klaas, welke coins ga je morgen pumpen ? Spank ?
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:43:13 #89
18653 crew  D.
pi_176291664
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:40 schreef hmmmz het volgende:
De enige mooie corvette is de C4 Stingray.
Er is geen C4 stingray :P

Ik heb een C4 ;)
pi_176291685
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:43 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb een C4 ;)
Citroen C4 ?
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:44:28 #91
18653 crew  D.
pi_176291690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:44 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Citroen C4 ?
Corvette ;)
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:44:35 #92
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176291693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:43 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb een C4 ;)
Je hebt gelijk. C4! Mooie wagen.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:45:16 #93
18653 crew  D.
pi_176291702
edit
pi_176291711
Toch nog maar een BTCtje overgemaakt, kijken of er straks nog een dipje te kopen valt :) rond een uur of 1 VEN ofzo..
pi_176291718
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hoe is het met je Staatslot afgelopen?

GC / what the fuck wat een oplichting die staatsloterij! BOEVENBENDE1
pi_176291740
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
30 euro naar de klote ....weer geen prijs.....Hoe is het mogelijk als je tientallen jaren meedoet dat je nooit een prijs wint.

_O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:47:15 #97
68638 Zwansen
pi_176291755
150 gratis Tron door te daytraden. *O* Als ik m’n uurloon ga uitrekenen voor die handelingen word ik niet blij, maar is wel leerzaam en interessant om de koers op zo’n dag te volgen. Geen idee of het geluk is, maar ging tot nu toe 3x goed. :')
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:47:23 #98
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176291759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef D. het volgende:

[..]

Ooit een topic aan gewaagd :P

PTA / My 1996 Chevrolet Corvette LT-4
Ow wacht ik bedoel de C3. Mijn corvette kennis is ook niet meer wat het geweest is :')
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:48:08 #99
18653 crew  D.
pi_176291776
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:47 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ow wacht ik bedoel de C3. Mijn corvette kennis is ook niet meer wat het geweest is :')

[ afbeelding ]
Ook leuk :Y

Als de coins meewerken... ;)
pi_176291777
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben benieuwd hoe het straks gaat met RaiBlocks (XRB) op KuCoin.
Zou ook verwacht hebben dat ze eerst de Nano-rebranding zouden doen, maar dat komt dan nog wel dus.
Ik snap die hele coin niet.
pi_176291784
wie heeft er nog wat ETH over voor 825 euro per stuk ? :)
wil nog wat investeren voordat ik ga slapen
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:49:48 #102
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176291823
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ook leuk :Y

Als de coins meewerken... ;)
Zal wel wat kosten in onderhoud.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:51:22 #103
18653 crew  D.
pi_176291862
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:49 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Zal wel wat kosten in onderhoud.
Valt reuze mee :Y

Zeker als je 'm enkel voor erbij hebt :Y
pi_176291886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef Predator38 het volgende:
Zeg mij waar ik in moet investeren
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:54:22 #105
466083 Mordin
Scientist salarian
pi_176291942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef Predator38 het volgende:
Hoe wil je dat doen? Heb nog wat op Coinbase staan, wil ik je best verkopen tegen een marktconforme prijs.
“Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.”
pi_176291947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zeg mij waar ik in moet investeren
FUN, Waves o.a
pi_176291961
Ripple co-founder is now richer than the Google founders on paper
With XRP hitting a high of $3.84 on Thursday, Larsen's holdings are worth about $59.9 billion.

With bitcoin near $15,000 Thursday, Nakamoto's share is worth just $14.7 billion.

https://www.cnbc.com/2018(...)unders-on-paper.html
pi_176291980
Doen de meeste hier aan daytraden of kopen jullie gewoon op de dippen en houden jullie ze vast ?
pi_176291989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef DSVM het volgende:
Doen de meeste hier aan daytraden of kopen jullie gewoon op de dippen en houden jullie ze vast ?
HODL
pi_176291991
Ripples on my nipples :9
pindazakje
pi_176291996
Ripple is alweer bijna bij het hoogtepunt. Wat een markt. Ik kijk om de paar dagen op de Rippple reddit en ongeveer de helft van de comments zijn mensen die aan het janken zijn wegens mislukte daghandel en dat ze nu echt hun les hebben geleerd hoor. Morgen vast weer.
pi_176292000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef alilami het volgende:
With XRP hitting a high of $3.84 on Thursday, Larsen's holdings are worth about $59.9 billion.

With bitcoin near $15,000 Thursday, Nakamoto's share is worth just $14.7 billion.

:r
pi_176292010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef Mordin het volgende:

[..]

Hoe wil je dat doen? Heb nog wat op Coinbase staan, wil ik je best verkopen tegen een marktconforme prijs.
jij maakt over naar mijn wallet nadat je een kopie van mijn paspoort hebt ontvangen en ik maak het over naar jou :)
pi_176292018
Ripple schijtcoin

Maar pak stiekem toch wat winst mee :@
pi_176292032
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

FUN, Waves o.a
Why fun?!
U MAD?
pi_176292033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple schijtcoin

Wat is geen schijtcoin?
pindazakje
pi_176292034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef DSVM het volgende:
HODL. Ik heb alleen maar ripple en als je daar de gebruikerservaringen leest zijn er vooral mensen aan het janken hoeveel geld ze wel niet verloren hebben met daytrade. Ik denk niet slimmer te zijn dan die lui.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 22:58:07 #118
416575 crew  Evenstar
pi_176292043
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple schijtcoin

Same. Absoluut iets wat uiteindelijk onderuit gaat.
pi_176292053
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Why fun?!
omdat ik wel vertrouwen heb in de enige coin in de gok industrie, een markt van 60 biljoen en nog steeds groeiende
pi_176292059
ETH transactie van Coinbase naar Binance nog steeds pending met 0 confirmations. Zul je net zien dat VEN straks weer gaat moonen voordat de transactie voltooid is. |:(
pi_176292078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef iPancakeMix het volgende:
ETH transactie van Coinbase naar Binance nog steeds pending met 0 confirmations. Zul je net zien dat VEN straks weer gaat moonen voordat de transactie voltooid is. |:(
Niets aan de hand met ETH volgens Nattekat :P
pi_176292080
ik had hetzelfde gisteravond rond 22:30 geplaatst, rond 8:00 was die erdoor.... ;(
30% winst gemist :(

quote:
pi_176292082
quote:
Lage fee?
pi_176292132
Wat is deze.... Ik dacht me portfolio zal wel -30% staan na mijn avond netflix.
Haha wat een grap dit kleine dipje... En door! Fun gekocht en wat TRX bijgekocht
pi_176292148
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat is deze.... Ik dacht me portfolio zal wel -30% staan na mijn avond netflix.
Haha wat een grap dit kleine dipje... En door! Fun gekocht en wat TRX bijgekocht
haha, ja, alles lijkt de goede kant weer op te gaan :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:04:31 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176292154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef alilami het volgende:

Walgelijk :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176292155
Wat zijn jullie verwachtingen van VEN rond 01:00?
pi_176292166
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:04:53 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176292169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:00 schreef Predator38 het volgende:
ik had hetzelfde gisteravond rond 22:30 geplaatst, rond 8:00 was die erdoor.... ;(
30% winst gemist :(

[..]

LEER
GODVERDOMME
QUOTEN
DANKU
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:05:06 #130
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176292171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:51 schreef D. het volgende:

[..]

Valt reuze mee :Y

Zeker als je 'm enkel voor erbij hebt :Y
Ik zie een c3 staan voor maar 17.000 euro.
pi_176292183
quote:

[..]

Supermooi w/
Ik vier met je mee in dit positieve topic.
pi_176292185
Heb 500eu nog over, welke coin om te hodlen
hoi
pi_176292189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
pi_176292198
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:46 schreef alilami het volgende:

[..]

[..]

_O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176292199
:D :D :D :D

quote:

[..]

LEER
GODVERDOMME
QUOTEN
DANKU
pi_176292210
quote:

[..]

En die Larsen werkt er niet meer, met 30% van de marktwaarde kan hij de boel op de kop gooien.
pi_176292224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:05 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Flinke dip
pi_176292226
is die wall van VEN al neer
hoi
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:08:05 #139
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176292238
quote:
pi_176292250
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:07 schreef ryannboy het volgende:
is die wall van VEN al neer
Koop VEN, gooi naar je wallet, log uit en kom in november terug als je miljonair bent.
pi_176292269
quote:
Harvard genot
pi_176292280
zo, eerste trades zijn gedaan. ff geprobeerd met een zeer bescheiden beginnend bedragje van 20 euro ( :@ ) 100 FUN & 1 VEN
morgen wss de 46 stuks XRP en BTC van de hand doen.

en de 10 LTC's nog wat verder hodlen :)

ook mijn loon is vandaag gestort... :D
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:12:30 #143
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176292320
Wanneer staat de volgende Naga maanmissie op de planning?
015
pi_176292353
Mijn portefeuille is 00,7% gezakt vandaag!

:P
pi_176292356
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Koop VEN, gooi naar je wallet, log uit en kom in november terug als je miljonair bent.
jeez wat zijn jouw verwachtingen dan
hoi
pi_176292374
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef ryannboy het volgende:

[..]

200.000% winst
pindazakje
pi_176292378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef ryannboy het volgende:

[..]

X10
pi_176292387
Algemene vraag:

De manier waarop de waarde van alle cryptomunten momenteel stijgt is echt absurd. Is dit niet ongezond voor de cryptomarkt? Het zou toch niet zo makkelijk moeten zijn voor mensen om geld te verdienen?
pi_176292392
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

X10
x2000 zei je net nog
pindazakje
pi_176292408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef iPancakeMix het volgende:
Algemene vraag:

De manier waarop de waarde van alle cryptomunten momenteel stijgt is echt absurd. Is dit niet ongezond voor de cryptomarkt? Het zou toch niet zo makkelijk moeten zijn voor mensen om geld te verdienen?
Ik denk dat er nog weinig mensen zullen gaan werken in 2019 als iedereen miljonair is.
pindazakje
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:16:32 #151
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176292409
Hoe kan je in Delta app je portfolio verandering in % zien? Zie het zelf alleen in $$$.
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:16:39 #152
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176292412
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

X10
Dan moet je er 100k instoppen :')
pi_176292417
quote:
Algemene vraag:

Verliezen worden hier nauwelijks gepost.
pi_176292420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Chaes het volgende:
Hoe kan je in Delta app je portfolio verandering in % zien? Zie het zelf alleen in $$$.
Volgens mij kan dat niet in Delta, vroeg het me zelf ook al af.
pi_176292431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Verliezen worden hier nauwelijks gepost.
Logisch, want die zijn er ook nauwelijks.
pindazakje
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:18:30 #156
416575 crew  Evenstar
pi_176292442
quote:
Algemene vraag:

Corrigeert op een gegeven moment vanzelf. Op dit moment wordt er veel "nieuw" geld in markt gestopt. Als dat een beetje begint op te drogen komt er een mega correctie. Je ziet nu al wat een daling van 10% na een dagje stijging van 300% doet bij sommige mensen. Laat staan dat ze straks uit het niks 50% verliezen, paniek.
pi_176292446
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Logisch, want die zijn er ook nauwelijks.
Vast niet want de hele wereld gaat rijker worden van crypto.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:19:07 #158
416575 crew  Evenstar
pi_176292455
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Op de $ drukken :) kan je switchen tussen $ en %
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:19:33 #159
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176292460
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Corrigeert op een gegeven moment vanzelf. Op dit moment wordt er veel "nieuw" geld in markt gestopt. Als dat een beetje begint op te drogen komt er een mega correctie. Je ziet nu al wat een daling van 10% na een dagje stijging van 300% doet bij sommige mensen. Laat staan dat ze straks uit het niks 50% verliezen, paniek.
50% Pfff. Op de top uitstappen!
pi_176292471
Ga nu 600 VEN (47%) hodlen, wish me luck
hoi
pi_176292474
Ik d
quote:
Ik denk niet dat die BMW veel invloed gaat hebben. Eergisteren hebben ze op Binance een Lambo weggegeven aan Monaco traders... de koers kakte 10% in maar herstelde daarna ook weer gewoon naar normaal level...
pi_176292477
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:19 schreef hmmmz het volgende:

[..]

50% Pfff. Op de top uitstappen!
Dit inderdaad.
Buy low, sell high.

Moeilijker is het niet.
pindazakje
pi_176292480
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef ryannboy het volgende:
Gewaagd
pi_176292487
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Gewaagd
ik denk het niet
hoi
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:21:27 #165
416575 crew  Evenstar
pi_176292497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Buy low, sell high.

Moeilijker is het niet.
Oh, sorry. Jij kan natuurlijk precies voorspellen wanneer het high en low is _O_ Respect.
pi_176292499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef ryannboy het volgende:
2500 ekkies? Net was het nog 500
pindazakje
pi_176292527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog weinig mensen zullen gaan werken in 2019 als iedereen miljonair is.
"Het basisinkomen als oplossing voor robotisering?"

Nee, crypto-inkomen als oplossing voor robotisering. Lambo's voor iedereen terwijl de robots het werk doen.
pi_176292532
Is het verstandig om nu nog 20000 tron te kopen op 0,19? of beter wachten op dip?
if you ain't cheating you ain't trying
pi_176292533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

2500 ekkies? Net was het nog 500
dat was mijn 4de instapmoment, had het hiervoor op exchange laten staan in mogelijk geval daytrading maar ga nu voor HODL
hoi
pi_176292535
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh, sorry. Jij kan natuurlijk precies voorspellen wanneer het high en low is _O_ Respect.
Ik vond het half december high genoeg, toen bijna alles gecasht.
En jaren ervoor low gebuyed.
pindazakje
pi_176292560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:22 schreef ryannboy het volgende:

[..]

dat was mijn 4de instapmoment, had het hiervoor op exchange laten staan in mogelijk geval daytrading maar ga nu voor HODL
Ach so
pindazakje
pi_176292577
quote:
Waar heb jij het over lol

Die verkeerde vertaling slaat nergens over. Het was 8 uur smiddags Beijing tijd ofwel 1 uur smiddags Amsterdam tijd. Niet snachts.

Of bedoel je de wedstrijd??
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:25:16 #173
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176292595
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Die verkeerde vertaling slaat nergens over. Het was 8 uur smiddags Beijing tijd ofwel 1 uur smiddags Amsterdam tijd. Niet snachts.
:D :D
pi_176292596
quote:

[..]

De binance VEN competitie?
pi_176292608
quote:
7s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ohh ok. Ik dacht die lecture van Lu _O-
pi_176292611
quote:

[..]

Op Binance staat toch echt dat competition ends in 1 hour and 35 minutes....
pi_176292612
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:22 schreef Moonlighter het volgende:
Is het verstandig om nu nog 20000 tron te kopen op 0,19? of beter wachten op dip?
Heeft vanavond net gedipt naar 900sat
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176292614
quote:
7s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Countdown staat gewoon op anderhalf uur hoor
pi_176292617
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ohh ok. Ik dacht die lecture van Lu _O-
Niet te veel denken.
pi_176292626
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Heeft vanavond net gedipt naar 900sat
wat is 900sat?
pi_176292631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Niet te veel denken.
Als ik dat niet deed zaten we nu nog op 2900 satoshi's.
pi_176292632
Hoelang duurt het meestal bij Binance van stap 1 naar stap 2 confirmation gestortte BTC ?
U MAD?
pi_176292646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

wat is 900sat?
:{
Forcefield City Bewoner
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:27:34 #184
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176292648
Nou XRB staat wel op KuCoin maar is nog niet te traden, voor niks Deposit gemaakt :N :N :N
015
pi_176292656
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelang duurt het meestal bij Binance van stap 1 naar stap 2 confirmation gestortte BTC ?
~10 min per confirmation zodra de eerste confirmation binnen is
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:29:32 #186
416575 crew  Evenstar
pi_176292675
Na wat winst gepakt te hebben net voor de dip vandaag heb ik net bij het opnieuw inkopen meteen portfolio wat aangepast.

LSK 20%
TRX 18%
VEN 18%
FUN 16%
REQ 16%
XRP 12%

XRP is echt tijdelijk. Even kijken of het nog steeds zo snel gaat en verkopen tijdens/na volgende moon.
pi_176292676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
5 jaar
hoi
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:29:52 #188
68638 Zwansen
pi_176292683
quote:

[..]

wat is 900sat?
450 euro
pi_176292688
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:28 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

~10 min per confirmation zodra de eerste confirmation binnen is
Thanks. Nu wat langer al, maar zal dan wel niet zo lang meer duren.
U MAD?
pi_176292697
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:29 schreef ryannboy het volgende:

[..]

5 jaar
Rot eens op troll.
U MAD?
pi_176292713
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rot eens op troll.
rustaag
hoi
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:31:37 #192
416575 crew  Evenstar
pi_176292718
quote:

[..]

wat is 900sat?
Google is your friend.

quote:
Een Satoshi wordt op de volgende manier weergegegeven: 0.00000001 BTC. Dit is een honderdste deel van één miljoenste BTC. 1 Bitcoin is 100 miljoen Sathoshi's.]
pi_176292730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

x2000 zei je net nog
Ook goed
pi_176292735
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Als ik dat niet deed zaten we nu nog op 2900 satoshi's.
deze köning

als ik straks miljonair ben trakteer ik je op rijst en kip ja toch
pi_176292752
Ven gaat moon na 1uur vannacht.
pi_176292760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Google is your friend.

[..]

Bedankt!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:34:56 #197
416575 crew  Evenstar
pi_176292768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Of gaan al die mafkezen die het hebben vastgehouden tot nu toe dumpen?
pi_176292774
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
hoop niet dat een het pump en dump wordt
hoi
pi_176292793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of gaan al die mafkezen die het hebben vastgehouden tot nu toe dumpen?
Boeiend ik HODL toch.
pi_176292798
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

deze köning

als ik straks miljonair ben trakteer ik je op rijst en kip ja toch
Shanghai ver broer
pi_176292806
Litebit doet het, weer ff bijgekocht👏👏👏🙌🙌🙌
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:39:03 #202
416575 crew  Evenstar
pi_176292846
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boeiend ik HODL toch.
^O^
pi_176292863
Ik haal vanavond mijn sellwalls op VEN eraf.
pi_176292877
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:40 schreef Patroon het volgende:
verstandig
hoi
pi_176292892
Kan TRX trouwens naar MEW?
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:42:07 #206
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176292899
Ugh, Binance withdrawal fee voor VEN is nog steeds 5 stuks, dus bijna $20 :')
Main net duurt daar nog wel even dus wil hem in m'n eigen ETH-address zetten via MEW, maar ugh.
pi_176292905
quote:
je verwacht een diP?
pi_176292939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Main net duurt daar nog wel even dus wil hem in m'n eigen ETH-address zetten via MEW, maar ugh.
Ja dat vanavond ook maar betaald, maar 1200 dollar aan VEN op Binance voelt nog kutter dan die 20 dollar betalen...
pi_176292944
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

je verwacht een diP?
Nee hodl. Koop op dips alleen maar meer.
pi_176292954
quote:
Heb je sellwalls broer? _O-
pi_176292960
Mijn vader is nu ook helemaal hyped nadat hij mijn "kleine" winsten zag, alleen waar kan je je nog registreren om coins te kunnen kopen? Anycoin/LiteBit hebben het tijdelijk stop gezet. Iemand ervaring met andere sites? Heb zelf enkel bij anycoin en lite bit gekocht dus daar weet ik de garantie dat het over komt :)
pi_176292977
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:44 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Misschien zijn zusje wel.
Forcefield City Bewoner
pi_176292982
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:44 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zou wel willen... :D
pi_176292991
Waarom stijgt trx eigenlijk zo hard?
pi_176293002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:47 schreef Makrolon het volgende:
Omdat het gehyped wordt en daarom iedereen koopt.
Lambo of Rekt
pi_176293017
Marktplaats genot

quote:
De cryptomarkt groeit gigantisch en het jaar 2018 zal het jaar van de cryptomunten zijn.
Ik ben al vanaf het begin bezig met cryptotraden en heb al een aardig bedrag verdient, vanwege mijn ruime ervaring kan ik ook u helpen Maar vele mensen weten niet hoe zij moeten traden en welke strategie men dient te gebruiken? dit is een gemiste kans voor vele mensen om mee te kunnen genieten van de cryptogekte. indien u interesse heeft in het handelen in crypto kan ik dat voor u doen, u kunt mij hiervoor contacteren voor verdere informatie.
pi_176293019
2,5 uur vliegtuig en je mist een ~400 satoshi daling en stijging in TRX.
Totaal zieke markt.
pi_176293021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:47 schreef Makrolon het volgende:
https://twitter.com/justinsuntron

Kijk hem alleen al, minimaal 100k waard toch :P
pi_176293023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:44 schreef Syd het volgende:
Mijn vader is nu ook helemaal hyped nadat hij mijn "kleine" winsten zag, alleen waar kan je je nog registreren om coins te kunnen kopen? Anycoin/LiteBit hebben het tijdelijk stop gezet. Iemand ervaring met andere sites? Heb zelf enkel bij anycoin en lite bit gekocht dus daar weet ik de garantie dat het over komt :)
bitonic en bitrush gingen redelijk gemakkelijk en snel bij mij, maar bitrush is vaak niet voorradig
hoi
pi_176293044
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:48 schreef Syd het volgende:

[..]

https://twitter.com/justinsuntron

Kijk hem alleen al, minimaal 100k waard toch :P
Ik krijg hier een oncontroleerbare erectie van.
pi_176293050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:48 schreef ryannboy het volgende:

[..]

bitonic en bitrush gingen redelijk gemakkelijk en snel bij mij, maar bitrush is vaak niet voorradig
bitonic is enkel bitcoin toch? bitrush ken ik niet ff kijken, thanks.
pi_176293093
TRX hard op weg naar een nieuw record @ Binance
pi_176293140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik krijg hier een oncontroleerbare erectie van.
Haha, maar wat ik zo gelezen heb, sinds gisteren een partnership met game.com. Daarnaast is het een 10jarig project.

Interessant stukje en denk voor Azie een goede kanshebber:

https://factschronicle.co(...)redictions-7779.html

En voor volgende week kondigde hij aan weer een nieuwe grote partner gevonden te hebben, sommige zeggen alibaba haha.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 23:55:23 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:56:01 #224
416575 crew  Evenstar
pi_176293157
Fijne avond heren (en dames). Hopen dat morgen weer net zo'n dag wordt _O_

In 4 dagen portfolio verdubbeld. Gekkenwerk.

Edit: Over TRX: Geniale marketing die lui. Gaat te hard, maar zal denk ik nog even doorzetten. Ik ga wel uitstappen op $1 Heel veel meer waard zou het niet moeten zijn.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:01:00 #225
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176293237
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Kan wel:

https://scontent-amt2-1.x(...)bf769e59&oe=5AF6CCCA

Maar weet niet hoe je dit krijgt. Is niet mijn screenshot.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 00:01:10 #226
416575 crew  Evenstar
pi_176293239
Als CNBC al over TRX gaat berichten dan is de hype real hoor :P

https://www.cnbc.com/2018(...)ryptocurrencies.html
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 00:01:34 #227
416575 crew  Evenstar
pi_176293242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:01 schreef Chaes het volgende:

[..]

Kan wel:

https://scontent-amt2-1.x(...)bf769e59&oe=5AF6CCCA

Maar weet niet hoe je dit krijgt. Is niet mijn screenshot.
Gewoon op groene cijfers klikken :)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:02:56 #228
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176293262
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gewoon op groene cijfers klikken :)
I see, dan zie ik idd wel %!
Maar alsnog anders dan wat er op het screenshot staat.
pi_176293269
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:01 schreef Kyran het volgende:
Als CNBC al over TRX gaat berichten dan is de hype real hoor :P

https://www.cnbc.com/2018(...)ryptocurrencies.html
Ja, ik denk dat dit echt puur komt door de massa die ineens crypto's wil en alle goedkopen opkopen, zoals we met ripple ook zagen, en XLM...
Lambo of Rekt
pi_176293273
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Chaes het volgende:

[..]

Wat je dan ziet is volgens mij de stijging in %, maar wat ik dus wil zien is het % van mijn portfolio zoals op die screenshot idd
pi_176293280
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Chaes het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het een functie die exclusief is voor Delta Pro users, bovenaan de screenshot kun je zien dat hij Pro heeft :P
pi_176293285
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:03 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Wat je dan ziet is volgens mij de stijging in %, maar wat ik dus wil zien is het % van mijn portfolio zoals op die screenshot idd
Maar procent van wat moet die weer geven dan? of heb je meerdere portfolio's tegevoegd? Want denk dat dat gemiddelde is op de screenshot van meerdere. (denk ik hoor)
pi_176293314
ETH nadert 1K USD.
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:07:47 #234
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176293318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:04 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het een functie die exclusief is voor Delta Pro users, bovenaan de screenshot kun je zien dat hij Pro heeft :P
Ah ja true! :Y
pi_176293323
Je kan nergens meer snel fiat omzetten naar ETH als nieuweling :o
pi_176293328
Wtf Nexus, buy wall van 350 btc, bijna 100% omhoog :\
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:09:36 #237
68638 Zwansen
pi_176293343
Sell order voor Trx op 1550 gezet. Kijken of die gekke Aziaten de boel nog verder opdrijven. :P
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:16:23 #238
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176293434
quote:
HitBTC 14 stuks ;( ;( ;( ;( ;(
015
pi_176293446
Wilde Nexus goedkoper terugkopen, moon gemist :')
pi_176293459
Market cap is irrelevent in a currency
Air Miles programmes are a form of complementary currency [...]

Indeed, by 2005, it was estimated that the value of air miles in circulation far surpassed that of US dollars – or any other national currency.

Research conducted by the Economist showed that as of 2005 there were over 14 trillion airmiles in circulation, which if redeemed could be valued at over $700 billion.
http://community-currency.info/en/currencies/global/airmiles/
pi_176293537
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:18 schreef alilami het volgende:
Market cap is irrelevent in a currency
Maar goed dat geen één coin een currency is of wordt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 00:30:04 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176293616
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:06 schreef EggsTC het volgende:
ETH nadert 1K USD.
Daar is ie al geweest, daar heb ik verkocht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176293647
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu snel terug kopen dan! Transactie tijd is maar 5 uur! :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:34:14 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176293674
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

We beginnen pas net :P
pi_176293690
5 VEN verliezen voor withdraw binance, worth it?
hoi
pi_176293735
TRON livestream is trouwens toch in de nacht van vrijdag op zaterdag 03:00 uur Nederlandse tijd of zit ik er naast?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:40:43 #247
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176293765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:35 schreef ryannboy het volgende:
Je kan beter al je VEN verliezen als binance wordt gehacked of je om wat voor reden dan ook niet meer in je account kan.
pi_176293807
Nog even een knuppel in het hoenderhok over Ripple: https://cryptoyoda1338.wo(...)-truth-about-ripple/

* Tourniquet rent snel weer weg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 00:43:46 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176293814
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:32 schreef ITrade het volgende:

[..]

Nu snel terug kopen dan! Transactie tijd is maar 5 uur! :')
Als je 0 fee mee stuurt wel ja :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176293829
quote:
withdraw? Wat dacht je van een jaar dit op de exchange laten staan?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 00:44:26 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176293830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nog even een knuppel in het hoenderhok over Ripple: https://cryptoyoda1338.wo(...)-truth-about-ripple/

* Nattekat Toyrniquet aan zijn halsband terug trekt en een hand geeft
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176293861
quote:

Klopt. Nog even cashen en dan ripple vergeten. Het is van de banken.
pi_176293892
quote:

Je zal wel jaloers zijn omdat je ze zelf niet hebt :+
Lambo of Rekt
pi_176293933
quote:
En? Wat gaat het worden?
pi_176293969
Edit: Lama, ''more details to come''
pi_176293982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:54 schreef EdNoolk het volgende:
Edit: Lama, ''more details to come''
pi_176294003
Ik bied 10.000 XRP's voor de lama. In de toekomst kan het een miljoenmiljard euro waard zijn.
pi_176294037
Hele tijd wakker gebleven voor zo weinig vuurwerk..
pi_176294048
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:02 schreef Ralphmeister het volgende:
Wat had je verwacht dan?
pi_176294073
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:03 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Wat had je verwacht dan?
In ieder geval iets vwb VEN.
pi_176294074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:02 schreef Ralphmeister het volgende:
Kunnen slapen met zulke gains :')
pi_176294081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:06 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

In ieder geval iets vwb VEN.
In 3 minuten?
pi_176294114
belgisch nieuwsblad hln.be gaat beetje xrp promoten _O-
en op hun FB page claimen ze allen dat verge de beste deal is
pi_176294185
Net wat 0x gekocht :)
pi_176294213
quote:
Is dit een goed moment om in te stappen??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176294225
quote:
Don't mess with Texas. _O-

Hopelijk is dit het begin van het einde.
pi_176294232
Wat is jullie advies, nu nog VEN kopen of lekker wachten tot morgenochtend?
pi_176294253
Bittconneeccctttt helemaal rekttt
pi_176294256
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:25 schreef NoNickOne het volgende:
Spreiden. Nu 50% en die andere 50% morgen evalueren
pi_176294277
Sinds vandaag weet ik weer waarom ik telegrams de laatste 12 maanden heb gemeden.
pi_176294283
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:25 schreef NoNickOne het volgende:
Ik weet het niet, ik kijk het morgen aan, wel een order neergezet op -20% onder het mom van je weet maar nooit.

Moet er wel bij vertellen dat ik er al redelijk diep in zit en dit extra is..
pi_176294423
quote:

The rise of ripple likely would have never happened if $BTC didn’t fail as a medium of exchange.

XRP FUD BINGO

Everyone's in the game to make money, including you and myself. Please don't tell me you've invested in Bitcoin for a better world! If so, you should sell all your bitcoins give the proceeds to a charity. Just getting sick of these Bitcoin saints.
#XRP #ripple

If you want to talk ideology: truth is, BTC is cutting off billions(!) of people with $20+ tx fees. #XRP/Ripple works with guys like @gatesfoundation (see mojaloop.io) - actually DOING something for financial inclusion & global consumers...making the world a better place.

1) trustlines do not apply to XRP (unless doing paychans), so anyone can send anyone Xrp and Ripple can do nothing about it

2) if Ripple completely disappeared tomorrow - dissolved, vanished - the network would still run alright. So not centralised.

3) ripple cannot manipulate Xrp or anything else via their trusted nodes unless the rest of the network agreed. There's a very, very slim chance if that ever happening.

4) Xrp lockup. Research it. It eradicates any possibility that Ripple can dump Xrp or use it to manipulate the price.

5) Ripple is a private start-up, not a government "Fiat" = government-controlled. And Ripple simply cannot control anybody else's Xrp. XRP is also a cryptographically secures asset - therefore is a cryptocurrency as much as BTC, ETH, IOTA etc etc...

6) Assuming the ignorance or willful conceit of people who choose to buy XRP is also misplaced in my view. Have you even mentioned the Internet of Value? Or the removal of huge bank fees for ppl like us thanks largely to XRP? Or ability for high-volume, low cost micropayments?

so true, these are the Lambo guys when btc is pumping and then the morality police as we go 60x on xrp and lumens. So sad and old by now.

If anyone is interested in reading a well written blog about $XRP with more citations this is a great one https://xrphodor.wordpress.com/

pi_176294442
https://amp.reddit.com/r/(...)manipulation_theory/?

Ik houd mijn fiat nog even on the sidelines :)
pi_176294470
TRX tikt 1574 sat aan genot
pi_176294473
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 02:07 schreef kthxbye het volgende:

Interessante theorie.
pi_176294500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 02:17 schreef alilami het volgende:
TRX tikt 1574 sat aan genot
Ik zit al zo'n 10 minuten naar de depth chart in binance te kijken, puur genieten :D
pi_176294506
Wtf TRX _O-
pi_176294509
1750 SAT WAT :D
pi_176294511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 02:32 schreef bamsterdam het volgende:

[..]

Ik zit al zo'n 10 minuten naar de depth chart in binance te kijken, puur genieten :D
En op het moment dat ik dit post verschijnt er natuurlijk een sell wall van 8 miljoen TRX
  vrijdag 5 januari 2018 @ 02:38:08 #281
68638 Zwansen
pi_176294513
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Sell order voor Trx op 1550 gezet. Kijken of die gekke Aziaten de boel nog verder opdrijven. :P
Godver, 1750 sat nu. _O-
pi_176294537
O my god... De hoeveelheid transacties bij Binance bij TRX...
pi_176294543
pi_176294551
quote:

Voor de theorie is iets voor te zeggen. Je ziet dat vandaag de meest verhandelde coin voor BTC verreweg TRON is en dat vooral vanuit Binance. TRON verdubbeld vandaag dan ook gewoon even in waarde. Niet toevallig een coin met een ontzettend lage prijs per coin. Als het besef er is dat de altcoin koersen van dat soort "goedkope" munten worden opgeklopt kan het snel gaan. Men kan wel een deel van de BTC inzetten om de koers te drukken maar dat zal steeds moeilijker en moeilijker worden. Een deel zal uiteindelijk terug naar fiat gaan maar het grootste gedeelte van de marketcap blijft gehandhaafd en de bitcoin dominance zal weer richting de 50-60% gaan.

Waarom heb je een deel van je geld eigenlijk niet in BTC zitten nu het betrekkelijk goedkoop kan? De toegenomen volume in bitcoin zorgt voor een steeds verminderde volatiliteit en op langere termijn kan de uptrend niet onderdrukt worden.

Dit zou alle TRON-houders moeten alarmeren. Hartstikke leuk voor de koers maar als het naar beneden gaat kan het immens hard gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door up7 op 05-01-2018 03:01:12 ]
pi_176294562
TRX hodler hier, comfy af :Y
pi_176294567
TRON _O_
pi_176294571
Ik heb nu wel spijt dat ik geen Tron heb gehaald :')
pi_176294594
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 03:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb nu wel spijt dat ik geen Tron heb gehaald :')
Week of twee geleden of zo was ie ongeveer $0.015 :9~
pi_176294635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:40 schreef alilami het volgende:
inbase insiders hebben alvast een paar miljoen XRP's ingesl
Ik kan je met zekerheid zeggen dat XRP op coinbase komt.
pi_176294697
Xrp fud _O_ schuimende bekken van occupy wall Street gekkies _O_ not a real cryptocurrency reeeeeh de banken reeeeh
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176294769
Ripple is doing gods work _O_ bank the unbanked _O_

Oke genoeg nu
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176294834
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 05:32 schreef Mortaxx het volgende:

Oke genoeg nu
Wat is er mis met jou?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 05:46:45 #293
61320 TwztId
ja toch..
pi_176294871
quote:

Daarom ook gewoon BTC erbij houden..

Veel mensen hebben al hun BTC gedumpt om zoveel mogelijk altcoins te kopen maar ik hou lekker een deel bij de "mother of coins".
pi_176294923
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja dat vanavond ook maar betaald, maar 1200 dollar aan VEN op Binance voelt nog kutter dan die 20 dollar betalen...
1200 op een exchange is toch niet zoveel?
pi_176294928
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 02:55 schreef up7 het volgende:

[..]

Voor de theorie is iets voor te zeggen. Je ziet dat vandaag de meest verhandelde coin voor BTC verreweg TRON is en dat vooral vanuit Binance. TRON verdubbeld vandaag dan ook gewoon even in waarde. Niet toevallig een coin met een ontzettend lage prijs per coin. Als het besef er is dat de altcoin koersen van dat soort "goedkope" munten worden opgeklopt kan het snel gaan. Men kan wel een deel van de BTC inzetten om de koers te drukken maar dat zal steeds moeilijker en moeilijker worden. Een deel zal uiteindelijk terug naar fiat gaan maar het grootste gedeelte van de marketcap blijft gehandhaafd en de bitcoin dominance zal weer richting de 50-60% gaan.

Waarom heb je een deel van je geld eigenlijk niet in BTC zitten nu het betrekkelijk goedkoop kan? De toegenomen volume in bitcoin zorgt voor een steeds verminderde volatiliteit en op langere termijn kan de uptrend niet onderdrukt worden.

Dit zou alle TRON-houders moeten alarmeren. Hartstikke leuk voor de koers maar als het naar beneden gaat kan het immens hard gaan.

[ afbeelding ]
Het grootste deel van mijn portfolio (~30%) is en blijft BTC. :)
pi_176294931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 04:32 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik kan je met zekerheid zeggen dat XRP op coinbase komt.
aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid?

Heb je daar een linkje voor (niet grappig bedoeld), want je reputatie hier is niet zo sterk. :)
pi_176295060
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 05:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

1200 op een exchange is toch niet zoveel?
Hangt er vanaf hoe groot deel het van je stack is. Bij mij 30%. Dan zet ik liever safe.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 07:09:05 #298
67670 Skv
Cynist.
pi_176295143
quote:
gisteren toch ook maar gedaan. Veel te hoog inderdaad.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176295157
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 05:32 schreef Mortaxx het volgende:

Oke genoeg nu
Swift blockchain :Z

Ripple gonna get rekt. Ripple is for retards.
pi_176295163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Nou die is wel uitgevoerd :')
pi_176295198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 02:52 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat een dwaas. :')
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: